- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
erdoke #59577 üzenetére
Na én akkor neki se vágok komolyan.
Most azon a gépen dolgozok, amin el voltak mentve az előfizetések jelszavai (telefonszám+jelszó). Hogy ezt mi a fenéért kellett megváltoztatni? Nincs telekom otthoni előfizetésem, valószínű nem is lesz. Csak a mobil. Tök jól működött idáig, be tudtam lépni, el tudtam intézni amit akartam. Most már nem tudom. Látom, hogy a Telekom példálózása szerint "Józsi" milyen egyszerűen meg tudja oldani, hogy fiókozik, ezt csinál, azt csinál, belép facebook-kal, és...Basszus telekom, eddig legalább működött, hogy a nyomorult telefonszámommal be tudtam lépni. Elfelejtettétek a régi mondást: ami működik, azt nem kell megjavítani.
(Most tekintsünk el attól, hogy a webshop tekintetében ez nem igaz, mert az nem is igazán működött, azaz hol működött, hol nem. De az előfizetések rész legalább működött.)
Mi a fenéért kellett átalakítani? Gratulálok nekik. Na nem baj, majd intézünk mindent telefonon a jövőben, ha ez kell nekik 2015-ben, hogy elrontsák az eddig működő, önkiszolgáló online felületet. Legalább munkahelyeket teremtünk vele, mert több ügyfélszolgálatos fog kelleni, az tuti -
Egyébként kíváncsi vagyok rá, hogy magának a Telekomnak mi a véleménye a saját weblapjáról. Tudnak-e ezekről a tömegesen jelentkező hibákról? Figyelnek-e a visszajelzésekre?
Furcsa, hogy hosszú ideje ennyire bugos a webshop, egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért nem üzleti érdekük a hibákat kijavítani, amikor ez már komolyan vehető értékesítési felületnek számít.
Esetleg van infótok arról, hogy mennyire foglalkoznak a véleményekkel, visszajelzésekkel? -
válasz
dptrsk #59508 üzenetére
Különböző előfizetők nevei alatt van (magán és céges számok). Eszem ágában nincs most elkezdeni ezzel játszogatni.
Én elhiszem, hogy ők ezt remekül kitalálták, hogy majd odaül az ember, elkezd gépészkedni, hogy nekik kevesebb melójuk legyen, de sokan nem fogják ezt megtenni, így szerintem csak feleslegesen sok melót vettek a nyakukba. De hát ez nem baj, legalább lesz felvétel a telefonos operátorok között.
Semmilyen fiókot nem csinálok, be volt regisztrálva mindegyik Online ügyintézésre, működött. Ne csináljanak nekem szabadidős programot, hogy fiókozgassak. Majd kapkodják a telefont az ügyfélszolgálaton.
-
válasz
22balu #59499 üzenetére
Micsoda??!? A meglévő regisztrációkat újra kell regisztrálni? Van 4 számom náluk, azt hiszik ezek hogy újra nekiállok játszani mert ők egy új felületet álmodtak a weblapjuknak? Nyugtassatok már meg hogy ez nem komoly...
Ha így van, akkor részemről regel a fene, innentől minden piszlicsáré ügyintézési dolgommal hívom az ügyfélszolgálatot, ha már tesznek arról hogy saját magam ne tudjam elintézni amit akarok. Ha ez így nekik olcsóbb, akkor lelkük rajta
Ha ők jobban szeretik, ha a munkatársaikat ugráltatják és feltartják minden hülye kérdéssel, akkor rajtam nem fog múlni. Természetesen azonnal felnyomom őket, ha a jogszabályban meghatározott időn belül nem kapok ügyintézőt. Amúgy rendesek, sokkal könnyebb valakit telefonon ugráltatni, mint odaülni a gép elé és megcsinálni magam.
Mikor az ember azt hitte hogy már nem lehet rosszabb a webes felület, kiderül, hogy: de. -
Nem gondoltam, hogy lehet fokozni a felület eddigi problémáit.
Lehetett.
-
válasz
dptrsk #59459 üzenetére
Nálam is hol karbantartás, hol a kapcsolat nem megbízható. (Ez az új biztonsági szoftverem dolgai alapján jelentheti simán csak azt, hogy a tanúsítványával van valami nyűgje. De szinte minden tanúsítványra köhög a progim, mindent a biztonságos böngészőben akar, ami ilyesmi, úgyhogy erre azért olyan nagyon nem adok.)
-
válasz
BobChemistry #59218 üzenetére
Mondjuk azért ez vicces, lévén hogy a fogyasztóvédelmi szabályok szerint a vásárlás helyén kell hogy átvegyék.
-
válasz
erdoke #59101 üzenetére
"Mi köze a mozgásnak a lépés számláláshoz?"
Komoly?
Hát szerintem annyi, hogy ha jár az ember (=lépked), vagy fut (=lépked csak gyorsan), akkor mozog.
Amúgy szerintem egy jó motivációs lehetőség, ha valami méri, hogy mennyit mozogtam adott idő alatt. Javul az ember erőnléte, több dologban pozitív hatással van a szervezetre a mozgás.
De mondom, lehet hogy ezeket már megcáfolták azóta, én még így tudom.
Az oroszlános példád korrekt, mivel mind az oroszlán, mind az antilop hobbiból, testedzés szintjén mozog, és úgy hallom újabban mind hordanak okosórát és/vagy fitnesz karperecet is. Tehát teljesen korrekt és életszerű vadon élő állatoknak a napi életbenmaradáshoz szükséges mozgását hasonlítani a civilizációban élő ember hobbi testmozgásához, mert ebből nem származnak fals dolgok!
Komolyra fordítva, biztos írsz néha helytálló dolgokat is, de az ilyen képzavaraid teljesen elhiteltelenítik a mondanivalód.
A kalóriás témákat szerintem ne keverjük ide, azt meg sem említettem. Csak a mozgásról volt szó. -
válasz
313313 #58903 üzenetére
De akkor nem lenne jutalék!
Érdemes megfigyelni, bemész egy T-be ügyet intézni. A munkatárs dobálja a tollát az asztalon, grimaszol, és egyáltalán igyekszik tudatni veled, hogy semmi kedve hozzád. Elnyeffented magad, hogy akkor érdekelne egy nagyobb mobilinternet előfizetés, mintha kicserélnék, kenyérre lehet kenni. Megtörtént velem a múlt héten az egyik Tpontban. -
válasz
generaltoti2 #58757 üzenetére
Platina kártya a készülékvásárlásnál ne nagyon befolyásoljon, nem igazán ad készülékkedvezményt. Esetleg a részletfizetést.
-
Úgy érzem kezdem észrevenni a felengedett telenoros állomány hatását a hálózatra. Két helyen ma, ahol állandóan volt teljes LTE térerő, most már csak közepes-gyenge LTE térerő van, illetve egyik helyen vissza is dobott H+-ra. Csodálatos.
Amúgy nem gondoltak bele, hogy egy okkal kevesebb, hogy miért legyen az ember Telekomos? Mert eddig az igen kiváló LTE lefedettség egy elég konkrét előnyt jelentett. Talán itt az ideje, hogy visszahordozzuk a céges számainkat a telenorhoz, úgyis van egy céges csomagjuk ami meglehetősen tetszik. Azt ha párosítjuk a telekomos 4G hálóval akkor az nem olyan rossz kombináció úgy látom. -
válasz
Pinocchio23 #58722 üzenetére
Egy telekom üzlet.
Komolyra fordítva, igazolni kell, hogy te vagy az előfizető. Korábban nekem cseréltek enélkül is kártyát, legutóbb viszont már nem.
-
válasz
Tibicsucsu #58354 üzenetére
Általában igaz, hogy lakossági next csomaggal készüléket venni nem szabad. Nagyon megdobja a havidíjat.
-
válasz
Daniel Alves #58064 üzenetére
Rendőrség, feljelentés, IMEI alapján tiltsák le.
Egy ismerősömnek ugyanez volt, 2 hónapra rá meglett egy gsm boltban. Így vissza is kapta.
-
válasz
killzone1987 #57844 üzenetére
Nem csak a részletet, hanem plusz a készülék kötbért is.
-
válasz
Pszihonaranc #57752 üzenetére
Nem mentenek át semmit, de a többi stimmel.
-
válasz
GeneraL_XTX #57437 üzenetére
Mi volt a megoldás? Egy barátomnak csak így sikerült.
-
válasz
GeneraL_XTX #57417 üzenetére
Másnak is volt ugyanez a hiba, hozz létre új fiókot és azzal menni fog.
-
Szerintem meg igen. Többen fogják használni ugyanazt a szolgáltatást. A Telekom a lefedettségi térképet látva eddig is első volt az LTE kiszolgálásban, a magam részéről nem hiszem, hogy előnyét fogom érezni (Telekomosként) a Telenor tornyok használatának, míg a telenorosok valószínűleg profitálni fognak belőle.
De majd elválik gondolom. -
válasz
szabogabor10 #57235 üzenetére
Nem hiszem, hogy nagy szükségünk lenne arra, mint ahogy azt sem hiszem, hogy egyáltalán bármi előnyét látnánk.
Radi8tor1: én is ettől tartok.
-
Nem örülök neki. Részben ezért maradtam telekomos, mert elsőrangú az lte háló. Most úgy érzem, hogy az általam befizetett pénzből a telenorosoknak lesz lte-je.
Egy okkal kevesebb, hogy miért legyek telekomos. Ha átmegyek máshova, akkor mostantól 14 évig nem kell aggódnom emiatt 😐Persze addigra már nem 4G hanem 10G lesz 😉
-
válasz
ForRedGlory #57137 üzenetére
Igazad van. Egyszer volt egy panaszom garis ügyintézéssel kapcsolatban. Kaptam egy választ, hogy elnézést kérnek és igazam van, de a jövőben is úgy kéne csinálni (ahogy egyébként ellentétes a fogyasztóvédelmi szabályokkal).
-
válasz
bwin.party #56925 üzenetére
Én kezdő vagyok dominó téren, egy van újabban a családban. Mi a Telekom online felületén töltöttük fel, és az egész feltöltést univerzális egyenleggel felhasználható egyenlegbe tette. Esetleg érdemes úgy csinálni legközelebb.
-
válasz
Something_ #56738 üzenetére
Én is ugyanilyen csomagban vagyok, és nekem is az ismerősök többsége T-s. Ebben a hónapban viszont mégis belefutottam már nem egy olyan hívásba a nem T-sekkel, ami 30 perc felett volt. Ergo az e havi számla nem lesz baráti.
-
Van két t-mobilos sim kártyám, mind a kettő micro. De most nézem, hogy teljesen másképp néznek ki.
Mi eközött a kettő között a különbség? -
Távszámla nálatok működik?
-
válasz
n@p@lm #56492 üzenetére
Ajjaj, a "mobiltudós vagyok" pólóban portyázó arc a telekomban... Én már menekülök előle. Felénk is van egy, bevittem a múltkor szervizelni a telefonomat, újraindulásos gondjai voltak. Eljutok az automatáig, hogy kérjek magamnak egy sorszámot a szervizbe, de mielőtt végeznék vele, levadász. Mi a probléma a telefonnal, mondom újraindulgat. Megnézheti? A kezemben volt, odaadtam. Nem kellett volna. Gyakorlatilag letépte a hátlapot, U alakra görbült a kezében (még szerencse, hogy rugalmas volt). Kerekedett a szemem, kivette az akksit, majd visszatette, nagyon köszönöm neki így utólag is.
Tényleg ilyen kifejezetten portyázó tekintettel jár körbe, húzódik el előle az ember, hogy nehogy "segítsen". Nem tudom miért égeti magát a telekom ilyenekkel, pláne ez a "mobiltudós vagyok" felirat, háááát, necces.
-
válasz
ForRedGlory #56207 üzenetére
Köszi, szuper. Figyelni fogok erre, hogy ha lemondjuk, akkor a másik is le legyen mondva.
-
Domino 5 kérdésem lenne, előre bocsátom nagyon kezdő és tudatlan vagyok dominó kérdésben.
Tehát az adott dominó 5 előfizetésen aktiválva van netplusz s csomag (200 mega), úgy hogy megújul majd. Addig lassítják, míg eljön a következő forduló, ezt látom.
A kérdés az, hogy ebben benne van valami napinet 190 Ft-ért, azaz ha forgalmaz a telefon, akkor 10 megáért ezt ugye levonnák. Kérdés: jól gondolom-e, hogy ha van netplusz s, akkor ez a napinet nem is tud aktiválódni, mert mindaddig amíg aktív a netplusz s, azt a lassított netet használja a telefon (elég egyenleg lesz rajta a fordulónapon, hogy meg tudjon újulni). Szóval jól gondolom, hogy ez így működik?
-
Szerintetek mi a fenéért nem megy, hogy a t-email-es email címemet beállítsam egy levelezőben? Mindent úgy csinálok, ahogy a neten le van írva (imap, smtp port, felhasználónév a teljes email cím, jelszó tuti jó, mert a weben beenged vele), mégse akar menni. Az Outlook for Android-dal próbálom.
-
Úgy érzem, hogy ha még egyszer lemegy a tévében a "lámpáthagyújtok" reklám, tombolni fogok. Vegyék már le pls.
-
Amúgy a Webshop mikor működött utoljára hibamentesen?
-
-
válasz
Blackmirror #55563 üzenetére
Csak azért volt off, hogy nehogy rámpirítson valaki, hogy elmegy a beszélgetés az üzleti szolgáltatások irányba
-
De mint írtam, nekem konkrétan az üzleti szolgáltatással van/volt tapasztalatom.
Sajnálom egyébként ezt a céget. Régen ők voltak a "default" mobilszolgáltató. Remélem, hogy még visszakapaszkodnak minőség és megbízhatóság terén. Nem ezt érdemlik - saját maguktól - azokkal a fejlesztésekkel, amiket megcsinálnak (gyakorlatilag minden új technológiában elsők a bevezetésben). Az új LTE hálójuk, amilyen lefedettséggel megcsinálták, le a kalappal. Csak valahogy az internetes általános üzemműködésnek kellene megjavulni.
-
Nem tudom, hogy a feltételek másak-e, nálam olyan dolgokat műveltek, hogy sosem bíznám rájuk még egyszer a céges informatikát.
A t-email mint email cím meg egyenesen vicc. Múltkorában kértem egy névcserét. Hol a régi névvel működött, hol az újjal. Hol egyikkel se enged be. Tudom, egyszer már beszéltük, hogy neked mindig működik, nekem nagyon sokszor nem. Annyiszor, hogy feladtam a vele való próbálkozást. Azt hiszem, egyetlen eszközömön sincs beállítva az a cím ma már.
A felülete külön megérne egy posztot, azt hiszem a 90-es évek végén készülhetett. -
Az a poén, hogy különböző informatikai szolgáltatásokat is árulnak vállalkozásoknak. Majdnem előfizettem egyre, csak miután hetek alatt se sikerült beállítani, így végül mégsem.
Most belegondolok, ha informatikában az ő ügyfelük lennék, akkor mára már a./ kitéptem volna a hajam, b./ magától hullott volna ki? -
Én a következőképp számoltam, hátha segítség.
6500 ugye elektronikus számlával készülék nélkül, ugyanígy a next m 10k. Tehát a különbség 3500. A kérdés nálam az volt, hogy ebbe mennyi hálózaton kívüli hívás, illetve hálón kívüli sms fér bele. Úgy számolok, hogy éves, vagy kétéves szinten. Éves szinten ez legyen 42 ezer Ft. Szerintem ebbe simán belefér a többlet, ha esetleg túlszaladnék rajta, azaz éves szinten amit ráfizetek a havi 6500-ra, az tuti nem lesz 42 ezer Ft. Így a next m nekem nem érte meg, de az s igen. Különben, az ország fele telekomos.
-
Vettünk egy dominós kártyát. Az lenne a kérdés, hogy honnan deríthető, hogy dominó mi? Tehát, hogy 5, vagy sima. A szerződésen van egy ilyen rovat, hogy díjcsomag, de az üres. Akkor lehet, hogy sima dominó?
Vagy online le tudom kérdezni?Azt jól gondolom, hogy akár dominó 5, akár sima dominó esetén a "nincs még net a csomagodban" oszlop alapján kell néznem a mobilinternetet? (Ez utóbbit szerintem már kérdeztem, csak nem találom.)
-
válasz
ForRedGlory #55016 üzenetére
Ezeket eladják használtként?
-
Köszi mindenkinek az ötleteket és segítséget az elektronikus számla ügyében, mai nap meg is érkezett az email, hogy letölthető a számlám a My T-n és úgy is volt, megvan a link, pdf-ben letöltöttem.
Még egyszer köszi!
-
válasz
Teko001 #54955 üzenetére
Csavarok egyet a dolgon: üzleti előfizető vagyok, lakossági csomagra előfizetve.
Most megjelent egy link a számla alatt, hogy megtekintés, meg is lehet nézni, de pdf-ben nem lehet letölteni, hanem csv-ben lehet letölteni a hívásrészletezőt. A pdf link inaktív. De legalább valami fejlődés van. -
"a számlán ott a számlaszám, átutalás közleményébe pedig beírod a fizetendő számla azonosítóját"
Ez lenne a cél! Ezért kéne egy számla! De nincs! Csak befizetésre váró összeg.
Milyen szinten tudok még bejelentkezni? Látom az összes számunkat, mindegyikhez tudok szolgáltatást megrendelni, törölni stb. Ez egy cég, az összes előfizetésünket látom. Ettől lejjebb/feljebb lévő szinten kell bejelentkezni ahhoz, hogy lássam a számlánkat?My T-n? Nem igazán tudom, hogy az mi. Először kapnék elvileg elektronikus számlát, tavalyig papír alapút kapott a cégünk.
-
Most be tudtam lépni, de ugyanaz a problémám, mint egy hónappal ezelőtt. Látom, hogy mennyit kéne befizetni, de nem látok és nem tudok letölteni számlát.
Ez egy céges előfizetés, és NAGYON kellene a számla.Az alatt a szövegdoboz alatt, hogy befizetésre váró számlák, csak egy olyan újabb szövegdoboz van, hogy Befizetett számlák, és ott azt írja, hogy jelenleg nincs elektronikusan elérhető befizetett számlám. Befizetésre váró számlát pedig egyetlen menüpontban se találok, már a dokumentumokat is átböngésztem, csak a vásárlások számlái tölthetők le onnan.
Ez most normális? Csak befizetni lehet ezen a felületen, és később jön a számla? Vagy hogy? Hú, de megbántam, hogy váltottunk papír alapú számláról.
Elvileg ahogy látom, az email címem meg is van adva, hogy hova kéne kapnom az értesítést a számláról, email nem jött, csak a befizetendő összeget látom. A magán előfizetésemet a távszámlán keresztül már rég el is felejtettem, letöltöttem pdf-ben, befizettem. Most akkor hogy lesz itt számlánk? Ez gáz.
Még egy gond: fizetési módnál csak telekom fizetés, bankkártyás fizetés az otp felületén, és mastercard alkalmazás jön fel. A fizetendő összegnél meg azt írja, hogy banki átutalás (ahogy egyébként szoktuk is a fizetést csinálni). De átutaláshoz kéne a számla, milyen számlaszámra, milyen közleménnyel stb. De számla és számlaszám nincs.
Várjak vele valameddig, vagy ez nem fog megjavulni magától? -
-
válasz
[P]laci #54922 üzenetére
A másik számlámat, ami évek óta távszámlás, már rég ki is fizettem. Csak a Telekom online felülete áll ott egy helyben. Semmihez sem férek hozzá, csak mutatja, hogy be vagyok jelentkezve.
Egy gondolat. Tudják, hogy kb. hány ügyfelük van. Ezen belül tudják, hogy kb hányan használnak elektronikus számlát. Azt véleményem szerint meg lehet határozni, hogy egy ekkora felhasználóbázishoz mekkora infrastruktúra kell. Pláne, ha ez az infrastruktúra azt szolgálná ki, hogy minél előbb, minél olcsóbban (postai átfutás ideje helyett, postai költségek helyett) hozzájussanak a pénzükhöz. Hogy ezt miért nem áll érdekükben / módjukban elősegíteni, rejtély.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Tőzsde és gazdaság
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nintendo Switch 2
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Könyvajánló
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest