- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
A legtöbb szivó diesel motor általában felújitás nélkül, lazán elmegy 250 ezer km felett, és az alkatrészeik is gondosan vannak megtervezve a nagyobb tömegerők miatt.
Nehéz az üzemanyag alapján összehasonlitani, a meghibásodási arányt, az általad emlitett forumok, nem igazán tekinthetők szakmainak.
Viszont az tény, hogy a jelenlegi ismeretek alapján a diesel teljeitménymutatóit, nehéz lenne jelentősen javitani, mint az elmúlt évtizedben,