- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Bferibörs
addikt
válasz
zoli62 #53063 üzenetére
igen ebben némiképp igazad van, dee ha egy csomagot kinézek magamnak akkor kb. tudom, hogy az számomra megfelelő lesz e vagy sem, ha pedig a 3 hónap korlátlanság miatt rendelem meg akkor így jártam, a szolgáltatónak is vannak érdekei , ráfizetéssel nem fog üzemelni
másik dolog pedig az , hogy azért vannak ezek a topikok, hogy érdeklődjünk és el tudjuk dönteni, hogy jó vagy nem jó számomra a cucc , a 3 havi korlátlanság miatt eszembe nem jutna megrendelni a HT csomagot ha nem tudom megtartani a 3 hónapon belüli kondíciókkal "korlátlan ideig " , de ugye nem vagyunk egyformák szerencsére
persze mindig tanul az ember, más szolgáltatónál megrendeltem egy netes csomagot hűség nélkül, elmondták, hogy 5 napon belül felmondhatom ha nem felel meg, azt nem mondták, hogy ha 5 napon belül lemondom akkor is elveszik az első havi díj ( 4 nap után lemondtam mert car volt a térerő amerre jártam ) tehát nyugodtan használhattam volna 30 napig ( mert ugye nem volt hűségidős )
-
válasz
zoli62 #53063 üzenetére
Mi?
Ha négy hónap előtt szünteted meg a számot, akkor a végső lezáró számlában kerül jóváírásra a befizetett összeg.Olyannal találkoztam már, hogy a befizetett előleg (27%) és a lezáró számla (18% és 27%) eltérő ÁFA-tartalma miatt a befizetett összeg egy része került csak jóváírásra. Az így keletkezett túlfizetést vissza lehet utaltatni a Telenorral.
A nincs részarányos számlázással többnyire igazad van, bár pl. a Hello Data csomagoknál pont időarányos a számlázás megszüntetéskor is.
-
-
válasz
zoli62 #53029 üzenetére
Tényleg minek, ha van több egyéb írásos elérhetőség.
-
-
-
Bferibörs
addikt
válasz
zoli62 #52721 üzenetére
egy kolleganőmnek szintén így volt tartozása, már régen nem volt Telenor ügyfél, végül elment Törökbálintra ( nincs messze tőle ) és jóváírták neki, de egy "fönök " kellett hozzá mert a sima ügyintéző nem tudott intézkedni.
( sok forintért küldözgették neki az 1 forintos tartozást hónapokig )
-
-
St3ven
addikt
válasz
zoli62 #42985 üzenetére
Az, hogy nincs ilyen folyamatuk, az nem mentség, not my problem.
Viszont így, hogy van még rajta 6000 Ft, nem lenne érdemesebb tényleg megvárnod, amíg lejár? Csak mert nem tudom, az egyenleg rendes felmondás esetén történő visszafizetéséről rendelkezik-e egyáltalán jogszabály.
-
wetomi
aktív tag
válasz
zoli62 #41882 üzenetére
A ha a MyTelenor alkalmazásra gondolsz, akkor igen, oda csak telefonszámmal léphetsz be. Mobilnetről azonosít, nincs teendőd, ha wifin vagy, akkor sms-ben küld jelszót.
Ha a webes felületen akarsz belépni, akkor ott lehetőség van ideiglenes sms kódos belépésre ahol csökkentett jogosultságod van. Ha telefonszámmal kártyaszinten regisztráltál, akkor felhasználónévvel beléphetsz, ebben az esetben már lehet, hogy többet látsz, magasabb szintű jogosultságod van. Ügyfélszintű reg a legmagasabb szintű profil.
Ha nem emlékszel az adataidra, akkor kérj jelszó emlékeztetőt: [link] -
#79335424
törölt tag
válasz
zoli62 #41808 üzenetére
A Call Meter -t nem ismerem, nincsenek GSM hívásaim. 3g Watchdogot használok. Az adatforgalom különbség sokmindentől lehet. Nekem a MyTV -t kellett hozzáadni a kivétel listához, hogy annak az adatforgalmát ne számolja. Nem tudom, hogy mi a szitu a Facebook, Whatsapp, zeneszolgáltatások, stb. adatforgalmával.
-
-
-
mokalade
tag
válasz
zoli62 #35076 üzenetére
Azért már meg lett említve, de akkor újra, picit részletesebben.
Mind a Kiegészítő adatjegyek (eseti) min a Havidíjas adatcsomagok (rendszeres) leírásánál is ez olvasható a További információ fül alatt, kicsit furcsa az elnevezés, de:" ... Amennyiben a tarifád tartalmaz beépített adatmennyiséget ... " akkor az eredeti sebességgel használhatod fel ezt is.
" ... Amennyiben a tarifád nem tartalmaz beépített adatmennyiséget ... " akkor legfeljebb 7/2Mbittel.Ráadásul mindkettőnél "számlázási időszak/kártyás ciklus" van emlegetve, tehát kártyás/számlás előfizetéssel is köthetőek.
Praktikumban nincs net > adatjegy 7/2-vel megy.
Az érdekesség kedvéért a Praktikum+Net alapból 7/2 tehát ott is az adatjegy 7/2-es lesz.
Magyarul a feltöltősök max 7/2-vel hasíthatnak, de akár 4G-vel. -
#79335424
törölt tag
válasz
zoli62 #34565 üzenetére
Az ÁSZF -nek van egy 1 -es és egy 2 -es számú melléklete. Az egyik a kártyás, a másik meg a számlás tarifákat és egyéb háttéradatokat tartalmazza. Minap átnyálaztam egy kicsit. Úgy rémlik, hogy valahol a vége felé taglalja ezt a hívásinfó ügyet. Ha jól emlékszem, akkor ez a duzzogós megoldás tőlük, mert régen még ez sem volt. Csak aztán vki elkezdte feszegetni, hogy az ügyfélnek a mittudoménmilyen szabály alapján joga van díjmentesen hozzájutni ehhez az infóhoz. Erre találták ki ezt a kipostázósdit. Hogy miért nincs ingyenes, elektronikus lehetőség? Ez már a hangszórós kérdés.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zoli62 #34563 üzenetére
Nem. Kártyásoknak csak postai úton küldenek hívásrészletezést ingyenesen. Minden egyéb mód fizetős. Miközben, egy legalja VOIP szolgáltatónál bármelyik időszakot megnézheted webes felületen. Sőt, a kliensalkalmazásban (ami gyakorlatilag egy külön tárcsázó és névjegyzék) mindíg látod az egyenlegedet, az aktuális kimenő hívás percdíját és a hívás befejezésekor azt, hogy az a hívás mennyibe került. Egyszer kipróbáltam, símán meg tudtam jeleníteni infót az Androidos tárcsázó fölött, floating felületen. Akkor miért is nincs ilyen webes lehetőség és miért nem tud ilyen infókat megjeleníteni egy Telenoros rom, vagy a MyTelenor alkalmazás?
-
wetomi
aktív tag
válasz
zoli62 #34560 üzenetére
Elérhető elektronikusan is a hívásrészletező a MyTelenoron, igaz csak rendszeres hívásrészletezés esetén, de díjmentesen elérhető.
Ha használod a MyTelenort, akkor 1220-on nyilatkozol és kéred. De a nyilatkozat ugye már megvan az eseti részletezés miatt, szóval csak kérni kell az elektronikusat, ha még nincsen.
Az, hogy az eseti miért nem megy elektronikusan, az már más kérdés. De elfér az a rendszeres részletezés a MyTelenoron... -
wwenigma
Jómunkásember
-
#79335424
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
válasz
zoli62 #34496 üzenetére
Az ügyfélszolgálat színvonala valóban alacsony, de úgy látom, hogy a másik T -nél is, mivel ez sztem is user error, ráadásul a hálózattal kapcsolatban olyan alap dolog, amit minden üfsz. -esnek csípőből kéne vágnia. Ezt még anno, az okostelók előtt is ugyanígy csináltuk.
-
tomp
félisten
válasz
zoli62 #33814 üzenetére
Melyika korrektebb? A Telekom!
Hiába csak 1-től indul a 15 nap de már most is lehet jelezni. Az NMHH közleménye óta tegnapig a T-nél 22ezren jelezték a nem emelést.
Ott is sokan vannak az üzletekben de kezelhető. Telefonon elérhetőek. Ellenben a telenornál a szerencsétlennek maradt 4napja amiből 2 hétvége.
Közben telefonon elérhetetlenek, üzletbe hidegélelmet kell vinni mert több órás a sor, online felület hol megy hol nem. Remélem ez a helyzet meglátszódik majd a bevételen aztán észbe kapnak, hogy valamit elszúrtak. -
lufi7
aktív tag
válasz
zoli62 #33438 üzenetére
Online tettem bejelentést.
A válasz levelükben szerepelt az én levelem is.
A válaszuk alatt pedig a következő:
Üzenetének adatai az alábbiak:
-------------------
Azonosító: ......-2015
Előfizető neve:
Telefonszám: 0620.......
Bejelentő e-mail címe:Tehát van azonosító szám.
Darvinya
Szerintem nem kell. Én telefonon megállapodtam velük, amit e-mailben is visszajeleztek. Nem léphetnek vissza. -
apaszka
veterán
válasz
zoli62 #33440 üzenetére
Köszönöm
Egy másikat én is találtam.
Közben...Most hívtak vissza a központból.
Azt mondta az ügyintéző, hogy tényleg látja az előző megállapodást! Az egy évig ezer, azaz ezer forint jóváírás?Na neee, mondom, ennek sokkal többnek kell lennie, én is rögzítek minden beszélgetést mint ezut is, így akkor ezt is jelzem a panaszomban.
10.én14'23 kor volt a beszélgetés.Szóval nem semmi a telenor. Még a saját ajánlatukat is felrúgják?
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #33032 üzenetére
Szerintem is. Jozan paraszti esszel mondjuk annyi, hogy penteken stoppolta be az nmhh a dolgot, szoval ha a nagy vizsgaloldas miatt megis oke lesz, akkor meg mivel meg hatra volt egy nap a szolgaltatoi kozlemeny kozzeteteletol a 15 nap letelteig, a kesobbi nmhh-s amentol fogva elkezd ketyegni ez az egy nap. De gondolom ugy hozzak majd meg a hatarozatot a vegen, hogy ez tisztazva legyen.
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #31662 üzenetére
Nemtom, de a T-nel is erdekesek, ugyfelem kapott nemreg karbantartasrol ertesitot, hogy este 22-tol reggel 6-ig nem lesz telefonja, ezt mint altalanos tajekoztato, majd pedig kovetkezo sorban reszletezve, hogy az on 1234567 hivoszamu telefonszolgaltatasaban ez 7.99999999999999 ora uzemszunetet jelent majd
-
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #31534 üzenetére
En csak azt nem ertem, hogy miert csak a T-Mobile-t, es miert nem vizsgaltak, hogy a masik ket szolgaltatonal van-e ilyen, es miert nem kaszaltak el oket is. Mert, az, hogy a T elkaszalasa utan a Telenor lement az 1000 Ft/megabyte-rol, a 300 Ft/napra es mar "csak" 50 Ft/megabyte-tal rabolnak le az meg annyira nem oldotta meg a problemat. Szinten seggbe kene kurni a Vodafone-t is, az automikusan aktivalt Europa napijegyert, ami egyetlen kulfoldrol kuldott sms-nel rogton egy ezrest fog jelenteni (de lehet, hogy mar egy kulfoldi hivasfogadasnal is buko a tortenet -mert az az EU-s dij helyett 0 Ft-, ezt most nagyhirtelen nem vagom fejbol).
-
#79335424
törölt tag
válasz
zoli62 #30945 üzenetére
Én nagyon örülök a Telenoros LTE -nek, bár nem most lettem csak "felengedve". Az elméleti max. sávszélesség ugyanannyi, csak LTE -n sokkal közelebb áll a valósághoz, mint 3g -n. Egyébként nekem így semmi bajom sincs a 7,5/2,5 -tel. Lehet, hogy csak azért, mert az otthoni netem sem tud ennyit (és nem fejleszthető a hálózat). De ezzel az LTE -vel megy a telón a Youtube, TV-GO és a VOIP is rendben van. Ha ezek mennek, akkor mihez kevés? Egy feltöltős csomaghoz nekem ennyi elég.
-
taip
senior tag
válasz
zoli62 #30945 üzenetére
Persze hogy van. Az LTE alacsonyabb reakcióideje jelentősen növeli a felhasználói élményt. Sok weboldal vagy játék nem igényel nagy sávszélességet, de gyors ide-oda kommunikációt igen.
A UPC-vel versenyzés szerintem elég korlátozott. A max. 1-2 Mb-es csomag hiába korlátlan, csak alap dolgokra jó. Mondjuk VoIP-ra pont alkalmas, ilyen szempontból konkurencia lehet, de aki VoIP-ra rendezkedik be, ettől sokkal olcsóbban tud nethez jutni. Hanghívásra meg drága.
-
-
válasz
zoli62 #26772 üzenetére
Mi a "varázsszó" náluk?
NFH és NMHH. Nekem ezzel varázsütésre "megnyíltak a kapuk" a hathatós problémamegoldás felé. Csak rá kell szánni az időt a levél megfogalmazására és tisztában kell lenni a saját jogainkkal.
Sajnos itt nem sok esélyt látok a pénz visszaszerzésére, mert a Telenor a saját számlázási szabályiak szerint járt el. Az már egy más kérdés, hogy korrekt-e ez a megoldás...
-
x1port
addikt
válasz
zoli62 #26379 üzenetére
Telenornál nagy gáz van.
Mostanában csupa 1 bites hülye alkalmazottal találkoztam.
Legyen ez bármelyik terület.
Pl tegnap az egyik bevásárlóközpontban.Szerintem egy 6.-os gyerek hamarabb megértette volna,hogy mit akarok.
Viszont ha csak játszotta a hülyét akkor Jászai Mari !! -
x1port
addikt
válasz
zoli62 #26020 üzenetére
Nem kell a Pannonig menni.
Volt a Telenornak is nagyon szuper időszaka.
Az utóbbi egy évben nemhogy nem fejlődik , és még csak nem is stagnál. Színvonal alá süllyedt.a 16.kerületben használhatatlan a hálózatuk.
a 2G is csak vánszorog.
Egy eldugott zsákfaluban még azt mondom "oké" ( pedig ott sem szabadna már). -
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #25976 üzenetére
Azt tetszik elfelejteni, hogy a GVH isten tudja miert, de engedte a matav es a westel osszeborulasat. Innentol kezdve tok egyertelmu, hogy a masik kettonek csak lefele mehet az ut, mert az igy megadott publikus es nem publikus kedvezmenyekkel ertelemszeruen nem tudtak es nem tudnak versenyezni, jelentos versenyelony van a T-nel, amit kesobb tovabb tudtak novelni a gaz- es villanyszolgaltatassal. Marpedig egy triple play-es -plane emelle gaz es/vagy villanyos- ugyfel kulonosebben nem ugral szolgaltatovaltasilag...
-
-
Csaba1512
tag
válasz
zoli62 #25852 üzenetére
Én nem a levegőbe beszélek. Tíz éve vagyok jogász, és az egyik mobilszolgáltatónál dolgozom. Az említett rendelkezést a 2003. évi C. törvény Az elektronikus hírközlésről tartalmazza. Pontosabban annak 132§ 6. bekezdése, amely így szól "A szolgáltató nem köteles a (4) és (5) bekezdésben foglalt értesítési határidőket az általános szerződési feltételek azon módosításaira alkalmazni, amikor az általános szerződési feltételek módosítása új szolgáltatás bevezetése miatt válik szükségessé, és a módosítás a már nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződéses feltételeket nem érinti, vagy ha a módosítással kizárólag valamely előfizetői díj csökken. 7. "Az általános szerződési feltételek módosításának a jelen §-ban foglalt keretek közötti részletes feltételeit a szolgáltató az általános szerződési feltételeiben határozza meg."
Itt a fórumon többen minden jogi tudás nélkül gyakran félrevezetnek, félreinformálnak emberek. Azt nem teszik hozzá hogy véleményt fogalmaznak meg, és nem törvényi szabályozást.
Az emberek igazságérzete, gyakran eltér a törvényi szabályozástól, de ettől még a hatóságoknak törvény szerint kell eljárni. -
-
válasz
zoli62 #25696 üzenetére
Najóvamosmá!
Gondolom, bejelented a Telekomnál, és máris felkerekedik a mobiltelefon-térerő-felelős, és addig tekergeti az anternát, amíg nálad szuper-hiper jó nem lesz a térerő...
Írhatnál róla, hogy megy ez náluk... Hátha továbbítom a feletteseimnek, és megváltjuk a világot itt, a setét Telenyomornál is.
-
-
-
Sayuar
senior tag
válasz
zoli62 #25655 üzenetére
Érdekes a Telekom FB oldalára ellátogatni: amikor kitört az origó balhé az emberek gusztustalan, trágár hangnemben írtak be nekik, és a mai napig olvashatóak ezek az üzenetek.
Számomra elszomorító, hogy a tisztelettudó hangvételű kérdésemet pillanatok alatt törölték. Sebaj! Ha nem kell a pénzem, viszem máshova.
Közben ezt az oldalt találtam, hm... -
tomp
félisten
válasz
zoli62 #24790 üzenetére
-113dBm-nél azaz nulla térerőnél meghasal 3G. Kb 1Mbitet tudok olyankor kipréselni DC-HSPA+ kapcsolaton. A GSM még jobban meghal, ott már a hanghívás sem megy. Az LTE már más. Annál az utolsó jelnél is még egész baráti sebességet tud hozni. A 7,8/2Mbitre korlátozott Okostarifa 90-nél még nincs lassulás. Csak a ping ugrik meg 25-27-ről kb 50ms-ra.
Androidot be lehet állítani LTE only módba. Van amikor használom is ezt az opciót. Ilyenkor csak az a hátrány, hogy ha hívnának akkor nem érnek el. "A hívott szám jelenleg nem kapcsolható...." -
tomp
félisten
válasz
zoli62 #24770 üzenetére
Túl is lépi!
Amennyit írnak a csomagokhoz sebességet azt hozza is. All In egy max 100Mbitre képes telefonnál 98Mbit körül mozog. Ha tudja a telefon a 150mbitet akkor a 140Mbit is megvan!
De az olcsóbb tarifákkal nem fog ennyivel menni. Okostarifa 90-el nekem 7,8/2Mbit-el megy de nennyi is van írva a 4G oldalán.
Ha már nulla térerő nincs azaz csak annyi van, hogy a hálózaton maradjon(-113dBm) akkor is hozza ezt a sebességet! Ellenben DC-HSPA+ sebessége ilyenkor már meghasal. -
csernak75
senior tag
válasz
zoli62 #24770 üzenetére
Ha nem korlátozott a csomagod sebessége LTE hálózaton (max-hoz közeli jelnél) 50-80Mbit/s általában megvan! (Én eddig 112Mbit/s ot láttam max. Igaz LTE CAT4 modem en és nem az én csomagommal.)
Én Hipernet Heavy -vel kazincbarcikán 5/3-as jelnél eddig max. 53Mbit/s ot mértem.
-
Landsmann
addikt
válasz
zoli62 #24666 üzenetére
Na, én ettől nem várok semmit. Mivel ugyebár nálunk nincs kartel, teljesen véletlenül mindegyik szolgáltató szinte ugyanazt nyújtja, vagy úgy nyújtja, hogy egyértelmáűen egyik sem jobba másiknál. Abba a módszerbe, (ami pedig letörhetné az árakat) hogy külföldi kártyával olcsóbban beszélgethetnénk itthon mint saját SIM-el, a tisztelt UNIÓ rondított bele, mivel a szabályozást úgy alakítják ki, hogy az azért ne legyen olcsóbb. Na így aztán verseny továbbra sem lesz véleményem szerint.
-
asdf_
veterán
válasz
zoli62 #24519 üzenetére
Nemtom, standard preapaid dijakon ~8 perc helyett 60-at lehet beszelni, en annyira nem tiltakoznek
(nem mellesleg, 5 Ft/perc, ebbol rogton 2 Ft megy az allambacsi zsebebe telekomado cimen, a maradek 3-bol 0.63 Ft szinten allambacsie afa cimen, szoval nincs az dragan, az allam tobbet keres rajta, mint a telenor
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Autós topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- MIUI / HyperOS topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- iPhone topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- GAMER PC i7-6700K GTX 1660 SUPER 24GB DDR4 NVME SSD + HDD
- Eladó Gaming PC! 1080 és 1440p játékra
- Csere - Beszámítás! Gamer PC : I7-6700K / 32GB DDR4 / RX 570 8GB / SSD + HDD
- Csere - Beszámítás! Gamer PC : I7-6700 / RX 5700XT / 16GB DDR4 / 256GB SSD + 1500GB HDD
- Gamer PC - i5 14400f, RTX 3080, 16gb RAM + GARANCIA
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest