- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Indiában szeretnek TV-zni
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az átlagnál kisebbek ugyan, de bírják a strapát
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
MR ME
aktív tag
Sziasztok!
Most a vodafone appban hogy lehet megnézni a felhasznált perc/sms mennyiséget? Mert az adatkereten kívül én nem találom :(
Vagy csak a weboldalon lehet jelenleg?
Előre is köszönöm! -
Matzel
csendes tag
Segítséget kérnék olyan ügyben hogy létezik olyan opció a vodafone-nál hogy az előfizetésben foglaltakat (perc+ net) ne lehessen túlforgalmazni?
Arra értem hogy pl 3ezer Ft a havi díj és ezt ne tudják több beszéddel vagy nettel feljebb tornászni?
A húgom lánya már másodjára csinált szép számlát és korlátozná a használhatóságot. Régen még láttam ilyen opciót a myvodafonban egy kevés összegért cserébe de most hiába bögyörészem nem találom.
A segítséget előre is köszönöm! -
vpanangin
senior tag
válasz
MrPeekaboo #67218 üzenetére
Kérlek oszd meg velem is!
Köszönöm. -
hattrickuser
aktív tag
Tud valaki egy olyan elérhetősége adni, ahol érdemben foglalkoznak az emberrel?
A 1270 és a 1750 minden tekintetben kritikán aluli. Nem emlékszem, hogy ez régen is így volt-e, de jelenleg szánalmas...
A történet röviden. 15+ éve előfizetéses ügyfél vagyok, 3 előfizetés van a nevemen. 2 előfizetésre egy napon küldik az eszámlát, értelemszerűen egy napon van a befizetési határidő is.
November 13.-án Vodafone oldalra bejelentkezve kiegyenlítettem (azaz nem egészen) az aktuális számlát. Nem bonyolult, a Fizetés gombra kell kattintani, ennyi.
A probléma az, hogy a 2 befizetést 1 előfizetésre rögzítette, azaz az egyik számon van ~7.800 Ft túlfizetés, a másik számon ugyanilyen összegű tartozás.
Még aznap, azaz november 13.-án a 1270 hívása, és ezzel együtt 50 perc várakozást követően végre kapcsoltak valakit, aki ellenőrizte az elmondottakat, majd ígéret arra, hogy 48 órán belül orvosolják a problémát. 1 héttel később ellenőriztem az egyenlegeimet, 20.-án még nem oldódott meg a probléma. Ismét hívtam a 1270-et, több mint egy óra várakozás, majd a hölgy közölte; látja az előző hívásom következében elindított üzenetet a megfelelő helyre, de sajnos Ő ezen felül nem tud segíteni.
Hétfőn 22.-én hívtam a 1750-et, ahol ismét több mint egy órás várakoztatás után a kapcsolt ügyintéző jelezte, hogy látja a problémát, megoldást 48 órán belül megoldja.
Ma 25.-e van, azaz ismét nem sikerült megoldani. Ma jár le a befizetési határidő az említett számlához. Jelenleg 46 perce hívom a 1750-et...Lassan 4 órát eltelefonálok az miatt, hogy a Fizetés gomb arra a számlára vonja le a kártyámról az egyébként helyes összeget, amelyik számlához odaírja!
Abban azért bízok, hogy nem fogják korlátozni a szolgáltatást... -
w.miki
veterán
Vodafone-t hogyan lehet elérni?
Csoportos beszedéssel fizettem a számláimat, de már 2 hónapja nem vonnak le.
Írtam nekik mailt, hívom őket, de semmi reakció. Emailre nincs válasz (1 hét) telefont nem veszik fel (1 óra-n belül).#67288K Norbi: nekem hasonló csomag van náluk, csak +10 GB bónusz net, és csak 3490 Ft. Alkudj az ügyfélmegtartó csoporttal.... ha még el lehet érni élő embert....
-
norrberth
addikt
válasz
Caldera #67286 üzenetére
Kívülre kéne nekem az a 100 perc.
Most A Flotta Premium Specialba vagyok 5490Ft korlátlan bárhova és 5Gb net, de nem használom ki ezt a csomagot. Visszanéztem a számláimat kívülre havi 60 perc ha összejön, meg ennyi se.És mennék majd hűség lejártakor a Net premium special-ba.
Itt 5Gb net
100 perc kívülre
2900FtÉs ha úgy van 100 percet hozzácsapok.
Csak azt nem tudom, kívülre is felhasználható e?(#67287) Lauda Akkor elvileg kívülre ok.
-
Diák66
őstag
válasz
MadMancs #67282 üzenetére
Annyi, hogy emellé vehetsz még egy SIM kártyát 5GB MultiNet SIM-mel +590 ft/hó díjért cserébe és van lehetőség +5GB roaming netet venni 3600 pénzért cserébe külföldön. Más nem. Szerintem alapból is a red Free+ csak gigaboostal megy fel 5G-re.
Továbbá más Gigaboost opció is van. 24, vagy 72 óra. További érdekesség, hogy Go Light / Midi / Super tarifacsomagokhoz havonta megújuló 5G opció 1600 Ft/hó. Ezt nem merték korlátlanba bevállalni úgy tűnik. -
MadMancs
veterán
válasz
Diák66 #67281 üzenetére
Ez érdekes. Eddig az egyetlen különbség az volt Red Free és Red Free+ között hogy előbbivel csak gigaboost esetén érhető el 5G, de akkor max sávszélesség, utóbbival alapjáraton de marad 10/10 . Dec 15 től Free+ al is csak gigaboost. Akkor mi a különbség a kettő között?
-
kapasz
tag
19.-i zárás még nem látszik az appban. Megint anomália van?
-
#76055552
törölt tag
válasz
Beni2360 #67272 üzenetére
Vodafone Easy Rider az app neve
-
4Grider
nagyúr
-
Beni2360
félisten
Sziasztok?
Sajnos a kereső nem hozott a kérdésemre eredményt.
TUTI feltöltő kártyám van és az után érdeklődnék, hogy a rajta levő összegből lehet-e pl autópálya matricát vásárolni? Előre is köszönöm a válaszokat. -
Tulipa
csendes tag
Hát, nem kis teljesítmény mostanában kártyát regisztrálni
A "kötelező" tuti100 tarifát állították be neked is? -
válasz
Tulipa #67256 üzenetére
Én se értem ne aggódj.
A lényeg az, hogy elkezdtem beírni a szükséges adatokat és a rendszer rájött hogy "létezek" így lépjek be. Jelszó pótlást követően beléptem, folyamatot újrakezd, de emlékeim szerint a tarifa választás után ami a 2es lépés meghiúsult a dolog, tehát még az 5ig se jutottam mint #67263 adam1400 nemrégiben.
Ezért ma délelőtt szerencsepróbálás alapon 1270 és csodák csodája 7perc múlva elkezdődött az ügyintézés. Sztem itt az lehet hogy kártyakiválásra merthogy új az ügyfél, külön stáb van és sok esetben megtanulhattuk hogy az új mindig fontosabb mint a meglévő (pl. induláskori kedvezmények, stb.).
Szóval további 12perc alatt rögzítve lettek az adatok és rögtön az elején kijelentettem, hogy meglévő személy azaz én egy második kártyát regisztrálok így már csak a személyi igazolvány szám kellett és néhány adat + ügyfélbiztonsági kód, amit természetesen nem tudtam így újat állítottunk be.
Az ügyintéző sajnos nem tudta megmondani megjelenik e a szám az oldalon profilban vagy nekem kell e felvinni, de végül teljes a siker mert megjelent. Ugyan a nyilatkozatokat még nem sikerült teljesen kipiszkálni, de a legfontosabb tételeket még délelőtt szóban beállítottuk így ez most nem fontos - annyira :
A napot az egyenleg feltöltése és sikeres próbahívások zárták mindkét irányba, így most boldogság van
-
Diák66
őstag
válasz
HoaryFox #67247 üzenetére
Mindenesetre lefutom ezt a kört, mert pár hónapja csinálja a szakadást csak, a router log is megvan, hogy nem tud újra fellépni a hálózatra, pedig megpróbálja háromszor. Ilyenkor restart, vagy esetenként az is jó, ha visszadobom 3G-re, de abba néha belefagy a router admin felülete. Ha lefutottam a kört, megy a router garanciális javításra.
-
Ledi
aktív tag
Hívom a 1270-t a Tuti Hétfő miatt, hogy mégis hol az anyámban kell bekapcsolni az appban.
Több mint 30 perc zene hallgatás közben jön egy sms
Kedves Ügyfelünk! A TUTI Hétfö szolgàltatàs aktivàlàsra került. A felhasznàlàs lejàratàròl az adott napot megelözöen SMS-ben értesìtünk. Üdvözlettel: Vodafone
Ezek szerint a Vodafone gondolat olvasó.
Csak azt nem tudom miért várakoztatnak fél órát ha tudják mit akarok? -
-
Tulipa
csendes tag
válasz
SchumiBácsi #67250 üzenetére
Ez elég bonyolult lett, nem is biztos hogy jól értettem
De ha beengedett a fiókodba, akkor az nem azt jelenti, hogy kész a regisztráció? Mert a fiókodból ki tudta szedni a rendszer a még be nem írt adataidat is. Tudod már használni az új kártyát, telefonálás, sms? Vagy nem működik?
-
Killing
addikt
Megnéztem az új tarifacsomagokat... Ezek tényleg meghülyültek?
A GoNet+ csomagból (100 perc, 40 GB adat, 7990.-) lett a Go Super (korlátlan perc, 3!!! GB adat, 8490.-)
Éppen értelmezhető 15 GB adatmennyiség a max ezen a GO vonalon, viszont abban nincs bennefoglalt perc, hanem 20 Ft/perc.Szóval aki nem beszélget éjjel-nappal, viszont kellene neki az internet hozzáférés (nem 2-3 GB szinteken) azt most rákényszerítik a RED Free-re, max. 10 Mbit/s sebességgel, 3000 Ft többlet mellett, de ők a faszagyerekek mert 5G képes. Vicc.. Ha semmiben nem szeretnél hátrányt szenvedni akkor ott a Red Infinity World, havi 8000 Ft többletköltséget eredményezve.
Azt nem is érdemes megemlíteni hogy lassan fél éve megy a "rendszerváltás", ami folytán az alkalmazás még mindig nem mutatja a valós értékeket, a számla késve készül el, állandó karbantartás, ügyintézőt elérni az kb. lehetetlen feladat, hacsak nincs rá 1 óra hosszád.
Ha valamelyik marketinges vagy voda fejes olvassa ezt akkor innen küldöm a tapsot, szép volt fiúk, de én hamarosan lépek!
-
Nikaré
őstag
válasz
SchumiBácsi #67250 üzenetére
Napközben is hivhatod, ha van időd, hátha szerencséd lesz.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Formula-1
- Windows 11
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest