- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- LG V50 ThinQ Dual Screen - az 5G ára
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Yettel topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
89BDave89 #30250 üzenetére
lepapírozni csak a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően tudják, de ez nem jelenthet problémát, pláne a hűség, részlet...stb miatt is rugalmasnak kell lenni, alig tudok néhány szélsőséges esetről, amelynél teljesen búcsút intett az elégedetlen ügyfél a szolgáltatónak, és azt is csak nagyob hosszas huzavona után...
-
válasz
89BDave89 #30248 üzenetére
szia,
elég részletesen leírtam jómagam is ezt a "cserét" más típusú telefonra korábban, mivel jogilag ilyen nincs, ha szűken vesszük a szabályozást.
jogilag; javítás > csere (azonos típusra) > árleszállítás > elállás a szerződéstől
felkínálnak más típusokat, te elfogadod valamelyiket - de nem vagy köteles! -, és lepapírozzák úgy, hogy a jogszabályoknak megfelelően történjen az ügymenet!
amennyiben az első három lehetőség nem megoldás, úgy elállállás a szerződéstől, de a "visszakapott" pénzösszegből akár ott és akkor vásárolható másik készülék, bármilyen más típusú is, de nem kötelezhetnek a levásárlásra!
nem támadom a szolgáltatókat, a készülékhez kapcsolód előfizetés bonyolítja a helyzetet - pláne hűség alatt -, bár általában korrektek szoktak lenni, jellemzően úgy járnak el, hogy akár az előfizető javára térnek el, de az előfizető sem köteles bármit lenyelni, és néha érdekes esetek is történnek ám... -
válasz
motoflug #30241 üzenetére
szia,
tilthatják, ha a kapcsolódó előfizetésre még van hűség, és adott intervallumban keletkezik olyan jellegű elmaradás, ami alapján eljut adott szakszba az ügy.
az a szerződést kellene látni, ami a csere alapját képező készülékhez lett kiállítva, hogy azon milyen tételek és hűségesre vonatkozó időpontok szerepelnek.lugosi; van néhány gyártó, ahol nem szervizelnek, hanem cserélik a telefont - akár gyárilag felújítottra; iphone...stb.
díjcsomagra is aláírt hűség; ha már az értelmezéssel probléma van, hogy csak előfizetésre aláírt hűség, vagy előfizetésre és díjcsomagra is aláírt hűség, akkor az sem tűnik fel adott illetőknek, hogy miért olcsóbb amikor a díjcsomagra is aláír hűséget az ember, mint amikor csak az előfizetésre?!?!
ott sorakoznak az árak sorban egymás alatt, csak végig kell nézni!
világosan írják, még a díjcsomag ára is szerepel, meg egy kérdőjel is, arra kattintva egyértelműen leírják, hogy mi a pontos helyzet;
A díjcsomagra vállalt hűségnyilatkozat esetén az akciós kedvezményért cserébe vállalja, hogy a kiválasztott díjcsomagot vagy internetcsomagot meghatározott ideig (1 vagy 2 év) nem váltja át kisebb havi díjú csomagra. A vállalt kötelezettség be nem tartása esetén köteles a szerződésben vállalt kötbér megfizetésére. Fontos, hogy a díjcsomagra vállalt hűségnyilatkozat együtt jár az előfizetésre vállalt hűségnyilatkozattal is, ami további kötelezettségeket von maga után. A részletekről érdeklődjön szerződéskötéskor! -
válasz
cris78 #30208 üzenetére
nem kötelesek cserés készüléket biztosítani a javítás idejére, de szoktak adni, csak kérni kell, ritkán utasítják el, hogy pont nincs bent...stb.
amennyiben a javítás nem megoldott, és azonos - új - készülékre sem tudnak cserélni - ezt sem 100%, mivel volt már rá példa ismerősi körben, hogy volt még raktáron olyan készülék, amit papíron már nem forgalmaztak -, úgy elállás, pénz vissza, és akár már ott másmilyen készülék vásárlása - jogszabály szerint más típusra nem cserél(het)nek, persze megoldott a megfelelő lepapírozás, és az előfizető úgy jön ki a végén, hogy más típusra cserélték ki a már nem forgalmazott/problémás készüléket, de ez így ebben a formában nem igaz, csak a végeredmény látszik úgy, mondjuk aki el sem olvassa, hogy milyen papírokat ír alá, csak örül, hogy kapott másik/jobb készüléket...
az utolsó kérdés arra vonatkozik, hogy régebbi hűség ketyeg tovább, tehát adott készülék más típusra történő "cseréjével" is ténylegesen lejár az eredeti időpontban a hűség, vagy újraindul? -
válasz
313313 #30197 üzenetére
amennyiben holnap sem adnak érdemi infót - pláne ilyen hivatkozással, hogy nyaral az az illetékes, aki anno átvette a telefont garis ügyintézésre -, én e-mail útján is megkeresném a szolgáltatót, és kérnék tájékoztatást, annak nyoma van, végszükség esetén másolban kapná a felügyeleti szerv is adott levelet, illetve rögzíteném a hosszas és problémás ügyintézést a vásárlók könyvébe, persze teljes részletességgel, a nevetséges lapsszolással a nyaraló kollégára vonatkozóan...stb.
-
válasz
313313 #30195 üzenetére
szia,
ilyen a mesében sincs, hogy csak az tud(na) infóval szolgálni, aki korábban átvette a készüléket, viszont most nyaral, ezért jelenleg nincs további infó...
valóban csak törekedni kell a jogi szabályozás szerint a 15 napra, de az nem jelenti azt, hogy különösebb indok nélkül üljenek rajta dupla, tripla...stb intervallumot, szóvá kell ezt tenni - pláne ilyen ügyintézés mellett, hogy más illetékes nem tud/akar róla infóval szolgálni -, végszükség esetén írásos megkeresés, esetleg vásárlók könyve.
amikor visszakapjátok, akkor alapos tesztelés, ha esetleg negyedjére is leadásra kerülne azonos hibával, akkor a jegyzőkönybe azt kell írni, hogy cserét kértek, mivel a sokadik javítás sem oldotta meg adott hibát, ezért abban már nem bíztok! -
válasz
BigBlackDog #30157 üzenetére
a te esetedben kell, hogy működjön!
pinnacle; a mondásra nem feltétlenül lehet számítani, papírozva vannak a dátumok, jobb a békesség, legyen biztos a dolog a 8 munkanapos határidőn belül intézkedéssel.
-
-
válasz
daniele #30128 üzenetére
nem szolgáltató szervizeli, de legálisan csak ott függetleníthetik, viszont a szervizében jellemzően úgy kezdik a szervizelést, hogy a szervizes kódok segítségével dokumentálják a rendszer állapototát; firmware verziója...stb, szóval általában kibukik a dolog, és akkor érvénytelenítik a garit.
roberto02; itt egy részletes leírás az illetékes tollából, illetve billentyűzetéből; link
-
-
válasz
raziel01 #30117 üzenetére
a hivatalos leírást tekintve teljesen jogos volt, hiszen új előfizetéskor eleve olyan sim kártyát adnak hozzá, amilyennel a telefont használni lehet, attól eltérő sim kárya cseréje - papíron - díjköteteles.
a főszámod nem szerepel a telefon és előfizetés papírján sehol, tehát ilyen szempontból nem kapcsolódnak össze, a hűség hosszabbításával - már meglévő előfizető szerződés és sim kártya esetén - is csak azt a sim kártyát cserélik díjmentesen, amely előfizetői hívószám szerepel az új szerződésen, mert arra lett hosszíbbítva a hűség, és ahhoz kapcsolódóan lett megvásárolva adott telefon, más sim kártya hiába van szintén a neveden, azt csak díj ellenében cserélik, hiszen nem kapcsolódik adott szerződéshez/telefonhoz.
más kérdés, hogy egy korrekt ügyintéző esetlegesen kicserélte volna díjmentesen, de csak saját felelősségre, és korrektségből. -
-
válasz
Gizmo94 #30020 üzenetére
szia,
a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet! -
a költői túlzások helye nem egy szakmai fórum, legalábbis nem valós hiba módjára tálalva, az meg alap, hogy csak akkor tudok be valamit tényleges hibának, ha az én oldalamon mindent megteszek annak elhárításáért, és semmi sem segít, tehát a szolgáltatóra - annak hálózatára - szűkítettem a hibalehetőséget.
nem nekünk kell a hálózatot tesztelni, de nem árt jelezni a hibát, ellenkező esetben ők sem informálnak minket, meg a hiba sem tudatosul bennük úgy, hogy az sok ügyfelet érint és zavar. -
nekem csak ott lóg valamelyik 3g hálón a telefonom, ahol nincs lte, de amit ő írt - Előfordul, hogy egy mezei e-mail-t nem vagyok képes megnyitni. -, azt szerintem bárki kiszúrná, nem kell hozzá online játék és/vagy voip.
attól függetlenül panaszkodni kell a szolgáltató irányába, ha tényleg annyira vészes a dolog - és itt nem a néha megugró ping problémájára gondolok, hanem komolyabbra, azért az már vészes, ha egy e-mail sem tölthető le -, legalább elmondják, ha adott területen fejlesztés...stb folyik, illetve jelezni tudják az illetékesek felé. -
válasz
bostone #29982 üzenetére
kit tájékoztassanak? mindenkit nem lehet, hiszen nagyok sok helyen nincs probléma a fejlesztés...stb alatt, vagy nem is érintett a terület, és mivel mobilszolgáltatásokról beszélünk, így a területileg esetlegesen érintett előfizetőket is bajos lenne...
például én nem találkoztam hibával mostanság, pedig a főváros érintzett területein is nyomom a mobilinternetet, főként 4g/lte hálón.
amennyiben nálad hiba van, úgy nincs más teendőd, mint bejelenteni, bejlenteni és bejelenteni, egyrészt kapsz tájékoztatást, hogy mi a helyzet, másrészt hivatalosan is nyoma lesz, mert attól nem várható eredmény, hogy itt leírod a problémát... -
válasz
golyós #29957 üzenetére
látom, nem érted...
nem kell, hogy másikat adjon, mivel jogszabályilag csak azonos cserét köteles elfogadni a vevő/ügyfél, a többit meg részletesen leírtam korábban!
a szolgáltatónak érdeke, hogy továbbra is szerződéses ügyfél maradjon a vevő, tehát az a cél, hogy ott és akkor másik telefont vásároljon - pláne hűséges előfizetés esetén -, de ez jogszabályilag nem csere, tehát nem más típusra történik a csere, bármennyire is csak ennyit lát belőle az ügyfél - bár nem is feltétlenül csak ennyit lát, ha rendesen elolvassa majd a papírokat, amiket átadnak számára aláírásra! -
válasz
golyós #29955 üzenetére
hivatalosan biztos, hogy nem!
mint korábban is írtam, lepapírozzák az elállást - ha annak feltételei adottak -, majd azt, hogy az ügyfél a visszakapott összegből vásárolt ott és azonnal másikat, ebből persze a vásárló csak annyit lát, hogy kapott másféle telefont, de ettől még nem ennyire egyszerű a helyzet, ezért nem szabad félrevezetni az embereket azzal, hogy más típusúra is lehet direktben cserélni telefont, mert ez nem igaz, hiszen a vonatkozó jogszabályok a szolgáltatóra is vonatkoznak!
jogszabályilag csak azonos típusra lehet cserélni, más típusra nem!
az más kérdés, hogy felkínálnak más típust, amit az ügyfél elfogad, ők ezt a vonatkozó szabályoknak megfelelően lepapírozzák, ilyenkor még akár arra is van lehetőségük, hogy a drágábbat odaadják adott árban, hiszen a vevő számára kedvező irányban eltérhetnek a leírtaktól.
a vevő hajlandóságán van a hangsúly, semmilyen más típust nem köteles elfogadni! -
egyérszt csak az előfizetésre írtál alá hűséget, a díjcsomagra nem, másrészt a go!net m, l, xl...stb megrendelése nem befolyásolná azt, a go!napinet az eco xs esetén alapban adott, de ár/érték arányban amúgy is érdemes a korábban felsoroltak valamelyikére lecserélni, ha mobilinternetezel annyit, pláne úgy, hogy az első 2/3 hónap alatt kedvezméynes a havi díj.
a három kedvezmény (120 díjmentes perc hálózaton belül, 100 díjmentes sms és 50 díjmentes mms, 100 megabyte díjmentes belföldi adatforgalom) közül az kerül aktiválásra, amit a rendelés során kiválasztottál. -
válasz
pudingstyle #29923 üzenetére
árleszállítás; például javították a terméket, de az nem kivitelezhető teljes értékűre, ilyenkor a felek megállapíodása, vagy bíróság illetve békéltető testület dönt, mivel jogszabály nem határozza meg az árleszállítás mértékét.
elállás; nincs logikázás...stb, a szerződés előtti állapot állítandó vissza, tehát a vásárláskor meghatározott/kifizetett összeg térítendő vissza.
azért írtam a meghatározottat is, mert a szerződéshez kapcsolódó számla a mérvadó, de ha pédául részletre lett vásárolva valami, akkor a vásárlás pillanata után is áll(hat) még fenn tartozás, olyankor csak az elállásig kifizetett összeget kell visszatéríteni. -
válasz
pudingstyle #29919 üzenetére
amennyiben nincs készleten, és nem is beszerezhető már, úgy más opció(ka)t igen, de az nem jelent közvetlenül más típusú telefont, hiszen jogszabályilag; javítás, csere (azonosra), árleszállítás, vagy elállás lehetséges.
amennyiben csak az elállás lehetséges, mert a többi lehetőség nem adott, úgy lepapírozzák azt, visszakapja a pénzt, és abból - különbözetes fizetési lehetősséggel - választ másikat akár ott és akkor, a szolgáltatónak is jobb és egyszerűbb így, ha hűséges előfizetésről van szó, akkor pláne! -
válasz
pudingstyle #29916 üzenetére
hivatalosan biztosan nem...
-
válasz
szabogabor10 #29875 üzenetére
az lehet, de itt nem olyan csomagról volt szó, és kombi csomagoknál, illetve hang alapú előfizetésre aktivált mobilinternet esetén sem lenne rossz adott szolgáltatás, vagy például sms útján történő lekérdezhetőség.
én megjegyzetem a fordulónapot, meg nem is használom ki teljesen a keretet, szóval nem kell emiatt izgulnom, de sokan nem tudják, pedig akinél rendre nem elég a havi keret, ott fontos lehet. -
válasz
_adaml21_ #29873 üzenetére
a szolgáltató tájékoztatása szerint megnézhető a fordulónap a my t-mobile felületre bejelentkezve, de ez még senkinek sem sikerült, hívd fel a telefonos ügyfélszolgálatot, adnak felvilágosítást.
nem annyira jellemző már a hónap első napja, a legtöbb csomagban sorsolnak, a díjcsomag aktiválásakor - vagy esetleges módosításkor - például bővítés - sms útján megküldték a fordulónapot. -
válasz
Soulfly842 #29840 üzenetére
most is kellene olyan lehetőség, mint a korábbi ilyen jellegű módosításkor, hogy jelképes 1 ft ellenében soron kívül is letölthető az új oplogó, bár azóta sokat módosult a technológia...
-
válasz
szabogabor10 #29836 üzenetére
a szolgáltató szerint folyamatosan történnek a frissítések az év végéig.
Gedeon31; telefon függvénye is, lesz olyan régi típus, ahol nem fog változni.
-
válasz
raziel01 #29829 üzenetére
nincs kimondott hátránya, legfeljebb annyi, hogy mivel társkártya, ezért kapcsolódik egy főkártyához, ami akkor sem mondható fel, ha azon már nincs hűség, de a hozzá kapcsolódó társkártyán még van, hiszen a főkártya megléte függvénye a társkártyának. van kiskapu, de nem is kell ilyenekkel foglalkozni, gondolom a főkártyát használod majd, ha a tárykártya a fiókban fog pihenni.
-
válasz
tPedro_ #29728 üzenetére
régebben nem minden csomaghoz volt egyedi fordulónap, amikhez mostanság erőltetik.
annyi a logika, hogy így jobban eloszlik a terhelés, nem mindenki a hónap első napjaiban szabadul rá a hálózatra, mert megkapta az újabb keretet a sok lassított nap után, és nem is a hónap utolsó napjaiban, mert eszébe jut, hogy mindjárt jön az újabb keret, pedig mér a régiből is rengeteg van hátra, és gyorsan nekiugrik, hogy forgalmazza már le, ha egyszer kifiezette. -
válasz
tPedro_ #29725 üzenetére
korábban neked nem egyedi volt a fordulónap, és most lett az, nem?
bár mindegy, már a go!net m, l, xl esetén is odaírta a szolgáltató a díjszabásba, hogy a fordulónap megváltoztatásának jogát fenntartja. (link)
nekem sincs, de a telefonos ügyfélszolgálat biztos tud segíteni benne, bár kiküldik sms útján is.
így igaz, a forgalom nem időarányos, a havi előfizetési díj viszont az. -
válasz
_adaml21_ #29670 üzenetére
szia,
eléggé...
vonatkozó szabályozás; link (4.2 és 10.4)
az ászf szerint elég, ha az előfizetésí díjban hátralék keletkezik, és adott intervallum után tilt(hat)ják a készüléket, tehát még egy részletre vásárolt készülék sem feltétlenül kell hozzá.
sok lehetőséged nincs, beleírhatjátok az adásvételibe, hogy a telefon letiltása esetén az eladó a készülék vételárával azonos összegű kötbért tartozik fizetni részedre, de ez is csak arra jó, hogy bíróságra menj vele, és hosszú "pereskedés" elé nézz...
a szolgáltatóval csak az tudja intézni az ügyet, aki eredetileg is a szerződéses ügyfele, tehát te nem sok mindent tudsz tenni. -
válasz
Nordik #29617 üzenetére
miben látod a különbséget, amíg 3200 ft-on belül vagy?
Díjszabásban rögzített SMS/MMS csomagok igénybevétele esetén elsőként az SMS/MMS csomagokban foglalt SMS/MMS-ek kerülnek felhasználásra, ezt követik az Extrákban foglalt SMS/MMS-ek.
Az Extrák mellé további, díjszabásban szereplő SMS/MMS csomagok is igénybe vehetőek. Ilyen esetben elsőként a megvásárolt SMS/MMS csomagokban foglalt SMS/MMS fogy el, és ezt követően kerülnek felhasználásra az Extrákban foglalt SMS/MMS-ek. -
válasz
tomy86 #29613 üzenetére
azért is írtam, hogy a szokásos, de semmit sem gondolok, én csak egy előfizető vagyok, aki elcsodálkozik néha a szélsőséges - nem logikus - árakon, persze mindig akkor van néhány számora esetlegesen kedvező módosítás/elírás, amikor épp nem akarok venni telefont, illetve többnyire azon típusok esetén, amik szóba sem jöhetnének, mint aktuális/leendő telefonom...
-
szia,
a jogszabály szerint nincs kötött határidő, 15 nap van alapban, de arra csak törekedni kell, viszont utána lehet verni az asztalt, de attól még jóval tovább is tarthat a szervizelés, és azért még nem adnak új telefont, illetve nem lehet elállni a szerződéstől, mert netán tovább tart a folyamat.
érdeklődni kell majd, a 15 nap leteltével akár sűrűn is, hogy mi a helyzet.artiny; nem tudom, hogy ott mi a helyzet, de a megfelelően konfigurált mms hozzáférési pont és a szükséges adatkapcsolat alap, azt ellenőrizd le!
-
válasz
HUNNIA1920 #29554 üzenetére
szia,
a -GONETM kód elküldését próbáltad a 1430 számra?
-
válasz
pinnacle #29518 üzenetére
t-mobile jelly bean firmware csak ez van, de semmi gond vele, a feleségem telefonjára 6 hete tettem fel (odin, előtte és utána is teljes nullázás), azóta hibátlanul fut.
sok olyan telefon járt nálam, amire kies által tették fel a frissítést, na azok akadtak rendesen, de az odin segítségével orvosolva a probléma, és azóta megelégedéssel használják t-mobile jelly bean alatt. -
a sokadik javításra leadáskor jelezni az elállási szándékot, mivel a sokadik javítással és cserével sem oldódott meg a probléma, ezért erősen megrendült a bizalom adott típusú készülékben!
a vásárlók könyve, és végszükség esetén a felügyeleti szerv megkeresése is nyomhat a latban - általában elég egy e-mail is a szolgáltató irányába, másolatban pedig kapja a felügyeleti szerv, amit persze a szolgáltató illetékese is lát. -
-
a más típusra csere - mint korábban is írtam - csak elállás mellett lehetséges, legalábbis lepapírozni csak így lehet, ezért ha meg is oldható részükről, csak a végeredmény lesz az látszatra, hogy más típusra cserélték, a folyamat ettől sokkal bonyolultabb, ezért mondta az ügyintéző, amit.
nem véletlenül írtam korábban, hogy nem lesz könnyű menet, pláne eredeti előfizető hiányában...
a szolgáltatós jótállási jegy birtokában közvetlenül a gyártói szervizbe is lehet vinni a hibás/meghibásodott készüléket (iphone kivétel).
amennyiben te lennél a szolgáltató eredeti szerződéses ügyfele, úgy lehetne tenni némi kitérőt a vásárlók könyvében, illetve más irányból is lehetne nyomást gyakorolni a szolgáltatóra, de esetedben nem lesz egyszerű... -
válasz
raziel01 #29476 üzenetére
közben meg 145.808 ft úgy, hogy csak az előfizetésre ír alá valaki 2 év hűséget, díjcsomagra nem, szóval mehet végig a legolcsóbb előfizetéssel.
tényleg csak az ír alá 2 év hűséget a 21 e ft-os díjcsomagra, aki valóban ki is használja azt, ellenkező esetben mehet egy 2 e ft-os díjcsomag is, és szűk 2 hónap alatt visszajön a különbözet. -
válasz
szabogabor10 #29453 üzenetére
biztos van egy sorrend...
-
válasz
Víz Elek #29401 üzenetére
szia,
29.4 ft / perc*
*A forgalmi díjakat 60 másodperces egységekben mérjük. Az Európai Unión belüli hívásoknál a számlázás másodperc alapú és a hívásindítás esetén az első 30 másodperc díja minden esetben kiszámlázásra kerül. Az Ön számláján az egyenleget szabályos kerekítéssel, egész forintban vezetjük. Az árak tartalmazzák az áfát.
-
-
válasz
ANDROID??? #29299 üzenetére
a fordulónap csak az adatkeret szempontjából fontos, az akcióra nincs kihatással!
-
válasz
cris78 #29288 üzenetére
kezdésnek annyi is elég lenne, ha egy másikkal kipróbálnád, mert ha azzal nem jelentkezik a hiba, akkor arra lehet hivatkozni, hogy csak a te sim kártyáddal problémázik a telefon, tehát sim kártya hibáról lehet, szó, ha viszont másikkal is adódik a probléma, akkor a telefonban keresendő a hiba.
-
válasz
cris78 #29286 üzenetére
természetesen nem a bekapcsolt mobilinternet/wifi kapcsolat alatt nem csörög ki, hanem konkrét mobilinternetes böngészés közben fordulhat elő, ilyennel több telefon esetén is találkoztam már.
érdemes lenne kipróbálni másik sim kártyával, mert egy hibás sim kártya miatt is újraindulgathat, és akkor hiába ragaszkodsz adott saját sim kártyához, csak cseréltetni kellene azt!
csere után is a tiéd lesz, a hívószmod sem változik, legfeljebb nem lesz vele probléma... -
legalábbis papíron annyi a sebesség, a gyakorlatban - egyelőre - a többszöröse, de tényleg nem az az lte lényege, hogy mindenhol 60 megabit/sec szaggasson, hanem amíg 3g alatt sok helyen csak 2 - 3 megabit/sec megy, addig az lte simán hozza/hozni fogja azt a 7.2 megabit/sec sebességet, ráadásul jobb ping mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung S27FG904XU Odyssey 3D Gaming Monitor! BeszámítOK
- LG UltraGear 34GS95QE-B OLED Monitor! 3440x1440 / 240Hz / 0.03ms / FreeSync / G-Sync! BeszámítOK
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar bill ujjolv új akku gar
- ZOTAC RTX 3090 Ti AMP Extreme Holo
- Eladó Beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω stúdió fejhallgató
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest