Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
insyde5
aktív tag
válasz insyde5 #15159 üzenetére
nem birtam várni a válaszokra, igy összeraktam ahogy volt, gondoltam mivel én nem állitottam sehogy sehol, csak pucoltam, csak nem állítottam el semmit
a végeredmény:
nyugodtabb alapjárat.
egyébként nem volt gondom az alapjárattal se mással,csak miota megvettem a kocsit nem pucoltam a folytoszelepet/alapjáratit, gondoltam most ráérek megnézem, hát volt is ott csunyaság, retek.... de mivel nekem nem okoztt érezhetö problémát igy ezek szerint Sokkal Több kosz is elfér Ott , de nem baj, ezt megelöztem .
Folytoszelepház tisztító spray:
elöször átmosttam a szerkezetet denaturált szesszel ( 94% tiszta szesz) , gondoltam mikor már több kosz nem jött ki belöle jo lesz, De azért mielött visszatettem volna átfulytam a spray el is, Hát a spray Erössebb anyag mint a szesz, még mosott ki dolgokat. ugyhogy a Szelepháztisztito sprayt ajánlom a takarításához, akár leveszitek a szerkezetet akár nem.
-
insyde5
aktív tag
sikerült kipucolni a F.szelepházat ,
az alapjárati motort ugy látom 2 részböl áll, azt is szedjem 2tté?
és ugy pucoljam meg?
utána igényel valami beállítást? vagy csak rakjam össze ugy ahogy volt és minden müködik?
-
insyde5
aktív tag
ÜDV
HELP .
Nekiállnék a folytoszelepház tisztitásának, ahogy a multkor emlitettem.
Nade, adva az x20xev: szemben állsz vele !
levegöcsö leszedve.
jobb oldalt a F.szelepházon van egy valami amibe belemegy 2 db gumicső , az egyik a viztartály felsö csatlakozása, a másik a torok alá megy be.
A kérdésem a következö :
van ez alatt a 2 csö alatt egy haramdik gumicsö amelynek kb fele az átméröje a vizcsövekhez képest és "demco Remy" kütyübe vezet a tulvége.Mit csinál ez a Gumicsö?
Még mielött kérdeznétek, elöször tisztitanék F.szelepházat, és a leszereléshez azt a gumicsövet is le kéne huznom, csakhogy azt semmi nem rögziti , ránézésre csak rá van dugva a F.szelepház also részén lévö kis nyakra, viszont nem akar megmoccanni.
az elöbb elirtam egy nevet
-
insyde5
aktív tag
ÜDV
HELP .
Nekiállnék a folytoszelepház tisztitásának, ahogy a multkor emlitettem.
Nade, adva az x20xev: szemben állsz vele !
levegöcsö leszedve.
jobb oldalt a F.szelepházon van egy valami amibe belemegy 2 db gumicső , az egyik a viztartály felsö csatlakozása, a másik a torok alá megy be.
A kérdésem a következö :
van ez alatt a 2 csö alatt egy haramdik gumicsö amelynek kb fele az átméröje a vizcsövekhez képest és "namco Remy" kütyübe vezet a tulvége.Mit csinál ez a Gumicsö?
Még mielött kérdeznétek, elöször tisztitanék F.szelepházat, és a leszereléshez azt a gumicsövet is le kéne huznom, csakhogy azt semmi nem rögziti , ránézésre csak rá van dugva a F.szelepház also részén lévö kis nyakra, viszont nem akar megmoccanni.
-
insyde5
aktív tag
válasz bambano #15050 üzenetére
én is szemezgettem az 1.6os okkal, de most öszintén. az is eszik 7 - 8 , és ugy hogy bemész a kutra " nah, alig mentem oszt már megint csorgatni kelll, pedig nem is nyomtam nkeik" ! . Akkor már miért ne legyen egy 2.0 ami eszik 8-9 et MAX, és ha csorgatni kell tudod , hogy Ez azért szükséges , mert legutobb azért jot pörögtél a pályán a tesoval
-
insyde5
aktív tag
Müszaki vizsga!
szerintetek morcositással átmegy a gép a vizsgán?
-
insyde5
aktív tag
nem volt szándékomba motormosot használni.
de egyébként érdekes, már lehet rájöttem miért kattogott annyi ideig. 1 hete nem volt beinditva a szerkezet.
most du. ismét beinditottam mert javitgatom aprobb szépséghibáit, és csodák csodája, inditás után 3 mp el csendes lett. szal lehet hogy csak az olaj volt belöle kiszáradva h 1 hétig nem fordult a motor 1 mm t se.
de azért köszi, ha netán a fedéltömitésnél jobban ráérek , megtisztitgatom , ha ugy látom.
-
insyde5
aktív tag
Spray kivesézve, köszi.
Hidrotöke csattogás:
Eddig Magnatecet használtam, de mivel már nem tudják garantálni a "származását" igy nem mertem megvenni. Csak kupakosat láttam mindenhol sima zsugorfoliával lezárva. Eddig kacsacsöröset vettem hologrammos zárjeggyel, és mivel ilyet már sehol nem látok, a castrol honlapon meg majd 10k , igy inkább cseréltem TOTAL ra.
Eddig is volt rövid ideig csattogo hang de fél perc max és elhalgatott, legalábbis miota utoljára figyelgettem addig tartott.
Most viszont sok percig volt CSATT ogos a hangja, majd elcsitult. Pedig hideg sincs.
most készülök szelepfedéltömítést cserélni, mit kell nézni a tökéken ha Hibát Keresek ?
-
-
insyde5
aktív tag
ÜDv srácok!
X20xev nél folytószelepházat spray -el hogyan kell tisztitani?
Simán leszedem a levegöcsövet, ráfujok, beinditom és fujom bele járo motornál?JOL TUDOM - e ?
-
insyde5
aktív tag
Lehet h 60e a legtöbb opelnél, de ezen a környéken 40 re tartják .
EGR : az a helyzet h nincs már rajta és nem is volt tavaj sem EGR szelepem.
igen, hallottam már máshonnan is a "meghajtást" , de ha az nem hozza meg a kívánt hatást,
6700 kürül szabályoz, 5000 elég tartosan?Merre tovább?
alapjárati motor szennyezettsége csak alapjáratba szol bele? ( lehet hulye kérdés )
HOl lehetne még "tisztitani" ? vagy jele lenne a motor használodásának???? :S
-
insyde5
aktív tag
válasz Napfénysüti #14911 üzenetére
én nem tudom a márkás autoknál mennyit bir a vezérmüSZÍJ!
nekem opelom van. 40 e km után illik cserélni . hogy melyik vezérSZÍJ bír 80 e km t , azt nem tudom ,de nekem kicsit hihetettlen az a teljesítmény.
igen, a lánc 2x , 3x tobbet bír. de ha megnézed 40 nek a 2x ese a 80. ha tovább hajtják nem gond egy láncnál, ugyanis ott a szakadás Nagyon Nagy terhelésnél történhet, a nyulást meg az elöbb emlitett modon meg lehet állapítani.
egy vezérSZIJ nál a nyulást nem tudod megállapítani , mert akkor szakad is, és ugyebár AZ nem jelent Tul sok JOt. löttek a vezérlésednek kompletten.
-
-
insyde5
aktív tag
ÜDV
X20xev a tél alatt "ellustult" ! :S
hol tisztitsam hogy "eröre" kapjon?
olaj csere, szürök cseréje megtörtént.
még mielött megkérdeznétek hogy volt használva : a télen okt. 13 tol május 5 ig. az auto 2600 km t futott. ALKALMANKÉNT 20-50 km t ment.
-
insyde5
aktív tag
válasz Napfénysüti #14902 üzenetére
g astra vezérlés ( görgök vezérmu szij vizpumpa ) max 70 e .
olajat minek cserélni vezréléskor? sztem nem ahoz kell számolni.
F astram van , a vezérlés a fent emlitett alkatrészekkel 42 e . INA márka ( made in UK )
csak vizpumba volt dotz. -
insyde5
aktív tag
válasz _seth_ #14772 üzenetére
Átlagos story
c20 as kiütötték belöle , nameg ha belegondolsz, egy motort felfurni? ráadásul 2.0 at??
jobban jár az ember ha keres egy kopasz motort és beleteszi, kb fele annyiba kerül.
és a felfurt motornál azért van hibalehetöség .-----------------------------------
Q8 ? NEM hallottam még erröl az olaj márkárol, DE tény h 4600 HUF / 4L az nagyon barátságos, talán TUL barátságos is.
na látod ez az, hogy annyi fajta van, amit nem ismer az ember és van 5 amit mindenhol hallani...
-
insyde5
aktív tag
válasz _seth_ #14769 üzenetére
hát igen
a B vectra egy igényesebb jószág
astra F gsi kaszni + x20xev.
az agr pont 10-16 loerö és igaz h csak nagyobb fordulatszámon mükdöik de egy folyamatos folytás a motornak ha "nagyobb" fordulatszámon jársz. 200km/h t kis fordulatszámon nem érsz el .
a B vectra majd 400 kg -al nehezebb az F GSI töl. szoval azért az már súlly teljesitmény tekintetben.
nem járok én 200 al , csak össze szokott jönni. 1 éve van nálam , most költöttem rá vezérlés elsö hátso gátlok.
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
válasz _seth_ #14767 üzenetére
x20xev GSI kaszniban AGR nélkül ?
nekem azt hiszem megy 220 fölé.
és tuti h nem 60 e van a motorban a hengerfejrz a portol szoktam letörölni , igazi csoda számomra,de létezik.
ezért tettem fel az elsö kérdést az olajjal kapcsolatban ,mert eddig a castrol jo volt, most viszont tartok h átb***nak, és kakat meg nem szeretnék bele tenni, márha ilyen jol birja a kis TINÉDZSER .
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
válasz _seth_ #14765 üzenetére
X20XEV 2.0 16v 136 Lo . " - " egér szelep
alábakolok megemelem a talapsoknál kb 20-25 cm-t. 5 percig járatom ( meleg idöben ) . kicsipegtetem ( max 40 perc ). olajszürö csere. majd olaj bele. és kész.
az elözö tulajt kérdeztem, és ö felhivta a figyelmem hogy kb 3,5 liter megy bele felöntésnél , ha tovább öntöm a tömitésnél könnyezni fog. és sajnos az elözönél tovább sikeredett egy kicsit és tényleg könnyezett, majd leengedtem belöle 1-2 dl t és megszünt a könnyezés.
sportos vezetés nálam : kihuzatás olyan 5,5-6 e ig és max: 220 km / h többet még nem mertem menni. kell két uj hátso gumi .
6500-7000 között szabályoz.
EGÉR SZELEP LE VAN SZEDVE.vagy pl zn nyir távolság 25 -35 perc alatt, ha muszáj.( DE azért nem hajtom ki a belét. ezt meg birnia kell )
összesen majd 18.000 km .
nekem most télen volt sokáig benne az olaj , alig használtam, okt 13, cseréltem és áprilisban már ki cserélem, pedig 2800-3000 km t mentem vele. télen nem használtam. inkább gyalogoltam .
és most kellet márciusban után tölteni kb 2 dl . max on van :S
de már kibirja mig le nem engedem, amugy 8 e km t ugy fut hogy nem kell utántöltenem. nem habos az olaj, nem olajos a vizem.
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
válasz _seth_ #14763 üzenetére
értem, végre egy Egyenes válasz
5 liter?
nekem a 4 liter magnatec bö fél liter mindig megmaradt, és a köv olajcseréig sem kellet utántölteni.
max ig töltöm a nivo szerint a 3,5 L-el, ráinditok , telemegy az olajszürö és kb háromnegyeden áll meg.
hogy megy neked annyi olaj bele?
nekem a motor 95' ös. azért cserélem , mert elöfordul a "sportos" vezetés, és azt tanácsolták hogy akkor illik korábban cserélni.
1 éve van nálam, a motoron nem érzem h lustult volna. bár nem mentem vele sok 100.000 km t . de meg szokott pörögni spirál, mind magas ford számon mind magas sebességen.
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
válasz bambano #14761 üzenetére
az elözö tulaj Fuchs full sintetic 10w40 et tett bele, én nem birtam olyat beszerezni és egy ismerösöm ajánlotta a magnatec 10w40 et. X20Xev motorrol van szo. nekem ez az olaj kb 1500-2000 km után kezd el "sötétedni" bár az igaz h 7-8 ezrenként cserélem... és nem füstöl a kipuffogom sem.
miért nem valo opelba 10w40 ?
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
válasz Jim Tonic #14759 üzenetére
hmmm
eddig ilyet használtam,semmi gondom nem volt velet, 3x cseréltem miota megvan a kocsi. a kacsacsörüt vettem.
de most egyre gyakrabban hallom hogy hamisitják...
átlag 6000 - 7500 ig lehet kapni. 10w40 L
ennyire gáz a Castrol?
és milyet vegyek helyettte? (astra f gsi 2.0 16v)
-
insyde5
aktív tag
ÜDV
a CASTROL MAGNATEC 10W40 4L olajat honnan lehet megismerni h HAMIS e vagy sem?
-
insyde5
aktív tag
válasz csaresz002 #14734 üzenetére
Köszi a választ! CSARESZ.
1 kérdés még, tisztitottál már alapjárati motort? van valami furfang benne? v 1xüen leszedem kimosom visszateszem?
-
insyde5
aktív tag
ÜDV Opelesek
ti hogy tudjátok ?
x20xev motornál a benzinszivattyu ( AC Pumpa ) folyamtason v szakaszosan müködik beinditott motornál?
pl : alapjáraton ketyegés közben folyamatos ?
hajtás közben legyen az 50km/h vagy 150km/h pedig szakaszos?
vagy minden esetben beinditott motornál folyamatos? -
insyde5
aktív tag
üdv
starline márkárol hallottatok már?
féltengelycsuklo ügyben kaptam ajánlatot.
megbízhato ?
-
insyde5
aktív tag
Üdv
Sikerült megoldani a Töltés problémat
A müszer jó volt, az izzó is müködött.
VIszont ami jött akábel a generátortol az akksi irányába, történt egy kontakt hiba, ezértnem adott töltést az akksinak, amire ugy reagált az auto h "akadozott" a motor, mondhatni addig amig le nem merült az akksi.
a kéréses kábelt kicseréltem és Csodák Csodája, mostmár Töltéslámpám is van, és sötétben sem 'parázslik' ( most néztem meg ).
minden OK. Igaza volt annak aki azt mondta "generátor" probléma , vagy az nem ad ampert
Köszi szépen.
de ha már igy belelendültem a tavaszi "takaritásba". lenne egy kérdésem
Alapjárati motort hogy tudok tisztitani?
sose csináltam ilyet.
simán csavarozzam le?
utána azt a szerkezetet szét kell még jobban szedni?
-
insyde5
aktív tag
válasz Jim Tonic #14611 üzenetére
Lambdaszondával már volt korábban egy kis nézeteltéréem , a mostani hiba másként mutatja magát. H öszinte legyek, néha láttam h a Töltés lámpa halványan világit, nappali fénynél sosem láttam, de mikor éjszaka vezettem , észre vettem. A Srác jo ötletet adott a generátorral kapcsolatban, egyáltalán nem kizárt h az volt az elö jele ennek az eégsznek. csakmivel semmilyen kisérö jelenség nem volt, az auto müködött, igy nem forditottam különösebb figyelmet. Még annyit h amikor elöször észleltem a "tötés visszajelzö halvány világítását" akkor én rámérettem h mekkor töltöáramot ad visssza az aksinak. A hozzáértö emberke aztmondta Rendben Van, nem kizárt h már akkor sem volt tökéletesen rendben.
-
insyde5
aktív tag
Sziasztok
"kezdö opelos" vagyok.
van egy x20xev motorom az astra ban, és egy reggel arra lettem figyelmes , hogy miután mentem néhány 100 métert ( kis városbol hajtottam ki a föutra) majd el kezdtem magasabb fordulatszámot elérni a motor "bedadogott", szaggatott , rángatott, de ment is tovább. majd miután elértem az utazo sebességet ( 90km/h , éjszakás voltam , elég volt nekem ) néha igyis, igaz, nagyon kis mértékben de éreztem a rángatást.
MAJD, következö tény : nagyábol átnéztem a motorteret hátha látok vmit, de semmi. minden a "szokásos".
akkor követte a gyujtás , majd inditás : és sajnos, az alapjárat ingadozik kb 600- 1400 között hallhatoan, látthatoan, majd kb 3 perc járás után a motorkontroll lámpa világit és társult hozzáa az ABS lámpa is.
Tippem az ABS lampra lehet van : Nincs meg a mindenkori megfelelö fordulatszám ezért kevés az olajnyomás az abs nek?
A motor gondra nincs tippem sem. :S
X20xev nél valakinek hasonlo gondja volt már ?
-
insyde5
aktív tag
Sziasztok
Opel astra f 93' . X20xev motorral : menet közben elmegy a muszerfal ellenörzö piktogramok világitása és e közben elkezd folyamatosan világitani a TÖLTÉS lámpa. fordulatszámmérö mutato hol leesik 0 ra hol mutatja az éppp aktuálisat, benzin, vizhöfokmérö beáll egy irányba ( pl kék széle, piros széle)
slussz kulcs visszaforditása, majd ismételt gyujtás ráadás után szintén csak a TÖltés világit folyamatosan. benzin és vizhöfok mérö egy magasságban.
Uzem közben semmi más probléma , megy , minden müködik.
Majd pihen egy idöt( pl 1 ora) gyujtást ráadom, minden ( motorkontrol kézifék, abs fel majd elalszik stb ) üzemszerüen világit , pöccröffre indul, muszerfal minden piktogramja sötét. és ujra menet közben ( 20-30 km után) ismét az elözöb en emlitett jelenség
: TÖLTÉS világit , benzin piros szélén, höfok kék szélén, ford szám méro h 0 a hol aktuálisnak megfelelö.
km orát kiszedtem csatlakozo kábelek épek, nincsenek kimozdulva, de még eloxidálodva sem .
vmi tipp??????
-
insyde5
aktív tag
sziasztok
nemtudjátok , astra f és g rugói különböznek?
-
insyde5
aktív tag
Hali
Van vmi tippetek hogy a FUGASZILT hogyan lehet levarázsolni a festésröl ugy h a festést ne sértsem meg?
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
kuplungbeállításra tud nekem vki mondani valamit?
MOst cseréltem bowdent, és a tolatást kicsit nehezen veszi.
jol tudom? : a kinyomott és a felengedett pedál közötti távolság _ _ : 12,5 - 13,2 cm között kell lennie?
Opel astra f 2.0
-
insyde5
aktív tag
sziasztok
egy egyszerünek látszo kérdés, de azért inkább megkérdezem
Kuplung bowdent kell cserélnem, mert el akar szakadni, mind1 h melyiket veszem ?
van 3e -től 13e -ig, és semmi extrát nem irnak egyikhez sem , hogy ez többet tud ennél ,v ez ebben és ebben jobb a többinél.
Márkák : ATE , COFLE, HANS-PRIES,TECHNOFEX, ÉS SACHS
( A legdrágább az uccso )
köszi
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
sziasztok
egy egyszerünek látszo kérdés, de azért inkább megkérdezem
Kuplung bowdent kell cserélnem, mert el akar szakadni, mind1 h melyiket veszem ?
van 3e -től 13e -ig, és semmi extrát nem irnak egyikhez sem , hogy ez többet tud ennél ,v ez ebben és ebben jobb a többinél.
Márkák : ATE , COFLE, HANS-PRIES,TECHNOFEX, ÉS SASCH
( A legdrágább az uccso )
köszi
-
insyde5
aktív tag
hali
a DENSO márkáju lambdaszondárol tudtok vmi "okosat" mondani?TApasztalat?
-
insyde5
aktív tag
válasz fero02 #12045 üzenetére
gyertyát pont ezért most a héten cserélek benne, azt olvastam hogy ha pár nap után ismét elöjon a rángatás akkor trafohiba....
nemtom mennyire hiteles
bár a gy.kábeleket se tom mennyi idösek, nem látszik rajtuk semmi sem.
?? " egyéb " mennyiségmérö szenzorok alatt mit értesz ?
[ Szerkesztve ]
-
insyde5
aktív tag
válasz Jim Tonic #12034 üzenetére
---x20xev rángatás----
Lambdaszonda!
igen , olvastam erröl is, de sokaknak ez nem jott be, ugyan ugy csinálta.
AGR szelep :
erre viszont annál többen esküdnek, és szo ami szo, azt mondják az a megoldás ,hogy "kicsit " meg kell huzatni , ki kell pörgetni a motort.
1- be majdh nem szabályzás 2be szintén ÉS CSODÁK CSODÁJA MÜKÖD (HET ).
Ezt egy másik (vectrasok ) forumon olvastam !
Ti hallottatok már ilyenröl?
-
insyde5
aktív tag
Sziasztok
----------------X20XEV motorosok nak szol a kérdés elsösorban :----------------
nektek csinál olyat a gép hogy hirtelen gázadásnál "berángat" a motor ?
Olyan mintha sok benyát kapna, nálatok ilyen történt már? -
insyde5
aktív tag
HALI
megvan a hiba a 'nyekergés" el kapcsolatban , a jobb hátso gátlo fekudt meg.
TUdnátok vmit mondani arra hogy milyen felnit érdemes tenni 93' gsi re? mert most van egy de az keskeny ( 5 col ) .
én egy 15-16" ra gondoltam, csak annyi a probléma hogy bekavartak azzal hogy nézni kell különbözö méreteket.
ennyit tudok : 4x100 lyukosztásu kell.
ezen felul milyen méretre kell még odafigyelnem h jo is legyen ?
-
insyde5
aktív tag
válasz Daywalker #11929 üzenetére
én ezt értem, és ez igaz is h 50 es kell rá csak még nem volt lehetöségem lecserélni, viszont az a fémes nyekergös hang ami van kicsit zavar, akkor amikor hátra ülök és ugrálok akkor nem a gumi hangjat hallom, akkor a bal oldalon is kellene olyat hallani, valamint a gumit tudom mikor ér bele, ez tuti vmi fémes dolog lesz.
-
insyde5
aktív tag
válasz Daywalker #11925 üzenetére
szia
olyan "'nyekergos" . ha hátra ülök és lekezdek "ugrálni" akkor is hallhato.
torony csapágyprobléma is lehet? a rugo nem törött. a leng. csillapito olajos gyártmény,de nem folyik. és csak a jobb hátso keréktöl jön a hang.
valamint még egy talán fontos info. a jobb hátso sárvédöivbe néha beleér a gumi bal fordulatnál. a bal oldaliba is ért már bele de akkor le volt sullyozva.
a gumi 195 /55 15 " felnin.
lehet olyan h kifáradt a rugo?
-
insyde5
aktív tag
hali
tudnátok abban segiteni hogy :
f astra gsi 93' kaszni , jobb oldalrol ha hátra be ul egy személy akkor a jobb hátso felfuggesztés felöl "zaj" hallatszik.
Tippem rugo v lengéscsillapito.
SZTETEK?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest