- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lejszi
senior tag
A legtöbb szivó diesel motor általában felújitás nélkül, lazán elmegy 250 ezer km felett, és az alkatrészeik is gondosan vannak megtervezve a nagyobb tömegerők miatt. --> Ez tényleg így van, ezt nem vitatom.
Én csak annyit mondtam, hogy ha egy diesel meghibásodik akkor az embernek mélyebbre kell nyúlnia a zsebében (A diesel autókat igaz, hogy jól össze rakják és simán elnek 250-300e Km-t )
Olvastam, hogy a közeljövőben még nagyobb lesz a különbség a benzin es a gazolaj ára kozott. Ez nem sok jót sejtet a diesel autó tulajoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- További aktív témák...