- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lejszi
senior tag
válasz AMD Power #352 üzenetére
Az én szubjektív véleményem a következő:
A régi diesel autókkal nem vagyok kibékülve, mert mindig a régi diesel opel kadetteket juttatja eszembe ahol az utastérben mikor járt a motor a műszerfal majd szét esett új csörgött zörgött, szerintem ez a többinél is ilyen lehet. Bár ezt nem tudom határozottan állítani de kivülről hallgatva a régi diesel-ek hagja nagyon hasonló.
A másik hogy nap mint nap arról olvasok a különböző portálokon (origo.hu stb) hogy a dieselek leáldozóban vannak. A gázolaj már sokkal drágább, mint a benzin. A régi diesel autók alkatrészei is valószínűleg meghibásodnak előbb v utóbb, a fórumozók szerint inkább előbb mint utóbb, és nem olcsó mulatság az alkatrészek beszerzése.
Tiéd a döntés kolega, de én szvsz nem ajánlom ezeket a régi diesel autókat (bár ellenpélda is van ugye a nemrég említett 1.8D Fiesta ) - de hát azzal nem is sokat jártak.
Fel kell állítani a mérlegre a CLIO és 19-es jó ill rossz tulajdonságait és döntened kell.Az ár egy kicsit nekem is gyanús, ha azt figyelembe veszem, hogy én tavaly 120e Ft-ért adtam el a 20éves kocka ladámat