- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Apple Watch
- Narwal Freo Z Ultra - ne kerüld el!
- MIUI / HyperOS topik
- AI-jal és páncéllal készül a CES-re az Ulefone
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
-
Mobilarena
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Boldog Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz Dexter17 #95520 üzenetére
Szia!
Bemásolom ide egy lapcsaládon belüli topik bejegyzésem, pár hozzászólásommal ezelőtt nem véletlen fejtettem ki a véleményem a márkára vonatkozó és jellemző garanciális ügyintézéssel.
Esetemben nem oledet érintett a dolog, hanem egy QLED Q80 65" tv a főszereplő.
Tehát :
"Referálni szeretnék a 2023.11.17 - 2024.01.19 időszak közötti, kvázi 2 hónapos ügyemről!
Korábban már leírtam, hogy a QE65Q80A Samsung QLED tv-m mélyhangja elment, tavaly november 17-én bejelentettem, és egy nagyon hosszadalmas "javítási" folyamat vette kezdetét házhoz kiszállás keretén belül a gyártó elsőszámú garanciális márkaszervize részéről.
A hangszórókat cserélték, viszont a szerelési folyamatnak köszönhetően a tv hátlapja és maga a keret belső része sérült, nem tudták visszarakni rendesen, elállt a hátlap.
Természetesen kértem, hogy állítsák vissza az eredeti állapotára a tv-t(itt extrémen belassult az ügymenet a samsung support és a szervíz részéről is), majd egy új javítás folyamatot kíséreltek meg egy új hátlappal, de azzal sem sikerült orvosolni a helyzetet.
Leakartak rázni, hogy alig észrevehető, szinte nem is látszik, hátul is van stb.... ők nem foglalkoznának vele, a support pedig csak türelemre intett, én továbbra sem törődtem bele, és minden létező kommunikációs csatornát megragadtam ahhoz, hogy nyoma legyen a megkereséseimnek/panaszbejelentéseimnek.
A jelenleg is hatályban lévő fogyasztóvédelmi törvényekre való hivatkozásokkal , mind az elektronikus úton és a tértivevénnyel elküldött leveleimben álló tartalmakban arra hívtam fel a gyártó figyelmét, hogy jogorvoslattal fogok élni, mert a készülék érintésvédelmi szempontok alapján sem felel meg a biztonságos használatra azontúl, hogy a szervíz kontár munkájának köszönhetően egy erősen esztétikai hibás készülék lett a tv-ből,nem beszélve arról, hogy a törvényben álló javítási határidőből is kicsúsztak!
Míg nem adtam nagyobb nyomatékot feléjük, addig a szokásos sablon lerázó dumák, de a végére szerencsére úgy alakult, hogy csereutalványt állítottak ki amit a forgalmazónál érvényesíthettem, pénz visszafizetés formájában, mivel az adott típusból már nem volt készleten."Nekem elég idegőrlő procedúrával járt ezt végig csinálni, viszont az én ügyem teljesen más jelleggel bírt, kvázi napnál is világosabb volt a" szakemberek " károkozása.....szerintem nem számít náluk a termék értéke, én speciel anno 400e felett vettem a tv-t cirka több mint 2 éve. Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy a tiéd hogy fog zárulni, és sok szerencsét, sok türelmet /sikert kívánok hozzá.
Ui:
Nekem már nagy háztartási géppel is évekkel ezelőtt meggyűlt velük a bajom, de az újabb friss élményemnek köszönhetően(ami túlnyomórészt a garanciáztatási folyamatnak köszönhető), én a jövőben személy szerint tiltólistára raktam őket 😏[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest