- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hattrickuser
tag
Sziasztok!
Ma Komlón egész nap nem volt térerő! Más is észlelte, vagy a hiba nálam van? (Bár van 2 flottás előfizetésem, és egyiket sem tudtam használni. Az asszony Pécsen ilyet ma nem tapasztalt.)
-
hattrickuser
tag
Tud valaki egy olyan elérhetősége adni, ahol érdemben foglalkoznak az emberrel?
A 1270 és a 1750 minden tekintetben kritikán aluli. Nem emlékszem, hogy ez régen is így volt-e, de jelenleg szánalmas...
A történet röviden. 15+ éve előfizetéses ügyfél vagyok, 3 előfizetés van a nevemen. 2 előfizetésre egy napon küldik az eszámlát, értelemszerűen egy napon van a befizetési határidő is.
November 13.-án Vodafone oldalra bejelentkezve kiegyenlítettem (azaz nem egészen) az aktuális számlát. Nem bonyolult, a Fizetés gombra kell kattintani, ennyi.
A probléma az, hogy a 2 befizetést 1 előfizetésre rögzítette, azaz az egyik számon van ~7.800 Ft túlfizetés, a másik számon ugyanilyen összegű tartozás.
Még aznap, azaz november 13.-án a 1270 hívása, és ezzel együtt 50 perc várakozást követően végre kapcsoltak valakit, aki ellenőrizte az elmondottakat, majd ígéret arra, hogy 48 órán belül orvosolják a problémát. 1 héttel később ellenőriztem az egyenlegeimet, 20.-án még nem oldódott meg a probléma. Ismét hívtam a 1270-et, több mint egy óra várakozás, majd a hölgy közölte; látja az előző hívásom következében elindított üzenetet a megfelelő helyre, de sajnos Ő ezen felül nem tud segíteni.
Hétfőn 22.-én hívtam a 1750-et, ahol ismét több mint egy órás várakoztatás után a kapcsolt ügyintéző jelezte, hogy látja a problémát, megoldást 48 órán belül megoldja.
Ma 25.-e van, azaz ismét nem sikerült megoldani. Ma jár le a befizetési határidő az említett számlához. Jelenleg 46 perce hívom a 1750-et...Lassan 4 órát eltelefonálok az miatt, hogy a Fizetés gomb arra a számlára vonja le a kártyámról az egyébként helyes összeget, amelyik számlához odaírja!
Abban azért bízok, hogy nem fogják korlátozni a szolgáltatást...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...