- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic V2 - origami
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexel
veterán
Köszönöm szépen a válaszokat!
-
NFT2
junior tag
Szia, jose999 jól válaszolt, biztosan nem lesz kaució sem az esetedben. Mivel nincs hűségidő, teljes szabadság van, módosíthatsz, és persze bármikor el is mehetsz tőlünk, de erre az eshetőségre nem számítunk
A lefedettség pontosan azonos a Telekom-mal, mivel a hálózatot tőlük béreljük. Várunk, csatlakozz hozzánk, add le kérlek megrendelésedet a weboldalunkon.
-
jose999
senior tag
Szia!
-Belépési díj nincs. (A kártyát futárral küldik, azt fizeted (1350 Ft) kaució más kérdés, ELVILEG ha előfizetéses számot hozol át, vagy bankszámla + közüzemi van, NINCS. Azért elvileg, mert nekem csak bankszámla kivonat volt, nem előfizetéses számot hoztam, és egy fillért nem kértek)
-a szám a Te neveden lesz. A Tiéd. Ez nem flotta!
-Hűség csak díjcsomag/sim vásárlása esetén nincs. Ha készülék is kell, más tészta.Remélem segítettem. (ha hibáztam, javítsatok!)
-
mexel
veterán
Sziasztok! Mivel az összefoglalóban nem találom, sem a honlapon hirtelen, inkább kérdezek, olyantól aki 100%-osan tudja:
-Van-e belépési díj végül, vagy kaució vagy bármi plusz összeg? ( számhordozás lenne voda előfizetésről)
-A sim kinek a nevén lesz? 100%-ban a régi tulaj birtokolja vagy a netfone-hoz kerül bármilyen módon is? ( csak akkor érdekel majd mert régi számot akarnak átvinni)
-Van-e hűség, mikor és hogyan lehet felmondani, vagy módosítani?Ezek akár mehetnének az összefoglalóba is ha már van topikja
Előre is köszönöm a választ! -
AtHoS
nagyúr
válasz
GhostHunter #489 üzenetére
Én sem, csak neten rákerestem a wildfly-ra és láttam, hogy hálózatos cucc. Ha utána akarsz járni, akkor itt [Otthoni hálózat és internet megosztás] érdeklődj
-
AtHoS
nagyúr
válasz
GhostHunter #486 üzenetére
Mondjuk nem árt tudni milyen eszközök vannak a hálózatban amin keresztül a netet eléred. Ott futtatja valami a képeden látható WildFly applikáció szervert (pl. Docker)
-
zzola
titán
válasz
GhostHunter #484 üzenetére
User error...
-
GhostHunter
tag
válasz
GhostHunter #482 üzenetére
..újra indítottuk a hóbelevancot, minden működik rendesen..
/ ez vajon mi lehetett ? / -
zzola
titán
válasz
GhostHunter #482 üzenetére
Pedig elérhető az ügyfélkapu.
-
GhostHunter
tag
..az a vicc, hogy tobb mobilon is ez van.., asztalin is.. ;-(
-
juve600
nagyúr
-
Dracula72
senior tag
válasz
GhostHunter #478 üzenetére
Nálam megy.
-
GhostHunter
tag
.....
-
NFT2
junior tag
Szia, lehet nem keresett a kollégám, viszont azt látom, hogy a számhordozás ellenőrzését újból elindította. Bankkártyával tudsz fizetni akkor is az ügyfélkapuban, ha utalásra van állítva, ez nem jelent akadályt. A SIM és szám gazdálkodás összetett folyamat, nekünk is érdekünk, hogy ne dobjunk ki SIM-eket, de ez sajnos elkerülhetetlen esetenként.
Érdekes, hogy te postán kaptad a SIM-et, mert a posta bizonytalansága és elhúzódása miatt tértünk át a futáros folyamatra általában.
Szóval nincs kolbászból a kerítés, de azért meg lehet enni
-
zzola
titán
Nekem is sikrül hordozni.
Itt ígéretet kaptam, hogy korábbi ügy miatt keresni fognak, nem jött össze...
Weboldalon megrendelésnél bankkártyás fizetést jelöltem be, ezt önkényesen átállították utalásra. A fiókban is ez lászik.
Van nálam egy aktiválatlan SIM, ezt nem tudják újra felhasználni...nem látom a technikai hátterét ennek, de ha nem aktív, akkor miért kell kidobni?
A kártyát GLS-sel küldik, de minek? Kértem, hogy legyen posta, ja az ne legyen, mert megbízhatatlan! Januárban még megbízható volt....persze értem én, hogy inkább az én költségem legyen...
Egyszóval itt sincsen kolbászból a kerítés...
-
Zoltan84
csendes tag
Nem tudom, de napközben utánna fogok járni. Mindenesetre eléggé méltatlannak tartom ezt az eljárást.
-
Zoltan84
csendes tag
Üdv.
Nálam már kezdödnek a problémák. Múlt hónapban 9232ft-ot levonták a számlámból, mondván annyi túlfizetésem van.
Felhívtam őket, hogy azt mégis hogyan, amikor annyi számlán összesen nem volt még. Kis türelmet kérték, majd a pénzügyi déltől kaptam egy e-mailt, hogy nyugodjál meg, biztosan jó a számla, mivel az elöző számlákat 3x sikerült befizetni. Mondom jó rendben akkor befizetem. Erre ma reggel jött e-mailban a fizetési felszólítás!!! a 9232.- ftról. Mégis milyen eljárás ez? Belépni egyébként azóta sem tudok, sem gépről, sem több telefonnal, inkognitó módban, és cookie és cache törlés után sem.
-
NFT2
junior tag
Szia! A SIM aktiválás menü arra szolgál, hogy a viszonteladó partnereinknél átvett SIM-ek aktiválását és szerződéskötését megkezdjék az ügyfelek. A Te esetedben nem ez történt gondolom, közvetlenül tőlünk kaptad a SIM-et. Írd meg kérlek privátban az adataidat, és kollégáim megnézik, mit tehetünk még azzal a SIM-mel.
-
zzola
titán
Korábban számhordozást indítottam, de meg lett állítva a folyamat. Ebből kifolyólag van nálam egy Netfone SIM, de nincsen élő szerződésem.
Ebben az esetben a "SIM aktiválása" menüben kezdjek neki a szerződés kötésnek, vagy mint új ügyfél, új SIM kártya igényléssel?
Kösz. -
Üdv!
Rövid tapasztalat: Csütörtök este weboldalon "megrendeltem", péntek (azaz ma) szerződés telefonon. Otthoni telekom számla + bankszámlakivonat kombóval elkerültem a kauciót. Az ügyintéző vicces figura volt. -
sifarr
senior tag
... de az adott havi számlák korábbi lejáratú fizetési határideje esetén sem számolunk fel késedelmi kamatot.
Én is ezt tippeltem. Nagyon csalódott lettem volna, ha nem így lenne. De nem csalódtam.Mondhatjuk ez a csoportos beszedés jutalma
Hát, amennyi kamatot fizet a bankom a lekötetlen egyenlegre ... Ez nem nagy jutalom.
Maradjunk annyiban, hogy nekem a tarifa a jutalom.És tőlem vonhatjátok akkor, amikor akarjátok. Akár a fizetési határidő napján, akár 1-én, nekem mindegy.
-
NFT2
junior tag
-
Zoltan84
csendes tag
Üdv. Ügyfélkapus belépés másnál sem működik? Megadom a felhasználónevet és jelszót, és amikor a belépésre kattintok egyszerűen csak újratölt az oldal. Mobilon és gépen is, több böngészővel próbáltam.
-
sifarr
senior tag
Furcsa dologgal találkoztam a számlázásnál.
Csopbeszedéssel fizetek. A februári számlán a fizetési határidő 02.24. Viszont a bankom azt jelzi, hogy csak március 1-én fogja a Netfone (bankja) lehívni az összeget.
Csak nehogy az legyen a vége, hogy a következő számlában késedelmi díjat számoljanak fel.
Sejtem én, hogy nem így lesz, de az ördög nem alszik. -
jose999
senior tag
válasz
SomodiFeri #451 üzenetére
Ezt már kérdeztem én is tőlük, a válasz :
"Az e-sim és multisim szolgáltatás előreláthatólag nyárra kerül bevezetésre. A 4G lefedettség már működik, az 5G pedig idei évben lesz bevezetve."
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest