- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
st3v3np3t3r #119295 üzenetére
Azt is lehet pedig úgy aktiválni Wi-Fi hálózaton is.
Nem is nagyon tudok olyan telefont, amit nem.Winne: Jaja!
-
válasz
garfield545 #119285 üzenetére
Legendának elég rossz.
-
válasz
st3v3np3t3r #119284 üzenetére
Wi-Fi is jó, nem muszáj fizikai SIM adta mobilinternet.
-
válasz
csacsi67 #119245 üzenetére
Nekem a céges SIM is Telekomos, sokat telefonálok arról napközben, erre ma még kivételezett is, mert ha például egy rendszergazdát hívtam, hogy segítsek neki valamiben, akkor nem volt gond a hívással, de ha mondjuk egy minisztériumi főosztályvezetőt, akkor persze szakadozott, mondtam is neki, hogy bocs, de ez van, szolgáltatói hiba...
Tegnap sokkal vészesebb volt azért a helyzet, ma már jelentősen kevesebb gond volt összességében a hívásokkal. -
válasz
kisselandras #119189 üzenetére
Szia,
Érdemes lehet azért pontosítani, mert előfordulhat, hogy nem direktben a régi hosszabbítás kontra új előfizetés az ok.
-
válasz
Darth_Revan #118882 üzenetére
Szia,
Domino esetén is működik a 4G+ mód.
A telefon típusának/szoftverének a függvénye is, hogy folyamatosan jelzi azt, vagy csak akkor használja és jelzi ki úgy, amikor azt a sebesség és egyéb tényezők indokolják, illetve olyan is van, hogy a készülék tudja és használja is, de nem jelzi ki külön a + módot (iPhone például).
Nálad, ha egy pillanatra is megjelenik a 4G+ kijelzés, akkor a készülék és ott a hálózat is tudja, a többi meg a fentiek szerint.
Domino esetén az elérhető maximális sebesség a díjcsomag/konstrukció függvénye is, valamikor adott 30 Mbps környéki korlát, máskor meg nincs limitálva. -
válasz
st3v3np3t3r #118379 üzenetére
és Vangelis:
A Telekom szolgáltatásában nem vettem észre fennakadást - Budapesten használom -, viszont a SPAR-ban nem lehetett akkor bankkártyával fizetni, ez akár össze is függhetett a támadással. -
válasz
kovacsmi_74 #118083 üzenetére
Csak ott tudtam megnézni én is.
-
válasz
kovacsmi_74 #118081 üzenetére
Nyomok a 9-es mellékletre és nem az érhető el, hanem a 2/D Csatornakiosztásokat dobja be a linkre.
-
válasz
Vangelis #117754 üzenetére
Semmi extra, a Telekom vezetékes szolgáltatást még az előző lakásban használtuk évekig, elégedettek voltunk azzal, de először szerződési, majd többszöri telefonos, a végén meg személyes ügyintézési kellemetlenséggel kiakasztottak.
Nem jobb persze a többi sem, de régóta nincs hűség a UPC-re, illetve már a Vodára és nem is kell ügyintézni semmit.
Voltam már DIGI-s is évekig, már csak a Flip van hátra.Nikaré: Tudom.
-
válasz
Vangelis #117751 üzenetére
Működik már, de nagyon nem tetszik, amit az új díjcsomagok tekintetében látok.
Bô 23 év T és jogelődjei után, most nagyon elgondolkodtam, hogy kipróbáljak minden előfizetésünkkel másik szolgáltatót, vagy csak átváltom a havi díjasokat Dominora, aztán évi 2500 - 3000 Ft-ból megmaradnak itt a telefonszámok.
Nekem és a feleségemnek is van céges előfizetés is, amikről 0 Ft-ért annyit telefonálunk és netezünk, amennyi jól esik, így a privát előfizetéseknél csak az a lényeg, hogy a telefonszámok elérhetősége megmaradjon.
A többi privát előfizetésünket szülők használják, nekik alapban jó a Domino, net nem is kell, meg sokat csak velünk beszélnek, mi meg fel-, illetve visszahívhatjuk őket díjmentesen a cégesekről is.
Mondjuk van időm gondolkodni, mert a sok előfizetés közül, az egyiken van még 3 hét hűség, de a többin már régen nincs - nem volt miért aláírni, mert a telefonokra sem adnak érdemleges kedvezményt, így megvesszük azokat máshol.
Magenta nem játszik, mert bár van itt az ajtóban Telekom optikai is, de nem véletlenül a Vodafone a vezetékes szolgáltatónk. (Elérhető még itt a DIGI és a Flip is.) -
Még mindig karbantartás van a honlapon...
-
válasz
st3v3np3t3r #117526 üzenetére
Nem tapasztalok problémát, küldtem tesztet is az eSIM-re, megkaptam.
A Viber aktiválósa hektikus és nem csak eSIM-re, de még csak nem is Telekomra, hanem úgy általában. -
válasz
anderledani #116726 üzenetére
Amikor írtam, akkor működött - képernyőképet is csináltam, de túl nagynak találta és nem engedte feltölteni -, meg most is, a kettő között passz.
-
válasz
anderledani #116724 üzenetére
További beállítások -> Mutasd a korlátlan egyenlegeimet
-
válasz
anderledani #116722 üzenetére
Külön bekapcsolhatod, hogy mutassa.
-
Na, akkor jöhet az igazi 5G, NSA helyett az SA.
-
válasz
Dave1984 #116631 üzenetére
Akkor hajrá, alapíts vállalkozást/céget, aztán nagyon minimális haszonnal, esetleg nullásan szolgáltass, de közben csak és kizárólag abból a szemszögből nézz továbbra is mindent, ahogy eddig!
Az ügyfeleid örömmel fogadják majd arra a néhány hónapra, amíg él a dolog, mert tovább biztos nem fog menni.
Arról nem is beszélve, hogy vélhetően nem látod át a mögöttes, de nagyon fontos dolgokat. -
válasz
norbertoth #116577 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy csak akkor kapnád kedvezményes áron, ha (új) hűséget írnál alá.
-
válasz
kovacsmi_74 #116561 üzenetére
Szia,
Érdekes, valóban, valahogy átsiklottam korábban felette, illetve az üzletimet (cégest) néztem a privátom helyett, ott még mindig 10 kB szerepel.
-
válasz
norbertoth #116554 üzenetére
Szia,
Annak is a függvénye, melyik díjcsomagról van szó.
Ha például az aktuális Mobil S a téma, akkor azt is vizsgálni kell, adottak a feltelek esetedben az olcsóbb konstrukcióra, vagy sem.
Erre itt találsz választ: [link]
A kedvezmény igénybevételéhez a havidíjas Mobil S díjcsomagra 1 vagy 2 éves, új határozott
időtartamú szerződés megkötése szükséges.
Amennyiben más díjcsomagról van szó, pontosítsd és úgy utána lehet nézni. -
válasz
donmackó #116548 üzenetére
Szia,
Valamennyi eltérés törvényszerű, mert a szolgáltatók 10 kB-os egységekben mérnek, a készülék pedig nem kerekít (fel), a különbség meg annak a függvénye, mennyi olyan csomag van, amit a fentiek szerint kell számolni, ez alapján lehet minimális, de akár mérvadó is a differencia.
-
válasz
st3v3np3t3r #116433 üzenetére
Abból csak baja lenne a szolgáltatónak: [link]
-
válasz
Winne #116427 üzenetére
Ha a részlet nincs fizetve, az előfizetés nem tiltható, fordítva viszont igen, illetve akkor mind a kettő.
Amikor a részlet nem kerül befizetésre, de a számla igen, szerintem okkal várnak ki látszólag sokáig és csak utána lépnek, mert olyankor csak a készülékre van/lehet kihatással, de ebbe inkább nem mennék bele, mert csak tippem van. -
válasz
st3v3np3t3r #116405 üzenetére
Dehogynem tilthatja.
Az előfizető késedelmes számla kiegyenlítése esetén a Szolgáltató által alkalmazott jogkövetkezmények:
...
Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti.
...Forrás: [link]
-
Szia,
Amennyiben 2 éven belül lett vásárolva a készülék, úgy csak az a biztos, ha olyan számlát ad, ami alapján Domino csomagban, vagy előfizetés nélkül, listaáron lett vásárolva a készülék.
Minden más eset hibalehetőség, hiába mondja, hogy nem részletre lett vásárolva, meg kifizette egyben, ha kapcsolódik hozzá hűség az előfizetésre, akkor nem fizette ki a teljes árát, mert kapott valamennyi kedvezményt a hűségért cserébe. -
válasz
vpanangin #116363 üzenetére
Mely alkalmazások használata nem csökkenti a 4 GB adatmennyiséget?
Az alábbi alkalmazások használata böngészővel és a letölthető alkalmazással sem csökkenti a 4 GB adatmennyiséget:
Facebook, Instagram, Waze, Messenger, WhatsApp, Spotify, Tidal, Apple music, Deezer, HBO GO és TV GO.Forrás: [link]
-
válasz
Lackooo84 #116358 üzenetére
Ezt nem tudhatod, mindenkinek más és más a felhasználói szokása, olyan is előfordulhat, hogy valaki pont kicsúszott a 3 GB-ból, de 4 GB már elég, nem kell a 10 GB-os.
Akinek a 3 GB bőven elég volt, annak a 2 GB is elég lehet, meg aztán, nem is muszáj a 3 GB-ról 4 GB-ra váltani.
A szolgáltató ettől függetlenül, biztos jobban jár persze összességében a 3 GB helyett a 4 GB-os csomaggal. -
válasz
jociolaszi #116249 üzenetére
Szia,
Nem, nem igaz, alapban 366 nap.
-
válasz
enginev3.0 #116244 üzenetére
Már ha nem int be az előfizetők egy része és kis megszorítással megy inkább 2 GB-ra a 4 GB helyett.
-
válasz
#08176384 #116218 üzenetére
Nem írtam ugyan, de van, a szeptemberben lejáróra ebben a hónapban fizetendő az utolsó részlet, egy akkor elég drága készüléké. (Nem is tudom, miért nem fizettem már be régen egyben az egészet, azóta több telefont is vettem, de nem szolgáltatónál, hanem üzletben, egyben kifizetve.)
596.860 Ft-os végösszeggel sem kér előleget. -
Nem szándékozom ugyan készüléket vásárolni a szolgáltatónál, mert finoman szólva is semmi az a kedvezmény, amit adnának a 2 év hűségért, de megnéztem minden előfizetésemmel és egyikre sem kér előleget, még a legdrágább készülékre sem.
Két előfizetésen régen nincs már hűség, a harmadikon meg bő 2 hónap múlva jár le. -
válasz
enginev3.0 #116172 üzenetére
2 GB = 1290 Ft így 645 Ft/1 GB
3 GB = 1890 Ft így 630 Ft/1 GB
4 GB = 2390 Ft így 597.5 Ft/1 GBHa kinyírják a 3 GB-ot, akkor akinek kevés a 2 GB, de elég volt a 3 GB, feleslegesen fizethet többet, aki viszont kihasználja a 4 GB-ot, jobban jár kicsivel az ár-érték arány tekintetében.
-
válasz
enginev3.0 #116169 üzenetére
Egyelőre csak a jobb ár-érték arány a 2 és 3 GB-hoz képest.
Nem lepődnék meg, ha később lenne valami csavar a dologban, kiiktatnák például a 3 GB-ot, vagy ilyesmi... -
válasz
Hegyirabló #116113 üzenetére
Szia,
Több éve aktív az előfizetésen a VoLTE, használtam korábban Huawei, Samsung, most pedig iPhone (XS Max) készülékkel, minden rendben, az értesítéseket is megkapom.
-
válasz
garfield545 #115910 üzenetére
Szia, Nekem működött más hálózaton is.
Wifi útján próbáltad esetleg? -
Ahol nekem fontos, ha ott nem tudnám rendesen használni a szolgáltatást, azonnal váltanék másik szolgáltatóra, amelyiknek jobb adott helyeken.
Nekem a céges előfizetés is Telekomos, azt nem tudnál változtatni, ha gond lenne vele akkor sem, de szerencsére rendben van.
Telekom hálózaton nekem még sehol nem sikerült az általad írt alacsony sebesség környékén mérni, pedig az elborzasztana rendesen.
Régebben Telekom + Vodafone kombó volt a telefonjaimban, de tettem is be képeket a fórumba, hogy vidéken több helyen (a szülőknél például, ahová évi több alkalommal utazunk egy-egy hétre) a Vodafone térereje gyenge 1 pálcika ott, ahol a Telekom (és a Telenor) maximumon - ami a szolgáltatások minőségében is megmutatkozik -, ezért nem is bánom, hogy Telekomos lett a céges is.
Biztos vannak persze helyek fordított értékekkel is, de amíg az nem érint, addig számomra nem mérvadó.
A Telenornak szerintem hamarosan másként alakul a sorsa, mint sokan gondolnák - aminek a DIGI nem feltétlenül fog örülni, de kicsit talán a két nagy sem -, de ez még a jövő... -
válasz
Nikaré #115864 üzenetére
Nem igazán szoktam nézni ilyen jellegű statisztikákat, de most rákerestem kíváncsiságból az utóbbi időszakra és a számok nem ezt mutatják, meg a google azonnal olyan találatokat dobott az előző év vége kapcsán, hogy; A Telekom uralja a mobilpiacot..., Megközelíthetetlen a Telekom...stb.
A 45% Telekom kontra 27-27% Telenor -Vodafone elég jelentős különbség. -
válasz
tibor23 #115594 üzenetére
A telefontól is függ - és gyártója, típusa és szoftvere is válogatja -, hogy mikor, milyen értékeknél hajlandó váltani, szóval nem csak szolgáltató függvénye.
Mivel több tényező is befolyásolja, ezért megélni sem mindenki egyformán szokta, már ha a jó vagy problémás működésre gondolunk. -
válasz
st3v3np3t3r #115488 üzenetére
A második mondatban a lényeg.
Itt képes magyarázatot/példát is tettek be: [link] -
válasz
st3v3np3t3r #115486 üzenetére
Van rá opció: [link]
Akkor adott, amikor van aktuális befizetendő részlet, ha már befizetted, akkor várni kell, amíg a következő havi megjelenik.
A rendszer nem tud róla, hogy megszűnt volna adott szabály. -
válasz
st3v3np3t3r #115483 üzenetére
Szia,
Online, a Telekom fiókban is van rá lehetőség.
Amennyiben nem telt még le meghatározott intervallum a hűségből, úgy nem. -
válasz
blackmajesty #115324 üzenetére
A kell volt nála a kérdés, nem a lehet, azért írtam úgy, illetve csak annyit.
Tiszta sor amúgy - kivéve, amikor a rendszer dacol technikailag a kapcsolódó jogszabályokkal... -
válasz
norbertoth #115322 üzenetére
Nem kell hűséget aláírni.
-
válasz
norbertoth #115320 üzenetére
Nulla, nem számolja.
-
válasz
vwpolopg #115172 üzenetére
Szia,
Nem így van, már ha ilyen esetre gondolsz:
12.6 Eljárás az Előfizetői szerződés megszűnése esetén
Ha a Szolgáltató tulajdonában álló technikai eszközöket a Szolgáltató nem szereli le, az Előfizető azt az Előfizetői szerződés megszűnésekor rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban a Szolgáltató valamennyi ügyfélszolgálatán személyesen, vagy postai úton visszaszolgáltatja. A Szolgáltató az Előfizetői szerződés megszűnése esetén valamennyi ügyfélszolgálatán köteles lehetővé tenni az Előfizető számára a Szolgáltató tulajdonát képező eszköz visszaszolgáltatását, valamint az Előfizető részére igazolást adni a visszaszolgáltatásról. (Eszr. 17. § (4))
Forrás: [link]
-
válasz
kalanchoe #115137 üzenetére
Eleinte szolgáltatói és gyártói szinten - gondolok utóbbinál a készülékekre, leginkább szoftveresen - is voltak problémák, de egy ideje rendben van.
Én tavaly szeptember óta használok iPhone XS Max készüléket két Telekomos előfizetéssel, az egyik eSIM a másik fizikai és semmi gond.
Mind a két előfizetés 4G-n, felváltva használom hívásra és mobilnetre is, bármilyen kombinációban okés. -
válasz
MasterMark #115036 üzenetére
Nekem megy.
-
válasz
Tompika777 #114960 üzenetére
Így van, ez - ahogy sok más dolog is - nem csak fehér vagy fekete, mindennek legalább két oldal van és ebben az esetben ez sokszorosan igaz.
A mobilhálózat a működési technológiája miatt sosem lesz olyan jó adott tekintetben, mint a korrektebb vezetékesek, ilyentén pedig a szolgáltatók nem feltétlenül akarják olyan szintre hozni, mert akkor túl drága lenne - az előfizetőknek is.
A felelős és tudatos használatról is szól ez a dolog, továbbá a kompromisszumokról, de ha már itt tartunk, ez vonatkozik arra is, hogy hol lakik az ember. Sok estben van ilyen téren választási jog és lehetőség, ha pedig valaki úgy dönt, ő itt vagy ott akar lakni, de ott nincs jó és/vagy olcsóbb vezetékes internet, akkor az vélhetően sokadlagos szempont volt és tudja be kompromisszumnak. Amennyiben nincs választási lehetőség, úgy sajnálatos, de akkor sem ildomos szerintem a torrent mobilhálózaton, még ha nem is feltételezek mindenkinél extrém használatot - noha volt már sok érdekes megnyilvánulás ebben a topikban is, amikor dobálóztak a havi sok száz GB torrentes adatmennyiségekkel...
Saját véleményem csak, de a szolgáltatók sokszor inkább kifizetik utólag a bírságot, ám tartják magukat az üzletpolitikájukhoz, a torrent kapcsán meg úgy gondolom, hogy ha rákényszerítik a nem lassításra, akkor más módon fogja megoldani az érintett előfizetők kordában tartását, ami a jelenleginél is jobban fájhat a végfelhasználóknak.
Minden szolgáltatónál tartanak a mobilhálózaton a torrentes forgalomtól, de nem mindenhol tudják jól megoldani technikailag a megfelelő kontrollt. A Telekomnál szerencsére megoldott a dolog.
Vezetékes hálózat kapcsán érdemes inkább ütni a vasat, ha már van SZIP. (Nem egy szolgáltatót sikerült már a felügyeletnek rákényszeríteni, hogy akár fejlesztés útján biztosítsa egyik vagy másik címre a gyors(abb) internetes kapcsolatot úgy, hogy előtte magát a leendő előfizetői megkeresést különböző indokokkal lepattintotta.) -
válasz
Dayerdroid #114949 üzenetére
Én ha ráérek, azokat a torrenteseket fogom majd sajnálni, akiket a prioritási sor legvégére tesznek extrém használat miatt - és még örüljenek, hogy nem kidobva vannak, mert az ászf szerint adott annak is a lehetősége.
-
válasz
norbertoth #114875 üzenetére
Végre iOS alá is kapott normális sötét témát!
Nálam nem lassú. -
válasz
szabifotos #114857 üzenetére
Szia,
Bármi lehetne, ha nem késő este, akkor marketintől - automata hívogatja a számokat, aztán kapcsolná ügyintézőhöz, ha felveszi a hívott fél, de nem mindig van azonnal szabad illetékes, visszahívni viszont nem lehet -, kezdve, akármilyen eshetőség lehetséges lenne.
Az esti időpontra tekintettel, akár szórakozhatott is valaki, vagy valami ittas, kábszeres...stb. nem tudta, mit csinál és hasonlók.
A szolgáltató nem fog csak úgy blokkolni telefonszámot. -
válasz
Kicsirics77 #114758 üzenetére
Szia,
Amennyiben azzal a kóddal próbálkozol, amivel korábban már aktiválva volt, úgy generált újat és nézd meg úgy.
Leírás: [link] -
-
-
válasz
#86564352 #114577 üzenetére
Mert voltak is kezdeti problémák, mint általában az újonnan bevezetett technológiák nagy részével, igaz ez a szolgáltatóra, de még inkább bizonyos gyártókra.
Aztán csiszolgatják és idővel megoldódnak a problémák.
iPhone-ban (XS Max) használom én is a korábban írt időponttól, de amikor eSIM-re váltottam, már abban az időszakban sem tapasztaltam problémát. -
válasz
Iomega #114392 üzenetére
Nekem csak az utolsó aktív a kezdetek óta .- a nem fogadottat látom a híváslistában, illetve arról a hívásról közben is jön beérkező értesítés, mert foglaltság meg nincs, kicseng, aztán tartás és várakoztatás van, ha kezelni akarom közben -, úgy minden telefonomon működött eddig.
Megpróbálhatod törölni az átirányításokat és beállítani újra.
Az is lehet, hogy a foglalt átirányítása kavar be, az talán nem okés VoLTE alatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Véget vetne a hibrid magdizájnnak az Intel?
- Fujifilm X
- Búvárkodás
- Mégsem búcsúznak a DDR4-es memóriák
- Autós topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nyaralás topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
- Kompakt, megbízható és szuperolcsó Dell Latitude 3180!
- AKCIÓ! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest