- Mobil flották
- iPhone topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Itthon is kapható lesz a kerámia Xiaomi Band 10
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Magisk
- Garmin topik
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Azonnali navigációs kérdések órája
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
x1port
addikt
válasz
Landsmann #25259 üzenetére
De ahogy leírtad meddig elég egy feltöltőkártya még telefonálásra sem....
Jó dolog azért a netes mobil.
Asszonnyal , a családdal és barátokkal "ingyen" lehet kontaktolni.
Persze én sem a facebookon like-olok és posztolok.
De valóban! Beleőrülnék ha nem lenne (akár fél napra is ) -
zoli62
addikt
válasz
Landsmann #24664 üzenetére
Egy idő után, amikor a VOIP-ot már nem lehet tiltani, a roaming pedig ingyenes lesz, piaci körülmények miatt és a nyereségcsökkenés miatt úgyis rákényszerülnek bizonyos visszalépésekre, például a kapcsolási díj, és hívásiránymegosztás újragondolására, főleg, ha a korlátlan flat tarifák miatt a hagyományos díjcsomagok visszaszorulnak.
-
tomp
félisten
válasz
Landsmann #24660 üzenetére
Nekem a híres NMHH-s LTE teszt alatt a modemben megolvadt a SIM kártya és a modem is megsült mert hónap végén már attól is kékhalált generált a windowsnak ha csak bedugtam. A modemet ki is vették azóta a kínálatból...
Jó kis ZTE volt. Csak hát megolvasztott mindent... -
scarabaeus
őstag
válasz
Landsmann #23555 üzenetére
Aha, nekem épp nem volt még 2 éves most a SIM, amit annak a helyére kaptam, amit a telefonjával együtt Karlovy Vary legforgalmasabb terén felejtettem egy padon úgy húsz percre (a telefon kopott tokja amúgy ott volt még a padon, akkor is, amikor visszaértem)
, ezért gondolkodtam is a múlt héten, hogy a most beszerzett telefonhoz pénzbe kerül majd a SIM váltás microSIM-re, vagy majd jön a vagdosás, de miután elszántam magam az akcióra, és kivettem a telefonból, akkor láttam, hogy majd' két éve már perforációs SIM-et adtak nekem, amiből a microSIM-et csak kipattintottam.
-
válasz
Landsmann #22715 üzenetére
Én is használnám, de alig van aki okostelót használ, még kevesebb meg az aki éppen futtatja a programot. A sima tel a legkönnyebb megoldás valakit elérni. Bnőmmel pl whatsapp, sőt az ő főnöke és így beszél vele.
Akivel én jellemzően beszélek az 3410-es szinten van, kollégák mind ilyenek. Kiút nincs. Kell sok net, sok telefon sok sms, de nem 10k felett. Sőt már a 10k is sok. Sokan elvannak 3-5k-ból / hó. Főleg azért mert nincs net csomagjuk (minek a 3410-hez). Én haladnék a korral, de marha drága.Arni! Smart tarifa 4-es vagyok és elfogy + még fizetem a túlforgalmazást. A 800mega net még soha nem fogyott el, na jó 1x, de amúgy kitart. A beszélgetés elfogy, legalábbis hálózaton belül, a kívüliből meg marad olyan 3k. Mert véletlenül sem lehet lebeszélni a teljesen hálózatba. Csak a felét. A másik fele ott pang én meg fizetem a perceket. Ez bosszantó. A 3X ft-os SMS is sok. Régen non stopos voltam és az megmaradt érzésre stílusra, de most inkább nem válaszolok ha ír vki, mert marha drága.
-
club1
veterán
válasz
Landsmann #20809 üzenetére
Lehet hogy én voltam. Csakhogy - mint említettem - azóta elhasaltam én is, így jogszabály ide vagy oda, a szolgáltatóknak állambácsi valahogy megoldotta a problémát. Gondolom volt néhány nemzetbiztonsági és/vagy néhány nagyobb adócsalási ügy a háttérben... Ezért jó egy banánköztársaság, ha az állambácsi valamit akar, úgyis eléri. Nem kell még egy jogszabályt keresztülverni a szavazógépen, hogy aztán az EU x-edik bizottsága megint szégyenlistára tegye miatta az országot. Inkább magasról ejtünk a saját eu-kompatibilis jogszabályainkra...
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #20806 üzenetére
En is aktivaltam jopar eve egy praktikum expresszt, es tokre ugy remlik, hogy volt valami elgepeles/mashogy ertette a nevemet/cimemet fene emlekszik mar erre, es elsore elhasaltam az adatokkal, aztan egyesevel egyeztettunk, megtalaltuk mi nem stimmel es masodikra mar jo volt, aktivaltak es kuldtek a levelet. De hosszu evek kodos emleke, szoval merget ne vegyen ra senki.
-
club1
veterán
válasz
Landsmann #20806 üzenetére
Ezzel a felvetéseddel azért nem tudok egyet érteni, mert a közelmúltban aktiváltattam egy Blue Mobile kártyát a nevemre, és amikor a tartózkodási címemet diktáltam állandó lakcímként az ügyintézőnek, megállított és direkt felhívta a figyelmemet, hogy az állandó lakcímemre tudják csak az aktiváló kódot küldeni, tehát legyek szíves azt megadni neki. Mindezt úgy, hogy nem tudhatta máshonnan csak valami nyilvántartásból, hogy az adott cím a nem állandó lakcímem. (Ja és nem voltam addig a T-nél nyilvántartott előfizető.)
-
Bone123
HÁZIGAZDA
válasz
Landsmann #20800 üzenetére
Érdekes, hogy itt mindenki egyből bűncselekményre gondol.
Egyszerűen, mint egy fórumnév vagy email cím esetében, akarok egy számot, amely nem kapcsolja hozzá az adataimat. Az anonimitás alapvető polgári jog. De ha akarják, felőlem kutakodhatnak a szervek, amúgy se kérdezik...
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #20800 üzenetére
Igen, de egy keszulek+sim egysegcsomag + 1 valos ember valos adataival 8 napig lehet az anonimitasbol telefonalni, utana letiltjak, utana meg mar csak a simeket kell vasarolni egy uj ember adataival, a telefon megvan. Kamu ember adatai azt hiszem nem jok, mert mar az aktivalaskor egyeztetik a lakcimnyilvantartoval, ha az nem stimmel, nem hogy levelet nem kuldenek a kamu cimre, de be sem aktivaljak a simet. Afaik.
Szoval az ideiglenes anonimitasra van mod, de evekig nem lehet ilyen kartyat hasznalni es jol is van ez igy.
(aztan persze olyan huncutsagok meg megeshetnek, hogy az aktivalaskor lezajott rogzitett beszelgetes hangmintajat raeresztik a korabbi rogzitett beszelgetesekre, aztan ha epp beszeltel mar az ugyfelszolgalattal az elmult evben, akkor hopp, megvagy. Persze ehhez azert olyat is kell elkovetni, hogy ekkora kutakodast csinaljak utanad)
-
club1
veterán
válasz
Landsmann #19699 üzenetére
2003-ig nem volt az. Egyértelmű volt, hogy ha a kötelezett a javítást 15 napnál tovább végezte, cserekészüléket kellett a javítás idejére adnia. 30 napnál pedig csereutalványt kellett kiállítania (tehát a készüléket ki kellett cserélnie).
Az EU-s jogharmonizáció óta az egyetlen konkrétum az általam említett "törekedni kell a 15 napon belüli javításra", na ez már gumi.
A hivatkozott Ptk. jogszabályi hely mögött ott volt ez a 15/30 nap, erre érti a Ptk. a "megfelelő" határidőt. Mivel ez már nincs, a fogyasztó csak az asztalt verheti, és bízhat a szerviz gyorsaságában meg a forgalmazó/szolgáltató/márka ügyfélkezelésében. -
csabám
addikt
válasz
Landsmann #19564 üzenetére
De akkor ne azt írja ki, hogy jelenleg nem elérhető, próbálja később...
Meg arra legalább figyelhetnének, hogy ott fizetem már jó ideje a számláimat és legalább a rendezésig hagyhatták volna
Elég sokat szoptam az elmúlt pár napban miattuk és már kezd elegem lenni, hogy folyamatosan be kell rohangálnom hozzájuk. Rohadtul nem kompetens emberek dolgoznak a szegedi telenorban... -
csabám
addikt
-
nfsu17
veterán
válasz
Landsmann #19370 üzenetére
Nekem elég új még ez a mobilinternet téma (mobilon), előfizettem egy ilyen 100MB-osra.
Először mértem speedtest-el valami pesti szerverről (nem telenor) és kijött kemény 1000kbps.
Aztán dolphin browserben mértem megint egyet innen. Ez lett kb 3000.
Aztán megint speedtestben, de már telenoros szerverről és így lett 5600kbps.
Kutya legyek ha értem ezeket a változásokat. -
club1
veterán
válasz
Landsmann #19370 üzenetére
A pingedből látszik a távolság. Pont nagyjából 5-600 méterre (városközpontokban néha sűrűbben) helyezik el a cellákat nagyvárosi környezetben. Kisvárosban-községekben (amiket kiszolgál egy-két torony néhány cellával) ott már előfordul az akár 5 km-es 3G hatótávolság is. Igaz ebből 1-3 km a nem stabil 3G lefedettségről (lélegző cella effektus) elég jól felismerhető.
-
-
cocka
veterán
válasz
Landsmann #19328 üzenetére
OKÉ, akkor most csak a személyes véleményem következik:
1. Szolgáltatótól nem veszek semmilyen telót.
2. Szolgáltatótól kizárólag prepaid simet veszek.
3. Lehetőleg nem szombat délután bonyolítom az ilyesmit, pláne nem egy hipermarketben.Eme hsz.-t nem vitatkozás céljából írtam.
-
cocka
veterán
válasz
Landsmann #19320 üzenetére
Veszek egy Praktikum Ász tarifacsoggal rendelkező készülékes csomagot egy multinál.
Sose értettem miért jobb a szóbeli szerződéskötés meg aktiválós móka. Pláne, hogy gondolom annál a multinál a viszonteladónál ücsörgő ügyintéző is jogosult arra (bár lehet én tudom rosszul), hogy írásbeli szerződést köss vele és máris megúsztál egy aktiválási hercehurcát.
a kiküldött levélben ott szerepel, hogy amennyiben a kód nincs visszaküldve, illetve az adatok tévesek, a szolgáltatás kikapcsolásával élhet a szolgáltató.
Jó, hogy használtad a ható igeképzőt, mert pl. a tescomobile-nál én már lassan 1 éve, hogy nem küldtem vissza a kódot és még mindig nem kapcsolták ki a kártyát. Holott már lejárt a 150 nap is, plusz az utána lévő 60 nap rendelkezésre állás is.
De nem szólok, kíváncsi leszek mikor kapcsolják ki. Meg ilyen google-os regisztrációkhoz tökéletes, ahova megfelel az "eldobható" telószám is.
-
club1
veterán
válasz
Landsmann #19314 üzenetére
Olvasd el az adatszolgáltatás menetét, és rájössz hogy miért sántít a dolog. A lényeget azért kiemelném: "A kérelem elektronikus úton történő benyújtására nincs lehetőség."
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #19277 üzenetére
Igen, csak alberletnel ahhoz, hogy neked az legyen a tartozkodasi cimed, ahhoz szuksegeltetik egy olyan okirat, ami alapjan te oda bejelentetheted magad mint ottartozkodo pl. egy lakasberleti szerzodes letanuzva. Namost mit nem szokott a magyar irni, mert megoldja okosba' adozas nelkul? Berleti szerzodest
Ez esetben viszont csak bemondasra van tartozkodasi cimed, hivatalosan nincs, ami nem lesz jo a telenornak.
-
novake
tag
válasz
Landsmann #18172 üzenetére
Attól függően, hogy előfizetéses vagy kártyás, mezei vagy céges ügyfél vagy, eltérhet az IVR menü.
Sőt, lehet, hogy azt mondják, hogy a 9-es menüben intézhetsz el valamit, de nincs is bemondva a 9-es. Ha mégis megnyomod a 9-es gombot, van mögötte tartalom.A Citibank csinált nemrégiben olyat, hogy gyorsmenüt kapsz a legtöbbet használt(?) funkciókkal. Ha a teljes menüt akarod, akkor X gombbal arra is visszaválthatsz.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Landsmann #17951 üzenetére
Mivel egyedileg generalt szamsorrol beszelunk ezert igen, életszerű. A készülékkel meg sok minden történhet a dobozban, az út során hazafelé a buszon, estében, álltában.
Általanositasokrol beszélsz, ennyi erővel ne vegyél kenyeret mert akár patkányméreggel is megszórhatták só helyett.
-
Varszegig
veterán
válasz
Landsmann #17898 üzenetére
Ez nagyon komoly
A smarttarifa beajánlása az halálos, rögtön a lap tetején az oldalukon kiemelve:
a havidíj 100%-ban lebeszélhető belföldön, fele-fele arányban hálózaton belül és kívül.Namost az egyedi igénykezelési csoport melyik szavát nem érti a fentieknek? Vagy meglátták a 100%-ot, és azt mondták, ez az Gizi, ez kell neki, ebben semmi megosztás nincs, hisz ott a 100%! (A fele-fele jelentését még nem sikerült leoktatniuk, ezért azt figyelmen kívül hagyták
)
-
válasz
Landsmann #17857 üzenetére
Kezdődött azzal, hogy pofátlanul magas volt már a számlám minden hónapban.
Jött egy lehetőség, hogy flottába belépjek, elég jó kondíciókkal. A Telenoros számomon még hűség van, gondoltam kifizetem egyben a kötbért.
Hát olyan számot mondtak, amiből egy kisebb albán falu minden putrijába bevezetik a gázt, a villanyt, de még tányéros tévét is... (két alkalommal 2x1 orat barmoltam el az életemből, mert ezért a kérdésért kb. Annyit telefonálgattam, mire kaptam egy ügyintézőt a 1220-on).Úgy döntöttem, hogy, lemondom a sallangokat az az előfizu mellől, fizetem havonta az alapot, aztán szarjon sünt apropelleres banda, megszűntetem a azámom, amint lejár a hűség.
Ma azzal barmoltam el megint egy órát, hogy a szutykos családi csomagot lemondjam. 2 telefonról hívtam őket, az automata 2 és 3 perc közti várakozást ígért, namost kb. 50 perc után kapcsoltak emberhez (maga a tényleges ügyintézés amúgy hibátlan, és gyors volt).
Megjegyezném, hogy az online ügyfélszolgálategy hordó fos, semmit nem tuds zrajta elintézni, inkább csak tájékoztató jellggel találsz rajta információkat.
Nem tudom mi lett velük, régen sohanem kellett ennyit várni.
Mondjuk azért is kiosztanék egy tetszőleges méretű lóf@szt, aki engedi, hogy tavasz óta a rohadt automata minden egyes hiváskor elmondja, hogy épp gőzerővel heggesztik a számlázó rendszerüket. Kit érdekel?Ez a "Hold my hand we go together" dalocska lehet hogy élvezhető lenne, ha nem ebbőlaz egy mondatból állna, és telefonon keresztül nem úgy hangzana mint amikor valaki belefingik az 5 kilós kiürült gyalogsági babkonzerves dobozba.
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #17326 üzenetére
A felmondast benezted, az csak a szobeli felmondast pontositotta a felmondasi lehetosegek tobbi resze erintetlen, tehat tovabbra is lehet irasban es szemelyesen felmondani.
A mobilfizetes meg gondolom erdeklodes hianyaban szunt meg, vagy a tranzakcios ado bevezetesetol kezdodoen mar nem eri meg a veszodseget.
-
Varszegig
veterán
-
darvinya
titán
válasz
Landsmann #16939 üzenetére
Amiről, most te írtál az meg pont a jogalkotók hibája.
Aki szándékosan így írta meg.
Annak idején elég lett volna egy kis példányszámú lapban megjelentetni, hogy nincs tovább nyugdíj.
Evvel a köteletségnek eleget tettek és te nézel mint boci az újkapura, miért nem jön. -
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Landsmann #16939 üzenetére
Aki évekkel ezelőtt kötött szerződést, az nem azt írta alá, hogy szóban moondhatja fel a szerződést.
....
De ez a két napilapban, meg SMS-ben való értesítés egyenesen bohóckodás.Pedig ezt mondja a törvény az ASZF modositas közléséről. Most a jogkövető magatartás a baj?
-
sifarr
senior tag
válasz
Landsmann #16930 üzenetére
A problémát meg arra értettem, hogy ha mondjuk nekem birtokomba kerül valakinek az adatai, a hozzátartozó jelszó akkor én annak az illetőnek a szerződését felmondhatom.
Na, itt van a kutya elásva.
A telefonos (és internetes) ügyfélszolgálatot ha igénybe veszi valaki, akkor vállalja, hogy a jelszót nem teszi hozzáférhetővé senkinek. Tudomásul veszi és elfogadja, hogy a jelszót ismerő személy rendelkezéseit az ügyfélszolgálat teljesíti.
Viszont éppen azért, mert ez nem 100 %-os garanciájú (ellopják az adatokat és a jelszót), ezért nem mindent lehet telefonon elintézni.Lásd pl. telebankok. Sok banknál pl. a telebankos utalásnak van felső határa. Több helyen ezt az ügyfél határozza meg a max. lehetőségen belül. Pont a kockázat, a jogosulatlan utalás miatt.
De a legfőbb szerződési eseteket nem lehet az általam ismert bankok telebankjaival elintézni.
Épp a bankszámla felmondása is ilyen. Lehet telefonon kezdeményezni, de a bank kiküldi a felmondásról a papírt, ügyfél aláírja, visszaküldi és a visszaérkezéssel válik érvényessé a felmondás.Pont a kockázatok miatt kell lehetővé tenni mindent személyes ügyfélszolgálaton keresztül, írásbeliséghez kötve, mert az ügyfélnek jogában áll nem vállalni a telefonos, internetes kockázatokat.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Landsmann #16930 üzenetére
Temették már 2004-ben is a pannont 8 éve, 2020-ban találkozunk. (ha nincs igaza a majáknak
)
Az hogy telefonos ügyfélszolgálaton lehet felmondani, nem zárja ki a papíralapú elérhetőséget. De tehetsz egy próbát, mondd fel az előfizudat aztán menj be hogy nem él a számod és hogy te ilyet nem tettél.
-
-
darvinya
titán
válasz
Landsmann #16874 üzenetére
Szép terjedelmes, de a lényeg alig érthető.
Ez pont olyan mint a szolgáltató, törvényhozók blablája.
Mire odajutna az ember elfelejtik.Tudom itt nem a rosszindulat a fő cél, de mikor nézitek úgy hogy ez ti cégetek lenne.
Igaz ekkor már nem lenne ilyen a vélemény amikor a saját bőrötők a tét.Nekem sem tetszik minden, de megpróbálom másként elintézni.
Aki meg csak hőzöng az pont olyan birka ami színekre bólogat.
Vége a központi rendszernek.
Elkéne felejteni a színeket már.Ha ez sikerülne kitisztulna minden és látnák mi van.
-
válasz
Landsmann #16874 üzenetére
Mondjuk így az is benne van hogy előtte volt egy fals számuk az előfizetők számáról.
Nem tudom, hogy mennyire lesznek változások. Az a baj, hogy ha az emberek elmennek, akkor legalább 2 évre elmennek. Így visszaszerezni nem fognak tudni, csak megtartani esetleg. Ezen a területen a veszteség hosszú távra szól. -
Prien
addikt
válasz
Landsmann #16783 üzenetére
Úgy gondolom, hogy a közeljövőben át fognak alakulni a felhasználói szokások a mobilkommunikáció terén, adók, kapcsolási díjak, ÁSZF módosítgatások, havidíj emelések...szerintem ezt már rengetegen megunták/megunják és keresik az olcsóbb lehetőségeket...
Tehát remélhetőleg nemsokára tök mindegy lesz,hogy ki csinálja a facebook oldalukat vagy mennyit kell várni a 1220-on, mert egyszerűen nem fog senkit érdekelni. -
tomp
félisten
válasz
Landsmann #16783 üzenetére
szolgálatot teljesítők
1 ember kezeli a fb oldalukat aki egyben az ügyfélszolgálati osztályon is dolgozik. Ő bonyolította le a Hipernet 84 ügyem végét és írta a személyes levelemet. Szóval ezért nem kapsz választ. Mivel Ő nem akar válaszolni a fbookon. Amíg az előző "tulaj" vezette az oldalt, legalább volt valami pozitív hozzáállás. Csak ő meg lelépett augusztusban a telenortól... Az android Workshop-ot vezette a hölgy.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Landsmann #16744 üzenetére
Káosz az van tutira. De a legjobb, hogy a nő igazából azzal sem volt tisztában, hogy mi az a djuice extra.
Azért azt csak ismernie kéne ha már árulja. Mondjuk a káoszt már ott sejtettem amikor a sorszám kérő nem is érzékelte az emberek nyomását... biztos túl sokan jártak arra
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Samsung Galaxy A56 8/256
- GPD Win Max 2 brutális handheld gaming pc makulátlan állapotban dobozával.
- AM5 Ryzen7 Win11 FullHD gamingPC 2-3év garanciával (8700G/4060Ti/32GB/1TB M2/WiFi6/BlueTooth/Win11
- Honor 400 Lite 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged