- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Na majd meglátom én is, csak még farmolok egy akksit, meg egy vezetéket a BMW-be és megyek a végső Razor-os versenyre.
Szintlépés téma:
Ugye én überkocka vagyok, amint jön az értesítés és tudok, játszok (alvásban azért csak olyan szinten zavar bele, hogy amikor Tournament-ben nagyon benne vagyok, akkor zárás előtti 20 percre állítok be magamnak ébresztőt az éjszaka közepére).Semmi extra dolgot nem csinálok amúgy, én is farmolgatok orrba szájba.
Aztán ahogy összejönnek az új autókhoz a bp-k és persze azokat is fejlesztgetem, nyomom a szép lassan a feloldódó újabb Car Series versenyeket.
Na meg a napi feladatok is adnak kis mellék pontot a szintünkbe (sok kicsi sokra megy ugye). -
válasz
-secret- #608 üzenetére
Várj!
Akkor itt miután befejeztél mindent és megkapod a BMW-t, megkapod a raktárban lévő prototípus alkatrészeket is normál kiszerelésben?
Csak mert akkor nagyon nem kellett volna őket eldobnom.Snoop Dogg-os történteket vettem alapul, ahol emlékeim szerint minden felgyülemlett prototípus alkatrészek átkonvertálódtak pénzzé.
-
Fő alkatrészeket eleve úgy építettem be, hogy Free lehetőséget választottam, ami elveszi a régit. Ugyanis ezt nem fogja engedni a játék később felhasználni, ahogyan a kis alkatrészeket sem.
Ezek mind átkalkulálódnak majd pénzbe Event záráskor.Ennek ellenére tanácsos prototípusos ládákat nyitogatni, mert itt olyan alkatrészeket kapsz, amik biztosan kellenek a BMW-be és jó lesz, ha lehetőleg minél erősebb állapotban kapod majd meg a végső autót.
Én is így nyomom most, hogy direkt tartogatom az utolsó versenyt és tápolom olyan szintre az autót, amilyenre csak tudom.
-
válasz
Micsurin #594 üzenetére
Ó, aranyat BlackMarket-en nem szabad áldozni!
Csak is olyatln alkatrészt, amit egyébként máshol nem tudnál beszerezni és lehetőleg úgy, ha pénzért kínálja a játék.Picit csalódtam egyébként a kínálatban. 59-es szintű vagyok és még mindig gagyikat kínál jórészt. Ilyen utcai kategóriás zöld alkatrészeket aranyért... Kössz, nem!
Picit olyan, mintha nem hozzám igazodna a kínálat, hanem az átlagabb játékosokhoz.Más: nem igazán értem egyébként ezt a Razor-os történetet.
Van ez a nekünk segítő rendőrcsaj, aki magán úton tevékenykedik és szeretné káoszmentesíteni a várost, harcolva az utcai versenyzések ellen.
Igazából szerintem pont mi vagyunk a legnagyobb a káoszteremtők a játékban. Úgy érteném meg a dolgot csak, hogy miután Razor-t kizavarjuk a városból, utána csattanjon a karunkon a bilincs és legyen instant game over, de ez úgy sem így lesz. -
Azért az jó, hogy most akkor hirtelen nem kell farmolnom BMW M4 és Ford Mustang GT bp-ekre, mert a Razor-os event-en nyertek is ki tudják majd őket váltani Car series-ben.
Legalább ezek alap változataival nem kell foglalkozni pb és alkatrészgyűjtés terén sem.
-
Az úgy tényleg komoly és nem utolsóként persze neked is jár a grat!
Neked is 631 PR-es Golf-od van talán?Többiekhez is:
Egyébként végülis nem is annyira kell lehet panaszkodni, hogy vontatott lenne a játék, mert kerek 1 hónapja játszom és már azért elég zsúfolt jelenleg a garázs nálam.
Ez idő alatt lett egy Mercedes AMG GT-m is, ami azért nem egy szar verda az életben.
Nem hagyományos pár délutános játék ez az biztos, de legalább így szavatosabb.Ja és próbáljátok ki szerintem legalább 1 nap erejéig, hogy kártyaválasztásoknál arra böktök, ahol keverés előtt volt éppen a kívánt dolog!
Nem tudom, hogy a szintlépésekkel jár-e valami mesterségesen generált szerencse az esetemben vagy szimplán csak szeret mostanában a játék engem, de egyre kevesebb az olyan pillanat, hogy bosszankodnék kártyahúzásokat illetően.
Főleg most a Razor-os eversenyek kártyahúzásánál. Ott ezzel a módszerrel 10 húzásból kb 7-8x sikerül azt húznom, amit szeretnék. Érdekes... -
válasz
csadi0011 #508 üzenetére
Én még nem találkoztam ezzel a kérdőívvel.
Free roam-ot egyébként kár várni szerintem. Képtelenségnek tartom, hogy ebben a játékban lenne egy egységes, szabadon bejárható város. Egyszerűen a jelenlegi kötött pályák ismétlődőssége és összeadott hosszuk kb durván egy falut hozna ki, amiben sok értelme nem igazán lenne szabadon barangolgatni.@lacy86: Köszi!
-
Eddig csak is a 800 Ft-os Monthly gold cuccosra fizettem be, ami a napokban fog lejárni.
Magában gold-ot eszembe sem fog jutni venni, így pedig ebben a formában még azt mondom megérte úgy érzem (főleg nekem, hogy minden nap játszottam és nem kicsit függtem rá erre).Valaki ha jól emlékszem kiszámolta, hogy ezzel a cumóval 15ezer Ft-nyi aranyat lehet összeszedni.
-
Így sikerült végeznem végül ezen a Golf GTI-s Tournament-en:
Ahhoz képest, hogy korábban, mikor azt mondtam, hogy visszább veszek (akkor top50-ben végeztem), úgy tűnik ezúttal az nem igazán sikerült.
Nem volt egyébként olyan hajtás, mint amire számítottam volna. Például egész Tournament alatt csak most, a legutolsó 10 percben vettem ticket-eket 60 gold-ért, hogy bebiztosítsam a helyezésemet.Nagy ritkán veszítettem csak. Érdekesség, hogy 2-es rangúként az utolsö két ellenfél legyőzése mindig ugyanannyi jutalompontot adott (miközben PR-ben viszont volt különbség köztük normálisan).
Aztán 1-es rangúként meg már mindegyik ellenfél ellen egységesen 440 jutalompért harcolhattam.
Természetesen itt kiválasztottam mindig a leggyengébb ellenfelet. Ha már nem éri meg kockáztatni, akkor minek kockáztassak.
Kár, hogy ezekről már nem csináltam képmentést.-------------------------------------
@csadi0011: Ugyanilyen képhibával én is találkoztam már korábban. Szerencsére csak nagyon elvétve fordul elő.
-
Az autó butítás tud lenni full ingyenes is, feltéve, ha nem akarod megtartani a régi alkatrészt.
Persze értem, hogy hogyan értitek, csak a dolgok tisztázása érdekében írtam most.
Szóval az igazán költséges dolog a játékban az a Rare (és ettől kokolyabb) főalkatrészek felszabadítása autóból.Előző Eventből kiindulva meg igen, minden versenyt teljesíteni kell minden nap és ennyi.
Ez persze nem ennyire könnyű, mert jellemzően az utolsó napokon adogat majd olyan versenyeket a játék, amihez olyan PR szintű BMW kell majd neked, amit csak időközbeni sűrű farmolásokkal tudsz csak elérni.Szóval akinek kell a BMW, az ne csak annyit csináljon, hogy teljesíti az aznapi versenyeket és hátradőlve várja a következő napot.
Nem, amint van ticket (és persze szabad ideje az embernek), uzsgyi újrajátszani a versenyeket az alkatrész fejlesztésekért!Itt megtartani régi főalkatrészt meg totál felesleges, mert felhasználni úgysem tudod sehova sem és miután vége ennek az egész eventnek, kiüríti a játék majd az itt megszerzett összes cuccodat és átszámítja majd őket neked általános pénzbe.
-
Fogalmam sincs, bevallom életemben nem használtam még Bluestack-ot.
Jelenleg csak is játék célra használnám, ha használnám (gondolom nem csak játékra van) és ha valami valamiért nem lenne kompatibilis a telefonommal, azt akkor sem szeretném gépen kipróbálni, inkább hagynám.------------------------------------------------------
@jonnyjoker01: Ezt azért írod, mert nem játszottál még a Wild Stallion car series 4/5-ös eventjén.
Ott valami mód nem tesztelhették eléggé a játékot, mert Easy ellenféllel is jobb esetben pár méterrel tudsz csak célba jutni.
Többen megszenvedtünk vele itt a topikból és elég nagy sikerélményként éltük meg az ott elért győzelmet. Főleg mert, hogy az a verseny ráadásul 3 egységnyi üzemanyagba fáj. -
Ez az új Golf-os Tournament valóban érdekes.
Mármint abból a szempontból, hogy nem játszom még a versenyeket rajta 3/4-ed napja, ennek ellenére már most 4-es rangú vagyok (3 verseny választ el a ranglépéstől).
Viszont itt érdekes mód egyik ranglépésekkor sem kaptam aranyat jutalomként, ahogyan azt eddig előzőekben megszoktuk.Eddig ebben a Tournament-ben nem hagytam még, hogy álljanak a ticket-jeim, szóval pörögtem is, azt is hozzá kell tenni.
Legutóbb úgy létem ki, hogy már 620 PR-es Golf-okat adott legnehezebb ellenfelekként (még ezeket is ott tudtam hagyni kb 50-100 méterre a célvonalnál.Akkor voltam világranglistán 27. helyezett.
Nagyon kíváncsi vagyok mire lesz még elég a továbbiakban a fullra kituningolt Golf.------------------------------------------------------------
@csadi0011: Dehogy kell manuálisan mentegetnek kilépések előtt (hisz ahogy írtam max néhány percenként ment a játék automatikusan is).
Ezek ellenére én napi egyszer, lefekvés előtt általában mentek egyet manuálisan (ha eszemben van) és ennyi.------------------------------------------------------------
@shiftac: Ezt most világért sem sértésből írom, de előbb törném el a kezem, minthogy véletlenül elindítsam ezt a játék Bluestacks-el.
Amennyi minőségi PC-s autós játék van, nem is tudom milyen féle bűnnel érne fel, ha ilyenre vetemednék. -
válasz
csadi0011 #459 üzenetére
Tudsz manuálisan is menteni felhőbe, fent fogaskerékre tapp, majd Data management-en belül tudsz Upload-olni.
Egyébként meg úgy tapasztalom elég sűrűn ment felhőbe a játék, pl 10 üzemanyagnyi játék alatt többször is.Más:
Golf GTI-s bajnokságon tarolni fogok úgy érzem, full 5 csillagos alkatrészes, 631 PR-es autóval.
Ráadásul szabadidőm is lesz. -
válasz
B******** #447 üzenetére
Nem tudom, hogy PR témában milyen viszonyok vannak, de az biztos, hogy aki komolyabban is tervez egy autót tuningolni, annak ugye feltétlen szüksége lesz kék alkatrészekre, plusz ugye nem árt ha autó is minél több csillagos tud lenni.
Jelenleg azt várom, hogy a Ford Mustang-ot tudjam 3 csillagosítani, mert jelenleg csak sima szürke alkatrészek vannak benne, direkt nem is fejlesztettem még semelyik komponenst sem, ugyanis Izom kategóriában minden fődarabból van felhasználható 3 csillagos kékem.
Amint összegyűjtöm a maradék BP-ket az autóhoz, röpítem is bele mindet. -
válasz
B******** #433 üzenetére
Minden esetben az alkatrészek fejlesztési színsorrendje a következő: szürek - zöld - kék - lila.
Tehát a jelenlegi 4 csillagos zöld alkatrészedből legközelebb kék alkatrészed lenne (3 csillagú lesz, cserébe kapsz további csillag slot-okat).Javaslom, hogy azt a lila alkatrészt felejtsd el, direktbe ne fejlesszél rá (persze ha épp szerzel bele valamit, azt pakold fel rá nyugodtan)!
Szóval marad az unalmas conversion kit farmolgatás. Hacsak nem sajnálod az aranyat és tudsz esetleg egy másik ugyanilyen kategóriás autódról kék alkatrészeket átpakolni. -
válasz
-secret- #424 üzenetére
54
Mai nap volt az első alkalom nekem is, hogy Tournament-ben a szokásos módon drifeltem végig a pályát és kb a verseny 3/4-énél elhúzott mellettem az ellen és nem is tudtam már vele mit csinálni.
De az olyan szintű PR-es volt, mint én, talán picivel alacsonyabb vagy magasabb.Kipróbálom majd én is a falnak vezetős technikát, végülis ebben a játékban előnyt lehet szerezni, hogy a mögöttünk előzni akaró ellenre rátekerjük a kormányt és falnak vezetve belassulnak utána.
-
válasz
B******** #416 üzenetére
Még csak annyit sem lehet vele csinálni, hogy a poros ajtóra ujjal beírhassuk, hogy "Szeretlek Erzsi".
Biztos átvételkor aláírtunk valami Snoop Dogg-tól kapott szerződést, minek olyan szigorú feltételei vannak, hogy ugyan verseny közben szarrá törhetjük, de egy szaros visszapillantó tükröt nem cserélhetünk rajta egyénire...Egyébként annyiban örülök a BMW-s event-nek, hogy akkor a BMW blueprintek-re sem kell gyúrnom, hanem foglalkozhatok nyugodtan más cuccoknak a farmolgatásával.
Engem nem zavar majd a MW-es stílusú kinézete, bár itt is előjön, hogy inkább a komplett régi MW PC-s játék portját kéne kiadni egyszer fizetős verzióban mobilra.
De sokan örülnének neki, istenem [sóhaj]. -
De akkor meg itt jön a következő fejvakarás:
Miért teszteltettek a leendő játékosok töredékével hónapokon át egy játékot bétateszt címszóval, ha aztán a mindenki számára kiadott verzió hirtelen egy tökre más, szögesen eltérő koncepciójú játék lett?
Ez persze költői kérdés, nem várok rá választ. Valószínűleg erre úgysem lehet elfogadható választ adni. -
válasz
Danny365 #401 üzenetére
Nem tudom pontosan mennyi energiád van benne a jelenlegi játékodban, én csak feltételeztem, hogy valószínűleg még így is rengeteget kellett bele áldozni. Ezt értettem becsülendő címszó alatt, mindenféle gúny nélkül természetesen.
A játékot meg én személy szerint igen is rossznak tartom, mert azt szerintem azért legtöbb ember látja, hogy itt akkor sem érvényesülne hosszasan, ha több tucat PC-s és konzolos játék árát szórná el a játékra.
Egyszerűen lerí ez a mechanika a játékról, csak a hülye nem veszi ezt észre.Ezért sem teljesen értem ezt, mert azért az EA-nél nem hinném, hogy csak hülyék dolgoznának, ott hogy a pcsába nem tűnt fel ez az iszonyú vontatott és alapjában elrontott és nagyon átlátszó, sunyi koncepció?
Ráadásul ott volt ugye több hónapos bétateszt is. Pffff...Ez a játék jelenleg inkább egy életre szóló, autó menedzselgetős játék, ahol a versenyzés és az azzal járó élmény csak sokadlagos tényező.
Talán így lehetne meghatározni ezt a valamit.Imént sikerült pár napos kitartó farmolás árán a Shelby GT500 motorjához összegyűjteni 22 db conversion dobozt (ezek beépítésével valszeg meg is nyitnám magam előtt a Wild Stallions utolsó versenyét).
Csak hát a beépítés egyelőre nem sikerült, mert ez a művelet 362 000 pénzbe fájna.
Valamiért már nem sikerült meglepődnöm és nem az a baj, hogy ezt az összeget is megint hosszasabban fogom tudni csak össze farmolni (mert egyébként holnapra össze fog jönni ennyi lé, ha időközben nem találok valami nagyon szimpatikust Black Market-en), hanem ismételten a szopatás, amivel szembesít a játék.
Abba meg már bele sem merek gondolni, hogy az ezután lévő alkatrész szintléptetése mennyibe fájna...---------------------------------------------------
@B********: Közvetlen ez előtt az NFS előtt a CSR-re voltam ráfüggve.
Választanom kellett és mivel a CSR már kifulladóban van, ez meg újdonság, ennek adtam meg az esélyt.
Az biztos, hogy a CSR2-t nem fogom elkezdeni, egy életre elegem van a gyorsulásos játékokból azután, amennyi energiám benne van a CSR-ben. -
válasz
Danny365 #399 üzenetére
Elítélem a csalást, még akkor is, ha szopat a játék (előbb törölném inkább a vérbe).
Ennek ellenére azért lenyűgöző a "munkád", mert tényleg kitapasztaltad a határokat és nagyon sok időt áldozhattál ebbe, miközben ez csak egy mobilos játék. Szóval ezért mindenképp jár a dicséret.
EA-től meg választ lehet feleslege lesz várnod, mert nyilván ők is látni fogják, hogy ezt mind nem tiszta játékkal érted el, így valószínűleg válaszra sem fognak méltatni.
Mindenek ellenére persze érdekelne majd a válasz.Én azért játszom ezt tisztán, mert így fórum készebb tudok lenni, hiszen a valósságot tapasztalom a játékban és ez alapján tudok hasznosabb véleményeket és válaszokat alkotni.
Ha csalni kezdenék ebben a játékban, elég elszigeteltnek érezném magam és rögtön abban a pillanatban totál feleslegességnek is érezném a játékot a továbbiakban és valószínűleg szabadulnék is tőle.
Még egyszer becsülendő, hogy ezt te végigcsináltad és erről az oldalról is írtál hasznos tapasztalatokat!Egyúttal arról is meggyőződtem, hogy Tournament-ben így tisztán játszva abszolút esélytelen pl top 10-ben benne lenni, de ezt valahol gondoltam is, hogy már most lehet csalni a játékban.
-
válasz
Danny365 #395 üzenetére
"Én most már végigviszem"
Ilyet határozottan kijelented, hogy idén még végig fogod játszani a játékot?
Valamit lehet tudsz, amit mi nem.
Azt tippelném pl, hogy nekem, mint überfüggő, Koenigsegg-em ebben a játékban csak valamikor jövőre lesz leghamarabb.Amúgy ugye nem azt mondod, hogy te már most a legvégső Time trial versenynél jársz a komplett Underground kampányban?
-
válasz
jonnyjoker01 #393 üzenetére
Mindenféle gúny és rossz indulat nélkül mondom, hogy nagyon jól tetted!
Én már minimum megvárom azért, hogy a havi gold IAP-om lejárjon, bár szerintem én még akkor is fogom még valameddig folytatni a játékot, de mindeközben én is látom, hogy nem érdemli meg, nekem is inkább szabadulnom kéne tőle (meg igazából mindenki másnak is).
-
válasz
-secret- #390 üzenetére
Utóbbi időkben már meguntam, hogy mindig találgatok és inkább már csak egyszerűen sinán csak rábökök arra a kártyára, ami alatt pillanatokkal korábban az szerepelt, amit szeretnék és így előfordul olyan is, hogy sorban azt sikerül kihúznom, szóval ugyanott maradt az adott dolog.
Ez persze mind csak egy hatalmas véletlen valószínűleg, mint ahogy az is, hogy full benzinnyi időtartam alatt semmit sem sikerül kihúzni, de az olyan tényleg lelombozza az embert.
Legalább észlelné ezt a játék és mittomén, vígaszul adna egy free Loading Dock kártyát, amiért ilyen szerencsétlenek voltunk. -
Korábbi mobilos autós játékokban mindben döntögettem, el is ítéltem valamennyire a tapicskolós kormányzást (ha már van giroszkóp a telefonokban gondoltam).
Aztán ez a játék alapból tapicskolós irányítással kezdett, boldogultam is vele és végül így hagytam és nem gáz ez.
Főleg azért is jobb így, mert ezt az autós játékot már nyílvánosan is nyomom, nem csak közösségtől elzárva otthon és így nem annyira nézik hülyének az embert azért mégse.Alkatrészeket meg még mindig úgy lehet költöztetni, hogy először a forrás autón kell lecserélni másikra az adott alkatrészt és úgy válik csak szabaddá a kívánt cucc.
Más: Sikerült ma full benzinból játszanon 6 db újrajátszós versenyt. Egyik alkalommal sem sikerült azt húzni, amit épp szerettem volna.
Ez egy szar játék. -
Nem te fogalmaztál rosszul, utólag visszaolvastam és én voltam figyelmetlen. Konkrétan a válaszodra kérdeztem rá, nem tudom hogyan sikerült.
Sok értékes infót adtál most nekem, köszi érte!
Tehát akkor a 4*-os Subaru nem csak a saját eventjére lesz elég, hanem az az East vs West-re is, ez tök jó.Egyelőre a Fiestdáa gyúrok, de csak azokra az alkatrészekre elsődleges prioritásban, amik jelenleg a WRX-en csak zöldek.
Így majd ha már nem kell a Fiesta, megtakarítok majd időt (mivel közben a Subaru-hoz nem nyúlok) az erősebb alkatrészek áthelyezésével.Tokioi utolsó versennyel pont reggel végeztem, de megvárom, míg lesz 4*-os Suprám és majd akkor fogom átköltöztetni arra az alkatrészekhez.
Majd pedig ha a Supra nem fog már kelleni, vissza minden a kedvenc Porsche-ra és már azon is fog maradni minden erősebb abban az autó kategóriában.
Csak brjam majd ezeket arannyal.Egyébként szerintem ezzel a Car Series móddal lehet a leghatékonyabban mérni tán, hogy ki mennyire kocka ebben a játékban. Akinek a legtöbb ág áll 100%-on (9x% egyáltalán nem számít), azé az elismerés.
-
Tehát oda akkor pl mindenképpen szükséglet az 5 csillagos Subaru? Ezt kitapasztaltad? Elég sok BP-t kéne még szereznem az 5 csillaghoz.
Utolsó mondatora reagálva meg én is így gondolom a dolgot.---------------------------------------
@B********: Én meg úgy nézem a Car series-eket, hogy mely autókat hagyhatom figyelmen kívül.
Például az SRT8-nak nincs saját ága és ahol szerepel is, ott más autóval is helyt lehet állni, aminek ráadásul van saját ága is (WRX ugye).
Alig várom, hogy meglegyen az új Bömös, mert azzal valszeg sokáig fogok erősebb tuning nélkül aratni a Laser Beamers eventeken, lévén, hogy a régi Bömössel nem foglalkoztam szinte semmit sem, így azzal ugye nem is tudtam ott mélyre jutni.
Önmagában az az event egy ültő helyben hozni fog egy komplett szintlépésnyi XP-t majd. -
Engem az érdekelne most leginkább, hogy Car series-nél amely eventeknél megvannak adva, hogy milyen autókkal lehet indulni, azok közül akkor mindet fel lehet-e húzni olyan PR szintre, amivel engedi az ottani utolsó versenyt?
Csak mert akkor nem foglalkoznék pl a régi Bömös tuningolásával (ezzel biztos nem kéne foglalkoznom), nem érdekelne a Challenger SRT8 sem, hanem koncentrálnék azokra az autókra, amik biztosan szükségesek.
Lehet van már erről a mobilos NFS-ről is valami féle külföldi wiki, majd nézelődni kell.
Csak mert tényleg nem örülnék annak pl, hogy húzom-húzon a WRX-emet, majd az East vs West eventnél az utolsó versenyt beszopom, mert oda már nem lenne elég az autó full tuningos állapotban sem, hanem szépen kezdhetném el az SRT8 gyúrását.
Szóval értitek miért fobtosan a fentiek. -
válasz
jonnyjoker01 #349 üzenetére
Eladtad a gyenge alkatrészeidet? Nagy hiba volt valóban.
Pedig szívesen látnék garázsban egyes kocsikat téglákra pakolva, üres motortérrel, mert kéne másba a cucc.
Sajnos ez az elképzelés itt nem működik. -
Hatalmas köszönet ezért a videóért!
Muszáj voltam egy ültő helyben végignézni. Mennyi szép emlék...Grafikai eltérésekre meg készülékek között eléggé kíváncsi lennék.
Pár napja láttam egy videót egy iPhone 6S-ről és egyáltalán nem tűnt kiemelkedőbben szebbnek a játék, mint ahogyan android-on kinéz (pl nálam LG G2-n).
Majd keresgélek ebben a témában is különböző készülékeket érintő összehasonlító videókat, mert felkeltette a kíváncsiságomat. De ez mind már csak napok múlva lesz. -
Teljesen igazad van és egyetértek. Főleg ez a nagybetűvel írt "KISORSOLJA" szó tetszik.
Ha fixen megkapnánk azt, amit szeretnénk, akkor még azt mondom nem is lenne különösebb probléma (vagy ha engedékenyebb akarok lenni, akkor legyen csak 2 kártya, a 3 helyett).Azért közben megint elkapott az ékszíj és Tournament-ben a top50 határán vagyok.
Ha már sikerült ma elb@sznom rengeteg aranyat az RX 7-re, akkor mit még néhány 100 db. Kihasználom az autót, ahol tudom.
Bár itt már elég kemény ellenfeleket ad be a játék, lehet nem sikerül majd bennmaradni még egyszer a top 50-ben. -
válasz
Maxtreme #328 üzenetére
Szerintem egyébként külföldi, esetleg hivatalos fórumokon is lehet ezzel az iszonyat vontatott játékmenettel kapcsolatban elég botrány és valamit EA csak kezdeni fog a játékkal, mert így nagyon gyorsan meg fogják unni az egészet az emberek.
Nagyon bizakodó vagyok egy későbbi frissítésben, ami majd változtat ezeken a dolgokon.
Kezdetnek pl örülnék annyinak, ha az alkatrész átszereléseknél lenne olyan opció, hogy bizonyos perceket, órákat kelljen várni ahelyett, hogy instant történjen a dolog pénzért vagy aranyért és persze emellett ugyanúgy megmaradhatna a lehetőség, hogy gazdagabbak és/vagy türelmetlenebbek fizessenek, mint ahogyan most.
-
válasz
jonnyjoker01 #322 üzenetére
Későbbiekben bizony lesz jelentősége a pénznek, majd rájössz te is.
Egyrészt a Black Market, másrészt meg a későbbi alkatrész átépítések egyik kocsiról a másikra.
Utóbbinál az a gusztustalan, hogy ha Rare alkatrészt akarsz átpakolni másik járgányra, az csak aranyért fog menni.
Ma döntöttem úgy, hogy a Porsche-met lebutítom, cserébe az RX 7-et feltápolom a leszerelt alkatrészekkel, és nem számoltam pontosan, de 300 aranyamba biztosan belekerült és emellett elég sok pénzbe is fájt a dolog.Sajnos ebben a játékban nem jövedelmező, ha az ember személyes kedvenceit fejlesztgeti.
Pl tőlem messze áll az RX 7, de most mit csináljak, ha Car series versenyekhez (tokiói ág) feltétel lesz?
Legutolsó verseny hiányozna és persze, hogy még így is rengeteget kéne farmolni, hogy fel tudjam húzni a megfelelő PR szintre azt az autót.
Aztán ha megvan az az utolsó verseny, mehet az autó a padlásra, előtte kipakolni belőle az alkatrészeket újabb súlyos aranyakért és átpakolni egy másik autóra.Közben ahogy gyűlik az autó, egyre többet kéne farmolni...
Áhhh, szar játék ez gyerekek, én mondom. Lehet még most kéne abbahagyni, mikor még nem annyira fájna az eddigi 2 hét óta megszerzett mindenség.Ja, Supra meglett.
Kettő csillagosan kapjuk az autót és persze további tervrajzokat szintén csak Tournament store-ban lehet majd hozzá szerezni, sehol máshol. Pffff... -
válasz
B******** #320 üzenetére
Én nem ismertem a játékot a publikus androidos kiadása előtt, szóval nem tudom, hogy milyennek kellett volna lennie a véglegesnek.
De ez tényleg kemény, hogy most ott tartok lassan a Shelby-vel, hogy minden alkatrészbe külön 22 db conversion kit kéne és pl a motorhoz valóak, olyan versenyek farmolásával is szerezhetőek, amik 3 üzemanyagot esznek.
Na, ezeknél simán lehet, hogy belépsz a játékba full üzemanyaggal, 2-4 perc alatt lenyomod a 3 db 3 üzemanyagos versenyedet és a végén nem kapsz semmit, mert olyan "szerencséd" van, hogy mindhárom alkalommal mellé húzol a kártyákból.Visual Pontokból elegem van. Mikor olyanokat húzok ki, az felér már egy minimális agyvérzéssel.
Nem akarok VP-ket (van szarásig, mert csak a kedvencebb autókat módosítgatom külsőleg)!
Alkatrészeket akarok vagy akkor már minimum készpénzt, mert a Black Market-en pillanatok alatt nullázom a kasszát, ha belefutok kívánt blueprintek-be vagy olyan mintákat, amiket egyébként maximum Loading Dock-nál tudhatnék csak szerezni.De legalább ma délután meg lesz a Supra, szóval legalább annak a versenyeit el tudom kezdeni, kicsi frissülést hozva a játékba.
-
válasz
B******** #317 üzenetére
Jelenleg a Shelby-vel ott tartok, hogy vagy olyan cuccok kellenének bele, amiket jelenleg csak Loading Dock-ból lehet húzni (amihez nincs pénz, mert mindig elverem Black Market-es autó blueprintekre és alkatrészekbe minta beépítésbe és egyesítésbe) vagy szintén ezek a conversion kit-ek, amikből szintúgy rengeteg kellene nálam is (mindenhez alkatrészhez külön minimum 20 db minta...).
Szerintem felesleges a játéktól várni a sült galambot és bizony érdemes napról napra lenyomni a kötelező versenyeket a conversion kit-ekért, mert úgy veszem észre bazti ritka az, ha Rare főalkatrészt húz ki az ember és akkor ugye ebből több féle kategória van és egyáltalán nem biztos, hogy ahhoz a kategóriához kap alkatrészt az ember, amihez szeretne.
Ez a játék ezen ponton durván el van rontva, mert itt még az sem mentené meg a helyzetet, ha ráköltene az ember annyit, amennyit egyébként egy normális konzolos vagy PC-s játékra költene....
Na meg hol vagyunk még mi a hiper autóktól a játékban? Szerintem itt többünknek csak jövőre lesz kb Huayra-ja vagy Koenigsegg-je legálisan.
Nem tudom, hogy a mobilos Most Wanted mennyire volt haladósabb ehhez képest, mert abba is belekezdtem anno, de aztán telefoncserekor elveszett a mentésem és persze már nem akartam nulláról kezdeni az egészet, szóval azt a játékot sosem játszottam ki.
-
válasz
B******** #309 üzenetére
Én azt mondom, hogy még tán akkor is fárasztó tudna lenni a játék, ha versenyek végén mondjuk csak 2 kártya közül kellene húznunk.
De így, hogy belépek másfél óránként 10 percre, újratolom megint a nulla kihívásos Easy versenyeket és a végén jó, ha szerzek egyáltalán valamit, amit szeretnék...
Kezdem magam kicsit hülyének érzeni, hogy játszok még ezzel a játékkal.Más: RX 7-re úgy látom érdemesebb rágyúrni annak ellenére, hogy nem kötődök különösebben érzelmileg az autóhoz. Ugyanis a következő Tournament valamiért megint RX 7-es lesz.
Átpakolom az eddig olyan szorgosan ápolgatott Porsche-ből a tápolt rare alkatrészeket és egyúttal akkor már igyekszem a Tokiói car series-t is teljesíteni vele, majd mehet minden vissza a Porsche-ba (de lehet inkább majd a Supra-ba később).Úgy érzem a közeljövőben az arany költés nálam leginkább a rare alkatrészek autók közötti vándorolgatásában fog kimerülni.
-
válasz
Danny365 #285 üzenetére
Az a 200 aranyas szponzoráció eléggé érdekelne engem is, mert azért ugye mégis csak 200 arany, ami leírásod alapján csak úgy magától jönne is.
Na de sokaknak valamiért nem, köztük nekem sem és ezt volna nagyon jó kideríteni, hogy ez mégis mitől függhet.Egyéb helyzetjelentés a játékhelyzetemről:
Tegnap értem el az 50-es szintet és a 13. fejezet 55-ös szinttől nyílik majd meg.Szintén tegnapra sikerült a Golf-ot teljesen kimaxolni (minden téren mindenhol 5 csillagos).
Pontosan 631 PR szintű lett így és úgy tűnik tévedtem azzal a kijelentésemmel korábban, hogy street kocsikkal elvihető valószínűleg a karrier mód 3/4-e, ugyanis ez az autó a 12. chapter kezdeti versenyeiben már Hard szintnek felelt meg, később meg már Extreme fokozatot írt vele a versenyekre.
Továbbá ebben a chapterben sűrűn volt már olyan buziság, hogy bizonyos PR szint alatt nem enged versenyezni, ezeken csak is a GT500-al tudtam csak indulni.Jelenleg nekem sincs a farmoláson kívül sok lehetőségem, jó pár napra énis meg vagyok lőve.
------------------------------------
-secret-: Az a Skyline-os kép nagyon találó!
Supra-hoz meg még 5 db bp kell és el tudom kezdeni végre az ahhoz kötődő Car series ágat is. Szerencsére mire újra frissül a Tournament áruház kínálat, lesz rá bőven pontom. -
Jaja, annyi aranyam ment el kb nekem egyik korábbi Tournament-re szintén a Golf-fal.
Akkor sikerült top50-be bekerülni.Leginkább a Supra tervrajzok hajtottak, de nem kell azért azzal annyira sietni, szóval elég ide a nyugisabb tempó is és jegyekre költeni esetleg az utolsó percekben fogok, ha látom, hogy azzal még éppen szépet tudnék előre lépni még.
Más: Veletek is gyakran előfordul, hogy az újrajátszható versenyeken sokszor elfelejti a játék kihúzni az első strigulát, miután elősör teljesítjük az adott versenyt?
Így ugye a normál 3 helyett 4x lehet újrapörgetni azt a versenyt egymás után. -
Nektek is van olyan, hogy egyszer csak beléptek a játékba és úgy vár titeket 5 db Tournament jegy, hogy előzőleg úgy léptetek ki, hogy nagyon nem kéne még összegyűlnie annyinak?
Ugye ezek a jegyek tudtommal óránként "töltődnek fel".
Kilépek a játékból úgy, hogy 1 vagy 2 db jegyem van még akkor. Legközelebb, mikor jelzést kapok a full benzinről (legrosszabb esetben 1 óra 40 perc alatt töltődik fel tudtommal), azonnal visszalépek és 5 db jegy fogad.
Sűrűbben előfordul és szeretnék valami logikai összefüggést találni (mert ugye kihasználni elég jó lenne), de persze lehet csak bug-ról van szó.Továbbá a Snoop Dogg-os Challenger-hez tegnap beáldoztam egy 600 aranyas láda nyitást, amiből lett egy 4 csillagos (+1 db bluebrint) járgányom.
Elég kíváncsi lennék mi sülne ki még egy 600 aranyas ládanyitásból.
Még lehet kipróbálom az este folyamán, csak azért mégiscsak ez összesen 1200 arany lenne 1 db autóra.
Bár amikor 3 benzinből 23 másodperc alatt teljesítek versenyt a GT500-al, olyankor mégis csak elgondolkozok, hogy mennyire akarom én komolyan venni a játékot. -
válasz
::Trunks:: #255 üzenetére
Az haggyán (jó, azért persze az se kutya), de olyat is tudnak, hogy 4x nagyobbat ugratnak, mint mi.
Többször előfordult már, hogy egyes pályákon, ahol a cél előtt ugratórámpa van, ott szabályosan felettem elrepülnek velem együtt a célba. -
Ne add el őket!
Lehet már persze későn írok ez ügyben, de a GT500 megkapásával egyidőben az ahhoz raktározott alkatrészeket átkonvertálja normál pénzre (nem kizárt, hogy így jobban jössz ki, mint ha egyenként adogatnád el őket).------------------------------
@Danny365: A montly gold IAP még belefért, de ez az exkluzív Challenger semmiképpen sem.
Ennyit természetesen nem ér. -
válasz
-secret- #206 üzenetére
Ha ezt előbb tudtam volna, hogy hozzácsapódik az a féle pénz a normálhoz, akkor most lehet nem nyitottam volna ki kb 10 db 5-ös láda csomagot, bár végülis az onnan kihúzott alkatrészek nagy részét fel tudtam használni és bőven durván elég erős a hátra lévő versenykhez az autó.
A raktárban összegyűjtött prototype cuccok (alkatrészek, minták) átkonvertálódnak normál alkatrészekké vagy azok elvesznek?
10 euró az rengeteg egy szintén izomautóért egy mobilos játékba!
Még más, erősebb kategóriában is sok pénz lenne. -
Tehát akkor akik még nem nyomták le a Shelby-s eventeket, azoknak érdemes lehet az utolsó pillanatokban befejezni az utolsó versenyt és addig csak farmolni az alkatrészeket, mert így még zárásig nem benzin ellenében kell gyúrni csak erre az autóra és végül ugye az aktuális tuningjával kapjuk meg a járgányt.
Ja meg a brutál turbó felszerelése előtt, ha van gyengébb turbónk, érdemes lesz azt visszaszerelni és úgy arra rá az újat az olcsóbb, csere eljárással. Így megmarad az erősebb turbónk, ami hátha későbbre jól fog még jönni.
Ja meg az itteni pénzeket is el lehet szórni ládákra, de azért valami persze maradjon, hogy a késibb kihúzott alkatrészekhez még legyen lóvé azokat beszerelni.
-
válasz
Maxtreme #188 üzenetére
Eddig a 10 versenyéből meglett mind elsőre, bár voltak már szoros pillanatok és látom, hogy az utolsó előtti verseny 74x PR-es autót kíván majd (nekem most 72x- környéki), szóval még nekem is kell azért farmolgatnom majd még a nap folyamán.
Aranyat nem költöttem eddig rá és kíváncsi leszek, hogy ez így is marad-e majd a mai nap végéig.
-
Azért most majdnem sikerült befosnom.
Zárás előtt 20 perccel állítottam be ébresztőt és úgy tűnik ezzel eléggé sikerült kicentiznem a dolgokat, mert le voltam csúszva ötven valahanyadik helyre és konkrétan az utolsó 3 percben sikerült visszakerülnöm.Még egy ilyen nem lesz egyhamar, mert kb 500 aranyban van benne az egész.
-
Jelentem Tournament-ben megelégszek azzal is simán, ha benne maradok a top 50-ben.
Innentől már tényleg irreálisan sok aranyat kéne jegyekbe befektetni, hogy top25-ösök legyünk.Például 5 db jegy 43. helyezettről csak a 40. helyhez volt elég.
A versenyeken ugyanúgy 100 méterrel alázom az ellenfeleket célvonalnál, szóval jelen esetben a sok ultrakocka miatt hagyom alább.Az is benne van a dologban, hogy valószínűleg túl erős az autóm, mert minden legerősebb ellenfelemnél minimum 50 PR ponttal erősebb volt az autóm, így (szerintem ezért) kevesebb XP-t is adott a legerősebb ellenfél is mindig, mint pl ahogy azt a előző Tournament-nél tapasztaltam (ott gyengébb autóval mentem).
Itt utóbbiakban 5xx környékén adott a legerősebb ellenfél, míg előző Tournament-ben 7xx körül (azok ellen az ellenfelek ellen nem is tudtam érvényesülni).Viszont ha megnézitek, a top 1 helyezett jelenleg szerintem magyar játékos, a nevéből ítélve (Dávid S.).
Erre elég kíváncsi lennék.Még Tournament zárás előtt fél órával benézek (pont akkorra fog összegyűlni magától is az 5 jegy), mert top50-ből viszont most már nagyon nem kéne kicsúszni a jutalmak miatt.
Legutolsó percekben meg a közben összegyűlt 2 egységnyi üzemanyagot beáldoztam, újrapróbálva a szembe forgalmas Chapter 9-es boss versenyt, ezúttal sikerült is (és nem kellett nagy képernyőre kötni a telefont).
További versenyeket itt majd csak a 40-es szint elérése után fog engedni a játék.Mára ennyi.
-
válasz
-secret- #154 üzenetére
Mindenből hagyok minimum kettőt ("tuning dobozokból" egyelőre nem törlök, akármennyi is van belőlük), mert úgy tapasztalom bármire szükség lehet a későbbiekben.
Itt jut eszembe, hogy raktárra is szórtam már aranyat.Jelenleg 75 férőhelyes és ezzel most el is vagyok pár napja, 5-10 szabad hely mindig van benne.
Ez persze izomautók (és további autókategóriák) érkezésével még bővítésre fog szorulni, azok plusz alkatrészeihez is ugye kell majd a hely.
Szerintem minimum 100-as férőhely simán lesz még nekem, mire teljesítem a komplett játékot, ami ha így halad, kb csak jövőre lesz meg, mert tényleg lassan enged haladni.---------------------------------------------
@B********: Ezt nagyon jó lenne tudni igen, de azt gondolnám teljesíthető BRZ-vel is, ugyanis igaz, hogy a WRC sokkal erősebb, de az is csak utcai kategória és Golf-ból kiindulva utcai autókat is 5-6 csillagosan fel lehet húzni alap hyperautó PR szintre szerintem.
-
Bátorkodom kijelenteni, hogy utcai autóval lehetséges lesz teljesíteni a komplett Underground mód minimum háromnegyedét.
Nekem most a Golf-om PR 591-es (1 relé és 1 rugó híján full max, 4 csillagos alkatrészekkel) és pl az alap Lambo Aventador meg viszonyításképp PR 700-as.
Régi NFS: Underground érzésem van most, ha jól emlékszem abban is lehetett alázni Peugeot 206-ossal a játék végi Skyline-okat.
Mindenképp kíváncsi vagyok, hogy meddig lesz elég a Golf. Sajnos a fejlődése most nagyon sokáig állni fog, 15 tervrajz választ el a további tuningolási lehetőségétől, de addig is becsületesen minden nap le fogom tolni a tervrajzaiért járó versenyeket és akármikor látni fogok Black Market-en hozzá tervrajzot, legyen pénzért vagy aranyért, veszem.
-
válasz
-secret- #150 üzenetére
Ez az Easydrive egy hatalmas mínusz egyébként a részemről és fel is akartam hozni témaként korábban, csak mindig elfelejtettem eddig, szal köszi érte!
Tehát ennek most komolyan annyi haszna van, hogy robotpilóta módban megnyeri a játék a beavatkozásunk nélkül a versenyt?
Egyszer próbáltam ki pár másodpercre, majd nyomtam is ki, mikor rájöttem, hogy egyáltalán nem tudom befolyásolni a vezetést.Egyébként max reggeli kávé mellett tudom elképzelni újságot olvasva, hogy közben fut automatán mellettünk az asztalon a játék és nekünk csak is annyi dolgunk van, hogy időnként húzzuk a verseny végi kártyákat.
Egyébként jóval jövedelmezőbb saját magunk játszanunk, mert így driftelni is tudunk, amiből jelentősen több pénz gyűlik a versenyek alatt.Közben írt hozzászólásodra: Mindegy, bármit is csináljon, én akarok játszani, ha már egyszer fut a játék.
Még így sem kell foglalkoznunk külön gáz-fék és sebváltással és tudom persze igen, hogy ezek érintőképernyőn egyébként is bonyolultabbak lennének. -
válasz
-secret- #148 üzenetére
Köszi! Ezek szerint tehát mindenkinél másképp fest a lista.
Igen, arany az csordogálgat szépen, még csak napi kihívásokból is, amik nagy részét teljesíteni is lehet akár helyzettől függően egy full benzinnyi játék alatt.Én azt sem bánnám, ha gyakrabban lenne majd ilyen "havi 50 gold" IAP, mert mindenképpen jobban megéri, mint direktbe aranyat venni és azért EA-nek is szép bevétel tud lenni az is bőven szerintem.
Egyébként én tudom, hogy pontosan mennyi aranyad van: 782
-
válasz
-secret- #146 üzenetére
Költöttem már igen.
Pl néha, mikor két kártyában ugyanaz van amit szeretnék, de "szerencsém" van és a rossz kártyát húzom, olyankor szoktam néha megengedni magamnak 30 aranyért egy újrahúzást (de ehhez többnyire idegesnek is kell lennem, hogy nem a jó kártyákat húzom láncban).Na meg ahogy az előző hsz-omban is írtam, Tournament jegyeket vásárolgatok, amikre azóta már pár 100 aranyat el is szórtam, de most különösen jó helyzetben vagyok, meg akarom tapasztalni milyen is az élboly sűrűjében.
Erre meg most perpillanat nem sajnálom az aranyat. -
válasz
-secret- #144 üzenetére
Jaaa, hogy te a Snoop Dogg-os ládákról beszélsz!
Azokat érdemes nyitogatni persze, azokat a fajta "pénzeket" én sem annyira sajnálom. Azok jelen helyzet szerint úgyis csak erre és minták alkatrészbe szerelésére költhetők.Egyébként egyre erősebb a gyanúm, hogy stock állapotban kapjuk a Mustang-ot, mert különben pár hétig különösen nem lennének nehezek az átlag Underground versenyek, olyan állapotban van már az én Mustang-om.
Gratula amúgy, nekem 4,6"-on már kifolyt volna a szemem.
Más: közben sikerült képet lőnöm a Black Market-emről. Másnak is ezek az item-ek érhetőek el?
Ja és úgy alakult, hogy jelenleg 78. vagyok Tournament-ben. Eddig 2x60 aranyat költöttem jegyekre és még bőven 100 méterekre hagyom le a legnehezebb ellenfeleket.
Szerintem ilyen lehetőségem nem nagyon lesz egyhamar, hogy így ki tudok használni egy Tournament-et, szóval megpróbálok bejutni a top 50 vagy 25-be, mert onnantól már durva Tournament pontok járnak, amiket gondolom szép cuccokra fel lehet majd még használni.Ez azt fogja majd követelni, hogy éjszaka is belépegessek a játékba (legalábbis zárás előtti percekben feltétlen), közben hajnalban menni kell dolgozni, lehet nem a legfittebb leszek holnap, de Suprám legalább már biztosított lesz a játékban kb.
-
válasz
-secret- #137 üzenetére
Korábban én is nyitogattam a ládákat, de közben úgy vagyok vele, hogy inkább versenyeket újrajátszva próbálgatom megszerezni a kívánt cuccokat, mert valóban sok felesleges dolgot adnak a ládák, eladni meg töredék áron lehet a szürke és zöld cuccokat.
Azért sem szívesen költök ládákra, mert utóbbiakban Black Market-ben egyre több, pénzért vehetó autó tervrajzot is beadott és azokra költeném inkább a dellát, mint zsákbamacska ládákra.
Arra egyébként kíváncsi lennék, hogy mindenkinél véletlenszerű-e vajon a kínálat Black Market-en vagy pedig fix. Majd dobok be képet legközelebb nekem milyen cuccok szerepelnek most épp benne és írjátok majd meg, hogy nektek is ugyanazok-e vagy nem!Más: Underground Chapter 9 főboss ellen már elég kemény a játék.
Nem maga az ellenfél a kemény dió (Mustang GT ellen mennék durván tuningos Golf-fal), mert egyébként azt leverném. Hanem az a szar, hogy éjszakai város kombinálva szembeforgalommal.
Az a baj, hogy durván bele tudnak olvadni a környezet fényeibe a szembejövők lámpái és későn vesszük észre őket (persze ellenfelünk nem hibázik). Eddig 2x próbáltam azt a versenyt.Valószínűleg az is sokat segítene, ha nem 5,2"-on játszanék. A későbbiekben ezt a versenyt legközelebb telefont TV-re kikötve fogom kipróbálni szerintem.
-
válasz
-secret- #135 üzenetére
Az sokat segít, ha itt is újranyomogatja időnként az ember az újrajátszható versenyeket, mert nekem pl úgy fel van tápolva ez a Mustang is, hogy ennél az aktuális Event-nél is Easy-t írt szinte minden versenyre és az imént játszottam le egyszerre 5 jegyet, minden versenyt nyertem is.
-
Ezt a felvezetésed nem igazán értem, de persze lehet csak én vagyok fáradt.
Ha nem tegnap indult volna, akkor hogyan is lehetett volna elkezdeni tegnap, mikor akkor még nem indították el?
Egyébként tegnap indult.A játék meg kezd fárasztó lenni, hogy belépek, 5 perc alatt lefarmolom a full benzint az ismétlődő, nulla kihívásos versenyekkel és most így legutóbb összesen csak 1 db tömítőt sikerült gyűjtenem 5 versenyből (amiből az egyiken mondjuk veszítettem, de akkor is)...
Pedig ott tartok a Golf-fal, hogy elég sok tömítőt kéne most gyűjtenem.--------------------------------------------------
@::Trunks::: Pontosan, mármint a fő jutalmakat.
Vannak ugye kisebb mellék jutalmak is, amik ranglépéskor szerezhetőek (néhány arany, néhány bajnokság pont). -
válasz
-secret- #120 üzenetére
Én nem csak úgy értem, hogy "Snoop Dogg"-os lesz-e vagy nem, hanem a tuning szintje, amire felnyomjuk az autót, az marad-e majd úgy vagy pedig tuning szempontból gyári állapotban kapjuk-e majd meg az autót.
-------------------------------------------
@Saccco: Akkor a kérdés most az, hogy melyikőtöknek van igaza.
-
válasz
Maxtreme #116 üzenetére
A "mi van ha..." kérdésekre azoknak sem részletez infókat a játék, akik folyamatosan játszanak vele.
Majd meglátjuk, hogy a végén lesz-e lehetőség esetleges újrajátszásokra vagy egyéb alternatív megoldásokra.Ha jól értelmezem neked kimaradt akkor az első nap totálba.
Zárolva is van az az adott chapter, nem engedi a játék elkezdeni?Szerintem ha zárolva van és ennek ellenére tudsz játszani pl a mostanin, akkor valószínűleg még van esély, másképp elég köcsögség lenne a játék részéről, ha engedne versenyezni, de úgysem nyernél a végén semmit. Érted.
-
Ez engem is érdekelne, hogy ha megnyerjük a Mustang-ot, az stock állapotú lesz-e vajon vagy pedig ugyanazokkal az alkatrészekkel és mintákkal, mint ahogyan azt feltápoljuk ezalatt a pár nap alatt.
Csak mert én nyomatom újra ezeket a versenyeket is szorgalmasan a felhasználható mintákért, de ha végül ez csak arra lesz jó, hogy ebben a pár napban könnyebben érvényesüljünk az ellenfelek ellen, így nem annyira erőltetném magam.
Azt meg felejtsétek már el, hogy Tournament-et multiplayer-nek nevezitek!
Ugyanannyira multiplayer, mint az Underground vagy Car Series versenyek, tehát semmennyire.
Itt van közösségi ranglista, de ettől még nem lesz többjátékos mód. -
Sajnálatos, pedig tudtál volna szépen aratni.
Nekem 3 csillagos autóval sikerült benne maradnom végül a top 250-ben.Most a 4 csillagos Golf-fal úgy érzem keményen oda tudom majd tenni magam (szerencsére tudok időt szakítani pár percnyi játékra, ha akarok).
Főleg, hogy azon a pályán eléggé jól tudok haladni, kb 80%-ban végig driftelve (kezdeti egyenesekben is lehet akár már driftelve haladni). -
Tournament-ben (nem multi ez amúgy, az ott látott emberek profiljai sem valós játékosok) valóban szerencsén múlik sokszor, hogy nyer-e az ember.
Amíg itt jelentősen gyengébb pontszámú verdával is elpicsázzák az embert, sima versenyeken sokkal erősebb pontszámú autókkal szemben is könnyedén tudunk nyerni.
Erre a jelentős balansztalanságra nem tudom mi szükség volt...--------------------------------------
@Joccc07: Az az 5-ös Toyota nagykn durván hangzik!
Majd írd be mindenképpen, hanyadik helyen végeztél (én ranglistán olyan este 10 tájban még benne voltam a top 150-ben és csak 3 csillagos a verda)! -
Nagyon szeretem ám a játékot olyankor, amikor nyomom újra 3x ugyanazt a versenyt egy bizonyos cucc reményében és nemhogy egyszer sem húzom ki azt kártyákból, de még a választható kártyák közé sem képes bekerülni egy alkalommal sem...
Egyik alkalom ráadásul különösen aranyos volt. Golf tervrajzot akarok szerezni és mindhárom kártya uncommon biztosítékot rejt. Hm, vajon mit sikerül kihúznom?
Más: Ti tudtatok már ellenfelet vagy rendőrt leamortizálni?
Nekem egyszer véletlenül pár napja sikerült kinyírnom az ellenfelemet. Sikerült pont összeütközgetnünk többször verseny alatt és nem szándékosan, de egyik ütközésre megadta magát és Takedown!Azóta sem sikerült még egyszer összehozni a dolgot, se ellenféllel, de rendőrrel, egyszerűen tényleg túl rövidek hozzá a versenyek és verseny újrajátszásokkor általában végig mögöttünk marad mindenki a legtöbbszöri Easy szint miatt.
----------------------------------------------------
@B********: Az tényleg a te Tournament-ed lesz majd akkor.
Én meg visszapakolom majd a Toyotáról a Golf-ba a 3-as cuccokat és megint a Golf-fal nyomulok majd abban a Tournament-ben.Tetszik, hogy eleinte még úgy tűnik utcai kategóriás autók szerepelnek csak hosszabb ideig, így nincs az a stressz, hogy a következő kategória autóival nagy foglalkozzunk, hanem ráérünk az utcaikhoz farmolni dolgokat.
Nekem a WRX Tournament-nél lesz (gondolom lesz ilyen is) majd igazán gyenge szereplésem, 1 csillagos jelenleg az az autó és tervrajzokból is elég gyéren állok. -
Azért Tournament-be aranyat én nem fektetnék.
Max akkor, ha az utolsó órákban még tudom, hogy előre fogok tudni lépni egy tier-t, de még lehet akkor is meggondolnám, ugyanis úgy látom, hogy az értékelhetőbb jutalmakért már nagyon durván kockának kell lenni (na meg persze minimum 3 csillagos autó, de inkább 4).-----------------------------------------------------
@Maxtreme: Nocsak! Nem úgy volt, hogy te kerülöd a folyamatos online kapcsolatot igénylő játékokat?
Csak megpuhul az ember idővel. Abban maximálisan egyetértek, hogy függőséget tud okozni, engem is sikeresen megfertőzött.-----------------------------------------------------
@Joccc07: Igen, én is úgy csinálom, hogy ha már nagyon közel vagyok a szintlépéshez, akkor fejben tartom, hogy mégis mennyi RP híjja van és ha úgy látom, hogy kijön a Napi jutalmakból, akkor nullázom a benzint és felveszem azokat a jutalmakat.
Vagy ha nem jön ki, akkor hagyok annyi benzin-t, amennyivel tudok indulni egy új versenyen és majd azzal végül szintet lépni.Monthly gold-ot megvettem, egyfajta beugrónak is (ennyivel kész vagyok támogatni még ezt a játékot).
Az tuti, hogy aranyat úgy magában nem fogok venni, viszont ez a Monthly a többi IAP-hoz viszonyítva nagyon megéri.Más: Ma véletlenül úgy indítottam a játékot, hogy előtte elfelejtettem netkapcsolatot bekapcsolni a telefonon, nyávogott is rögtön érte persze egyből.
Bekapcsoltam, majd Retry gomb-ot párszor nyomkodtam (valamiért nem észlelte egyből, hogy már van net a telón) és végül elindult a játék, engem meg verni kezdett a víz.
Ugyanis új játék indult és már épp kezdtem szidni a fejlesztőket, mikor a kezdeti hosszas perceken túlérve (Mustang-gal verseny, BRZ megvevés, sok szövegdoboz elnyomogatás), manuálisan bejelentkezve a játékban Google Play-be visszahozta végül a játék a mentésemet.Tegnap éjszaka manuálisan nyomtam fel mentést felhőbe, de azután is játszottam még valamennyi versenyt lefekvés előtt, amik után már nem mentettem felhőbe megint, viszont nem emlékszem pontosan, hogy a két állapot között milyen különbségek voltak, mert akkor így most egyúttal ki is tapasztalhattam volna, hogy a játék is ment-e időközönként automatikusan felhőbe vagy azt csak manuálisan mi tudunk-e.
-
Kezd csöppet idegesíteni, hogy drift közben kiszámíthatatlan, hogy kanyargós utakon forgalmas utakon belemegyünk-e civil kocsiba vagy nem...
Egyébként is rohadt idegesítő, hogy emiatt a full árkád kanyarkövető fosomság miatt ilyenkor az autó még jobban áttér sínautókázásra és látványosan hol jobban változtat magától ívet, hol kevésbé.
Legjobb az, mikor ez miatt a civilt telibe kapva lepattanok róla a falnak keresztbeállva.
Főleg, mikor 3 üzemanyag megy miatta kárba. -
Nektek is van néha olyan bug-otok, hogy nagy boldogan nyomtok újra versenyt és nyerés után menüből indítva újra ugyanazt a versenyt, az nem indul el és egyéb mást sem tudtok ugyanakkor csinálni, teljesen megmakkan ott a játék?
Úgy értem, hogy továbbra is fut, de nem reagál semmi menüfunkcióra sem. Nem tudsz visszalépni térképre, beállításokba, garázsokba nem tudsz belemenni.
Ilyenkor recent apps gombbal kilövöm a játékot és újraindítom, mást nem tudok olyankor csinálni.Raktár férőhelyetek nektek hogy áll?
Én igyekszem spórolni és ha már nagyon a határon vagyok, igyekszem aranyért bővítés helyett inkább beültetni a felhalmozódott anyagokat ahová tudom, amiből pedig összegyűlik 3-nál több, azokból adok el.
Alkatrészekből is, ha ugyanabból tengődik 2 db, a gyengébbet eladom.
Szal nekem 70 férőhelyes jelenleg, párszor már bővítettem és még bővítenem is kell majd az biztos idővel.Rájöttem, hogy a rare (kék) alkatrészek átültetése aranyért tud csak lezajlani (mondjuk előtte nem sokkal Android játékok topikban is olvastam ezt a szomorú tényt), szóval ha van ilyenünk tengődőben, azt érdemes lehet olyan autóba beültetni, amiben aztán nem fogjuk sajnálni a későbbiekben benne hagyni, szóval tényleg okosan kell itt tenni-venni a dolgokat, de ettől függetlenül még mindig tetszik az egész (sőt).
A 20ezerért húzható 5 kártya csomag meg kész félkarú rabló, valamiért ma elkapott valami és nap közben még 200ezer felett voltam anyagilag, most meg 66ezernél tartok miatta, de szerencsére egyébként sem nagyon tapasztalok egyéb más fontosabb szerepet a pénznek ebben a játékban egyelőre.
-
válasz
#13110016 #42 üzenetére
Azt is lehet tudni igen, hogy milyen autókategóriához tartozik az alkatrész, a képe alatti kis ikon alapján valamelyik sarokban, szóval ezt igencsak benézted.
Arról a 3 benzin/verseny témáról már napközben is írtam igen.
Nagyon kíváncsi lennék én is, hogy jelenleg a játékban mennyi az a max benzin érték, amit verseny el tud kérni.------------------------------------
@Danny365: Majd ma este még a maradék VP-imet elszórom a Porsche-mra és én is dobok be képet a végeredményről.
Tournament-ben azért is vagyok ennyire elöl, mert az alkatrész átpakolgatós módszerrel viszonylag olcsón és gyorsan fel tudtam tápolni a Golf-omat.
Lényegében elég volt csak tervrajzokat vadászni hozzá és ahogy rangosodott, a már meglévő 2-3 csillagos alkatrészeket átültettem bele másik autóból.Az a Toyota nekem sem jön be, ennek ellenére úgy hozta a sors, hogy akaratom ellenére is már csak 1 tervrajz választ el, hogy 3 csillagos legyen, szóval abban a bajnokságban is sokáig fogok szárnyalni.
Minél erősebb autóval mész Tournament-en, annál tovább tudsz (és merhetsz) erősebb ellenfeleket választani magadnak a versenyekhez, amivel egyszerre ugye több pontot zsebelhetsz be.
Most már az én 3 csillagos alkatrészekkel teli Golf-om sajnos így 8-as rang közepén már csak annyira jó, hogy éppen csak ki merek állni a leggyengébb ellenfelekkel (az már csak 360 pontot ad, míg a legerősebb majdnem ennek a dupláját adná), mert még úgy sem mindig nyerek. -
válasz
B******** #36 üzenetére
Tournamentben én jelenleg ezüst, 8-as kategóriában vagyok és 7xx. helyezett vagyok ranglistán.
Van egy "állandó" ellenfelem, akinek az autójának valamennyivel kevesebb pontja van, mint nekem (451-es az övé).
Általában mindig őt választom, mert az annál erősebb ellenfeleknek már legtöbbször több autópontjuk van, mint nekem és Tournamentben úgy tapasztaltam, hogy sokkal keményebbek az ellenfelek, míg egyszerű versenyeken úgy is nyerek simán, ha az ellennek jóval, de tényleg jóval több autópontos autója van.-------------------------------------
@locaLpatrioT: Azért annál a Subaru szériánál is előre lehetett tudni, hogy mit ad majd jutalomként, az a hetedik alkalom meg szinte idővesztegetés (értem ezt úgy, hogy helyette csinálhattál volna olyan versenyeket, amik tutira előrébb visznek a játékmenetben).
Persze ez nem kioktatás és valahol viszont értékelendő a kitartásod.
Én igyekszem tudatosan játszani és körülnézek, hogy milyen lehetséges alkatrészek várnak jelenleg rám jutalom formában, mert ha tudom, hogy nyerni fogok táposabb alkatrészt, akkor olyanra koncentrálok inkább, amiket jelenleg nem látok sehol sem jutalomként vagy egyéb forrásoknál. Így pl jelenleg Porsche-nél csak az ECU és a Nitró fejlesztése van előtérben nálam.
Jelenleg elsősorban az új versenyeket viszem (több lehetséges anyag forrás reményében), azután, ha már nehezebbek az új versenyek, akkor Golf és a Porsche tervrajzokért versenyek (ezek a kedvenc autóim aktuálisan), meg ott tartok, hogy kéne nagyon sok relé, amikhez sajnos jelenleg csak egy versenyforrásom van jelenleg.
Más:
Ma lett meg 28,5-ös szintűként az Airborne achievement és szintén ma találkoztam az első versenyekkel (Call 911) Car series módban, amik már 3 egységnyi üzemanyagot visznek...
Szóval ha a jövendő kampány versenyek is megesznek 3-4-5 üzemanyagot, akkor 2 óránként nem túl sokat lehet majd egyszerre játszani a játékkal, bár valahol igazából nem is bánom (legalább munkahelyen nem lesz akkora késztetés, hogy minél többet nyomjam ezt).
---------------------------------------------
@Danny365: igen szép ez a Porsche!
-
válasz
csadi0011 #31 üzenetére
Nem nagyon figyelgetem a sebességet, lehet mindenkinél így van ez, de nem hiszem, hogy nagyon kell vele foglalkozni.
Engem inkább az érdekelne, hogy érdemes-e figyelni, hogy milyen nitró töltöttségen nitrózunk vagy pedig ugyan úgy gyorsít akármikor?
Ugyanis teljes feltöltéskor villan egyet apróbb hang kíséretében, de az lehet persze csupán csak azt jelzi, hogy "hé haver, van neked nitród is".------------------------------------------------
@B********: Visual pontok olyan forrásokból jönnek szerintem is csak, amiket te is említettél, szóval lassan csorog.
Ennek ellenére én meglepődtem, mikor tegnap este elkezdtem modding-olni a Golf-ot és tizen valamennyi ezer VP fogadott (szóval bőven volt mit elszórni a Golf-ra).
Persze ez mind úgy, hogy eddig 8 autóm már van, de eddig egyiket sem modding-oltam még, szóval eddig tényleg csak gyűlt a VP.------------------------------------------------
@LocalPatriot: Alkatrészeket sajnos nem lehet akármikor szerezni igen, olyan versenyeket pl nem lehet újrajátszani, amik olyat adnának.
Érdemes lehet az aktuális Car series alkategóriákat végignézni, hogy miket adnak jutalomként a jelenlegi Chapter-ek végei. -
válasz
B******** #15 üzenetére
Nekem van konkrét kedvenc autóm.
Mivel van a háznál két Volkswagen-ünk is és nagyon szeretjük őket, így nem volt kérdés, hogy a játékban a VW GTI-re fogok hajtani.Ez a kinézet ma este munkából való hazabuszozás eredménye (egyenként 2 mb-os képek!):
KÉP 1
KÉP 2
A színe nem véletlen, a 3-as Golf-unk tiszteletére választottam.Sajnos az ész azt diktálná, hogy az Imprezára feküdjek rá, mert alapból erősebb autó ugye, de sajnos semmi sem fűz hozzá magához a márkához (max kicsit a Colin Mcrae Rally játékok).
Ugyanígy már a következő kocsikategóriába is kiszemeltem előre, hogy onnan én csak is a régi Porsche-t fogom elsősorban pátyolgatni, egyszerűen imádom az egész autót kinézetre úgy, ahogy van (valószínűleg a régebbi NFS-ekből visszaköszönő kellemes nosztalgiafaktor okán is).
Pont pár órája sikerült kiraknom egyébként azt a Porsche-t is, szóval nem kell már tovább halmoznom az anyagokat a raktárban (direkt nem építettem a már szintén meglévő BMW-be és az RX7-be szinte semmit sem, vártam a Porsche-t).
Jaaa, az BRZ alkatrészei meg én sem értem hogyan kompatibilisek nálad RX7-tel, mikor külön kategória a két autó...
-
válasz
B******** #13 üzenetére
Na, már megérte beírnom akkor.
Ez a része a játéknak igazából emlékeztet kicsit a régi Porsche Unleashed-es NFS-re, abban is nagyon el lehet bíbelődni külön alkatrészekkel.
Ott az autóeladáson lehetett üzletelni szépen.
Vettél használtan egy leharcolt Porsche-t (igen, gyakran törötten), megjavíttattad, kituningoltad piacon nézett táposabb alkatrészekkel, majd eladva a régi, felhalmozódott alkatrészeket (kár, hogy vasat leadni nem lehetett, vittük volna a sok lyukas kipufogót) és akár magát a felújított autót (rendesen meg kellett hirdetni, amit nem is egyből kelt el), említésre való bevételre lehetett szert tenni.
Régi szép idők...Legalább egy kicsit visszahoz e téren ez a No Limits.
Garantálom amúgy, hogy kint a menüben/garázsban több játékidőt töltök, mint versenyzéssel (ezekkel a fél perces versenyekkel nem is csoda mondjuk).
-
Danny365 sem feltétlen arra gondolhatott "gyengék a kocsik" alatt, hogy sűrzn veszít, hanem hogy pl nem enged újabb versenyekre a játék gyenge kocsikkal.
Achievement téren az van, hogy azért raktak bele néhány gyengét, hogy mégiscsak legyen valami. Egyértelműen látszik, hogy nem akartak ezekkel az achi-kkal foglalkozni.
Bár az "építs össze 10 autót" féle nem holnap lesz meg még éppenséggel.--------------------------------------------------------
Tetszik amúgy a játék, tényleg folyamatosan van benne mit csinálni.
Következő sorok nyomokban SPOILER-t tartalmazhatnak!Mostanra jövök rá magamtól is, hogy versenyeket újrajátszani inkább tervrajzok érdekében érdemes inkább, plusz akkor, ha egy alapból táposabb főalkatrészhez szeretnénk mintákat vadászni (vagy új kocsikategória alkatrészeihez).
Az külön tetszik, hogy át lehet ültetni egyik autóból a másikba főalkatrészeket.
Pl most legutóbb az buszon hazafele azzal zártam a játékot, hogy a Golf-hoz megszereztem egy újabb sornyi tervrajzot is, amivel 3 csillagos verda lett.
Rögtön építettem le az eddig legtáposabb alap Subaru-ról a tápos alkatrészeket és költöztettem át a Golf-ba.
Így a Golf jelenleg 40x szinttel a legjobb kocsim most (Subaru korábban 370 volt).Az tetszene egyébként, ha a garázsban hagyhatnánk autót bontott állapotban is, alkatrészek nélkül, mert sajnos cserealap híján a motort és a nitrót azt nem tudtam átültetni a Golf-ba és azok húzzák le jelenleg eléggé a stat-ját.
Tehát eladni ezen okból gyengébb ugyanolyan főalkatrész nem szabad (kivéve, ha van másik gyengébb is ugyanabból), feltéve persze ha nem akar az ember minden egyes autót a saját alkatrészeit használva kituningolni, ami mondjuk bazi időigényes és írtózatosan unalmas lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen videókártyát?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- Okos Otthon / Smart Home
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sorozatok
- Xbox Series X|S
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- További aktív témák...
- Lenovo Gamer Laptop: Ideapad Gaming 3 (i5 12500H, RTX3050, 32GB RAM)
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 5 4500-5600X +RX 6700XT 12GB +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- GAMER PC! i7-10700K / RTX 3060 Ti / Z490 / 32GB 3200MHz / 500GB NVMe / 750w! BeszámítOK
- Yamaha MX 630 (végfok)
- Lemezes PlayStation 5 + 2 kontroller
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX 80 PLUS Gold White Edition (90YE00A4-B0NA00) 3 év garancia 27% áfa
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest