- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
adam1400 #97959 üzenetére
Hely függvénye, nálam maximum a térerő minden hálózati módban, a 3G a leggyorsabb H+ módban 30/5 Mbps sebességet tud maximum, de ez jónak számít, problémásabb helyeken jóval lassabb is lehet.
Ahogy írták, a válaszidő is rosszabb 3G-n, általában 27 - 28 ms itt, 4G-n 20 ms alatt van,. jobb esetben 15 ms környékén.
Régen volt a szolgáltatónál (is) 7 és 14 Mbps korlát 3G csomagoknál, már nincs. -
-
Szia,
A jótállás első (kötelező) évében elég a jótállási jegy, utána már kérhetik a számlát is.
A letiltás lehetősége adott, ha nem listaáron vagy Domino csomagban lett vásárolva.
Ajándékba kapta? Jó neki, 21 éve vagyok előfizető a Telekomnál (és jogelődeinél), több előfizetésem is van, platina és arany kiemeltségűek, mióta a kapcsolat program létezik, de még nem kaptam ajándékba készüléket, sőt, a kiírtnál nagyobb kedvezményt sem... -
válasz
Soulfly842 #97929 üzenetére
290 Ft-ért vettem a KIK-ben azt a három az egyben + SIM tű csomagot.
-
válasz
norberto_th #97903 üzenetére
Szerintem független, de ha esetleg annyira régi szállítmányból került elő, hogy még nem, akkor is díjmentesen feloldják a hálózati zárat, attól elvonatkoztatva is, milyen konstrukcióban lett vásárolva.
lugosi: A családtagjaidtól, barátaidtól, ismerőseidtől, vagy bárki mástól, akivel kapcsolatban vagy és megosztod vele a felkínált csatornákon (Facebook, Twitter, E-mail), mit is szeretnél ajándékba.
A keresztértékesítés előtti keresztreklámozás. -
válasz
E.Kaufmann #97788 üzenetére
Budapesten mozgok most csak, amerre eddig jártam, nincs/nem volt gond.
Igaz, 4G-ről tudok csak nyilatkozni, mert nem csak a net, hanem a telefonálás is azon megy. -
válasz
meroly #97733 üzenetére
Szia,
Az online rendelt SIM kártyákat aktiválják és úgy kapod meg, ezért az én olvasatomban csak a rendelés időpontjával tudsz variálni, viszont a promóció 2018. június 6-ig él, legkésőbb akkor tudod megrendelni és adott időponttól fog futni a 2 hónap.
Nem találok leírást, hogy magára a 10 GB promóciónak az aktiválására gondolnak külön, de az logikátlan és problémás is lenne is lenne, mivel feltételnek írják, hogy a csomagban alapban adott 1 GB leforgalmazása előtt kell azt felhasználni.
Amíg keresgettem a lehetséges eltérő leírásokat, addig le is írták a lényeget. -
válasz
Robi_73 #97593 üzenetére
Szia,
Ez így nem teljesen igaz, én például minden hónapban bőven ráfizetnék, ha feltöltős lennék.
Domino esetén a hangra minimum +990 Ft lenne havonta, hogy korlátlanul beszélhessek hálózaton belül, a mobilinternetet meg nem is számolom, mert a sokszorosa.
Aki keveset beszél és netezik, annak megéri a Domino, de van egy (nem is túl magas) határ, ami felett már nem.
A másik, hogy nem csak a Domino előfizetők kapnak ilyen vagy olyan ajándék mobilinternetet vagy lebeszélhetőséget - még ha a szolgáltató szemszögéből érhető is, hogy azokat próbálja a gyakoribb/nagyobb mértékű használatra rászoktatni -, az egyéb előnyökről nem is beszélve, ami csak a havi díjas előfizetőknek jár.
Nem szabad általánosítani, előfizetésre levetítve kell összességében nézni, hogy kinek jobb a havi díjas előfizetés és kinek a Domino. -
válasz
szabogabor10 #97508 üzenetére
Valóban, maradjon is így!
-
Online Domino adategyeztetés, elsőre sikeres, 1 perc alatt lefutott az egész, jött SMS is, illetve az online felületen is azonnal változott, meghosszabbodott egy évvel az érvényességi időpont.
A korábbi néhány negatív tapasztalat alapján rosszabbra számítottam, de szerencsére nem volt gond. -
válasz
zsolt19900 #97453 üzenetére
Szia,
A hivatkozott leírás szerint csak belföldön használható fel.
-
-
válasz
sketchifun #97342 üzenetére
Szia,
Egy helyen/cellában tapasztalod csak 3G módozatokban a problémát, vagy máshol is?
Korlátlan mobilinternetem van, bár itt korrekt 4G+ hálózat van, de átkapcsoltam 3G-re és nem jelentkezett az általad leírt probléma. -
válasz
Black_Raven #97286 üzenetére
Szia,
Kikapcsolás: -HANGPOSTA a 1414-re.
-
válasz
zsoltzsolt #97277 üzenetére
iPhone/iOS esetén nem ilyen egyszerű a dolog, ott közvetve lehet csak eszközölni a szolgáltatónál a részleges átirányításokat, különböző GSM kódokkal.
-
válasz
fornettisuti #97229 üzenetére
Nem találok (már?) olyat, pedig szívesen hozzászóltam volna.
Lehet, hogy valóban törölve lettek, Kata (és csapata) pedig továbbképzésen volt azóta, mert már nem azt írják. -
válasz
fornettisuti #97224 üzenetére
Tegnapi Telekomos hozzászólást látok, miszerint a VoLTE technikai hiba miatt lekapcsolva, a javítás folyamatban...stb.
-
-
válasz
azigazimoris #97134 üzenetére
Olyan gondom sosem volt, bízom benne, hogy eztán is úgy lesz.
-
válasz
szabogabor10 #97097 üzenetére
Nem száműzik.
Az SMS hamarabb ment 4G-n, mint a hanghívás.
Faragják, integrálnak, faragják, integrálnak.
A kommunikációjukat fenntartásokkal szoktam kezelni, pláne ügyintézői szinten, bántani ugyan nem akarom őket, de az egyik nem tud a problémáról, a másik szerint csak nálam van gond, általánosságban nincs, a harmadik legalább utánanéz és elismeri, hogy en bloc nem működik, karbantartás, javítás van. -
válasz
detroitrw #97081 üzenetére
Ha azt szeretnéd, hogy aktív maradjon a SIM kártya, akkor csak felhasználni tudod az egyenleget.
Belépsz a Mobil vásárlás felületre; Link és a Megvásárolható termékek kategóriában is nézelődhetsz.
Pár napos deaktiválás nincs, vagy aktív a SIM kártya (rendelkezésre állási idő, vagy hívószám lekötési idő), vagy a lekötésin is túl végleg inaktív. Utóbbi esetben visszaigényelhető a fennmaradó összeg, az elsőnél pedig felhasználható, kombinációs lehetőség nincs. -
válasz
Bornie127 #97065 üzenetére
Szia,
Jól emlékszel, mivel jellemzően féltörthavi számlázású, jóváírás nélküli opciók.
(A havi díj az igénybevétel első hónapjában a használat első napjától a hónap utolsó napjáig időarányosan számlázódik, míg a használat további hónapjaiban minden megkezdett hónapra a teljes havi előfizetési díj fizetendő. A fel nem használt kedvezmény az ügyfél számára elvész.)
Hónap végéig fizeted, addig használd, amennyire lehet. -
válasz
Lackooo84 #97024 üzenetére
Akkor a böngésződben nem stimmel valami, akár egy korábbi kapcsolódó előzmény vagy süti is befolyásolhatja, azzal pedig a szolgáltató nem tud mit kezdeni.
Amikor komolyabb karbantartások vannak, akkor mindenkit kiléptet a rendszer és több tényező függvénye, hogy mikor tud a böngésző elmentett adatok alapján visszaléptetni és mikor nem, bizonyos esetekben muszáj törölni az előzményeket. -
válasz
Lackooo84 #97020 üzenetére
Leginkább Chrome-ot használok én is, amivel most is tökéletesen működik nálam laptopon és mobilon is.
Ha több munkaállomáson is kipróbáltad és sehonnan sem tudsz belépni, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, jelezd a problémát, ha hozzáértő és alapos illetékest fogsz ki, akkor járulj hozzá, hogy ő is megpróbálja a te fiókodba a belépést, add meg a jelszavadat - később módosíthatod, ha gondolod -, ha neki sem fog menni, akkor továbbítja az illetékesek felé a hibát.
-
válasz
jbnd-007 #97016 üzenetére
Most biztos működik, mert az imént beléptem és befizettem a számlát:
Amennyi hibát itt írnak néhányan, annak nagy részével nem szoktam találkozni, akiknél jellemző a probléma, azoknál érdemes a korábban többször írt módszereket kipróbálni, mert lehet, hogy náluk (is) van gond, például másik böngészővel tesztelni, a böngésző(k) tárolóját törölni, bővítmények nélküli belépést eszközölni, privát/inkognitó lapon kipróbálni.
-
válasz
Donki Hóte #96988 üzenetére
-
válasz
farkas63 #96980 üzenetére
Hol van ilyen probléma?
Újpesten nincs gond, de hamarosan indulok itthonról több helyre és távolabb is és nem szeretnék csapdába esni, mert nagyon kelleni fog a mobilinternet.
Mondjuk van másodlagos Vodafone-os SIM kártyám, de azon nincs korlátlan mobilinternet, csak a Telekomosom olyan. -
válasz
szabogabor10 #96913 üzenetére
Nincs, 4G mobilinternet amúgy rendben, a sebesség és a válaszidő a szokásos jó.
-
Szerencsére nem kivezetés történt - mert akkor a mai naptól senki sem használhatná, hiába volt eddig aktív az opció -, hanem csak lezárták, így bár újonnan már nem aktiválható, de akiknél aktív a Most, ott a kivezetésig használható marad, azt meg csak reméljük, hogy a kivezetés sokára lesz, esetleg csak úgy, hogy lesz megfelelően jó alternatíva.
-
válasz
luci87 #96766 üzenetére
A felhasználás módjától is függ, de ha rendszertelen vagy viszonylag kevés a netezés, akkor ár-érték arányban a telefonszám rendelkezésre állási idejéig felhasználható Maraton 4 GB 3559 Ft-ért a legjobb talán, kivéve persze, ha havonta felhasználásra kerül 4 GB, mert akkor a Domino Net 4 GB 3290 Ft/30 nap.
-
válasz
Joezyka #96751 üzenetére
Szia,
Igen, a SIM feliratot magában foglaló nyitott lakat az jelenti, hogy nincs hálózati zár a készüléken.
Nincs amúgy jelentősége, mert a Telekom - eltérően a másik két szolgáltatótól -, azonnal feloldja kérésre bármilyen konstrukcióban (lehet még hűséges előfizetéshez tartozó, akár részletfizetésre) vásárolt készüléken díjmentesen a hálózati zárat. -
válasz
gyáliSanyi #96735 üzenetére
Szia,
Igen, a jogszabály úgy írja elő, hogy évente kötelező az újbóli adategyeztetés.
-
Szia,
0 Ft akkor is lehet akár drágább csúcskészülék is, ha a (leg)drágább díjcsomagokra aláír hozzá hűséget, úgy részlet nincs a telefonra, de attól még tiltható, ha a számlákkal elmarad és odáig fajul a dolog.
Az előfizető késedelmes számla kiegyenlítése esetén a Szolgáltató által alkalmazott jogkövetkezmények
A Szolgáltatás díjának megfizetéséért az Előfizetői Szerződést aláíró Előfizető a felelős, függetlenül a Szolgáltatás tényleges igénybevevőjétől. Utólag fizetett szolgáltatás esetén, amennyiben az Előfizető és a Számlafizető egymástól elkülönül, úgy a számla kiegyenlítéséért egyetemlegesen felelnek. Ebben az esetben az Előfizetői Szerződés feltételeit valamint az ÁSZFet a Számlafizetőnek is el kell fogadnia, s ezt az Előfizetői Szerződés megkötésekor aláírásával megerősítenie.
Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti. A kedvezmény igénybevételekor kötött megállapodás aláírásával létrejött tartozás-elismerés az esetleges behajtási eljárás során felhasználható.Forrás: Link
Ha részletre vette, akkor az induló összeg lehet 0 Ft, de a teljes árat is kiírják, illetve a számlán szerepel (az első oldalon), hogy A számla Részletfizetési melléklettel érvényes., de mint a fenti feltétel is mutatja, nem csak részletre vásárolt készülék esetén kell/lehet tartani a letiltástól, hanem bármilyen más hűségkonstrukciós vásárlás esetén is, szóval csak körültekintően!
-
válasz
Indian74 #96706 üzenetére
Torrentre nem jó, de arra nem is mobilinternet való - bár könnyen beszélek, mert egyáltalán nem torrentezek, de ellenkező esetben is ezt mondanám -, illetve papíron a VPN is lassítva van, de annál sosem tapasztaltam még a (10/5 Mbps) lassítást, mindig megy maximummal, ahogy minden más is.
-
válasz
Oposzumtoszó #96687 üzenetére
Szia,
Utána kell járni (már amennyire lehet), hogy miként történhetett, mert lehet felelős csak a párod testvére, vagy csak a szolgáltató ügyintézője, de az is lehetséges, hogy mind a ketten, mindegyik verzióra létezik egyszerű magyarázat.
A fejlemények függvényében lehet lépni, de a rendőrségi feljelentést követően kinyomozzák és ha jogsértés megállapítható a leírtak alapján, akkor az a szerződés (hosszabbítás) semmis lesz. -
válasz
zsoltzsolt #96612 üzenetére
Akár olyan is lehet.
-
válasz
rayoliviero #96596 üzenetére
Pedig van benne ráció, jól kitalálták, mert egyrészt csak arany/platina kiemeltséggel lehet a 24 hónapos hűség esetén hűséget hosszabbítani és úgy készüléket venni 21 letelt hónaptól, másrészt ez a kedvezmény csak az előfizetésre vonatkozik, a költési szintre nem, utóbbinál marad a 24 hónap.
Az meg a készülék pontos típusának, aktuális árának és a költési szintnek a függvénye lehet, hogy megéri a szolgáltatónál venni vagy sem, néha olcsóbban adják, mint bármely más hivatalos viszonteladó, máskor meg drágábban.
A függetlenség nem lehet szempont, mivel a Telekom egyrészt már szinte minden készüléket hálózati zár nélkül forgalmaz, másrészt díjmentesen függetlenít a vásárlási konstrukciótól függetlenül, hűség alatt és még részletfizetés esetén is. -
válasz
Oposzumtoszó #96580 üzenetére
Akkor lehet, hogy most is szerencséd lesz a készlettel kapcsolatban, többen is írtak már ilyen tapasztalatot, így biztos előfordul néha, hogy a webshop készlet nem jelzi - mert még nem vitték fel, vagy a fene tudja -, de van raktáron.
-
válasz
Oposzumtoszó #96577 üzenetére
Olvastam tegnap a Note 8 topikban a problémádat.
Ahogy nézem, a webshop készlete alapján abban az üzletben pont nincs jelenleg Note 8.
Amennyiben elfogadják a kicserélési igényt, próbáld megbeszélni az ügyintézővel, hogy addig maradjon nálad a készülék, amíg nekik le nem szállítják az újat, hátha belemegy.gyuromoj: 30-án már nyomhatod a honlapon a Visszahívást kérek gombot az üggyel kapcsolatban, vagy 31-én mehetsz olyan üzletbe elindítani a számhordozást, amelyik azon a napon (szombaton) nyitva van.
-
válasz
Oposzumtoszó #96573 üzenetére
Szia,
Amennyiben fogyasztói minőségben vásároltál (tehát nem cégre...stb.) és van náluk készleten adott típusú készülék, valamint a hiba/meghibásodás egyértelmű, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot - tehát indokolt a kicserélés -, úgy cserélniük kellene, ha pedig nincs készleten, akkor berendelik és a 15 napra törekedéses jogszabályi rész következik (ami a kijavításra is vonatkozik).
Mivel üzletben vetted, így nem adott a 14 napos elállás, ezért más típusú készülékre elállással áttérni direktben nem tudsz - hacsak az ügyintéző be nem vállalja, hogy saját szakállára lepapírozza valahogy -, hivatalosan csak akkor tudnál, ha azt mondanák, hogy nem csak készleten nincs náluk, hanem rendelni sem tudnak már abból a típusból, ami miatt át kellene térni a normál jótállási/szavatossági körbe és nem csak a kicserélés, hanem a kijavítás sem menne, illetve árleszállításban sem tudnátok megegyezni, mert a sorrend; kijavítás, kicserélés, árleszállítás és elállás. -
válasz
thomas77 #96458 üzenetére
Sehonnan nem kellene tudnod, így működik a rendszer, de attól még szabálytalanul, simán tovább lehet lépni, nyert ügyed lesz, mert minden leírásban éjfél szerepel, még a fordulónap tekintetében is, így szinte mindenkit érint a probléma, akinek meghatározott adatkerete van.
-
válasz
norberto_th #96436 üzenetére
Ilyen van: Link
-
válasz
thomas77 #96366 üzenetére
Díjmentes promóció, illetve olyan opció, amit megfelelő tájékoztatás mellett bevezetnek, hosszabbítanak és kivezetnek, amikor csak akarnak, teszik ezt jogkövetkezmények nélkül, de attól függetlenül az ászf megfelelő mellékletében megtalálható: Link
kakix: Az még csak 3 év körüli típus, remélhetőleg nem fog túl sokáig tartani, érdemes közben majd rákérdezned is akár, hogy hol tart a dolog.
gyarmatinic: Az S8 tekintetében érdemes várni, az S9-ek forgalmazásának bevezetését követően, biztos olcsóbbak lesznek majd idővel.
-
válasz
gyarmatinic #96354 üzenetére
Én csak azt látom, hogy gyakran változik a kedvezmény mértéke akár a készülék típusa függvényében is, egyszer az egyikre kevesebb és másmilyenre több, aztán megint módosul, néha bizonyos típusokra extra (online) kedvezmény is van, aztán az megszűnik, illetve átvándorol más típusra.
-
válasz
atosan #96300 üzenetére
A korlátlan netre nem, de EU-s rendelet miatt a kiegészítő opcióknak igazodni kell az alapcsomaghoz, nem lehet attól eltérően megkülönböztetni, előnyben részesíteni...stb. semmilyen adatcsomagokat.
staker: Ezt muszáj volt meglépnie a szolgáltatónak, ha nem akar büntetést emiatt.
Mondjuk nem az első eset, hogy az EU-s szabályozás, vagy annak a hazai felügyeleti szerv által történő értelmezés és végrehajtatása a fogyasztókat (is) hátrányosan érinti. -
válasz
csimpas #96294 üzenetére
Szia,
Ez lehet az oka, ma lépet életbe a módosulás:
A Belföldi korlátlan tematikus adatopciók igénybevételi feltételei kiegészítésre kerülnek azzal, hogy az előfizető díjcsomagjában foglalt adatmennyiség elérésére irányadó általános feltételek szerint (az adatforgalmazás lassítása vagy leállítása), azzal összhangban a díjcsomagban foglalt adatmennyiség elérésekor az adatopció keretében biztosított alkalmazásokhoz használt adatforgalom is lassításra, illetve leállításra kerül.
Forrás: Link
-
válasz
Gerasz #96284 üzenetére
Szia,
Domino előfizetésre is lehet számhordozni, nem csak havi díjasra:
A számhordozáskor - számod megtartása mellett - szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás - azaz Domino - előfizetést, díjcsomagot szeretnél-e, függetlenül attól, hogy milyen konstrukcióban vagy a jelenlegi szolgáltatódnál.
Forrás: Link
-
Nem volt az év elején olyan ügyintézés, ahol beazonosíthattak valamilyen módon a kapcsolódó előfizetésen?
8: Nálunk van a családban két olyan idősebb személy is, akinek nem okostelefonja van, így simán megér havi 190 Ft-ot a családi mobil opció, ki van használva rendesen, bár nem csak általuk.
Más kérdés, hogy én alapban is ellene vagyok annak, hogy külön alkalmazásokat telepítgessek, regisztrálgassak és erőltessek rá másra is csak azért, hogy neten olcsóbb legyen valamennyivel a telefonálás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 25
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest