Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gordonfreemN

    addikt

    válasz bucihost #50085 üzenetére

    Most voltam bent a boltban, nekem a myvoda alkalmazás nem ment, mondták, frissítik a rendszert.

    Egyébként akitől a flottaigazolást kértem, írta is, hogy már többször kellett jeleznie a vodának, hogy nincs hozzátartozói igazolás, tehát nem volt egyedi a problémám.

    A boltban kiderült, hogy egy újoncot kaptam, ebből lettek a problémák (jelezte, hogy van lebeszélhetőség egy adott csomagban, holott abban még nem volt, elírrta az adataimat és egy ügyfélszámra tett minket).
    Most egy nagyon kedves türelmes csajszi máris ajánlotta ezt a másik ügyfélszám megoldást és írt kérelmet a központba. Hívni fog ha sikerült.
    De az ügyfélszolgálaton is el kellett volna hogy indítsák ezt. Biztos a vasárnap miatt nem volt kedve...

    Ha nem sikerül azt mondta 30 napig elállhatunk a szerződéstől.

    Ő is úgy emlékezett, régebben volt a cégemnek hozzátartozói meghatalmazása és meglepődött, hogy nincs, végig böngészte a doksikat is. Régen volt, valószínűleg ebből lett a probléma.

    Köszi a hasznos tippeket!!! :R

    ¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.

Új hozzászólás Aktív témák