- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
alaves
addikt
válasz
Vhiktor #102956 üzenetére
Samsung TV-nél SDR/HDR10 Játék módban (és/vagy HDMI-PC mód) a 'Színköz: normal' / 'Szín: 12' csak nagyjából helyes.
Egészen pontosan Játék módban (és/vagy HDMI-PC mód) a 'Színköz: auto' / 'Szín: 15' egyezik a bármely más forrás (PC-n kívül bármely más HDMI cimke) filmmaker 'Színköz: auto' / 'Szín: 25' szín szaturációjával.
Annak célszerű visszavenni a színt, aki a valósághű (filmszerű) szaturációt szereti játéknál is. -
Vismajor01
addikt
válasz
Vhiktor #102852 üzenetére
Ó, ezzel én is így vagyok.
1 hete vitték el a hálószobából a vasutas ue65nu7022k TV-t. Igazából nem volt vele baj, de akartam valami újat. Háló szobába néztem, akár méretbe is vissza mentem volna 55"ra, nézegettem LS03D-t de túl drága volt (meg nem jött volna ki annyira az ART hogy hálószobában lóg, nappaliba meg fő tv-nek nem elég jó TV). Telekomnál láttam TCL 65C805-at, 292 ezerért. Nem voltam túl lelkes, biztos baromi jó TV, de mivel kint a nappaliban is TCL(75C835) lóg a falon, akartam valami mást
De telekomnál ebben az árkategóriában szinte csak edge-lit modellek voltak, Samsung Q60 nem mozgatott meg ennyiért..
Úgyhogy eldöntöttem, hogy várok BF-re és majd akkor veszek TV-t. Hálóba annyira azért nem sürgős..
De a minap ráfrissítettem még este, valamit akartam csinálni v mentünk valahova? nem is tudom. De előtte gondoltam ránézek, és elkezdem a hagyományt h innentől naponta ha eszembe jut ráfrissítek. Akkor látom hogy 77 inches OLED samsungtól 19 500 ft havonta? Gyors fejszámolás.. Hijja...Hát ha ez tényleg 420 körül van én megveszem, hiába approvált havi 15 ezres részletet a pénzügyminiszter, eladom a gyerek hörcsögét ha kell. Persze épp sz*rakodott a telekom oldala, úgy írta ezt az árat mintha mobil előfizetéssel venném, pedig olyanom nekem nincs (telekomnál). Gyors chat (csak telefonon elérhető o.0), ott mondja a csaj h karbantartás van biztos azért rossz. Mondom nekem 8, csak irja meg hogy nekem mennyi ez a 75S95C? Azt mondja 419. Mondom és megtudom itt rendelni? Igen meg. Akkor megkérdezte, hogy confirmálom h megveszem? Mondom igen. ok, köszcsá.
Mondjuk telekom/10 mert rendeléseim között nincs ott, de szállító már írt, hogy másodikán hozzák, illetve a szerződést feltöltötték dokumentumok közé+számlát+jótállási jegyet.
Úgyhogy egyelőre úgynézki, én vagyok az egyik szerencsés
És nem vagyok nepper egyáltalán, nem is teszem fel eladni. Ellenben így az a luxusproblémám akadt, hogy a 75c835 menjen a hálószobába vagy valami más.. Szerintem "túl jó" és legfőképp "túl nagy" tv a hálóba, úgyh egyelőre felraktam eladni, de nem adtam meg valami jó árat, hátha megmarad aztán azt rakom fel a falra a hálóban, max átrendezem kicsit a szekrényeket
-
-
Sasi001
senior tag
válasz
Vhiktor #102838 üzenetére
Csak azt nem értem, hogy ha a magas RGB van alapnak beállítva, akkor miért nincs vibrálás a sötétszürke színeknél holott úgyis ycbcr444 van lejátszáskor. Lehet valami szoftver bug.
Én szeretem nagyon könnyen kezelhető. Eddig ezt nem figyeltem vagy nem vettem észre, lehet 77 méretnél jobban látható. Előtte 65-volt.
-
Sasi001
senior tag
válasz
Vhiktor #102834 üzenetére
Nem. A fekete ugyanúgy megmarad nem szürkül. Állítólag az AppleTv topikban írták, hogy magas RGB-t kel használni mert valamiért nem pontosak a színek ycbcr-nél. De az az érdekesség hogy hiába állítom az ATV-t magas RGB-re ugyanaz a film lejátszáskor ycbcr444-et használ a dinamikatartomány egyeztetés miatt. Viszont így nincs villogás de ha alapból az ycbcr444 van beállítva akkor néha látható. De hozzáteszem, hogy nem minden filmnél.
-
-
-
-
-
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102628 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem nem az az idő fog eljönni, hanem az, amikor iszonyat drága berendezéssel kéne már dolgozni, mivel az újabb panelek ezt fogják megkövetelni, ez viszont egyenes arányban fogja növelni a kalibrációs szolgáltatás árát (hiszen a sok sok milliós cuccot nem ajándékba kapod te sem) , miközben ezzel párhozamosan fog még drasztikusabban javulni a gyári filmmaker színhelyessége EOTF stb paramétere. Kvázi gyárilag majdnem hibátlan TV-n tudnál majd a jövőben iszonyú keveset javítani iszonyú sok pénzért.
Ez pár év után már nem az lesz mint a régi arany korszakban, hogy volt egy általános DeltaE > 4 értékű plazma TV és 30 rongyért jelentősen szebb lett illetve a 30 pénz lófasz volt a 1.5 millás TV árához képest és ahhoz képest, hogy ténylegesen mennyit javult!
Egy G3/G3 esetén már kérdőjeles hogy az átlag ember egyáltalán látja-e a különbséget és ha a trend folytatódik akkor DeltaE < 1.5 TV-k fognak jönni amit őszintén, minek kalibrálni??
Aggódom, csak azért vezettem le!
-
-
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102604 üzenetére
Nem tudod véletlenül mivel készül az LG 2025-re?
Marad minden a régi, emelünk szoftverben 10%-ot a fényerőn, ezt persze bekamuzzuk 5000 nitre, nem hozzátéve, hogy 1 másodpercig, a képernyő közepén max egy pixel területen és 50.000 kelvinen
Szóval engem az érdekelne, hogy érzi-e már az LG hogy a WOLEDnek kampec? És lesz-e rá megoldásuk, vagy igazából ez a tech MLA-val kifut 25/26-ig, aztán meg majd a miniled tricsillió zónás verzióját fogjánk ránk tukmálni?
Hogy látod?
-
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102602 üzenetére
Egy a lényeg, egy G3;G4 / S95D mellett szerintem az itteni közönség nagy többsége valamelyik oled mellett voksolna.
Én nálam a oldal betekintési szög növekedése okozta fakulás / hue shift veri ki a biztosítékot és minél nagyobb egy TV annál komolyabb probléma ez hiszen nem tudsz minden rész előtt lenni egyszerre...
-
szkutyi
addikt
válasz
Vhiktor #102588 üzenetére
Bocsi nem hagyhatom ki
Nálam is volt egy 835...gyűlöltem..
Az első perctől kezdve húzta a szemem, szó szerint fizikailag kellemetlen volt.(Anno ugyan ez volt a hisense)
Betekintési szögek borzalmas, ha már felálltam, mást kaptam mint tökéletesen középről(de persze a VA ilyen.)
Beállítva úgy volt ahogy a tankönyvben az írva van, de semmi nem volt jó.....lehet fw, nem tudom, azt megkell jegyeztem hogy legutoljára egy downgrade volt, többet alltal elmondod stabil verzióra, akkor rendeződött a fényerő probléma, de a fizikai szemhúzast nem oldja meg semmilyen fw....én nem tudtam elviselni.
Fenyerő az brutális volt egyertelmű.
Képek: c3 VS tcl c835 [kép] [kép] [kép]
Csak tcl képeim: [link] -
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102571 üzenetére
Hát ez erősen relative..
Méret függően a C845:
65 col: 576
75 col: 720
85 col: 896 zónát tartalmaz.Bárhogy is legyen, a kolléga ugyan nem mondta melyiket választotta de a 85 colost feltételezem. Ennek fél másodperc alatt ki lehet számolni a felületét amit ha elosztok 896 zonával az jön ki hogy 22 cm2 egy zóna mérete. Ez azért tesók közt is 6 x 4 centi körülbelül. Ami azt jelenti hogy kötelezően bloomingol egy ennél kisebb fehér betű esetén.
Nem véletlen : ugyanis a natív kontraszt csak 5400:1-hez, meglehetősen magas 0.025!!! nites "fekete" mellett. (130 nitre kalibrált sdr esetén) - ez kb tízszer világosabb mint egy plazma!
Szóval nem tudom... Szívesen mellé tenném a g3-at, szerintem nem sülne fel.
Kalibrációs adatok :
-
válasz
Vhiktor #102498 üzenetére
Lehetséges hogy tévedek,de például én látom azt amit írsz akár egy sima streamnél is.
Egy barárom most 2 hete vett a lányának az én segítségemmel egy samsung S95D OLED tv-t.( ragaszkodik a márkához, beballagtunk a Mediába aztán hoztuk) és döbbenetesen jó a kép, nagyon tetszik.Majd December eleje körül felvenném veled kapcsolatot nála kalibrálás ügyben a lánykának, addigra talán belekerül 100 óra, egyetemista pécsen.
-
alaves
addikt
válasz
Vhiktor #102498 üzenetére
Ez érdekes: na, mondom archiválom a The Greatest Showman-t (etalonnak is), ezért megnézem a 4k/remux/HDR rilízeket is (2 is van). A 1080p/HDR trinity rilíznél a mastering display luminance 4000 nit, a 4k remuxoknál pedig 1000 nit (trinity és gs88 is). Látványra a 4000 nites anyagban a fehér- és a színfényerő is szétcsapja a kijelzőt (pezsgőspoháron megcsillanó fény, fáklya, tűz, Jackman színpadi ruhája, stb.). A 4k/remuxok is rendben vannak, de közel sem olyanok, mint a 4000 nites. Streaming-en nem tudom milyen lehet.
-
Laraxior
titán
válasz
Vhiktor #102316 üzenetére
Mindegyik kábel tudja a 120Hz-et.
Ez 100%, ha bekapcsolom a TVn a kiterjesztett bemeneti jelet, akkor válthatok is 120/144Hz-re. (S90C tudja a 144Hz-et is) 10bit is megy, de felajánlja a 12bitet is.
3m-es tesztelve, és az 5m-es kábel is. Erősítő nélkül, simán a TVt használva kijelzőként.
Megjegyzem, hogy a Samsung G9 monitorhoz kapott DP-DP kábelem sem tudja ezt kisebb (5120x1440) felbontáson.
Szóval a kábel biztosan jó, de azért ma jön egy itteni kollega által ajánlott méregdrága audioquest kábel. [link]
Most pl. belőttem, fogalmam sincsen hogyan, de elindult végre. Tettem fel régebbi drivert a videokártyához. De ha kikapcsolok mindent, mert nem megy éjjel nappal folyamatosan semmi, akkor pl másnap már nem megy a kijelzőváltás. Hol ebben a logika?
Azért nézem gépről a filmeket, mert ott van a sok tárhely amiről elérem őket. Nekem ez így kényelmes és bevált. Eddig.
Van esetleg valami sorrend az indításhoz? Vicc, de nem nagyon tudok másra gondolni. Először az erősítőt bekapcsolni, aztán a TV és végül a számítógép, vagy tudomisén.
Az erősítő jó a TVvel, Netflix, meg a többi vacak simán megy.
Ekkora szívás nem létezik, ráadásul nem is valami használt olcsó vackok... -
Delphinus
kezdő
válasz
Vhiktor #102128 üzenetére
"bőven ez alatt játszódik a jelenetek nagy része, tehát ezt nevezhetjük SDR tartománynak, ami e felett van azok a HDR fények"
pontosan erre gondoltam. az alap fényerőt mi határozza meg? (tehát ezt:bőven ez alatt játszódik a jelenetek nagy része) mastering? akkor hülyeséget irtak valahol, sdr fényerőhöz nincs köze, ahogy a tv átvált hdr vagy dv módba?
-
Delphinus
kezdő
válasz
Vhiktor #102121 üzenetére
az igaz hogy ha pl sdr fényerő 50-en van, és elinditasz egy pl dolby filmet, azt beállitod 100-ra ugye, akkor a film a beállitott sdr fényerőn fog menni (50 jelen esetben) mint alapfényerő hdr effekt nélkül, ha jön hdr effekt, nap,lámpa,tűz stb akkor megy csak fel 100%-ra a fényerő?persze amilyen a forrás. ezt elég szar volt leirni de biztos érted mire gondolok. röviden, hdr tartalomnál ha oled fényerő 100%-on van, attól függetlenül ha nincs hdr effekt akkor sdr oled fényerejét látjuk,amire be van állitva.
-
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102091 üzenetére
Hát az hogy szkutyinak kalibrált a tv-je ezért az a referencia. Ha ad egy olyan képet amit kértem akkor meg tudom pontosan ítélni hogy velem van e a baj vagy tényleg szar nálam a "mozi" dv mód.
Én egyébként reálisan ezt látom Vivid módban (moziban a felét se) :
ezt is világosnak gondolod?
-
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102087 üzenetére
Rögzített expozíciós értékek miatt nem értelmezhető a kijelentés.
A képet csak azért kértem szkutyitól mert látni szeretném, hogy ugyan azokkal az expoziciós adatokkal az ő kalibrált képe mit mutat. Ezek a rögzített expoziciós képek csak egymással összevethetőségre jók, hiszen nem egy mért és helyes expozició. Ha most 1/6 sec helyett 1/30-adot exponálunk akkor meg azt látnád hogy fekete minden és bedőlt az egész cucc. De nem így van.
Azt is meg lehet tenni, hogy a mozi és a vivid vagy akármelyik másik képi módot úgy fotózom, hogy mindkettőt azonosra fényességűre exponálom, nyilván más expoziciós időket használva. Így a világosságuk teljesen tökéletesen megegyezne itt kép formájában, egyedül a gradációjában lenne a két képnek más hatása- egyébként ez nem egy rossz gondolat, hiszen így lehet paraszt módon tetten érni az EOTF görbe követést vagy annak hiányát.
Ezért mondom én (is) mindig, hogy ezek a fotók semmire nem jók, illetve csak így, előre rögzített expozíciós adatokkal közvetlen összehasonlításra. Ez is csak akkor működik, ha azonosak a "fényképező" gépek, de ez is történetesen adott szkutyi és én köztem, mindkettőnknél Samsung Galaxy S széria van, neki 23 nekem 21-de ismerem mindkét telefont teljesen azonos képet készít.
-
alaves
addikt
válasz
Vhiktor #102017 üzenetére
A Sony egyedi algoritmus beállításokat használ, illetve az a valószínű, hogy már nekik régebben is mérés alapján dőlt el, hogy mikor fut le. Emlékezzünk arra, hogy a régebbi Sony-knál gyakorlatilag nem lehetett tudni, hogy mikor fut le, kikapcsolás után akár órák múlva kezdett bele (ezért is égett be az rtings burn-in teszteknél).
Más: a játékkészítők is D65-öt használnak? (RDR2-nél én úgy láttam) Ha igen, akkor gyárilag miért állítják hidegre a TV gyártók a játék képmód színtónusát? -
alaves
addikt
válasz
Vhiktor #102013 üzenetére
Még a kézi pixelfrissítés kapcsán: ha nem az igénybevétellel arányos időközönként fut le a pixelfrissítő és a pixel fénysűrűség csökkenés az algoritmus áramerősség változtatásra biztosított lehetőségeit túllépi, akkor már megmarad a különbség a többi pixelhez képest (beégés). Még a heti futtatás is indokolt lehet (nem hobbiból) pl. napi 12+ üzemóra + maximálishoz közeli SDR fényerő + sok statikus elem huzamosabb idejű megjelenítése.
Ne szabad megfeledkezni arról, hogy az fw-ben rögzített időköz (500 óra, régebben és elvileg a Samsung-nál 2000 óra) az átlag felhasználáshoz van igazítva (feltételezve: napi 4-8 óra, 50-70%-os fényerő, illetve hogy a fényérzékelő be van kapcsolva, valamint átlagos és vegyes HUD). Elképzelhető, hogy jelenleg már az algoritmus hamarabb/később futtat pixelfrissítést az igénybevétel szerint. -
hunspikey
őstag
válasz
Vhiktor #102003 üzenetére
Mi a helyzet IRE 2.5 és 0 között? Mert szerintem ahogy nézem ott van egy homályzóna ahová a kalibrátor keze sem ér el, ott csak a firmware tevékenykedik és szerintem ott bizony van különbség a G3 javára. Sosem láttam ennyire szépen 0 nitből kiemekedést ahogy világosodik fel egy DV tartalom, a kotta feketéből mondjuk 1 nitig.
Illetve szerintem az alsó, pl IRE5 alatti tartomány szaturációja is lehet, hogy más, vagy 100% egyezik?
Az ominózus, most már általad is használt tengerpartos sárkányok házás jelenetet kéne összenézni, pl sok TV-n ki sem derül, hogy azok ott igen is szép színes ruhákba vannak öltözve. Mély bíborok és királykékek váltják egymást. C9-en minden fekete fehér, ha éppen látszik egyáltalán.
-
szkutyi
addikt
válasz
Vhiktor #102006 üzenetére
Tényleg, rengeteg film csak 1000es masterelés, és 3-400nites csúcs fenyerő van...egy kettő 4-10 000es masterelés van..
És van pár kamu ami 4000es masterelés és van 400as csúcs fényero.
Valahogy össze kaphatnák magukat...hétvégén néztem egy jó vígjátékot( miért pont ő) nagyon jól van megcsinalva...
Közben jön egy felső kategóriás évek óta várt film és..... -
Csabi1984
addikt
válasz
Vhiktor #102006 üzenetére
Jó ezekről olvasni mert nem mindenki ért a dolgokhoz és bizony azt gondoljuk a Dolby Vision a csoda aztán ha nem azt kapjuk akkor azt mondjuk a TV gyenge stb miközben maga a film fényereje alacsonyabb.
Őszinte leszek láttam olyan filmet aminél azt mondtam váo és van, hogy azt mondtam ezért kár volt DV-be leszedni
Bizony ha kevés a fényerő érték (DV,HDR) az adott filmnek lehet az embernek akármilyen TV-je mert elvileg csak akkora fényerőt jelenít meg a TV amilyen a tartalom. -
YelaWolf001
csendes újonc
válasz
Vhiktor #101909 üzenetére
Én valahogy most a B4-ről néznék meg egy tesztet Tőled, hogy mire képes egy kicsit olcsóbb LG OLED, mit lehet maximum kihozni belőle.
Amúgy nem rég megnéztem a "Hány órát futott az LG TV? Egyszerű módszer!" videód alapján, hogy az én C2-m mennyit volt használva az 1 év megléte óta, és eddig 709 órát. Ezzel kapcsolatban van egy észrevételem: 500 óra után nekem tuti nem volt semmilyen hosszabb pixeltisztítás, nem is írt ki erre vonatkozóan semmit. Erről tudnék, erre álmomból keltve is emlékeznék, hogyha lett volna. Ugye nem gáz, ha ez a dolog elmaradt? Vagy 1000 óra után lesz lehet? Tudja valaki? Nincs óriási jelentősége, csak eszembe jutott, gondoltam rákérdezek akkor már.
Köszi! -
-
Delphinus
kezdő
válasz
Vhiktor #101891 üzenetére
7000+ órás oled kijelzőn ha manuális kézi frissités van inditva mi javulhat/romolhat? Előtte még egyszer se volt lefuttatva kézi pixelfrissités. olvastam olyat hogy ez ront az oled panel életciklusán és fényerején, ez mennyire lehet valid? 1 óra a frissités ideje kb?
-
szkutyi
addikt
válasz
Vhiktor #101893 üzenetére
Itt most nem csak erről van szó...bár szerintem ez szimplán taplóság, én sem állok le veszekedni egy villanyszerelővel a tényekről....
Viszont az már dühítőbb hogy ezzel vezeti félre az embereket de mocskosul..ugyanis nem csak belőlünk áll a topik,,(10-20 masszívan aktív tag) hanem sokan jönnek informálódni vásárlás előtt....
junkpod: az LG bicikli csak számodra az, más ezt máshogy látja...le lett írva hogy aki szereti azokat a fícsöröket amiben a Sony jó, akkor azt kell venni mert az a legjobb...de többen itt ezeket a dolgokat ÉLBŐL KIKAPCSOLJÁK.. onnantól kezdve pedig csak egy drágább kevesebbet tudó megjelenitő lessz mint az LG.... -
junkpod
veterán
válasz
Vhiktor #101873 üzenetére
Miért? Mit meregetunk össze?
Egy poszt leírta, hogy szerinte minden OLED bfi megvalósítás rossz. Erre megkérdeztem, hogy melyiket tesztelte. Írta, hogy csak a C3-at. Erre írtam, hogy én próbáltam egy LG oleden és az nekem sem tetszett, ellenben a a saját Sony esetében nekem bejön.
Erre jött szkutyi, hogy hát mind egyforma hiszen a C3 és 80L egyforma... Erre mutattam neki, hogy nem minden OLED bfi egyforma.
Ezen nincs mit hasonlitgatni, csak le kell szállni az LG bicikli ről és a topikban kötelező egyenvelemenyrol.
Legutóbb szkutyi odáig jutott, hogy szerinte az minősít valakit ha bekapcsolt bfi -vel néz filmet. Bárki aki az ő elveitől különböző módon tvzik arra indítja a keresztes hadjáratot. -
Gicz
addikt
válasz
Vhiktor #101817 üzenetére
Hát, a kettő kapcsolódhat. Hiszen a mostani BFI-k vibrálnak és alacsony a fényerejük.
Logikailag, minél nagyobb fényerőt tud egy oled panel, annál rövidebb ideig elég felvillantani (így nagyobb frekin mehetne a BFI rövidebb impulzusokkal) és aktív BFI-vel is hozhatna egy viszonylag használható fényerőt vibráló érzés nélkül.
Lehet, hogy elhozza ezt egy tényleg brutál fenyerejű oled panel.
Egyébként tök fura, hogy erről a mozgókép felbontásról nincs egy jó cikk sehol amit lehetne linkelni, én is csak egy 2012-es HDT shootout videó QA részénél elhangzó magyarázatnél értettem meg. Az akkori HDTVtest.co.uk szerkesztő David McKenzie előadásánál kerül szóba.
Időponttól linkeltem, hátha hasznos a topik tagjainak:
[link] -
Vhiktor
Topikgazda
válasz
Vhiktor #101795 üzenetére
Csak a felvétel a becsapós ugyanis egy perem árnyékot vett
Tessék.
Az alsó kép a másik oldalon található csatlakozó tábla, ott jól látszik miról van szó, tökéletes. Azért ekkora hibát nem vétek (persze mindenki hibázhat, de meglepődtem volna, h ezt nem veszem észre)A talp meg első osztályú, mondom is hogy milyen nehéz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Jogász topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Spórolós topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP 200W (19.5V 10.3A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm töltők + tápkábel, 928429-002
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Exkluzív AMD Ryzen 7 Setup - Nem csak vásárolhatod, bérelheted is! Kamatmentes rèszletre is!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest