Hirdetés
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngyzslt54
újonc
válasz roberto211 #66299 üzenetére
Szia, megoldódott az EGR probléma? P1405 hibakódot dob ki, a tisztítás nem segített.
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #67309 üzenetére
Nem tudom igazán. Félé évente rátöltök kb egy 1dl fagyállót. Az nem sok.
-
Doggy dog
senior tag
válasz roberto211 #67187 üzenetére
Pont ezt az ELM327-et néztem.YOUTUBE-on van is video arról,hogy egy ilyen kütyüvel hibakódot törölnek egy H-ból.
Itthoni legolcsóbb 4800+posta.
De ez 900+free ship
" ha te h astrad is obd 2 es " ezt hogy érted?APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #67188 üzenetére
Ilyen van nekem is!
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #67187 üzenetére
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #67157 üzenetére
Annyi a baj a kintivel, hogy gátlástalanul tekergeti a kinti exportos kereskedő ès aki eladásra behozza az is! Állapotra lehet jó, de nem egy ezer èves rom aminek a cserèjèt terveztèk, mert ott sem költenek rá eladás előtt èpp úgy lóghat a bele! Nèmet műszaki vicc kategória, az èn vectrám is szèthullot stabilizátorral vizsgázott le, a fèkbetètek is majdnem vason voltak. Ismerős passatja fèkje olyan rozsdás volt hazaèrkezès után is, mint egy kovágyműhelyben a hulladèk vas, ez meg műszakit kapott frissen kint....
Nem kell hanyatt esni a nèmet autóktól, míg fiatal ès szakszervíz csinálja addig jó, utána az is lutri.Mindenki maga döntse el mit akar venni, de a kintről hozott nepper által kínált autók 99% tekert ès nem mind1 hogy valamiben 150 vagy 3-400ezer vagy mèg ettől több is van, mert ott bármi bármikor....
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #67128 üzenetére
Ennek a csodamasina hirdetésének az alján van egy ilyen cím:
Szolgáltatások,boltok,bontók.[link] hátha..Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Doggy dog
senior tag
válasz roberto211 #67063 üzenetére
Honnan,milyet,mennyiért,jó a H-hoz?
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
válasz roberto211 #67037 üzenetére
Ne vedd a szívedre ,B-L-A-C-K egyszerűen nem kapott vacsorát és most kötözködik. Mint, minden nagy macska.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Petyyyyy
addikt
válasz roberto211 #67034 üzenetére
Mindig pirossal karikázunk te villámos paripák megszelídítője
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
B-L-A-C-K
titán
válasz roberto211 #67034 üzenetére
Még a "bekarikázott" cuccot is kihívás megkeresni...
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #67010 üzenetére
Az azért nem. Mármint nem 2 kg. De van nyaklánc, kereszttel és karlánc is mellé!
Szerelőm azt mondta így láthatatlanban ,hogy WD40-el fújam be az ékszíjat, hátha az "énekel",
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66968 üzenetére
Annyi a közös bennük,hogy mindkettő befolyásolja az alapjárat működését is.
A MAF szenzor a motor szívócsövében levő depresszió mérésére szolgál.
A működése nagyban befolyásolja a motor működését. Az ECU ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit.
Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel, stb. Ha tényleg ez a hiba, akkor érdemes cserélni.az EGR hibája nagyobb fogyasztást,teljesítményvesztést,alacsony fordulaton nyomatéktalan üzemet, egyenetlen alapjáratot okoz.Ha az EGR-szelep folyamatosan nyitva marad, megtörténhet, hogy a motor nem képes alapjáratú működésre.
(az meg + ciki,hogy nem tudsz,nem lehet hibakódot kivillogtatni)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66940 üzenetére
Mindegyikben olyan van,csak más-más helyre van betéve.Van ahol az EGR-en (nálad)van ahol a termosztát házon,(1,6 b veki),vagy a hengerfej oldalába,(nálam).Az a kis pöcök vagy letört,vagy lecsúszott róla a saru.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
B-L-A-C-K
titán
válasz roberto211 #66868 üzenetére
Besötétítettem, szerintem világosabbal szebb.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66821 üzenetére
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz roberto211 #66821 üzenetére
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66566 üzenetére
Hát ez sajna nem jó hír.Ha még most is világít,igaza volt a hibakódnak,az elektronikus (vezérlő ekektronika)megadta magát.Ezen csak a csere segít.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66558 üzenetére
A lényeget nem mondod. a sárga lámpácska még most is villog é,vagy nem?
A szelepfedél átengedi az olajat,meg az olajteknő is?
(ennyi pénzt a hőmérséklet jeladóért én is szivesen adnék)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz roberto211 #66558 üzenetére
Én lehet először pici utakra vinném a környékre. Bécs mellől hazatrélerezni nem 20 forint
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66548 üzenetére
Amíg tányérfedél nincs a helyén,ne is várd hogy normálisan fog menni.Nekem be se indul,ha a fojtószelepház nincs lezárva.
A piros fagyálló teljesen jó bele.Hány litert öntöttél bele,mi a faxnak tekergetted a hűtősapka fedelét?Még jó,hogy le nem forráztad magad.A bepárásodás az normális dolog.Melegíts át a hűtővizet,engedd le,töltsd fel deszt vízzel,járasd.amíg át nem melegszik,leengeded,majd ezután mehet bele a bekevert piros....[I]akkor nem fogyott semmi... mé most fogy??
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
KrAt
veterán
válasz roberto211 #66553 üzenetére
A mostani helyzet érdekel, most milyen színe / kinézete van
-
Ferike81
senior tag
válasz roberto211 #66551 üzenetére
Nem adott Ő szart, csak valószínűleg nem engedted le az egészet. Nem keveredik a régivel. Előfordulhat olyan hogy kicsapják egymást. A rózsaszínű az alumotorokhoz kifejezetten jó, nem lehet vele gond.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
KrAt
veterán
válasz roberto211 #66551 üzenetére
A piros fagyálló általában az "alubarát" (hengerfej) fagyálló, (bár gyártója válogatja, a Bárdinál elég valószínű nem adtak szart) azzal tuti nincs gond. Más kérdés, előtte mi volt benne, vagy mit oldott ki?
szerk: fotózd már le plz a tartályban lévő folyadékot.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz roberto211 #66548 üzenetére
Ha az említett [link] légszűrő-burkolatot szedted le, akkor onnan rengeteg fals levegőt tud szívni, ami szűretlen, tehát légszűrő nélkül járatod a motort (szerencsésebb, hogy egyhelyben). Ekkor a rengeteg plusz levegő miatt lehet magas az alapjáratod szvsz.
Másik sztori, a trutyi lehet olaj is. Az olajbeöntőnél nem látsz habos hasonló trutyit?
-
gban
veterán
válasz roberto211 #66546 üzenetére
Valószínű nem véletlenül töltik fel azonos színűvel a hűtőt, gondolom nem tanácsos keverni, pont az általad leírt végeredmény miatt.
Arra tippelnék, nem sikerült teljesen leengedni, bent maradt némi folyadék valahol, akár a radiátorban, összekeveredett és ilyen lett mivel nem szeretik egymást.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
KrAt
veterán
válasz roberto211 #66546 üzenetére
Nyugtass meg, hogy nem légszűrő nélkül közlekedsz...
-
gban
veterán
válasz roberto211 #66542 üzenetére
Egyforma volt a leengedett meg a betöltött lötyi, legalább színre?
Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66389 üzenetére
Nyomom a privit.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
_q
addikt
válasz roberto211 #66386 üzenetére
Én asszem egy laptop tápegység végét vágtam le régen, abból jön ki 2 vezeték, táp és gnd. Azzal megoldottam régen, ha kellett valahova 12V. Esetleg, ha van ilyened amit nem sajnálsz rá, akkor abból megoldható még.
-
_q
addikt
válasz roberto211 #66383 üzenetére
Ha 12 volt kell, akkor valamilyen 12V-os tápegységről persze csak ha van otthon, viszont miért nem szétszerelés előtt kérdezted meg?
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #66361 üzenetére
A legjobb... azzal a világból ki lehetne menni. Abba én is szívesen beülnék. Nem kicsi, nem nagy. Biztonságos és még jól is néz ki.
Gergőke88 Annyiból már valóban egy szép H kijön. Ami minden szempontból jobb mint egy Corsa.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz roberto211 #66346 üzenetére
Én pl. Opel típusspecifikus FB csoportokban szoktam érdeklődni, ott jó eséllyel találsz megoldást, persze, ha normális a közösség (pl. B Veki csoport jó)
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66303 üzenetére
"..Elvileg azért van problem mert,elkokszolódott nagyon az egr nem?.."
Az EGR elkoszolódás mechanikus hiba.(nem tud mozogni a lerakódott koksztól a szelep)
Neked pedig ez a hiba: "...EGR szelep- inkorrekt jel/hibát írt ki a wifis cucca..p1405:."
Ez pedig elektronikus hiba.
Ha nem tévedek,akkor ez a kód ezt jelenti:
Kipufogógáz visszavezetés érzékelő 'A' áramkör alacsony jelszint
- visszavezetés érzékelő = potméter,ami érzékeli amikor elmozdul a mechanikus rész az EGR-ben.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz roberto211 #66303 üzenetére
Hideg zsíroldóba kell áztatni egy napra és kész. Ha ezt követően elmúlik a hiba, viszont nagyon hamar (2-3 hónap múlva) visszatér, akkor csere.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66303 üzenetére
Mert így néz ki,és ahhoz hogy bármit is tisztítani lehessen,szét kellene kapni.
Ez meg olyan,mint ami egybe van préselve...és még itt van az az 1 sarus csatlakozó is,(vízhőfok jeladó vízhőmérő órához) akkor meg már az egész benne van a hütőkör rendszerbe.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66299 üzenetére
Elektromos hiba.Szoríts azért,hogy csak a csatlakozó vezetékben legyen gubanc.( kontakthiba,szálszakadás)
Ettől szivatósabb EGR-t még nem láttam,az ára is húzós.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66256 üzenetére
Ő az. emmá profi
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Nagy esély van rá,hogy még a legkisebb autóalkarész kereskedőnél (maszek) is tudsz venni,azt hogy kb mennyi magyar pénzt kérhetnek érte,azt nem tudom.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Bármilyen nagyobb barkács árúházban kapsz. Meg ilyen kisebb csavar,szerszám boltokba. Bolhapiacon. Bár az elég silány minőség szerintem.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
szkury
aktív tag
válasz roberto211 #66252 üzenetére
Bármelyik barkácsáruház, de a Teco-nál is lehet venni
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66236 üzenetére
Vegyél egy ilyen készletet,úgy is kell ha szeretsz bütykölgetni.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66234 üzenetére
Igen, torx készlettel próbáld meg. Ha esetleg nincs akkor szerezz be egyet. Sose baj ha van otthon.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz roberto211 #66231 üzenetére
Szia!
Erre gondolsz ? Ha igen akkor nekem két sima csillag csavar fogja csak. Alatta találod az injektort és a társait....
[kép]A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #66231 üzenetére
Mert fogalmam sincs, mivel lehetne leszedni. :S Meg h milyen mérettel.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MODERÁTOR
válasz roberto211 #66193 üzenetére
Akkor lehet valóban más is van ott. Mindenképp menj el egy diagnosztikára, az a biztos.
-
MODERÁTOR
válasz roberto211 #66160 üzenetére
Nekem ugyanilyen autóm van, ugyanezzel a problémával. Hideg motornál nem jelentkezik a gond, csak ha többet volt használva. Hosszú út után meg minden esetben jelentkezik, főleg kinyomott kuplungnál. Ilyenkor leállítás után meleg motorral nehezen is indul. Szervizben voltam, diagnosztika egyértelműen EGR hibát írt. Kitisztították, a probléma megszűnt kb 2-3 hónapra, de most ismét jelentkezik. Valószínűleg EGR csere lesz nálam, vagy falazás, még nem tudom.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66170 üzenetére
Kezdjük az elején. Az OBD csatid hol található? 10,vagy 16 lábkiosztású?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
roberto211
őstag
válasz roberto211 #66170 üzenetére
Illetve annyit kérdeznek meg hogy ugye ahogy olvastam most 0 val kezdődik a hibakod eleje.. A 0 az hány villogas? Mert egyértelműen nulla de akkor nem tudom megkülönböztetni h most első vagy a második számjegy
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #66164 üzenetére
"...Nekem elég lenne a kiolvasás, többire vagy én magam megcsinlom.."
Így tudod kiolvasni:
Elektromos gázpedál hibakód villogtatás
A féket és a gázt benyomom és nyomva tartom,majd gyújtást adok rá,és akkor a narancssárga szervízlámpa villogni kezd. A 10 villogás 0-t jelent.A kódok 4 jegyűek,és sorba adja be őket. A hibakódon belül a számok közt rövidebb, a hibakódok közt kicsit hosszabb a szünet.A hibakódokhoz van egy kódlista.
Bovdenes gázpedál hibakód villogtatás:
A kézifék kar alatti borítást fel kell nyitni egy vékony csavarhúzó,segítségével.Az ott található OBD2-es csatlakozó 5-ös és 6-os érintkezőjét rövidre kell zárni lekapcsolt gyújtás mellett. (Ha nincs a csatlakozó a kézifékkar alatt,akkor a biztosítéktáblába van beépítve.)
Be kell kapcsolni a gyújtást,és számolni a narancssárga szervízlámpa villogását[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz roberto211 #66164 üzenetére
Lambda is csinál ilyet, de lehet egr vagy légtömegmérő is.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
félisten
válasz roberto211 #66164 üzenetére
akkor átviszem szerelőmhöz, itt van a sarkon.
Mire vársz akkor?
-
Petyyyyy
addikt
válasz roberto211 #66160 üzenetére
Ha remeg/dadog akkor nem tökéletes a robbanás - üzemanyag vagy levegő probléma lesz.
Egy mentes sörért meg kóláért cserébe max kiolvassák neked, de megcsinálni biztosan nem fogják.
Ahogy az is biztos, hogy a külföldön tankolt valamelyest jobb minőségű üzemanyag nem fogja kitakarítani az EGR szeleped vagy szívósorod vagy akármid.
Ha nem megy az index visszajelződ, akkor megeshet, hogy óracsoport csere. Szerelőmnek ugyanez volt a baja, ő cserélte.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
h3lios
addikt
válasz roberto211 #66160 üzenetére
Nekem G Astránál EGR szelepet kellett tisztítani. Igaz hibajelel nem volt.
B-tag: H3lios#2825
-
gban
veterán
válasz roberto211 #65034 üzenetére
Na várjál, hogy hozod be?
Nekem majdnem 400€ volt a biztosítás meg rendszám, úgy hogy ugye érvényes volt a vizsga.
Osztrákoknál nem olcsó ám.Postázást nem vállalok.
-
Gabis
őstag
válasz roberto211 #65030 üzenetére
Ha nem rohad és cseréled a kötelezőket vétel után és rendszeresen, a világból kiszaladsz vele.
-
gban
veterán
válasz roberto211 #65030 üzenetére
Viszont még mindig nem mondtad mennyibe kerülnek, illetve mennyi lesz a vége magyar rendszámmal.
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #65028 üzenetére
1.4 8v jobban jarsz. Es a felszereltsege is lenyegesen jobb!!!
-
lsebestyen
addikt
válasz roberto211 #65025 üzenetére
Motorkód c14nz a 8 szelepesnek (szerintem igen)? Kb nem lehet kinyírni. Én azt választanám. Ha jól tudom, akkor a 12 szelepes már ecotec.
-
gban
veterán
válasz roberto211 #65025 üzenetére
20k különbségért nem szopatnám magam az 1 literes motorral.
13 évig volt F Astrám a 60 lovas motorral, 60-tól 250k km-ig, a végén kellett szelepfedél tömítés csere, ennyi volt a motor szervizigénye (természetesen a kötelezőkön kívül, de az ugye nem javítás hanem karbantartás).
És mentünk vele közel 1000 km-es utakra is, sosem fordult meg a fejemben hogy bármikor is otthagyhatna az út szélén.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Gabis
őstag
válasz roberto211 #65002 üzenetére
Én kivagyok az ilyen műanyag kerékjárati ívektől meg dobbetéttől. Nem látom mi van alatta.
Figyelj a küszöbre, különösen ahol a kerékjárattal találkozik. -
félisten
válasz roberto211 #65009 üzenetére
A lényeg az, hogy minek ismerte fel a Google... Maserati
-
félisten
válasz roberto211 #65005 üzenetére
-
SUPREME7
addikt
válasz roberto211 #65002 üzenetére
És mennyibe kerül, hogy megéri behozni-lepapírozni?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #65002 üzenetére
az a jó benne, hogy 3 ajtós, így 2-vel kevesebb tud róla lerohadni!
amúgy hogy az ajtó ilyen, akkor az ivnek is ilyennek kellene hogy legyen, valszeg azt már javították!
-
lsebestyen
addikt
válasz roberto211 #64996 üzenetére
Azért majd nézesd meg alaposan az alját, főleg ha osztrák importos, ott sóznak mint a barom, tehát előbb is korrodálnak az autók, már amelyik hajlamos rá.
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #64996 üzenetére
azért írtam, hogy viszonylagos! nekem is van 1.0-ás yarisom, az is jól megy, köszönhetően a rövid váltónak, de pályán veszett hangos már, bár a fogyasztása akkor sem szál el! az 8 szelepes 1,4-es mint írtam őskövület ehhez képest, városban használni ezt a kis motort épp olyan jól lehet, mint (kövezzetek meg) az 1,2-s motorral a g astrát!nekem az sem tűnik annyira szenvedősnek!
(#65000) lsebestyen : így igaz, mégpedig a b corsa éppoly hajlamos, mint az f astra!
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #64964 üzenetére
Kicsit utána olvastam a neten. Olajfogyasztásról nagyon nem írnak semmi negatívot sehol sem. A láncot lehet hallani ha gázos. A cserélni kell az viszont biztos nem olcsó mulatság. A kaszni hajlamos a rohadásra és az izzók szeretnek sűrűn kiégni.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #61096 üzenetére
Corsa C vezérműlánc szettel szerelt motorok : (Z10XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gerisz23
őstag
válasz roberto211 #61096 üzenetére
1.2 es láncos 1,0át meg ne vegyél mert más motor van bent és állítólag rosszabb konstrukció.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F, FSP Hyper 550W 80+Pro,Rx 570 4 GB,G.Skill Rip Jaws 2x8 Gb
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #49784 üzenetére
Ezt a 2 fajtát dobja a cromax. G astráé T45, a hatlapfejű nem tudom mekkora.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz roberto211 #49784 üzenetére
Kitalálom: utcára néző ablakokkal és földig érő kerekekkel
Motorkód jobb lenne, benne van a forgalmiban. Gastráé pl. torxos, ahogy már korábban írták.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
zolikaDB
veterán
válasz roberto211 #49781 üzenetére
Ha csillagszeru, akkor nem kizart, h torx, abbol pl G Astra Z14XE-be T45 kell.
-
trassher
addikt
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #47871 üzenetére
Nekem semmi bajom vele.15e km-enként 7-8 deci.Ha valamiért beidegelek,és a helyzet engedi,megpörgetem,6e nél váltok 3.ba a sebesség ekkor 100km/ó (GPS)szerint,bő 15éves 172e km.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz roberto211 #47860 üzenetére
Ha csak annyi a baja,nem lesz anyagi csőd.1db komplett kerékcsapágy már 16e Ft-tól kapható.Amúgy meg ABS nélkül is van,volt élet,de a müszaki vizsgára meg kell gyógyítani,mert különben bukta.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
adorjant
őstag
válasz roberto211 #47855 üzenetére
Kerékagy+csapágy+abs jeladó egyben cserélhető,ennek megfelelően nem túl olcsó (20-30e körül/db),nem kell mindet cserélni,csak amelyik beteg. Ha valóban cserélték,lehet az abs vezérlő döglődik.
Esetleg nézzétek meg,hogy nem-e szakadt valami kábel.
1.8 alapvetően jó motor,ha rendszeresen karban volt tartva,nagyon sokat kibír.[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz roberto211 #47855 üzenetére
Ha vásárlás előtt állsz, akkor ne vedd meg így. Abs jeladó a csapágyakban van, ha cserélték, akkor a vezetékek lehetnek hibásak, vagy más gubanc is lehet ott. Fékkel összefüggő dolog nem egy legyintés.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest