- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz StreetBizTO #33783 üzenetére
Melyik T-pontnál történt?
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
Nem olvastam el, így eddig ezt nem tudtam, viszont amit írnak, hogy nem a T , hanem a biztosító aki biztosít, érthető, mondjuk az is, hogy ha a biztosító ha lerázza az ügyfelet a T nem fog kapkodni, hogy ez ne így történjen, pedig megtehetné (ügyfél elégedettség stb.....).
Összegezve, kellemetlen a szitu, különben meg ezért nem kell a gyerek kezébe ilyen értékű telefont adni, na ezzel nem azt akarom mondani, hogy a szülő tehet a lopásról!, csak hogy nem ilyen értékűt kell adni...
Az meg a T hibája hogy nem adott papírt, és mivel van rögzített felvétel stb., így a T perelhető, vagy összejön vagy nem...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz lugosi #33403 üzenetére
Ez a szánalmas, hogy az ügyfél elégedettséget csak mondják, hogy fontos...
Ha bvenne van, hogy hozzátartozója, akkor igencsak tartoznak az ügyfélnek, lehet menni perelni, de mire jó ez a Telekomnak, hogy majd a perktg is mehet rá nekik, nem csak egy készülék, amit pont az ilyen esetekre sóznak az ügyfélre, megvezeti az ügyfeleit?[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Az meg hol a 3,14csában, nem szúrja ki a szemem...
https://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&langId=-11&productId=572573Úgy jött le, hogy mára csak ez a része:
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/akciok/akcio/webshop_szerda_akciok[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Ja itt mire fogják a kedvezmény visszavételét? váá
...Ma akciós az SP sony, de úgy látom, a webshop ár :
Egy összegben
Telekom üzletekben: 91 990 Ft
Webshop ár
20% kedvezménnyel: 73 592 FtMost a webshop csak mára, vagy az megmarad?
Totál össze vissza csinálják mostanában a "kedvezményeket", kb 80 gsmekben ez a készülék, így nem értem miért nem tudják előfizetéssel normális áron adni, miért kell 90-et perkálni érte alap esetben...
taip: a T biztos úgy van vele, hogy a cég úgy is kifizeti a magasabb árat mint a normál ár, és ezt használják ki. Bár autóknál pl kedvezménnyel adnak el több autót 1 cégnek mint 1 darabot alap esetben, ez a merész hozzáállás. Ez addig megy így amíg a cégnél a vezető nem kezd el tárgyalni a T-vel, hogy helloka van 1-2 előfizetés nálatok, azt akkor most lemondjuk, mert kaptunk jobb ajánlatot, esélyes a kedvezmény felajánlása...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Melyik részét fogalmaztam rosszul?
Nem is mondtam, hogy nem hárult régen a felhasználókra, mert mindig is oda csapódott le, ha már a keresetek magasabbak lennének, akkor nem lenne olyan fájó az egész... (itt nem az 1-2 forintokra gondolok, hanem összességében)[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Amennyiben a cégek a rájuk rótt adót nem az ügyfelekre továbbítanák, akkor olcsóbban lehetne telefonálni, mert ahogy állítólag "csökkentik" a rezsit úgy szépen folyamatosan jönnek az új adók ill. emelkednek az adókulcsok és ezt nem fogja semelyik cég benyelni. Ez persze igaz más területekre is nem csak a telefonos szolgáltatók. Amennyiben arányban lennének a fizetések az itteni árakkal rögtön nem "fájna" annyira az embereknek a növekedő adók a vele együtt növekedő árak....
-
ANDROID???
addikt
válasz #78121280 #33155 üzenetére
Ezek a hivatalos "meghatározások marhajók", keresgéld ki magadnak, hogy ott mi változott pl a 2.1.3.1.4.5.1.... pont alapján... váááá
Ha már táblázatba gyűjtötte, akkor lin kelhette volna a táblázatban, az adott pontokat, ha az ember rákattint nem kell keresgélnie, de nem ők pont arra mennek rá, hogy az emberek nem bszkódnak a keresgélésekkel, ez ritka bosszantó...
Pláne az is, hogy persze most módosíthatsz akár fel is mondhatod a szerződésedet, ha nem vagy hűség alatt, mert általában az emberek nagy része telefon vásárlással együtt ír alá 1-2év "rabigát", mert ha felmondod akkor ott a kötbér, ez olyan dühítő ilyenkor, pláne az hogy az ügyintéző beveri a flegma hangsúlyt, ami ekár fogvesztéssel is járhatna számára pl.... Lényeg, ha valami nyűgje van az előfizetőnek ő legyen türelmes p nem kötbérezhet mert úgy is megtalálja a szaros szolgáltató a kiskaput a szabályzásban, de nehogy már az előfizetőnek jó legyen. Vicc, hogy nincs választásod, vannak a szolgáltatók, nagyrészt egy kutya az egész valószínűleg egymással is leszerződött banda, és csak ők vannak a piacon... -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #33082 üzenetére
-
ANDROID???
addikt
T-t felhívtam ismét a másik előfizetésemmel kapcsolatban, és azt az infót adták a lemondás lehetőségére, hogy semmi akadály a lemondásnak, bemegyek bármely T-pontba akkor ott le is lehet mondani személyesen.
Erre visszakérdeztem, hogy tud-e kedvezőbbet mondni mint a mostani (eco) díjcsomagom, mert a konkurenciánál találtam kedvezőbbet.?
Válasz, a Mozaik díjcsomag volt vagy a fun a másik előfizetésem mellé. Vagyis egy szóval nem mondta, hogy adhatnak kedvezményt x összeget havonta Szóval nem is próbált meggyőzni hogy maradjak előfizető.Meddig lehet a lemondásokat intézni személyesen?
Fun díjcsomaggal jobban jár az ember, és mehet mellette a családbarát kedvezmény is használható továbbra is, esetleg kell-e hűséget vállalni a Fun díjcsomagra, vagy van-e feltétele a Fun igénybevételének?
-
ANDROID???
addikt
válasz Blackmirror #33026 üzenetére
Hogyan kellett volna?
Elég rámenősen beszélt a másik oldal, tudtam hogy nem könnyű őt palira venni. -
ANDROID???
addikt
Azt esetleg tudja valaki mennyi volt a huawei y300 szept 11-én?
-
ANDROID???
addikt
válasz Blackmirror #33029 üzenetére
NA azt nem tudtam, hogy az szerdánként van
Köszi figyelni fogom. -
ANDROID???
addikt
A T honlapján hol a búsba lehet megtalálni, hogy milyen az "e havi" akciós telefon? (nem az akciós listár gondolok, hanem a "visszaszámlálósra)
más:
T-s a telefonom, rácsörögtem az ügyfélszolgálatra rákérdeztem a lehetőségekre a szerződés felbontással kapcsolatban, azt mondták, hogy semmi akadálya az előfizetés felmondásnak, de a készülékemre a kötbér fizetendő ami kb.30E, így azt fel fogják számítani, mivel a hűségszerződés még él. Semmilyen havi kedvezményt nem kívántak felvetni sem más lehetőséget, így "sakk matt" a helyzet jogilag.
Hogy a búsban lehetne ebből úgy kijönni, hogy a jelenlegi készülékemet lecserélhessem a T-nél egy jobb készülékre ráfizetéssel, vagy havidíj kedvezmény igénybevételt hogy lehet elérni?[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Hogy a fenébe lehet feltolni az arany szintet platinára, mindig azt írja ennyi pont kell még...
Aztán nyomok egy vásárlást parkolok, feltöltök domino-t stb. és mindig először a pontokat veszi le, van lehetőség arra, hogy ne a pontokat vegye le hanem csak pénzt? -
ANDROID???
addikt
Minek egy Samunak két előlapi kamera? (igazán odafigyel aki ezt az adatlapot feltöltötte)
https://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&langId=-11&productId=611572 -
ANDROID???
addikt
Akcióban Net csomag lett beállítva előfizetéshez, (jún.6.) érkezett sms, hogy 15-e a fordulónap.
A telefonon azt a tájékoztatást kaptam, (06.06. a megkötéskor) hogy az akciós havi díj augusztus végéig érvényes.
Mivel kött a 15-ei fordulónap értesítő sms, így elbizonytalanodtam. Meddig akciós a szóban forgó havidíj?[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Ok, értem nem néztem a részleteket inkább a végösszeget. Nekem spec nincs ilyen problémám, mert tuti nem veszek 100 felett telefont annyit nem ér semelyik, vagy ha igen az nincs benne a T listájában.
A minap egyébként az Extremenél is 129900 volt a samu s 3, csak zárójelben mondom, csak nem tudom mi a fenéért adják ennyiért a T nél amikor még hűséget is kell vállalni.
Tök jó a 2 év gari főleg ha egy telefon, ha betojik nem 6 évet ülnek rajta megszakításokkal (összegtől függetlenül)....[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #28685 üzenetére
-
ANDROID???
addikt
Épp most hallottam egy olyat, hogy nem korlátozhatja a szolgáltató a kimenő hívásokat, ha a telefon számlák pontosan rendezve vannak, még akkor sem, ha a törlesztőrészletekkel van elmaradva.
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #28497 üzenetére
Megtaláltam időközben, először nem jó helyen kerestem...
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Hogyan lehet feltölteni Dominót előfizetésről?
Köszönöm.
-
ANDROID???
addikt
Eco díjcsomag használata mellett, mennyi a hívás fogadás és indítás horvát országban?
-
ANDROID???
addikt
A T-mobile-nál leadott telefonra hol lehet rákérdezni, hogy mi a helyzet vele?
(tudom személyesen sorban állva, azon kívül?) -
ANDROID???
addikt
Mennyi az esélye annak, hogy ha az egyik T-pont fax számára nyomtatott levelet elküldök faxon kapok rá választ?
-
ANDROID???
addikt
A net csomagok valamelyike okos telefonon használható külföldön, vagy csak egyéb díj ellenében?
Köszi.
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Milyen netet lehet igénybe venni a T előfizetés mellé? (arany kártyám van)
Ha lehet 2000 alatti kellene...Köszönöm!
-
ANDROID???
addikt
válasz Varszegig #24521 üzenetére
Na akkor mégis, csak adnom kellett volna 2-3* annyit a telefonért, hogy emberi módon törődjenek a dologgal...
Sebaj, majd lemondom az előfizetéseimet szépen sorban aztán kocc picsbe Tnor vagy mit tudom én...Zsolt_72:
Ezt nem értem, hogy miért nekem kell azzal b@szakodnom, amire ők vállaltak felelősséget (jótállást).De a telefont nem az alcateltől vettem, hanem a T től... Szerződés velük szól, ezt meg ők sakkozzák le...
Azon vagyok, de nem adják meg az Alca elérhetőségét, köszi honkong-al meg nem leveleznék júliusig...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz #40993792 #24518 üzenetére
Most akkor kényszer nagyúr a beletörődés, hogy addig hordhatom be a szervizbe gariba javíttatni amíg le nem jár a gari, azután meg majd jó pénzért valaki összerakja rendesen? Ez olyan szánalmas a T részéről, mintha olyan nagy anyagi kiadással járna ezt a telt cserélni nekik, mert még ha egy SGSIII lenne, vagy tudom is én, bár ha olyan lenne akkor vittem volna be baltát a T hez hogy ne legyen mit csapkodni, hanem ripityára törtem volna az asztalt és utána mondom el a panaszomat, mert ugye az SGSIII már nem 40 pénz...
Club1:
Akkor a T-s csajnak mi a f@szért cserélték a samsungját? (Tudom T dolgozó, de ő azt állította, hogy a telt maánszemélyként vette)Szerintem is, és minden doksi megvan róla természetesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
ANDROID???
addikt
A T-től egy dolgozóval beszéltem az ügyfélszolgálaton (rögzített vonal), azt mondta, hogy a samsung telefonja 3. szervizelés alkalmával cserélték. A telefonom cseréjét a T megtagadja, mondván javítható, így javítják. A szervizelések száma már meghaladta a 6. alkalmat. Mikor fogják már végre feladni a szervizelés próbálkozásokat és cserélni a telefonomat? Tudom mit nyom a jogszabály, de az egy baromság, élethelyzetekre nem jó alkalmazni... A szervizeléseket augusztus óta próbálják...
-
ANDROID???
addikt
Egyetértek a meglátással. Az is igaz, hogy nem kell rinyálni stb., ezért lehetne pl. adam részéről egy jó ötletet adni, hogy ha személyesen sem sikerül szép szóval/pattogva elintézni a szitut, akkor mi lenne a legjobb lépés. Mert a Békéltető testület részére is ment már a tájékoztatás, és a Fogy.véd. részére is. Azonban az hogy a hónapok telnek és a T csak ilyen-olyan süket szövegekkel és hivatkozásokkal leszerel az már nem mehet tovább ki..szott aug óta.
Adam, cseréljük el a te készülékedet az enyémmel és intézd el, meglátjuk Te sikerrel jársz e az ügyben, mert eddig nekem nem sikerült.
-
ANDROID???
addikt
NA igen, ez benne a hatalmas nagy röhej, hogy ezt sem tudják/akarják megoldani, így csak a nyamvadt sms-t várhatod ha bármi ügyed van, hogy értesítsenek, vagy rohangálhatsz személyesen befelé feleslegesen.
Nekem volt rá példa már hogy a telefonom a "zservizből" visszatérve a T-be az sms még sehol és mivel bementem ott kiderült, hogy a telefonom már ott volt az azt megelőző nap óta, így lehet hogy ott lapult volna még 1-2 napot is míg küldik a szutykos sms-t. Amikor leadtam, olyan is volt, hogy aki korábban átvette, arról tájékoztatott, hogy a telefon még el sem indult a külső szervizhez pedig 4 munkanap már akkor eltelt. Szerintem ez szánalmas, de nem kicsit. Ráadásnak amikor egy ottani dolgozó számon kér, hogy miért nem viszem ki magam budaörsre, na az kissé felháborító hogy elvárja tőlem a tömegközlekedés adta lehetőséget (csak oda 1,5 óra az út ) kihasználjam, de ilyenkor én vagyok a jó fej, hogy nem közlöm vele, hogy vigye ki ő maga... Én is boltban dolgozom, de nem csinálok ilyen köcsögölődést ha valaki visszajön, hogy a termék rossz vagy hibás amit vett tőlünk, hanem cserélem segítek minél egyszerűbben gyorsabban intézni amit csak lehet az ügyben, vagy visszaadom neki a pénzét... Pedig megtehetném én is hogy lesz@rom a baját, de az az üzletnek nem jó, csak ezt a "nagy" cég nem is akarja látni...
A sablonos szöveg meg aztán tényleg fájó, "nekünk fontos az Ön elégedettsége....", na ja, akkor miért hangzik el a sajnos és a de és egyéb felesleges szavak használata... -
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz djculture #23068 üzenetére
Lehet ezt jelenti a T-nek a fejlesztés
Az együttérzés és a jó vélemény megtartása meg annyi -> letojják az ember fejét.
Kb...
Az elnézést kérés az sokszor sikeresen megy, de a kötbérek és egyéb kötelezettségek sok esetben a határokat súrolva nem kerülnek a felhasználó/fogyasztó felé.....
Mindegy ez már más téma...http://mobilarena.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/hsz_23076-23076.html
Be ne csődöljön a kárpótlástól a T.[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz erdoke #22720 üzenetére
Bocs mellé nyúltam 10.29-e volt a léeadás, abban bíztam, hogy el fogjuk érni az 1 egész hónapot, de természetesen erre azért "vigyáztak"...
Már mindenképpen a cserét fogadom csak el, mert ez már sok volt már nincs erőm foglalkozni azzal a készülékkel.
4 sikertelen javításon túl...
Tettem is panaszt ma 1430-ra, de szintén 30 napjuk van választ adni erre az egészre.
Ki kell vizsgálják stb., hát mit is mondjak, ilyenkor már nem illene, ezt feszegetniük..Hát szerintem megint csak le fognak rázni jogszabály stbre való hivatkozással, meg hogy megértenek, de ha megértenek akkor kicserélik és nem csak mondogatják hogy megértenek...
-
ANDROID???
addikt
Na szépen alakulnak a dolgok...
A készülékem 10.19-én lett leadva (4 szervizelés alkalom), és ma kaptam az sms-t, hogy átvehető.
Elmentem érte, de kiderült, hogy ugyanott felvéste a szerviz a keretet mint az 1. szervizelés alkalmával, pedig ha a másik alsó sarkát választotta volna akkor csavarhúzó nélkül levehette volna a drága szervizes a telefonom hátlapját.Ezen kívül a kijelző plexi ugyanúgy mozog mint leadás előtt. így 4 szervizelés alatt nem sikerült a telefonomat hibátlanul visszaadniuk. Kb aug. óta megy a szervizből ki szervizbe vissza "téma", és már nagyon unalmas. Most a szerviz lapra az került, hogy kérem a cserét, ha már hibátlanná varázsolni nem sikerül a szerviznek. Szerintem ismét "szervizelni" akarja csak a szerviz és cserét nem segít elő.
Mit tegyek, hogy végre cseréljék a készülékemet?
Az első keret csere után azt mondta a szervizes, hogy fődarab cserével is jár a javítás akkor ezt már célszerűbb lenne cserélniük, mert ugye a költsége így megint csak magasabb lesz mint ha cserélnék már a készüléket végre.????A sok utánajárást nem fogja számomra kárpótolni senki, nem beszélve arról, hogy a szervizelés alatti idővel a T le akarja rövidíteni a jótállási időt (legalábbis a wstend szervizben a T dolgozó azt mondta, hogy azzal az idővel nem lesz hosszabb, még ha az alkatrész új is arra is csak az eredeti jótállási határidő.
Ilyen esetben azért már nem szabadna, hogy kérdéses legyen a csere és valami kárpótlás...
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #22260 üzenetére
A készülékem szervizes papírján a visszajuttatás dátuma 11.13., azóta sem sms sem telefon nem jött a készülékemről, ilyenkor mi a helyzet? (lehet hogy a csere igény papírjait tart ilyen sokáig kitölteni és adnak egy új készüléket ?)
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
A T-nél olyan nagyszerű amikor a telefonos ügyfélszolgálaton mondanak egy szimkártya cserére 0 forintos díjat és a T-ben személyesen már 4500-at, ezzel okozva felesleges uti költséget valamint egyéb bosszankodásra okot adó kellemetlenséget.
-
ANDROID???
addikt
Domino SIM kártya csere megoldható meghatalmazással?
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #21458 üzenetére
További események az ügyben:
Bevittem a T szervizbe, de most nem a westendbe ugyanis a 1430-on egy segítőkész kollégájuk említette nekem, hogy korábban is volt már több panasz a Westend T szervizre!!! A javaslatára a Petőfi utcai T-pont szervizét kerestem fel (érdekes módon ott is mondták, hogy a Westend szervizből már többen mentek hozzájuk a Petőfibe, mert a westend szervizében gond volt), a szervizessel konzultáltam nem csapkodtam az asztalt pedig már nagyon nem ártana, ott elhangzott hogy a Telemaxhoz tudják küldeni a telefont és a telemaxnak kell azt mondani, hogy a telefont cserélje a T. Azt mondta, hogy a helyi vezető sem teheti meg, hogy cseréli a készüléket, csak ha a Telemax szerviz vagy az Alcatel azt mondja. Igazából ez nekem elég furcsa, hogy a T értékesíti mégis ilyenektől függ a készülékem. Azt mondtam, hogy a fogyasztóvédelmet fogom felkeresni ez ügyben, amit a szervizes szervizes nem javasol, mert a fogyasztóvédelemnél az esetleges bevizsgálás nem olcsó, és ha a fogyasztóvédelem nekem is ad igazat az még nem kötelezi a T-t, hogy cserélje a készüléket. Vagyis a jogszabályok nagyon nem a fogyasztónak kedveznek, még ha a készülék hibái a Telemax szervizelése miatt szükségesek (már 4. alkalommal), kb 3 éve sokkal könnyebb lett volna a dolog, mert akkor még a jogszabályok jobban védték az ügyfeleket (ezt mondta a szervizes).
A szervizes teljesen megértő és együtt érző volt, de ettől a telefonnal (vagyis a szervizeléssel hogy már sokadjára szerelgetik) nem leszek előrébb.Nekem az egészből az jön le, hogy a szolgáltató és a szerviz is azt várja el tőlem, hogy fogadjam el ezt a helyzetet és még örüljek is neki. Ezek a jogszabályok nagyon sz@rok, igaz hogy a visszaélésekre is ki vannak találva, de mi van akkor ha valaki nem visszaélni akar vele?
Szóval a megértés jele a T-től elég kevés, igazából a felhasználónak kell utánajárni sorban állni és hosszú heteket várni "TREHÁNY TELEMAX szerviz" hanyag """"munkája"""" miatt és idegeskedni, de a végén örülni is, ha sikerül helyrehozatni velük amit ők b@sztak el.
Ilyen esetben azért az ember elvárhat egy csekély hozzájárulást, pl új fólia vagy tudom is én, ez lenne a minimum...
Azzal nem is foglalkoznak, hogy hány éve fizetem nekik az időnként karcsú szolgáltatásukat...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
a panaszlevélre írtak választ:
Tisztelt ... Úr!Ügyfeleink elégedettsége számunkra fontos, ezért szüntelenül arra törekszünk, hogy a legkiválóbb kiszolgálást és szolgáltatást nyújtsuk. Megkereséseiből sajnálattal értesültünk róla, hogy Alcatel
OT-995 típusú készülékével ismét probléma adódott és ezért kellemetlenségek érték!A jótállási feltételek alapján visszavásárlást nem nyújtunk. A készülékek cseréjére van mód abban az esetben, ha a telefonnal a vásárlástól számított 72 órán belül keresi fel üzletünket és munkatársaink tapasztalják annak meghibásodását. Ezt követően garanciális időn belül javítást biztosítunk. Új telefont, az említett 72 óra eltelte után már csak akkor nyújtunk, ha a gyártó a rendellenességet nem tudja megszüntetni azon, vagy a javítás költsége aránytalanul nagyobb, mint az új telefon ára.
A garanciális javítások idejére lehetőség szerint mindig biztosítunk kölcsönkészüléket, annak ellenére, hogy ezt jogszabály nem írja elő. Típus azonosat azonban nem minden esetben tudunk ügyfeleink rendelkezésére bocsájtani. Megértését köszönjük!
Panasza alapján nyilvántartásunkat ellenőriztük, amely szerint a 2012. szeptember 24-én, kijelző problémával leadott mobiltelefonját alkatrész cserét követően 2012. október 2-án átadtuk Önnek. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerez vele!
Tekintettel arra, hogy elégedettsége számunkra fontos, méltányosságból ECO díjcsomagjának egy havi díját, bruttó 1920 Ft-ot jóváírunk egyenlegén. Mindezt a 2012. november elején elkészülő havi számlájában találja meg �Távközlési korrekció� címen.
Reméljük, hogy levelünkben leírtakkal segítségére lehettünk és a továbbiakban is bizalommal fordul hozzánk!
Üdvözlettel:
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
Az volna a kérdésem:
Ha a telefon készülékemet a T hivatalos partner szervize 3 szervizelés után is hibásan adja vissza, és a T nem hajlandó cserélni a készüléket és a szerviz is csak újabb szervizre hajlandó, nemhogy cserére kihez forduljak?
Ugyanis a szervizelés 2. és 3. alkalommal a szervizelés közben okozott hiba miatt kellett megtörténjen. Ez az állapot már hetek óta folyik, a T a panaszlevelemre elutasító választ írt azzal, hogy ők csak 72 órán belül cserélnek készüléket, vagy ha nincs arányban a szervizelés ktg-e a telefon árával, mert akkor cserélik.
Ez mind szép meg jó, hogy őket védi a jogszabály, de ha "leamortizálták" a telefonomat a szervizelésekkel, akkor nekem csak annyi a teendőm, hogy örülök a ténynek????
Kérlek segítsetek, mert már nagyon unom a helyzetemet. A telefonom plexije mozog, és eddig is elég sok időmet vették el ezzel mind a T-ben a várakozással, mind pedig a szervizelési időre várva. A telefont pedig nem így adtam le és nem is így vettem meg, ezáltal miért kellene elfogadnom a helyzetet amit nem is én okoztam magamnak? Szerencsére, azt még nem mondták, hogy "így jártál"...
Ja persze a panaszlevelekre van 30 napjuk, hogy válaszoljanak, és azalatt az idő telik amit majd jól ki is tudnak használni, hogy használatból eredő a hiba... Na akkor aztán nem fogok magamért jótállni...
Valaki adjon ötletet.. -
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Ide szabad bemásolni levelet?
Panaszlevél és választ?
Csak, hogy más ne járjon úgy mint én, hátha tapasztalatot másnak is... -
ANDROID???
addikt
[Ebben a hsz-ben kicsit több info van. ]
Összesen 3alkalommal volt a telefon a szervizben utolsó alkalommal a kijelzon található szemcsek+kijelzo mozgás miatt. A kijelzo mozgása nem szunt meg, de roszabb lett...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Tök jó ez a szabály a T-nél, hogy a panaszlevelekre van 30 napjuk választ adni, az időhúzás legprofibb lehetősége ez...
Telefonon meg tök suta volt a csaj (1430-on), csak kinyomta a mikrofont és nem szólt bele...
közben ahogy beszéltem az ügyfélszolgálattal, azalatt hívtak 30/9303100-ról tök jó, ugyan mit akartak... persze most vacakoljam végig a süket szöveget lenyomó hanggal....Tele van vele a hócipőm...
Ha leadtam panaszt telefon készülékkel kapcsolatban (szervizelés, 3 szervizelés már volt (ebből 1 volt hiba a többi s a szervizelés hanyagsága mint a mostani is) de ismét be kellene küldeni szervizbe, de már a 1,5 hónap várakozás után nincs kedvem többet várni) emailben mikorra fogok választ kapni? már nagyon unom ezt az ügyintézési módszert...
Nem azért vettem a készüléket, hogy a szerviz elkúrja... -
ANDROID???
addikt
T-nél lesz alca 997?
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
Tudja valaki, hogy a Westendből T pont mikor kerülhet egy telefon a TELEMAX-hoz Budaörsre, ha tegnap 10:10-kor lett leadva?
-
ANDROID???
addikt
Ott mondtad ki a dolgot az ügyfelek kezelésével kapcsolatban: "azzal nem foglalkoznak, hogy te...".
Amikor venni készülsz valamit kinyalják az ember fenekét jó mélyen, de ha már valami az ügyfélnek kell, akkor természetesen várjál, ha már visszakérdezel, hogy mi tart eddig akkor jön az hogy elnézést kérünk, de ez van...
Ez szerintem valahol azért nem egy ügyfélbarát hozzáállás, meg azért sokszor amit látunk a T-ben hogy mint aki valami lassítót vett be éppen , kb úgy mozog 1-2 ügyintéző, NEM mindegyik!, de nagyobb százalék aki nem "pörög" és ez sem egy előnyös dolog... -
ANDROID???
addikt
válasz blueye #20253 üzenetére
Nagyon bízom benne, mert a T szerviz azt mondta, hogy visszaküldik az alcatelnek (elvileg budaörs) és kb jövő hét vége felé fogják küldeni az sms-t hogy mehetek érte...
Viszont a leírtakat meg fogják szegni, vagyis a 15 napot túl fogják így lépni, ami a papíron 2012.09.08 volt feltüntetve, mivel egy samsung corby-t kaptam cserekészüléknek, amivel netezni sem tudtam, mert mint a lajhár vagy a csiga olyan lassú volt az egész így azt is ott hagytam, hogy ha valakinek kell cserekészülék tudjanak adni, inkább használom az ezerszer jobb D750i régi telefonomat...
Szerintem a jövő hét vége felé nem számít túl gyorsnak...
Azért az sem állapot, hogy a telefonom miatt sorban kell állnom órákat...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Mi a helyzet akkor, ha a T-nél leadtam egy készüléket garanciába és sérült kerettel érkezett vissza a telefon a szervizből? Nem vettem át a készüléket, vissza is küldték a szervizbe, hogy ott majd utánanéznek a leadáskor készült képeknek és majd intézkednek.
Mi van, ha a képeken a keret hibátlan, akkor a telefon keretét cserélik újra és kapom vissza a készülékemet, vagy adnak egy új készüléket vagy mi van ilyenkor?
Ja a 15 nap az 8-án járt volna le, de én szerdán kaptam az sms-t a készülék átvételi lehetőségéről, viszont a gyors szerviz ügyintézés miatt 56 perc után meguntam a várakozást (volt előttem olyan is aki több mint 1,5 órája ott várt a szervizre) és csütörtökön mentem csak el a telefonért, ilyenkor a 15 nap is újra indul? Amennyiben újra indul, az azért már nem korrekt eljárás velem szemben, mert nem én tehetek róla hogy a készülék nem olyan állapotban került vissza mint ahogyan én azt leadtam, hanem "gratis" külsérelmi nyomokkal. Remélem a szerviz nem fogja a fotóit "visszadátumozva" frissíteni, mert nekem nincsenek fotóim a leadás előtti állapotról, csak kis naivan leadtam a a telt... -
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #19979 üzenetére
Valaki a 19979re?
-
ANDROID???
addikt
Valaki tudja esetleg, hogy a szervizelt készülékeket a westen.be mikor hozzák?
-
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19895 üzenetére
Tegnap a westen-ben láttam egy csajszit aki "őfonja" miatt volt a szerviznél....
Kapott egy szép újat... -
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19884 üzenetére
hol cserélték, westen?
-
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19837 üzenetére
Azért ez is milyen franko, hogy várni kell xy dolgok miatt..
Nekem az alca ment a szervizbe és kaptam addig egy samu Corby-t, de hogy miért nem tudtak legalább egy Ace-t adni... -
ANDROID???
addikt
válasz Varszegig #19202 üzenetére
Így van, de mit lehet tenni ilyenek az emberek...
Nekem is titkos a számom, még is megtaláltak már telemarketing megkereséssel, amikor megkérdeztem, hogy honnan a f.szból jutott a számomhoz, rögtön ment a nyögés, és a gyors elköszönés...
Azzal lehet őket legegyszerűbben a sarokba szorítani...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz #51736960 #19198 üzenetére
Nem akarok csúnyát mondani, mert azt nem szabad. Pár éve tapasztaltam olyat , hogy az egyik volt munkahelyemen az egyik drága kollegina férje T dolgozó volt, és ő hozta a köteg A4 lapot tele nevekkel számokkal, mert a drága kollegina, hideg hívásokkal kereste akkor a kenyerét...
Ez most hogy van nem tudom, de ez több mint 4 éve volt... -
ANDROID???
addikt
válasz Repsol600 #18827 üzenetére
Olvasva a "kisregényedet", most felhívtam a T-mobile 14340-at, hogy tiltsák ezeket az sms és mms-ket melyek számla összeget generálhatnak, le is tiltotta a kimenőt, közben azt az infót kaptam, hogy a T Július 1. -től tiltotta a bejövő emelt díjas mms és sms-ket így emiatt nem generálódhat számlám. Valamilyen "szűrő rendszert" állítottak be ezekre a számla generáló tényezőkre.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz hackeeeee #18674 üzenetére
Valószínű az van sok felhasználónál (sat), ha van olyanra lehetősége, hogy ip tvre Váltson az előfizető az is csak drágább lesz neki...
(lehet butaság: )
Talán ha most azt mondja, hogy nem emel díjakat 1 évig akkor gyűjthetett volna új ügyfeleket magának a cég, bár "tudjuk" mi a helyzet a piacon...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz andrás47 #18634 üzenetére
Vennék egy új készüléket, de mindenképpen bemennénk egy T-pontba és ott megnézetném a készüléket, ha nem a készülékedben van a hiba, akkor pedig több embernek kellene a településről jeleznie a T felé, hogy nincs térerő, ahogy egy öreg nénitől hallottam "nincsen háttér"
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- World of Tanks - MMO
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Apple iPad 6 Gen 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új, ISO-Magyar (PBT keycap), modolt, vezeték nélküli billentyűzet eladó
- Lenovo IdeaPad 1 15AMN7 - 15,6"FHD - Ryzen 5 7520U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - 1+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest