Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Tulipa #67256 üzenetére

    Én se értem ne aggódj.

    A lényeg az, hogy elkezdtem beírni a szükséges adatokat és a rendszer rájött hogy "létezek" így lépjek be. Jelszó pótlást követően beléptem, folyamatot újrakezd, de emlékeim szerint a tarifa választás után ami a 2es lépés meghiúsult a dolog, tehát még az 5ig se jutottam mint #67263 adam1400 nemrégiben.

    Ezért ma délelőtt szerencsepróbálás alapon 1270 és csodák csodája 7perc múlva elkezdődött az ügyintézés. Sztem itt az lehet hogy kártyakiválásra merthogy új az ügyfél, külön stáb van és sok esetben megtanulhattuk hogy az új mindig fontosabb mint a meglévő (pl. induláskori kedvezmények, stb.).

    Szóval további 12perc alatt rögzítve lettek az adatok és rögtön az elején kijelentettem, hogy meglévő személy azaz én egy második kártyát regisztrálok így már csak a személyi igazolvány szám kellett és néhány adat + ügyfélbiztonsági kód, amit természetesen nem tudtam így újat állítottunk be.

    Az ügyintéző sajnos nem tudta megmondani megjelenik e a szám az oldalon profilban vagy nekem kell e felvinni, de végül teljes a siker mert megjelent. Ugyan a nyilatkozatokat még nem sikerült teljesen kipiszkálni, de a legfontosabb tételeket még délelőtt szóban beállítottuk így ez most nem fontos - annyira : ;]

    A napot az egyenleg feltöltése és sikeres próbahívások zárták mindkét irányba, így most boldogság van :D

    IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.

Új hozzászólás Aktív témák