Hirdetés
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soma01
veterán
Nektek nem lett gyorsabb a mi nap(tól, - remélem így marad - ) a 3G net sebessége? (HSUPA / HSDPA)
Eddig 12-14 Mbps letöltést mértem. Most 24 körül van. A feltöltés kb. 1 - 1,5 Mbps-mal emelkedett. Most mértem fél órája, tehát mondhatni csúcsidőben. A ping is 30 körüli. Teljesen jó szerintem.
MobilNet M csomagom van.Mondjuk azt sokszor látom, hogy HSUPA hálózatot jelez ha nincs nagy forgalom és átvált HSDPA-ra ha pl. sebességet mérek vagy letöltök valamit. Ez miért van?
-
Vangelis
félisten
válasz Vangelis #32147 üzenetére
De lehet Z2 lesz, m
Next M Aranytárskártya 2 év 9990 Ft havi díj
A készülék ára:
Egy összegbenOnline ár
30% kedvezménnyel: 68 640 Ft ertSima Z után ez is jó lesz neki.
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
Pudliing
csendes tag
Mint Bozek mondja, elég kevés Voda üzlet található felénk. Hát most már igazából nem akarok a számból ...-ot csinálni és azért nem megyek máshova. Kissé bosszant, hiszen mikor voltam, mondta a hölgy, hogy volt, de csak 1 (EGY) db náluk, de már el vitték. Viccesnek találtam, hogy csak egy darabot kaptak abból a fajtából....
-
Vangelis
félisten
válasz Viktor0610 #32146 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
MODERÁTOR
-
addikt
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
Vangelis
félisten
Üdv Srácok!
Nincs valami készletsöprés ?
Munkatársamnak most jár le a Red 15ezres előfizetése.
De semmi extrát nem lát. Lehet átmenne máshová, mert igazából mindegy hol van korlátlan csomagja.Meg elege is lett a biztosításos incidens után. (amit azért 90nap alatt megoldottak, meg legalább kapott jó sok jóváírást.. de akkor is.)
Van valami okosság? Z3 ast szeretne ...
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz Pudliing #32132 üzenetére
Miért nem nézed meg egy másik üzletben (válasz hivatalos márkaüzletet ott jó eséllyel kapsz)? Nem hiszem hogy hiánycikk lenne a teló.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
Pudliing
csendes tag
Sajnos még ma sem értesítettek a Vodától, hogy megérkezett-e a boltjukba a telefon, amit még Pénteken igényeltünk meg. Kissé lehangoló, bár már úgy vagyok vele, hogy a héten nem fog megérkezni. Kár, hiszen már szükség volna rá.
-
raziel01
veterán
Mobilnet XL-re nem lehet váltani Mobilnet L-ről? Még június-ig hűségem van rá. (5500 Ft havonta)
Mert látom 6741-ért meg lenne az XL díjcsomag. De belépve nem tudom kiválasztani az XL díjcsomagot.
Van ennek valami akadálya? -
addikt
válasz Bagira01 #32129 üzenetére
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított:
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni. A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.
b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet; (v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Lenne egy Iphone 5 kb 1,5 éves. Vodafone Red Plus tarifával lett vásárolva, amihez járt az extra készülékbiztosítás. Na most a telefon tegnap túrázás közben, beleesett egy tócsába és ott volt kb 1 órát mire észrevettük, hogy nincs meg. A telefon használhatatlan, befagyott, beázott. Ilyen esetben sikerült már élni a biztosítással? Ismerősöm medencébe csobbant Galaxy S3-al, neki 2 hónap huzavona után valami pitiáner indokkal visszadobták a telefont.Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Bogyi007
veterán
Még olcsón megúsztad, anno a T-Hometól mikor átjöttem a Digi (kábelhez) nettel, telefonnal és tévével akkor 8 napra fizetettek ki listaáron 4000 forintot....
Közben a Digi meg a meglevő műholdas előfizetésből hátralevő keretet átírta a kábelesre úgy hogy később annyival kevesebbet kellett fizetnem...
Ezek a nagy multik már csak ilyenek....
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
havri1
félisten
Előre kell fizetni az alapdíjat (havidíjat), nem utólag. Legalábbis nekem így van. Új efinél előre 2 hónapot kell kicsengetni, és onnan indul a +1hó minden hónapban.
Tehát amikor fizetem a számlát, abban az alapdíj a következő hónap, a lebeszélt összeg pedig a múlt hónap.
Ez a 12.06-án lezárt számlám:[ Szerkesztve ]
havri
-
titán
eami Koszi a tanacsot, meg ez is elofordulhat! 2015.01.05-ig van idom feladni a csekket, utana viszik felolem a hazat. Holnap megirom az emailt, aztan meglatom hogy regalnak.
LightManTM Hello! 13-a a szamlazarasi nap, mar itt beszeltunk rola: [link] [link] Aztan itt megint jelentkeztek: [link] En mar ezt nehezen tudom kovetni, bolondot csinalnak az emberbol. Bemegyek, onnantol fogva 8 nap mulva semmi kozom a ceghez, ez lett volna szept 30. Itt van december vege es meg mindig keverik a szart.
-
LightManTM
csendes tag
Szia!
Mikor volt a számlazárási nap? Ha 6,13, vagy 19, akkor a 09.06(13,19)-én elkészült számlában előre van benne a havidíj 10.06(13,19)-ig. Ha 09.22-én kérted a bontást, akkor a 09.06(13,19)-09.30-ig tartó havidíjat és egyéb díjakat kell fizetned, ez pedig a 10.06(13,19)-én elkészült számlában van benne.
Jó lenne, ha megnéznéd az utolsó számlát, azon egyértelműen szerepel az összeg. -
eami
veterán
mivel kicsi összeg én a helyedben inkább befizetném és utána kezdeném el megkeresni a felügyeleti szerveket. A másik út is járható, de ahogy írtad / írták is vannak átfutási idők, aztán közben nehogy valami behajtóhoz kerüljön mert az rögtön megtöbbszörözheti az összeget. Aztán ha végül kiderül hogy kicsit is nincs igazad a követelés kezelőnek attól még fizetni kell.
-
titán
válasz RedSix #32116 üzenetére
Irok is nekik, de azt meg mindig nem ertem (persze lehet en vagyok ertetlen), hogy ha lemondok valamit 09.22-en, aminek akkor elvileg legeslegkesobb 09.30-an meg kell szunnie, akkor a vodafone miert nem nekem kuld vissza penzt ahelyett, hogy engem fenyeget behajtassal.
-
RedSix
tag
Én tuti e-mailt írnék, ott mindent részletesen összeszednek, amire kiváncsi vagy. Szerintem: 9.22-én lemondtad, tehát ki lett számlázva 10.14-ig a havidíj, mivel senki nem tudta 9.13-án (gyanítom akkor volt számlazárás), hogy a jövőben megszűnik az előfizetés. Mondjuk a záró számlában kellett legyen egy havidíj jóváírás. Ha a tényleges bontásig még telefonáltál is, kijöhet ekkora számla.
***Live online, love online***
-
titán
85. emberke a vodanal se tudta megmondani miert csak ekkor lett megszuntetve az elofizetes. Vagy en megyek be a boltba es verem ki a balhet, vagy irjak emailt a mittomenhova es majd akkor kivizsgaljak. Az atfutasi ido egyebkent 8 nap amit itt korabban emlitettetek, de meg igy is nekem jarna vissza az elofiztesei dij kulonbozet. Namost en bementem, lemondtam, most megint en intezkedjek, vagy fizessek szo nelkul....no comment ugy erzem.
-
titán
válasz havri1 #32112 üzenetére
havri1, asdf_ Ertheto, koszonom a segitseget!
Hogy pontos legyek azt ertem, amit irtatok, ennek a cegnek a tetu, lehuzos viselkedest tartom gusztustalannak. Az most engem nem erdekel, hogy a masik is ezt csinalja. Nem hasznaltam egyebkent azota, nem is volt a kartya telefonban sem. Ezt az elofizetest is csak a mobilweb kulfoldon opcio miatt tartottam fent, aminek nyaron jart le az 1 eves husege. Direkt ezert mentem be, hogy lemondjam es ratetessem a masik elofizetesre. Csak egy gombnyomas neki hogy inaktivva tegye a szamot, de nem, meg huzza a mezesmadzagot hetekig, hogy a semmiert kifizettesse a havidijat.
-
asdf_
veterán
Jogilag igy van, tetszik nem tetszik. Vagy az EHT resze ez es onnan van szabalyozva, vagy pedig a szerzodes megkotesekor volt az ASZF resze, hogy a felmondasi ido x nap, csak te nyilvan nem olvastad el elejetol vegeig a 100+ oldalas doksit (mint ahogy kb. senki sem szokta). De amugy a szolgaltatasi szerzodesek az eseteke legritkabb reszeben szoktak azonnal ervenyesulo felmondasosak lenni, jellemzoen a 8, 14, 30, 60, 90 napbol valogat a nep, azonnali megszunes pedig szerzodesszeges eseten szokott jatszani csak. A jogalkotoi cel minden bizonnyal az, hogy a szerzodest nyujto a szerzodes megszunesevel bekovetkezo helyzetre tudjon reagalni, megtehesse a szukseges lepeseket a szerzodes megszunte utani allapotra ugy, hogy az a ceg uzletmeneteben ne okozzon karokat, fennakadast stb. Ha csak abbol a -nem analog- peldabol indulsz ki, hogy ha ma felmondasz a melohelyeden, akkor 30 napig meg el a munkaviszonyod, es amennyiben a munkaltatod ugy dont, ezt a 30 napot koteles is vagy ledolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
Sajnos ez nem így van. Van egy átfutási idő a rendszerben. Ez alól csak az kivétel, ha pl egy beltérit adsz le, amivel azonnal , átvételkor megszűnik a szolgáltatás.
Én mindig úgy csinálom, hogy ha tudom előre, akkor 1 hónappal megírom a levelet, faxot stb, hogy előre jelzem, xy napon megszűntetem a szolgáltatást.
Így előtte x nappal (felmondási idő) indítsák el a folyamatot, hogy a kért dátumra legyen megszűntetve.
Sajnos ha erről van szó, akkor a köztes időre, amit a törvény vagy ászf előír, köteles vagy a havidíjat kifizetni.Így első ránézésre soknak tűnik az idő felmondásra. Nem használtad a szolgáltatást ezidő alatt?
Számlazárásod mikor van?
Meg az is fura, hogy vodánál előre kell fizetni a havidíjat. Tehát ha felmondod, és nincs az alapdíjon felül fizetnivalód, akkor még túlfizetésed is lehet.[ Szerkesztve ]
havri
-
titán
válasz havri1 #32110 üzenetére
Lehet ez is, en nem ertek hozza, de ha igy van, meg ekkora hulyeseget eletemben nem hallottam. Lemondok egy szolgaltatast, akkor addig a napig fizetek, nem meg hetekig, majd egy honapig. Erdekes modon az uj elofozetest azonnal be tudja aktivalni, hogy fizessen a paraszt minel elobb, de mikor ki kene kapcsolni meg huzza az idot?
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
Ugyan nem vodafone, de van egy bizonyos idő, ami a felmondási idő. T-nél 8 nap ha jól emlékszem...
Nem lehet, h itt is ilyesmi?
09.22 -én csak az igényt adtad le, és onnan ketyeg a felmondás.
Tehát én megkeresném a helyedben az ÁSZF-ben a felmondási időt, és ezt vetíteném rá az esetre.[ Szerkesztve ]
havri
-
titán
Szanalmas ez a ceg. Ma kaptam egy levelet, hogy ha nem fizetem be a 2168ft (elkepzelni nem tudom hogy jott ki) tartozast, akkor birosagi uton hajtjak be. Felhivom a csavot a 1750-en, azt mondja, hogy a lemondas es a megszuntetes kozti idotartamnak az elofizetesi dija. Mondom ne rohogtess ember, lemondok egy elofizetest 09.22-en, akkor hogy is kene fizetnem 10.14-ig elofizetesi dijat? Azt o nem tudja, hivjam fel a szamlazast a 1270-en. Azokat meg nem lehet elerni. A velemenyem inkabb nem irom le a cegrol, multkor is ilyenert bannoltak.
-
addikt
válasz Pudliing #32105 üzenetére
Új előfizetésnél,ha a "hitelminősítés" valami miatt (pld. másik szolgáltatónál volt-van tartozásod,jövedelmi viszonyok alapján, vagy egyéb minősített okok) miatt,előleget kérhetnek, amit 3 hónap után visszaforgatnak.
Ez a másik két szolgáltatónál is így van.
"Aki ad,az nyer"
-
Pudliing
csendes tag
Még valamit kihagytam a tegnapi hozzászólásomból. Mondták a Vodánál, hogy lehet előleget kell majdm ég befizetnem, na de ha 50.000Ft-ot kifizetem a telefonra, akkor milyen előleget kérnek? (GO csomag(3190Ft)+Huawei G7) Ezt az előleges dolgot egyáltalán nem értem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest