- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
TeeJay
félisten
Ha androidos telefonon play áruházban "szolgáltatói frissítés" érkezik
amire rányomva "carrier bla bla bla" szerű szöveg volt az azt jelenti hogy a Yettel hálózathoz frissítik a telefonomat és azért kap ilyen javítást?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
User63
csendes újonc
Sziasztok!
3 éve van huawei mobil modemem egy telenor előfizetéshez. Legutóbb 1 éve újítottam szerződést, de új eszközt nem kaptam. Most viszont felfújódott az akkuja, és már egyébként is csak pár órát bír. Reklamálhatok a yettelnél?
Vagy az én költségem a javítása? -
csernak75
senior tag
válasz User63 #90407 üzenetére
Szia. Én mindig kaptam új eszközt amikor alártam újabb 2 évet. Szerintem te is kaptál volna ha kérsz, de mivel nem kérted így "csak sim" re fogadtál hűséget. (Szerintem) viszont így most is hozhatnál ki új routert, maximum újra indul majd a 2 év hűség már eszközzel együtt.
Egyébként eszközre 2 év, akkura 1 év a gari. Csoda hogy 3 évet kibírt.
-
MODERÁTOR
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90409 üzenetére
A telefon szoftvere nem frissülhet amíg külön nem intézkedem. Legalábbis remélem hogy legalább ez így van. .
Az egyértelmű hogy a szolgáltatónál van változás, csak nem értem hogy miért, és miért okoznak ezzel nekem károkat?
Azt meg végképp nem értem hogy miért nincs egy valódi hatóság ahova az ember jogorvoslatért fordulhat.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
nullpoint
senior tag
Xiaomi. Korábban szerepelt a szolgáltató kinálatában, de nem tőlük lett vásárolva.
Ezzel sincs gond ha így van, csak akkor nyilatkozzék a szolgáltató, miszerint csak és kizárólag a tőlük vásárolt telefonokkal működik a szolgáltatásnak csúfolt termékük.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
MODERÁTOR
válasz nullpoint #90410 üzenetére
Nem feltétlen az "egész" szoftverre gondoltam, hanem pl. a Szolgáltatói szolgáltatások appra: [link] , de lehet/biztos, más is hatással van a különböző telefonos szolgáltatásokra.
Ezt a jogorvoslat dolgot nem értem. Valami nem működik, ami nem feltétlenül a szolgáltató hibája.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
nullpoint
senior tag
válasz Viktor0610 #90415 üzenetére
A telefonomon kizárólag akkor frissül valami ha én manuálisan elvégzem. Ilyen most nem történt. Jogorvoslatot arra értem hogy folyamatos problémák vannak velük és mindezért fizetek is, rengeteg pénzt, és ezt szabadon tehetik.
A probléma az hogy amit most csinálnak azt tesztüzemnek nevezik, és még ingyen is kérdéses lenne hogy érdemes-e használni.
Nagyon unom már, főleg hogy nagy elvárásaim nincsenek, telefonálni akarok, meg tényleg nagyon ritkán bekapcsolni a netet, és mégsem kapom meg a minimálisat sem.
Értem azt is ha a telefonom szar, oké, mondja meg a szolgáltató, hogy pontosan melyik telefont vegyem, és milyen szoftvernek kell rajta futni a ahhoz, hogy garantáljanak nekem egy megbízható szolgáltatást.
Tudom, az én hibám, hogy én garanciákat vállalok a munkámra, nem csak a törvényi kötelezettség miatt, hanem azért mert hánynék magamtól ha szart kapnának az ügyfelek tőlem, és az megint az én hibám hogy ezt másoktól is elvárom, ugyanakkor nem az én hibám hogy másoknak természetes hogy szarul csinálják azt amit, és ezzel károkat okoznak, és semmit nem lehet tenni ellenük. (Persze ez már nem csak a yettelre vonatkozik, ez globális probléma.)
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok! Otthoni internet szolgáltatással kapcsolatban kellene egy kis segítség.
LTE router B628-350-be beraktam a simet, áram alá helyeztem, felcsatlakoztam a wifijére. Megadtam a sim kártya pin kódját a PIN kód kezelése menüben. Azóta már újra is indítottam, de a legfelső, térerőt jelző led pirosan világít. Az egykattintásos ellenőrzésnél azt írja sikertelen csatlakozás. -
zzola
félisten
-
donjohnson
addikt
válasz Putyin90 #90417 üzenetére
kapcsold ki a pin kódot egy telefonban és úgy rakd a routerbe a sim-et. lehet, hogy újraindításkor nem kérte, de mégis kérné. ha kikapcsolod a pin kód kérést a sim-en egy telefonban, az a legtisztább.
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
Putyin90
senior tag
válasz donjohnson #90419 üzenetére
Közben már felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, azt mondták, hogy csak azután lesz aktív a kártya, miután visszakapták az átvételkor általam aláírt dokumentumot. Max. 72 óra. Mondjuk eut nem írják a honalpon...
Ha én ezt tudom máshogy oldom meg a rendelést (postaponton vettem át...).
Rádásul a honlapon azt írják kell a pin kód, qz ügyfélszolgálatos emberke meg azt mondta, hogy majd töröljem a PIN-t...
De azért ha hazaérek kipróbálom azt is, amit te írtál,hátha.[ Szerkesztve ]
-
Bandiahegyro
tag
Sziasztok,
VoiceOverWIFI elérhető yettel-en? Nem találtam erről infot, hátha itt tudjátok.
Köszi -
Landsmann
addikt
válasz Bandiahegyro #90423 üzenetére
Még nem. Elvileg a következő negyedévben vezetik be.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
-
zzola
félisten
válasz Bandiahegyro #90428 üzenetére
Ebben mi a fura?
-
surgyi
senior tag
Sziasztok!
Véleményekre/tapasztalatokra lennék kíváncsi. 3-4 éves Telenoros SIM kártyám
cseréltettem pár hete Yettel-esre. Létezik azóta sokkal jobban merül a telefonom?? Egy másik készüléket is kipróbáltam azt is eléggé meríti. Vidéki vagyok 4g-t használok ugyanúgy.
Előre is köszi az infókat! -
szabonagyur
félisten
válasz Bandiahegyro #90428 üzenetére
Vodának sincs VoWIFI
De itt van eSIM kártyásnak is, Telekomnál nincs.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
HGTimber
tag
Sziasztok!
Létezhet-e letöltési korlátozás egy korlátlan hordozható flotta internet unlimited tarifacsomag esetén?
Az alábbi problémára keresek magyarázatot, ill. megoldást.
Adott egy QNAP TS-251D NAS, melyről távolról, azaz hálózaton kívülről a myqnapcloud-on keresztül szerettem volna letölteni nagy méretű fájlokat és azt vettem észre, hogy pontosan 2 GB-nál megáll a letöltés, nem töltődnek le a 2 gigánál nagyobb fájlok.
A NAS otthon van, ahol DIGI-s kábeles korlátlan (100/100-as) internet van.
A vidéki házban, ahol tapasztaltam a letöltési problémát, egy korlátlan Yettel-es adatkártyás internet van, a SIM-kártya egy TP-Link MR150 wi-fi router-ben van. Ezen a hálózaton vettem észre, hogy nem töltődnek le a 2 gigánál nagyobb fájlok a NAS-ról. Amint eléri a letöltés a 2 gigás mennyiséget a letöltési sebesség 0-ra csökken és utána nem történik semmi, majd 10-15 perc múlva meghiúsul a letöltés. Próbáltam más weboldalról letölteni 2 gigánál nagyobb fájlokat, de webes letöltés esetén is megáll a letöltés szintén 2 GB-nál, a sebesség leesik 0-ra, viszont kis idő múlva (10-15 perc) folytatódik és végül letöltődik a teljes (2 gigánál nagyobb) adatmennyiség.
Más, kábelnetes hálózatról gond nélkül le tudok tölteni nagyméretű fájlokat a NAS-ról, ezért gyanakodok a Yettel-es net valamilyen korlátozására. Többszöri próbálkozásra sem sikerül letöltenem a saját NAS-omról, rendre 2 gigánál megáll a letöltés. Amíg megy a töltés, addig jó sebességgel tölt ( 3-6 MB/s).
Létezhet-e fájlméret letöltési korlátozás egy korlátlan adatkártya esetén? -
vasskos
csendes tag
Délután óta nincs internet a telefonomon (4g ikon nem jelenik meg). Többször újraindítottam, számlák fizetve, elofizetes aktív, 2 giga még felhasználó az adatkeretből. Van ötlet, hogy mit csekkoljak még? Köszi
-
nagyúr
-
vasskos
csendes tag
válasz aprokaroka87 #90437 üzenetére
Köszi, megoldodott. Sim kártya ki be és megjavult. Ilyet még nem láttam, telefonálni rendesen tudtam meg pin kódot is elfogadta....
-
nagyúr
-
jockos
csendes tag
"A cég a továbbiakban - szintén az 5G stratégia mentén - gyökeresen megújítja majd tévés OTT-szolgáltatását, a Yettel TV-t, mely információink szerint valódi nagyképernyős megoldás lesz, saját beltéri egységgel és természetesen teljes mobiltámogatással. Az új tévés termék bevezetése Gazik elmondása szerint a jelenlegi tervek alapján az idei év végén, jövő év elején várható."
[ Szerkesztve ]
-
yanna
őstag
Appba be tudtok lépni? Nálam csak teker a nyomorult.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710