- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Ekkor és itt mutatkozik be a Galaxy S25
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
atillaahun
veterán
válasz RootRulez #24382 üzenetére
Ennek érdemes részletesebben utána nézni, de a 2. éves garanciát a gyártó/szolgáltató már "önként" adja, így ott a számla már nem kötelezi őket a javításra. Javítással nem indul újra a garancia, csak a javítások idejével hosszabbodik. Illetve a 2. évben már csere esetén sem indul újra. Javaslom valahogy a visszafizetés/beszámítás kibulizását. Ha szép szóval nem megy, akkor írni kell egy panaszt róla a vásárlók könyvébe.
[ Szerkesztve ]
-
atillaahun
veterán
válasz RootRulez #24380 üzenetére
A garancia 1 éven belül papír nélkül is érvényes, és érvényesíthető - egy számla azért jól jön ami igazolja a vásárlást. Elsőre lehet nem fog nekik tetszeni de ha határozott vagy intézniük kell. Sajnos arra nincs szabály hogy hányszor javíthatják (cserélni talán 3-szor lehet?), ez már inkább hozzáállás részükről és határozottság kérdése részedről hogy felajánlják-e a beszámítást, vagy visszafizetést. Mindenesetre kérni kell. Nem árt ha van vele egy felnőtt, úgy több esélye van hogy nem koptatják le.
[ Szerkesztve ]
-
-
Atesz 666
aktív tag
válasz RootRulez #23553 üzenetére
Üdv.
-Ha még a pannon logo vagy felirat van rajta azonnal és ingyé cserélik..
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
-
-
asdf_
veterán
válasz RootRulez #13242 üzenetére
Na de hello, az a +40 ezer, az szamlaeloleg, az lebeszelheti, tehat a telefon 139e-be lenne (netshoposan 133-ba), az meg egy gyenge negyvenessel kevesebb a fuggetlen nem nepperes arnal.
(oke, azt en is alairom, hogy ilyen kis csomaggal nem biztos, hogy a legjobb otlekt galaxy3-at venni szolgaltatotol) -
Winner_hun
titán
válasz RootRulez #13120 üzenetére
Az tök jó, mert szerződésben sehol se tallátam. De a sim dobozán, se. Felhívtam ma az Invitelt (net mellé lesz mobilnet) hogy nem lehet használni a mobilnetet és hogy van-e szám (sticket 2 gépen nem lehet használni). 2 ügyintézővel is beszéltem, mindketten azt mondták hogy nincs hozzá szám. Mivel a stick 2 gépen is használhatatlan azt mondták vigyük be Inviteles pontra majd ott megnézik. Öcsém elvitte magával, remélem megcsinálják, plusz a számot is remélhetőleg megmondják. Amúgy lehet hogy a szám csak nagyon el van dugva a szerződésen - ha ez igaz akkor tényleg nagyon el van dugva.
Na mindegy, nekem új ez a terület meg az is marad..► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
club1
veterán
válasz RootRulez #9169 üzenetére
Sajnos nem jelenti azt. Konkrétan azt jelenti, hogy a korábbi HSDPA cellák cseréje megtörtént ZTE HSPA+-okra. Az új ZTE cellák alig (0-20%) nagyobb körzetet fednek le, és még folyamatosan problémák vannak velük. A % semmit nem jelent, nagyjából -100 dBm feletti értékeken már jó használható a hálózat, maximális stabilitás -80 felett, full térerő -70 felett (ex has). És működik addig, amíg újra nem indítják. Magyarul ne állítsd fix 3G-re a készüléked...
-
Brekecs
aktív tag
-
darvinya
titán
válasz RootRulez #8514 üzenetére
Hat igen WiFi alatt nem jönn le, ha nem ahhoz van rendelve.
Mivel van egy olyan lehetőség, hogy a programok elsődlegesen mihez kapcsolódjanak.
A Mobil kapcsolathoz, vagy az Internethez(itt bele értendő az aktiv internet elérés. Ez lehet WiFi, MobilNet, stb...)Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz RootRulez #8041 üzenetére
Velem is szórakoztak így a múltkor. 3 napon belül bármikor elállhatsz a vásárlástól ugye.
Szintén bevizsgálásra akrta beküldeni. Mondom akkor elállok a vásárlástól, pénz vissza és rögtön helyben vettem egy másik ugyanolyan telót.
A kereskedő feje pirosas-lilás színben játszott de nem tudott mit tenni.#nincsbennetarcsi
-
club1
veterán
válasz RootRulez #8038 üzenetére
Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.
A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)
Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet.
Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
Amennyiben kifogásunk van, és azt jeleztük, mindig készüljön jegyzőkönyv, amelynek egy példánya a fogyasztót illeti meg, mert később ezzel tudjuk igazolni, hogy kifogásunkat kellő időben jeleztük
Jótállási igényünket a forgalmazónál, vagy a jótállási jegyen feltüntetett szervizben is érvényesíthetjük, erről a fogyasztó szabadon dönthet
Ha a kifogásunk bejelentésekor a forgalmazó nyomban a szervizhez irányít, ne fogadjuk el, hiszen a jótállás kötelezettje a forgalmazó, kifogásunkkal köteles érdemben foglalkozni
A jegyzőkönyv készítés megtagadása esetén kérjük el a vásárlók könyvét, ahová bejegyezhetjük panaszunkat -
kano
nagyúr
válasz RootRulez #7382 üzenetére
1220? De, ha jól tudom akkor tudsz hűséggel venni telefont. (Nem 1000%.)
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
club1
veterán
válasz RootRulez #6368 üzenetére
Automatikusan ilyen nincs. Kártyás egyenlegfeltöltés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest