Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    válasz bitpork #64086 üzenetére

    szerintem ez eddig is így volt, már egy éve külön volt a kiadó és a hirdetés. Alapvetően, ha médiacsoport-szinten kezelik ezt az egész hirdetés-dolgot, az nem egy ördögtől való dolog, és anyagilag valószínűleg mindenkinek jobb (szinergiák). A kérdés az, hogy mi a szerződéses háttér, hogy ezzel vissza tudnak-e élni úgy, hogy mondjuk nulla hirdetést hoznak - akkor tudja-e a kiadó másnak értékesíteni a felületeket, azaz meddig tart ez a kapocs?

    Amúgy egészen elképesztő, ami itt a sajtópiacon megy. Évtizedes kedvenc, normális újságjaim szüntek meg vagy váltak foshalommá (magyar hírlap, népszabadság, napi gazdaság, világgazdaság, figyelő, origo)

    Az index sztorija pláne különösen sorsszerű annak tükrében ahogy maga az egész index elindult '99-ben (ti. hogy az egész internetto-szerkesztőség felállt, és csinált egy új saját újságot), és mégis arról szól az egész, hogy oligarchák adják-veszik, titkos opciós szerződések alapján...

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák