Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FF23
senior tag
válasz mohabá 007 #68575 üzenetére
Sajnos ezekre innen nem tudok mit mondani. Az flr8ldcu+ pl. a ZSU-nál ~1200.-/db, nekem is ez van benne GM változatban, valóban orosz (németet már nem kapsz), de semmi gond nincs vele.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz flegga92 #68549 üzenetére
Itt az első képen a leömlö alján az a gyertyára hasonlító. Szakszervizben tudják kimérni rendesen.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Chiftain #68542 üzenetére
Nem arról van szó, hogy nem jó az NGK. Adott motorhoz a gyártó a partnercéggel fejleszteti a gyertyát (is) ami minden tekintetben megfelel a követelményeknek. Más gyártóknál is lehet hasonló termék a palettán, de a nem egységes műszaki alapok (hőérték, átváltás, jelölés) miatt lehetnek eltérések. Vagy jó, vagy nem.
G Astránál valószínűleg a Bosch lehet az első beszállító, szóval GM vagy bosch néven ugyanazt kapod, és nem kell kísérletezgetni, mert biztos jó.RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Petyyyyy #49381 üzenetére
Erre a legtöbben hajlamosak vagyunk, általában csak tudatos rákészüléssel lehet ezt a reflexet kiküszöbölni. Ha teljesen elvonja a koncentrációt -ez esetben- a keresett tárgy, akkor cumi lehet a vége.
plusz még menet közben:
-nem nyúlunk át a kormányon
-a kormányt tartó kezünkön nem nyúlkálunk keresztbe.RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz mohabá 007 #37050 üzenetére
Tudom, hogy nem te írtad. Messziről fel lehet ismerni a marketinges rizsát, meg a Fizika Tudományok Star Wars fokozatát.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz mohabá 007 #37043 üzenetére
15 %-al nagyobb légnyomás -azt meg, hogy?
Már elég régóta úgy tervezik a motorokat, hogy a levegő belépésétől a kipufogó védéig, ha több levegő kellene, többet kapna(nagyobb légszűrő+ház...).
Egyébként a gyári mérnökök is rájöttek, hogy van jelentősége az áramlásnak, csak hülyék, mert eme olcsó egyszerű kütyü helyett nagy és drága dolgot tesznek bele, hogy nekünk rossz legyen.
A neve: rezonátor.
És igen, még a 60LE-s F Astrában is van. Bizonyos fordulatszám-tartományban optimálisabban alakul a gázlengés, áramlás és ezáltal javul a hengerek töltöttsége. Problémája, hogy motorhpz kell tervezni, nincs olyan, hogy mindegyikhez jó.RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
Teljesen megfelel a gyárinak a 10W-40.
Én tél előtt cseréltem és ebből a kategóriából a Mobil 5w-40-et tetettem bele: hidegben tényleg hamarabb kapja fel a cuccot és halkul el a hidrotőke. És nyáron se fogyott!Egyébként hasonló jókat hallottam a itt emlegetett "olcsó" Mannol 5w-40-esről.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
-
FF23
senior tag
válasz adidas4death #24239 üzenetére
Idővel sajnos előjöhetnek ezek a dolgok, ha üzemmelegen is csattog, akkor már lehet keresni valami jó szerelőt.
Nála más a jelenség, mert csak terhelésre kezd el csilingelni és ez nem hidrotőke hang.RT-AX58U v1
-
-
FF23
senior tag
Simán! A nagy tartályokból még olcsóbb. Egy időben egy ismrős - ahol melózott- műhelyéhez jártam. Hátul állt egy nagyobb tartály, amit ugye fűtésre használtak. A 11,5-s palackot lazán felnyomta 15kg-ra, szóval a tágulási részt is. Nem igazán mertem messzire vinni és azt is csak lábujjhegyen
[ Szerkesztve ]
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
szokrát is adott szépen
A hengerben, sűrítés közben nehezebben üt át, szóval kitekerve szikráztatva még nem 100%, hogy jó. Valamelyik hibás lehetett.
Imy -Nem vészes, főleg úgy, hogy ritkán kell cserélgetni.
Én ~104 ezret mentem el az elsőbeszerelésű gyertyával. Az kétpólusú (x14nz a motor).[ Szerkesztve ]
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz lujó55 #18574 üzenetére
Le tudtak beszélni a gyáriról, ami hibátlanul ment 80 ezret?
Innen ki tudod keresni pontosan: FQR8LEU2 a gyári -BOSCH vagy GM néven az mindegy, ugyanaz
-Elektródatávolság: 0,90 mm
-ellenállás: 6 kOhm....Természetesen kiváló az NGK is, de minek kísérletezgetni, amikor az eredeti több, mint jó.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz akos86 #16357 üzenetére
Bármilyen '94-es autónál sajnos kell ilyesmikre számítani, a kopás ellen nincs mit tenni. A kuplungnál még azt sem lehet mondani, hogy átvertek, mert nem látható, hanem egyszerűen nálad jött ki.
Az üa. relé meghibásodása meg valószinűleg csak tünet volt, a valódi hiba talán az AC-pumpánál lesz.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Jim Tonic #15978 üzenetére
2010. január 1-től változott a dolog és van benne egy ilyen kivétel, hogy:
az 1996 után az EU területén forgalomba helyezett autók kérésre átsorolhatóak a 4. osztályba, hiszen elméletileg ettől az időponttól csak EURO-II minősítésű autók kerülhettek forgalomba.RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Drótszamár #15268 üzenetére
Ha nem tudsz az előéletéről biztosat, akkor igen, így érdemes cserélni.
Gyár által ajánlott viszkozitásút érdemes beletenni. Ismert márkájú (castrol, mobil...) 10W-40-es 3,5l ha jól emlékszem.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Drótszamár #15266 üzenetére
Nekem ilyen Szatuna van. Cserélj pollenszűrőt és nem fog annyira párásodni.
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
válasz Napfénysüti #14199 üzenetére
Nem kell erőltetni. Ha meg nincs rá keret és annyira csinos, akkor mond meg neki, hogy kezdjen valami autószerelő körü sündörögni, mert amúgy sokba fog kerülni .
RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest