- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
salieri. #49225 üzenetére
igen, ez úgy néz ki ahogy ki kell nézni! a hátsó ajtó kárpitját lehet valami kikoszorálta, de lehet gyerek is, azok kíméletlenek minden cuccal, amit elérnek!
MÁS:
Kicseréltem a lagunában is az izzítógyertyákat, 4ből nem 2, hanem 3 volt rossz..... Örök szabály, hogy hidegben nem szerelünk, hát én megtettem, a gázolaj visszavezető t-elágja bánta, ahogy kínlódtam az izzítógyertyákkal, letörtem az oldalsó ágát...... nagyon szuper, azt sem tudom, hogy honnan szerezzek ilyet.... -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
salieri. #49225 üzenetére
Az ilyen eladókat azért szeretem mint ez mert ő legalább szépen lefotózza a hibákat, stb... meg szép ház előtt áll ami azt jelenti hogy igényes a család is. Mondjuk az is látszik a képeken hogy esküvőn is részt vettek nem oly rég.
De ha ehez az árhoz hozzáadod a honosítást meg az útiköltségeid akkor lehet azért az árért értelmesebb itthon nézni kocsit. Mert amit linkeltét az 8xx ezer volt. Ez milla felett. Szóval nálunk is kapni milla felett szépeket ha jól kifogod.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
salieri. #49218 üzenetére
Nem csak az oldalt mutatja, a konkrét kocsit nem mutatta.
(#49219) Pecc:
Az én 2001-es talicskámba 341k megtett kilométer van. Lassan 342k. És érdekesség hogy amennyien szidják különböző helyeken hogy ez a csórók kocsija stb... ahoz képest ennyi kilométer után is az ülés ugyan olyan alakot tart még, stb... mint ha új lenne. Van rajta egy pici szakadás azon a részen ahol a varrás van a háttámla és az ülőrész között de ennyi.Nekem inkább már a sin az ami nehézkesebb szóval ott majd be kell zsíroznom meg az hogy egy minimálisan már a háttámla előre tud bólintani, ha megmozgatom úgy. Gondolom ez valami csavarlazulás miatt van.
De úgy is Clio sport üléseket akarok bele venni csak előbb a karosszériát pöccintem fel.
-
rob210
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz
salieri. #49178 üzenetére
Szia, nekem az a véleményem, ha teheted akkor PH2-t vegyél belőle (2006 utáni faceliftes).
Megkímélt belső???? -- Hol van az, mert nem látom?
Ez a szervizes duma is sok nekem. Valahogy ez az autó nem szimpatikus.Csak úgy iránynak, itt van pár kép egy 360K km-t futott autóról, ami szerintem nagyságrendekkel jobban egyben van, mégsem hipi-szupi hibátlan megkíméltként volt hirdetve:
-
zzz03
őstag
válasz
salieri. #49178 üzenetére
igaz nem megane, de a cliomat (2001.10.havi) 235.000 km-rel adtam el. (130.000al vettem ora szerint). es az ulesei hibatlanok voltak, semmi szakadas, kiules. 90kilo vagyok kb alig fertem bele de hibatlan volt 235k km utan is. ebbe a meganeba santit valami...szerintem...
-
baluka6
aktív tag
válasz
salieri. #49178 üzenetére
Az vezetőülés állapota kicsit aggasztó. 150.000km alatt nem lenne szabad ilyen rongyosra kopnia é kilyukadni. A kormány állapota ezeknél nem mérvadó, mivel a lehető leggagyibb habosított anyagból van, így képes 80.000 km alatt szétmállni.
Ha a közeledben van meg lehet nézni, de szerintem egy állapotfelmérésre érdemes elvinni a valós km miatt.
Különben nagy buktató nincs a típusban, hideg motorral ha jól indul, nem csörög-zörög menet közben akkor jó lesz. -
Doki16
addikt
válasz
salieri. #39952 üzenetére
Természetesen lehet, mindenre lehet menetet vágni. De mivel megszűnt létezni a meneted a száron, ezért csak kisebbet tudsz rá vágni aminek semmi értelme, mert nem passzol hozzá a kerékanya. Meg nyilván oka volt annak, hogy leszakadta a menet, magától nem párolog el róla.
Én a helyedben nem a kerék/fék vonalon spórolnék. Mindamellett egy új csapágy nem fog ártani soha.
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #15337 üzenetére
Az akár milyen motor nagyon rossz jel ha kopog.
Ugyanis az azt jelenti főtengely csapágyas a kocsi.
Ha valóban kopogás és nem csattogás, akkor ott komoly baj, van.Ami pedig fontos, ahogy írod, hogy így fog járni vele a gazdája, akkor nem sokat jósolok, a teljes felújításig, ugyanis szabálytalan kenés következtében amikor indítja a kocsit előbb utóbb a hengerfal is tönkremegy.
Az meg zsebbenyúlós lesz.
Időszerű lenne elmenni egy szerelőhöz aki hidegen meghallgatja a kocsit, hogy mi az ami "kopog".Jobb esetben csattogás nem kopogás, és az valószínűleg szelephézag beállítást igényel.
Rosszabb esetben kopottak a főtengely csapágyak és elengedik az olajat ezért indításkor nincs kenése a motornak.Amíg nem tudom mi és milyen hangot ad én nem járkálnék azzal a kocsival túl sokat.
-
dbius
veterán
válasz
salieri. #15335 üzenetére
Hát ha már volt olajcsere és ugyanolyan a hangja, mint amikor alacsony volt az olajszint, akkor sajnos nem nagyon fog már csendesedni.
Amikor elkezdi a kopogást egy ilyen motor pl. az alacsony olajszint miatt, akkor ahogy rátöltöd az olajat és indítod a motort, pár másodpercen belül - normális esetben - megszűnik a kopogás.
Ha nem szűnik meg, akkor az nem jó.
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #8588 üzenetére
Tényleg nem tudom, de szerintem igen.
Max a spirállal kell kicsit játszani csavargatni egy kicsit, hogy szétakadjanak a fogak.
A kicsavarozás, az gondolom ugyan úgy van mint a többi kocsinál, vagy magát a spirál leszorítóját tekered vagy egy 10 es csavar szorítja bele a váltóba egy közdarabbal. -
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #8586 üzenetére
Hát a régebbi kocsijaimból kiindulva műszeregység kikap.
Bovden kicsavaroz aztán kihúzod a motortér felé.
Ha nem akarsz sokat szívni az újat a régivel összeszigszalagozod és ahogy húzod ki úgy megy be a helyére az új.
Aztán a váltóbók ki a régi be az új és kábé ennyi is a művelet szerintem ha a műszercsoport kint van onnantól 10 perc. -
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #8584 üzenetére
Baszki cliót írtál bocsánat, igazad van abban még spirálos.
Nincs szerelési könyved a clióhoz?
Sok helyen fentvan már egy csomó típushoz a teljes dokumentáció.
Nekem a meganehoz az első dolgom volt leszedni a gépkönyvet.Nem volt még clió a kezeim közt tehát érdemben sajnos nem tudok segíteni, de biztos, hogy nem túl nagy macera, ha csak a műszerfalat nem kell teljesen szétkapni hozzá, ami akáér meg is eshet.
-
Füge007
senior tag
válasz
salieri. #8510 üzenetére
Na akkor annál a Twingónál valami nagy árulás van! Twingó az a Renault amelyikkel a legkevesebb baj van, és ezt nem én mondtam hanem szervizesek. Barátnőm Twingója 2004-es szintén 16V 75 lovas, 120 ezer kilométerrel, csak kopó alkatrészek voltak benne cserélve, megy mint szél, soha nem volt vele baj. 40 ezres Twingónál ilyen hibák normál esetben nem lehetnek.
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #8510 üzenetére
A twingót hagyjuk, az első szériás twingó óta az összesnek van valami baja.
szával ne az legyen az ellenpélda.havernak IIes meganja van 2004:10 havi, szereti nagyon.
Eddig ő is csak kopó alkatrészt cseréltetett.
a motorját sajna nem tudom melyik az biztos, hogy benzines.
Új hozzászólás Aktív témák
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Nincs kill switch az NVIDIA chipekben
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Battlefield 6
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- Zebra ZP505 EPL hőpapíros címkenyomtató
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest