- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- BlitzWolf termékek topicja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FіkuszKukіsz #40480 üzenetére
rosszabbat biztos nem, legfeljebb nem telt le teljesen a hűség a megújításkor (például a 24 hónapból csak 21 - 23 telt le), és bár már lehet hosszabbítani a hűséget új készülék megvásárlásával, de a nem letelt néhány hónapot néhány ezres fejében törlik, amiatt kerülhet többe picivel mondjuk egy készülék, mint az új előfizetőnek.
amennyiben írsz konkrétumot, úgy egyszerűbb lesz magyarázattal szolgálni - ha nem a fenti az. -
válasz
FіkuszKukіsz #40469 üzenetére
szia,
bár alapban nem kötelességük adni, de jellemzően szoktak, ha épp van bent adott helyen, viszont ne számíts valami csúcstelefonra...
miért nem viszed direktben a gyártói (szerződéses) szervizbe?
komolyabb problémával a szolgáltató is oda küldi, és az oda és vissza néhány nap többletet jelent az ügymenet kapcsán. -
-
válasz
ANDROID??? #40348 üzenetére
az okés, csak az otthoni net hűségének a függvénye is.
-
válasz
ANDROID??? #40346 üzenetére
az általad linkelt duplanet kedvezmény lényege az otthoni + mobilinternet kombinálása, csak maga az aranykártya megléte kevés.
-
válasz
Mercutio_ #40341 üzenetére
egyedi fordulónap; link
az a baj, hogy a felsorolás jellemzően nem követi az újabb díjcsomagokat, tehát a lista nem pontos, azt frissíthetné folyamatosan a szolgáltató, de a leírásban van a lényeg.ANDROID???; tapasztalat; a telefonos kisasszonyok jellemzően nem az 1000 ft + 1 gigabyte bővítést fogják javasolni, ha meghallják, hogy kevés a mozaik xs díjcsomagban adott 200 megabyte, hanem a mozaik s díjcsomagra váltást, mert bár abban csak 500 megabyte van - ami azért több, mint a 200 megabyte -, de összességében az jobb a szolgáltató szemszögéből, ha magasabb díjcsomagba lép az előfizető; 3200 ft + 1000 ft és így 1.2 gigabyte adatforgalom helyett 5400 ft és 500 megabyte adatforgalom, ez az üzlet a szolgáltatónak.
-
válasz
ANDROID??? #40334 üzenetére
az, ha adott az otthoni internetes hűség lehetősége.
lugosi; amikor elfogy az adatkeret, akkor kapsz sms-t, abban szerepelni fog.
-
válasz
ANDROID??? #40330 üzenetére
az van/lenne még, amit most használsz, a legolcsóbb eco az xs + go!net akármik úgy, hogy az első 2 hónapban olcsóbb.
-
válasz
lugosi #40317 üzenetére
nem olyan sok van azokból, de azok nem is az én kategóriám, illetve van alternatíva, szerencsére...
ANDROID???; a mozaik xs azért jó, mert bár csak 200 megabyte van benne, de + 1000 ft ellenében adott hozzá + 1 gigabyte (ez elé jó ár/érték arány), így 4200 ft és már 1.2 gigabyte van benne, akár 4g/lte adatkapcsolattal.
lord.lakli; inkább csak simán megtartandó, legfeljebb jól eldugja, de a megsemmisítést/megrongálást a szolgáltatóra hagynám, mivel a sim kártya az ő tulajdonukat képezi.
GoodSpeed; fizikálisan nem vagyok, mert nem csak a saját wifi hálózatom hatókörében tudok netezni, hanem bárhol, ahol elérhető a szolgáltató hálózata, és azért nem mindegy...
nem akarok én folyamatosan húzós adatforgalmat bonyolítani, de ha szükségem van rá, akkor ne csak otthon élhessek vele, hanem a városban...stb bárhol és bármikor.
az a gyanúm, hogy a domino díjcsomagoknál technikai oka van, hogy nem kivitelezhető a gyakorlatban minden korlátozás, havidíjas díjcsomagoknál meg nem minden esetben élnek a korlátozás lehetőségével, de emiatt nem tartom valószínűnek, hogy bárkinek is problémája legyen belőle, ha él a lehetőségekkel.
aki húzósan visszaél, arra pedig ott az ászf-ben a szokásos szöveg, hogy veszélyzeteti a szolgáltató hálózatát...stb, szóval léphetnek ellene, ha nagyon akarnak, de az már az utolsó fejezete lesz a dolognak.
én is örülök neki, hogy az általam használt díjcsomagban meghatározott 4g/lte sebesség sokszorosát kapom, tudnak róla, de amíg nincs belőle probléma, addog nem foglalkoznak vele. -
-
válasz
#41133696 #40305 üzenetére
bennem még ez maradt meg a domino surf kapcsán;
A Domino Surf díjcsomag internet alapú hang és videó hívásokra nem használható.
ilyen is olvasható;
A Domino Surf díjcsomagban foglalt havi belföldi adatforgalom igénybevételéhez aktív internetszolgáltatás szükséges.
utóbbi miatt nem kérdéses a lassítás/stop melyiksége.
forrás; link
több olyan eset is van, ahol (egyelőre) az előfizető számára kedvező módon térnek el a szabályozástól, és ez nem csak voip, hanem sok más esetben is tapasztalható.korcsillio; ez a hűség lényege, én ezért nem írok alá sosem hűséget díjcsomagra.
-
válasz
korcsillio #40297 üzenetére
szia,
lézető díjcsomag; link
bármikor felbonthatod, de az erősen kötbéres lesz, mivel a szerződés érvényes, és a hűség lejártáig az is marad.
a szolgáltató amúgy sem megszüntetni szokta a díjcsomagokat, hanem csak lezárni, tehát adott időpont után már nem aktivál(tat)ható, de aki korábban megtette, az a lezárást követően is bármeddig használhatja, és pláne igaz ez az adott díjcsomagra hűséget aláírókra, hiszen nekik meg muszáj.
olyan lehetőség szokott még adódni, hogy másmilyen, azonos vagy hasonló kategóriás díjcsomagra enged átlépni a szolgáltató, de a hűség marad.GoodSpeed; így igaz; link (9. oldal)
-
szia,
a szolgáltatós jótállási jegyen az szerepel, hogy terekedniük kell a legfeljebb 15 napon belül eszközölt javításra, és a vonatkozó jogszabály is úgy rendelkezik, hogy törekedni kell a 15 napon belül elvégzett javításra, de indokolt esetben ez több is lehet, tehát szó nincs olyanról, hogy 15 nap elteltével automatikusan új készüléket kellene adniuk.
nem kötelesek cserés telefont adni a javítás idejére, de kérni kell, általában adnak, ha épp rendelkezésre áll adott helyen.voyager4.4; a szolgáltatónál vásárolt készülék esetén gariban díjmentesen elvégzik, de annak kicsit az esélye, hogy a downgrade is menni fog, azt jellemzően nem csinálják meg.
-
válasz
Onderon #40101 üzenetére
pont tegnap telefonáltam én is, mert több számlával kapcsolatban is elmaradást jelzett az online felület, még olyannal is, aminek még 2 hét volt hátra a befizetési határidőig!?!?
sosem volt elmaradásom, most sincs, ebben az ügyintéző hölgy is megerősített, valamint elmondta, hogy vannak problémák néha a rendszerrel, de továbbítja az illetékesek felé a problémát, akik hétfőn orvosolni fogják a dolgot.
aranyos hölgy volt, jól elbeszélgettünk, még azt is elmondta, hogy azért csak hétfőn, mert ott pénteken rövidített munkanap van, hétvégén pedig nem dolgoznak.
nyomott persze a végén némi keresztértékesítést is - igaz, én nem voltam kellően fogékony rá, mert a tablet nem tartozik a kedvenceim közé -, még a bevezetés is jó volt, érti a dolgát a csajos, na!
ja, és sms is jött, benne az ügyintéző nevével, rá is kerestem az egyik közösségi oldalon, és bizony a hangja tükrözte a lényét...
gondolom, a meghatározott időintervallumban fogadni köteles hívások miatt adott az első vonal, akinek csak annyi a dolga, hogy időben fogadja a hívást, és aztán passzoljon tovább az illetékeshez, mást viszont nem kell csinálnia, ügyet nem intéz, de szerencsére nekem nem is volt hozzá szerencsém tegnap. -
-
válasz
Logeeen #39944 üzenetére
akkor láttam hasznát anno, amikor bejött az lte, de még semmi extra nem működött rajta - a szolgáltató által -, akkoriban még jól jött a külön a-gps címzés, de aztán megoldották, ahogy a többi dolgot is, amik nem mentek eleinte lte alatt, aztán már igen, mint például a mobil tv...stb is.
-
válasz
Logeeen #39942 üzenetére
a magyar beállításokban nem szerepel, jellemzően akkor jelenik meg, ha eltérő régiós firmware verzió kerül fel, és/vagy olyan értékek alapján tölti le a rendszer a beállításokat - xperia z alatt tapasztaltam ilyet utoljára, de adott érték törlése után is működött az a-gps a t-mobile és a central europe firmware alatt is, az a-gps értéket persze csak utóbbi alatt írta be automatikusan.
biztos van olyan régió, ahol külön szükséges a megadása, ezért szerepel így. -
válasz
#65537792 #39931 üzenetére
akkor a készülék 4g/lte képes, szóval érdemes beállítani a megfelelő hozzáférési pontot, már amennyiben megfordulsz néha lefedett területen.
igen, a Név bármi lehet, például Telekom HU NET, az APN pedig internet.telekom, minden más érték marad a régi; MCC: 216, MNC: 30, Hitelesítés: PAP, APN típusa: default, supl, minden más alapérték. -
válasz
#65537792 #39928 üzenetére
szia,
nincs már hozzáférési pont szerint szelektált szolgáltatás, így nem lehet gond.
annyi, hogy wnw alatt nincs 4g/lte, a business net m díjcsomag viszont képes rá, így ha megfelelő készüléked van, akkor jobb beállítani a megfelelő értéket, az apn legyen internet.telekom, a név bármi lehet. -
válasz
erdoke #39881 üzenetére
az kevés lesz, viszi el a csomagban a futár a jótállási jegyet, a telefonnal együtt.
nem a háznál történő javítást írtam, mert ott valóban elég lehet megmutatni akár online is a szervizesnek, de az olcsóbb kategóriás telefonokhoz csak prémiumos futár adott, annak meg aztán hiába mutogatja az ember, hiszen ő csak viszi és hozza a csomagot. -
az ilyen helyeket nagyítóval kell keresni, vagy speciális hely, de arról meg illik tudni, ha ott dolgozik, viszont ha tényleg annyira gáz, akkor lehet találni okot, ami alapján a hűséges szerződés is felmondható kötbér nélkül.
erdoke; mert ha valaki nem akar a szolgáltatóhoz járkálni, hanem a sokkal gyorsabb és egyszerűbb samsung garis futárt hívja házhoz, annak szüksége lesz a szolgáltatós jótállási jegyre.
-
válasz
Derek V. #39847 üzenetére
lehetne róla beszélni, csak ugye senki sincs kötelezve rá, hogy csak és kizárólag egy adott szolgáltatóval szerződjön le, hiszen vannak más lehetőségek is.
amennyiben nekem nem tetszik egy szolgáltató szolgáltatása, úgy alternatívát keresek, vagy nem veszem igénybe.
semmi problémám nem volt például a t-home szolgáltatásaival, bő 3 éve használom az iptv és a kábelnetes szolgáltatásukat, de néhányszor felcseszték az agyamat a - finoman fogalmazva - nem korrekt ügyintésükkel, és ez - pláne az utolsó húzásuk - elég volt ahhoz, hogy most hétfőn kihívtam a másik szolgáltató üzletkötőjét, és megrendeltem tőlük a netet és a tévét, várom a bekötést, és már mondom is le a telekom adott szolgáltatásait!
mobilos fronton közel 17 éve elégedett előfizetője vagyok a t-nek, de itt is simán mennék másik szolgáltatóhoz - és nem csak egy előfizetésem van -, ha bármi probléma adódna, amiben inkorrektséget látnék a részükről.
olyan szolgáltatót/szolgáltatást én még nem láttam, ami mindenkinek jó...
jut eszembe, a telekom vezette be utoljára adott korlátozást, a másik két szolgáltató már korábban is élt a lehetőséggel. -
válasz
anonymus89 #39829 üzenetére
rosszul tudod, összeadódik a kettő, ahogy a leírásban is szerepel;
meglévő díjcsomagján felül havonta 1 GB-tal többet netezhet -
válasz
motoflug #39825 üzenetére
hivatalosan akkor díjmentes a csere, ha a szolgáltatónál aktuálisan vásárolt készülékhez tartozó sim kártyáról van szó, egyéb esetben fizetős - más kérdés, hogy ettől gyakran eltérnek az ügyintézők az előfizető számára kedvező irányba, de ez utólag nem feltétlenül jogos hivatkozási alap, bár attól még rákérdezhetsz, legfeljebb elmondják a fent leírt hivatalos szabályozást.
punky10; akkor csak örülhetek, ha a vidéki látogatásaim során eszközölt átutazások alatt, még a(z elmaradott kistérségnek számító) baz megyei apróbb városokban is okés a 3g.
Parasite; csak az ismerősi körből tudok kiindulni, de sokan már így is vodás flottában vannak.
a sound, sziget...stb már nem mozgat meg - legalábbis mint vendéget -, de egy nagyobb balatonfüredi...stb borfesztivál problémás volt néhány éve, legalábbis a mobilinternetes sebesség szempontjából, bár legutóbb (tavaly nyáron) már nem tapasztaltam adott problémát balatonalmádiban, pedig volt tömeg rendesen, sok fiatal is, akik nyomkodták a telefonjaikat rendesen. -
válasz
punky10 #39817 üzenetére
ott éltem én is, 97 áprilisában vettem az első mobiltelefonomat westel900 előfizetéssel, és utána még vagy 5 évig sokat tartózkodtam otthon, pedig akkor már bőven ment a chat wap útján, de ahhoz még elfogadható volt a gprs, viszont mostanság már nyűg, ha olyan helyen kellene laknom, biztos nem lenne gigányi adatforgalmat tartalmazó előfizetésem, mert kihasználhatatlan lenne, és akkor minek fizessem?!?!
legalább edge lenne, de az sincs...
igaz, látom/értem a másik oldalát is, vannak olyan vidéki területek, ahol nem érdemes kiépíteni 3g hálót, mert nem nagyon lenne kihasználva.
az a néhány ember bosszankodik, aki esetlegesen rendszeresen használná, de ez sajnos nem csak a mobilos szektorra igaz. -
válasz
galaxys80 #39812 üzenetére
a t-s 3g lefedettség nem az igazi, de még az edge sem, nem győzök szitkozódni, ha évente egyszer vagy kétszer vidékre utazunk - a szülői házba -, ahol csak gprs van...
a jót/jobbat könnyű megszokni, így én is csak addig mondtam, hogy mobiltelefonon bőven elég böngészni a 3g is, amíg nem kezdtem el 4g hálózatot használni, pedig videókat elég ritkán nézek, de már egy húzós oldal betöltésénél/görgetésénél is látható/érezhető a különbség, és nem csak a gyorsabb sebesség, hanem a jobb válaszidő miatt is. -
válasz
galaxys80 #39809 üzenetére
egyrészt nézd meg, hogy miből van a voda jó 3g lefedettsége, ami esetlegesen nem örök, másrészt inkább a 4g/lte fejlesztések legyenek preferálva, hiszen sokkal jobb, mint a 3g/h/h+ kapcsolat.
most is van már olyan hely, ahol 3g/h/h+ nem volt - csak edge -, de 4g/lte már van, és ez örvendetes!
igaz, a vodás előfizetőket egyelőre nem fenyegeti a 4g/lte... -
válasz
Onderon #39793 üzenetére
nem lesz túlterhelt a hálózat, a nagyobb tömegeket kisebb helyre tömörítő rendezvényeken...
nem hiszem, hogy a változás annyit számítana, amitől a jelenlegi részededési arány megfordulna.gyuromoj; szia, a társkártyában csak annyi a buktató, hogy fizetni kell mellé a főkártyás előfizetést is, de ha az nem gond, akkor mehet.
amennyiben csak a net kevés a mozaik xs esetén, úgy semmi értelme felfelé váltani, hiszen nem sokat nyersz vele, inkább nyomj rá 1000 ft ellenében net&roll 1gb bővítést, akár lte verzióban is, így 4200 ft lesz összesen, és lesz benne 1.2 gigabyte adatforgalom, akár lte eléréssel. -
válasz
motoflug #39736 üzenetére
esetlegesen független lesz, és az sem kizárt, hogy a 12 + 12 + 2 hónap jótállás lesz rá - ha a Samsung Electronics Magyar Zrt. adja a készüléket -, legfeljebb regisztrálni kell a my samsung felületen.
amennyiben direkt a szolgáltató számára szállítja a gyártó(i képviselet), úgy lehet függő. -
-
válasz
Cathfaern #39572 üzenetére
pocsék megoldás, de nem nagyon akarnak változtatni rajta, annyit tettek csupán, hogy néhány helyen leírják;
Az opcionálisan megrendelt kiegészítő adatdíjcsomagok vagy adatopciók lemondását követően a díjcsomagban benne foglalt adatmennyiség igénybevételéhez az internet szolgáltatás újraaktiváltatása szükséges.
az ikon x00 lte díjcsomagoknál pont nem látom, de a mozaik...stb részleteinél igen. -
válasz
ANDROID??? #39515 üzenetére
azzal nincs is probléma, küldjék tovább javításra a gyártói/szerződéses szervizbe, de ne akkor, ha valaki a vásárlástól számított 3 munkanapon belül akarja valaki érvényesíteni a csereigényét úgy, hogy a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
ezzel van probléma; ...ekkor mondják, hogy ez apple termék, hiába 72 órán belüli hiba, nem cserélik felküldik szervízbe. - a szolgáltató illetékese ilyet (szerintem) ne nagyon mondjon azon ügyfélnek, aki velük van szerződésben, és nem pedig direktben az apple-lel, mert abból így gond lehet/lesz... -
válasz
Soulfly842 #39471 üzenetére
továbbra sem értem, hogy aki a szolgáltatóval áll szerződésben, azt miért érdekelje az apple eltérő ügyintézési gyakorlata, illetve a gyártó és a szolgáltató közötti megállapodás?
a szolgáltatóra a kapcsolódó hatályos jogszabályok vonatkoznak, az ügyfél - aki a szolgáltatóval áll szerződésben - pedig az alapján vélelmezi az ügymentet.
miért szenved joghátrányt egy ügyfél akkor, ha apple terméket vásárol a szolgáltatótól, szemben azon esettel, amikor más gyártó termékét választja? -
válasz
D@ve89 #39431 üzenetére
felesleges, többször megfutottam már a kört, ha eleve úgy állnak hozzá, ahogy adott esetben a szolgáltató illetékese, akkor bukták az ügyet!
a google kidob neked is sok esetet, ahol végül még meg is bírságolták a céget, mert a 3 munkanapon belül leadott problémás készüléket szervizbe küldte a csere helyett!
ilyenekre gondolok; link -
válasz
D@ve89 #39425 üzenetére
legyünk pontosak;
A jótállás alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikke - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni. Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, akkor itt is irányadó az, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
forrás; link (csak egy a sok közül!)
amennyiben a szolgáltatónál kapásból azzal kezdték - a leírás szerint igen -, hogy nem cserélik, mert apple termék, ami miatt eltérő az eljárási rend, és meg sem kísérelték a cserét - holott a hiba megállípatása egyszerű volt, mivel nem működött a wifi, amely hiba egyértelműen akadályozza a rendeltetésszerű használatot -, tehát nem az volt a probléma, hogy például nem volt raktáron, ami akadályozta volna az azonnali cserét, úgy nem megfelelő módon jártak el! -
-
válasz
dptrsk #39299 üzenetére
én pedig azt, hogy aki kimondja a jelszót (rózsabimbó), annak csak a felét kell fizetni mindenért...
a kedvezményt arra kapja az ember, hogy aláír 1 vagy 2 év hűséget a(z) előfizetésre/díjcsomagra, és amint adott intervallum - probléma nélkül - lefut, úgy le is tudta az előfizető adott kötelezettségét a szolgáltató irányába, legalábbis a kedvezmény/kötbér tekintetében.
megtaláltam az illetékes kapcsolódó hozzászólását; link
a kötbér mondhatni az igénybevett kedvezmény. -
válasz
Bogyooka #39266 üzenetére
a független esetében nem kell számla és/vagy jótállási jegy, ott valóban azonosító alapján történik az ellenőrzés - és ha minden okés, akkor a garis ügyintézés is -, de a szolgáltatós készülékhez kell papír, ráadásul a szolgáltatós iphone csak a szolgáltatónál gariztatható.
elvileg nem lehet vele akkor gond, ha az apple oldalán adott infó kerül kiírásra, mert a szolgáltatónál az értékesítéskor kellene, hogy felvigyék az eladás tényét, és azt annak megfelelően rögzítik a rendszerben.
amennyiben nem kapcsolódik előfizetés a készülékhez, úgy egyrészt a letiltás veszélye sem fenyeget, másrészt a szélsőséges esetek sem nagyon adódhatnak, amihez az eredeti tulajdonos kellene, mint szerződéses fél.
használt készüléknél érhető a jótállás hiánya, azokra csak 12 hónap szavatosság adott;
Tájékoztatjuk, hogy az „Használt” cikkszámmal jelölt termékek csökkentett árú, használt készülékek.
...
Ezen „Használt” cikkszámú termékekre nincs jótállás, hibás teljesítés esetén azonban a fogyasztó 1 évig élhet szavatossági igényével, mely esetben az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A szavatossági igények érvényesíthetőségére egyebekben a Polgári törvénykönyvben foglalt rendelkezések irányadók.
mint korábban is írtam, a szavatosság nyűgös dolog, közel sem ér fel a jótállással, de ugye használt dolgok esetén az árképzés is annak megfelelő, így ezt benyeli, aki ilyen terméket vásárol. -
válasz
Bogyooka #39259 üzenetére
szia,
a szolgáltatónak elég lehet, de a jótállási jegy a biztos, mert az konkrétan a készülékre szól, a számla pedig jellemzően névre, ami nem is jelent gondot, ha az eredeti előfizető intézi az ügyet, de szélsőséges esetben problémás lehet, ha a második tulaj akarja felhasználni, és ilyenkor az adásvételi sem sokat ér.
remélem, nem csak megvezetni akarnak téged, hogy a 12 hónap jótállás már lejárt a készülékre, és úgy akarják eladni számodra 12 hónap szavatossággal, mert az úgy nem annyira okés!
a szavatosság elég rázós dolog, neked kell bizonyítani a hibás teljesítést, ráadásul vannak olyan kitételek, hogy nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számodra felismerhetőek voltak. -
válasz
polonic #39228 üzenetére
igen, bizonyos esetekben harcolni kell rendesen, de a végtelenségig azért nem húzhatják az ügymenetet, 15 (munka)nap után sűrűn reklamálnék, a duplájánál pedig megindokoltatnám, illetve írásban is megpanaszolnám - a vásárlók könyvébe is - a dolgot, jelentős kellemetlenségre hivatkozva...stb.
nekem mondhatnak bármit, és nen tudom ellenőrizni az általuk felvázolt okot, de a felügyeleti szervet már nehezebb megvezetni...
mikor adtad le javításra? nem jellemző azért, hogy egy hónapon túl is ülnének rajta, bár ezt szervize is válogatja, mert bizonyos esetekben a szolgáltató a gyártói központi szervizbe küldi javításra a termékeket - de ez nem a te gondod, te a szolgáltatóval állsz szerződésben, nála panaszold meg a dolgot. -
válasz
polonic #39226 üzenetére
nincs (már) ilyen 30 napos határidő, legalábbis jogszabályilag, indokolt esetben elég sokáig húzhatják, sajnos...
amennyiben nem tudják javítani - vagy nem éri meg nekik - úgy cserélik, de ezt adott esetben ők döntik el, ha a kicserélés a javításhoz képest aránytalan többletköltséggel jár számukra, akkor nem lépik meg -, és te közben nem módosíthatod az igényt, az esetleges sokadik javítás után - pláne, ha mindig/többször azonos hibával javítják - kérheted a cserét, mert már nem bízol abban, hogy a következő javítás korrekt megoldást jelent, illetve a sok javíttatás, ügyintézés...stb rengeteg kellemetlenséget okozott.
elállás akkor lehetésges, ha nem tudják javítani, és cserélni sem képesek - a korábbival azonos adottságú/tulajdonságú - termékre, illetve ha az árleszállítás sem okés. -
válasz
dozsabalint #39039 üzenetére
fordítva is tapasztaltam, bár eltérő típusú telefonokon; telekom 4.1.2 firmware verzió régit ír, független 4.3 is, telekom 4.3 viszont már az újat.
arról nem is beszélve, hogy a hálózat keresésénél fordítva jelzi ki... -
válasz
dozsabalint #39037 üzenetére
oprendszer, firmware verzió...stb függvénye is.
-
válasz
polonic #38959 üzenetére
nem teljesen lehetetlen küldetés, de elég sok tényező függvénye...
volt rá példa, de biztos nem gyakori; szolgáltatónál került leadásra a készülék javításra, az előfizető kért cserébe készüléket de nem tudtak/akartak adni neki, és jelentősen el is húzódott az ügymenet, ráadásul közben többször is félretájékoztatták - kétszer telefonon, amely beszélgetések ugye rögzítve voltak. -
válasz
Yocooka #38928 üzenetére
szia,
[moderálva]
az s3 (gt-i9300) és az s3 lte (gt-i9305) nem azonos típus, nem véletlenül különböztetik meg a két típust, utóbbiban dupla ram van, adott az lte képesség...stb.
volt már rá példa, hogy bár már nem forgalmaztak egy adott típust, de cserére tudtak még adni belőle raktárról, szóval ez nyitott kérdés, csak az aktuális illetékesek tudnak majd rá válaszolni.
az sem kizárt, hogy biztosítás keretében sem cserélik, hanem csak javítást eszközöl(tet)nek, amennyiben a csere kevésbé gazdaságos a biztosító számára, mint a javítás.[ Módosította: bnss ]
-
válasz
LógaGéza #38532 üzenetére
szia,
- egypercses egységekben történik a számlázás
- nem akarod felhasználni más diákigazolványát, mert azzal bűncselekményt követsz el, arról nem is beszélve, hogy nem csak nevezett okmány kell, mivel az önmagában a személyazonosság igazolásra nem alkalmas, hanem személyazonosító igazolvány...stb
- kérheted, hogy a bejelentett állandó lakcímedtől eltérő levelezési címre küldjék a számlát, de akkor is csak a te nevedre, az előfizetőn/számlafizetőn kívül más névre nem címezhető
- sem like 50, sem pedig like 300 esetén nem megy a voip, illetve like 300 esetén csak akkor, ha adott előfizetés használata 2013. november 1. előtt megkezdődött
- 1/2 év -
-
válasz
vatafakk #38509 üzenetére
t-pontban nem vágnak méretre sim kártyát, hanem csak cserrét eszközölnek.
taip; akkor sem jogos, ha külön kérem, hogy többet ne keressenek ilyen biztosításos...stb témákkal kapcsolatban, és még utána is hívogatnak azonos cégtől/telefonszámról.
küldjék csak az akciókról az sms értesítéseket, illetve a témához szorosan kapcsolódó tájékoztatásokat, de ennyi, nem kérek másmilyen megkeresést, nem akarok biztosítást kötni, meg semmi ilyesmi!Nordik; így kell, különben csak dagad a dolog, és a végén már nem győzöd elvarrni a szálakat, annyi minden miatt hívnak...
-
nem néznek munkahelyet, meg ilyesmit.
megnézik a különböző tartozásos listákat - a többi szolgáltatóra...stb tekintettel -, a többi meg szemre, ész nélkül...
nem véletlen, hogy valakitől az egyik ügyintéző kér x ft előleget, a másik meg már kevesebbet, vagy egyáltalán nem. -
válasz
Nordik #38469 üzenetére
nem jelentheted fel őket, ahhoz az kellene, hogy először közöld velük; nem kérsz több ilyen megkeresést, és kéred a telefonszámod törlését az adatbázisikból!
amennyiben a külön erre irányuló kérésed ellenére is hívogatnak azonos cégtől/telefonszámról a későbbiekben, úgy már lesz lehetőség jogi lépéseket tenni. -
válasz
Mercutio_ #38356 üzenetére
szia,
hasonló a mozaik xs (link), a 3200 ft lebeszélhető/sms-ezhető, egy extra díjmentes, 200 megabyte adatforgalom, ami nem túlforgalmazós csak lassítós, és igény szerint + 1000 ft ellenében adott +1 gigabyte bővítés (net&roll 1gb vagy net&roll 1gb lte).
van persze olcsóbb bővítés is kevesebb adatforgalommal (link), de ár/érték arányban a legjobb az 1 e ft/1gb. -
válasz
djculture #38138 üzenetére
a ráutaló magatartás más téma, az inkább pont szóbeliséget/írásbeliséget nélkülözve közvetíti a fél szerződéses akaratát, bár itt több kitétel is adott, mert nem mindig olyan egyszerű/átlátható, mint a szóban vagy írásban megkötött szerződés. (egy másik szolgáltató jól el is csúszott rajta, vissza is tértek a szóban/írásban megkötött szerződésekre!)
az biztos, hogy nagyon kell figyelni és vigyázni a telefonos megkeresések során, résen kell lenni, mert az ügyesebb ügyintéző úgy tekeri a mondandót, hogy nem mindenki érti meg elsőre mindenki, bár néha az sem számít, nekem is rendre úgy csinálnak néha dolgokat, hogy a telefonos beszélgetés során többször elmondom határozottan az ellenkezőjét, aztán megpanaszolom, kivizsgálják, egyértelműen a javamra döntenek - ez már az első pillanatban egyértelmű -, sokszor anyagilag is rosszul járnak, de ha ez jó nekik...
fontos megjegyezni, hogy nem a mobilos részről van szó, azon ügyintézéssel jellemzően elégedett vagyok, de a vezetékes része erősen problémás!
igaz, ha csak néhány ember nem panaszolja meg az ilyen ügyintézői "félrekattintásokat...stb", az már jó a szolgáltatónak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Hardcore café
- iPhone topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! HP Omen - i7-7700HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" 4K I Nvidia GTX1050Ti 4GB I Cam I W11 I Gar!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest