Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
Megjelent Samsungokban a Yettel VoWiFi profil. De még nem él az elérés.
-
MODERÁTOR
válasz juliabrilke #89646 üzenetére
Nem feltétlen fogsz kedvelni a válaszom miatt, de a panaszodnak nincs halasztó hatálya az elkészült számla befizetésére vonatkozóan.
Én mondjuk, befizetném a számla szerintem jogos részét, hogy amiatt ne legyen/lehessen késedelmi kamat, egyéb költség.
Az pedig a felvett panasz típusán múlik, hogy utólag kapsz jóváírást (és be kell fizesd a magasabb összegű számlát), vagy a már elkészült számlád összegét csökkentik. Általában előbbi szokott lenni a megoldás.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
#08176384
törölt tag
válasz Viktor0610 #89623 üzenetére
Persze, hogy van, de arányaiban sokkal jobb a hálózatuk mint a mienk, pedig egy alpesi ország alapvetően. Itthon a szolgáltatások egyszerűen nem tartanak lépést a fejlődéssel.
-
juliabrilke
addikt
válasz 4Grider #89649 üzenetére
Oh, ha csak egy millát kapnék minden egyes alkalommal, amikor egy szolgáltató nem tartotta be a határidőt, akkor ezt az üzenetet már Hawaii-ról írnám.
Egyébként befizetek 2k-t, a többit meg vonják le az előlegből, amit szinten rosszul számoltak.
@Viktor0610: igen, valami hasonlóra gondoltam. 3k még van az előlegből akkor, arra megy még 2k és mindenki boldog.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
válasz 4Grider #89651 üzenetére
Hm. Volt már olyan, hogy egy telefon szoftvere hamarabb készült el, mint egy bevezetésre váró szolgáltatás, ami szolgáltatófüggő? Minden esetre bizakodásra okot adó dolog, hogy tényleg lesz belőle valami. Lassan kopogtat a harmadik negyedév, amikorra ígérték a szolgáltatást.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Nofene! Akkor bekapcsolom az egyik telefonon. Kíváncsi vagyok, hogy most is elérhetetlenné válik-e a telefonszám, vagy most már hívható, még ha nem is a VoWiFi-n keresztül. Mert eddig két Xiaomi is elérhetetlenné vált ha be volt kapcsolva a VoWiFi a telefonban.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Csocsesz75
őstag
Lidlnek van wifije, használjátok azt ha nincs bent mobilnet.
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Hogyan lehetne megtudni, hogy egy készülék (Samsung Galaxy A52S) van e készleten egy adott Yettel üzletben? Nem szeretném a 60 km sugarú körben lévő kb. 4 üzletet végig járni...
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
MODERÁTOR
-
Landsmann
addikt
Még márciusban görcsöt kaptak a telefonok ha bekapcsoltam. Most egyelőre két és fél óra után hívható. bekapcsoltam a másikon is, az már pár perc után elérhetetlen volt mindig. Most egyelőre az is jó. A VoLTE-ról sem rúgta le a telefont. Szóval úgy néz ki, alkottak valamit. Kíváncsi vagyok reggel mi lesz a helyzet.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Kocza
újonc
Sziasztok
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy ha én a Telekom hálózatából hívok jettelest (nem hordozott szám), de lehetne hordozott is. A hangminőség olyan, mint ha egy vezetékest hívnék. Ha kikapcsolják a jetteles kártyán a volte-t akkor van Hd hang, ha bekapcsolva marad a volte telefonon rosz a hangminőség. Megfuttattam a telekomnál ott minden jó. Jettelnél is próbáltuk jelenteni a hibát, de ott ment a mellé beszélés, hogy kártya csere, cella váltás... Az egyik üszfes azt is mondta, hogy sosem volt jobb hangminőség a jettelnél. Van ötletetek, hogy hová forduljak, mit mondjak? Bocs, hogy hosszú voltam. A helyesírási hibákért is elnézést, vak vagyok, és kb. 12 éve nem olvastam írott szöveget. Köszönöm a válaszaitok. -
MODERÁTOR
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Viktor0610 #89668 üzenetére
Végig olvastad? Írta, hogy vak.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
MODERÁTOR
-
Landsmann
addikt
No, mikor megvettem a Redmi 6-ot, pár hónappal később bekapcsoltam a VoWiFi-t. Tudtam hogy nincs, de ha lesz, legalább első kézből értesülök. Eltelt vagy 3 év, ez idő alatt semmi gondot nem okozott. Hanem tavaly elkezdődött, hogy nem tudtak elérni, csak SMS-t kaptam, hogy kerestek. Mindennel próbálkoztam, már 2G-re is állítottam a telefont, a helyzet nem változott, de legalább azt leszűrtem, nem az a probléma, hogy elvileg nem támogatott a készülék VoLTE-ilag. Ekkor kikapcsoltam a VoWiFi-t. Azonnal elérhető lettem. Sőt, teszteltem. Mikor nem volt elérhető, a hívónál nagyon hosszú csend volt. Ekkor kikapcsoltam a VoWiFi-t, és azonnal kicsöngött a telefon. Ezek után végleg kikapcsoltam és megszűntek a hívhatatlanságok. Februárban megvettem a Redmi Note 10 5G-t. Azon is bekapcsoltam, de mivel nem használom napi szinten, amolyan tartalék készüléknek vettem a csere program keretében, így nem vettem észre, hogy bizony egy idő után ez is elérhetetlen volt. Először az tűnt fel, hogy a VoLTE ikon eltűnt a kijelzőről. Akárhogy próbáltam visszacsalni, nem sikerült. Újraindítás után egy kis ideig ott volt, aztán eltűnt. Na ekkor próbáltam hívni és bizony nem lehetett. Amint kikapcsoltam, vissza jött a VoLTE ikon és elérhető lett a készülék. Igaz, azonos gyártó, de több év korkülönbség és más típus, más Android és MIUI rendszer van a két telefonon, de a hibajelenség ugyanaz.
Most viszont még mindig elérhető mindkét telefon. Szóval a háttérben mégiscsak a Yettelnél változtathattak valamit.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
VGYke
addikt
válasz polonic #89665 üzenetére
Azért üzlet, mert flotta tag vagyok és "kedvezményes" készüléket csak üzletben tudom intézni.
kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Croft-21
őstag
Ma reggel a yettel appban be akartam fizetni az aktuális számlámat, de az összes számlàm eltűnt és a mostanit sem tudom befizetni. Eddig sosem volt gondom vele, mindig kifizettem az appon keresztül barionnal. Nektek is eltűntek a számlák?
-
Landsmann
addikt
válasz 4Grider #89680 üzenetére
Az is érdekes, hogy ez a beállítás a Vodafone és amíg kártyásoknak nem volt, a Telekom hálózatán nem okozott semmiféle problémát. Így akkor most lehet meditálni, hogy a telefonok szoftvere van elrontva, vagy a hálózat részéről van valami nem jól megcsinálva.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
k.csaba20
újonc
Sziasztok. Jelenleg szolgáltatóváltás előtt állok. Telekom feltöltőkártyás csomagról szeretnék Yettel számlás tarifára váltani. Yettel üzletfelkerésese, valamint a számhordozásról kapcsolatos információk többszöri elolvasása után sem állt össze a fejemben a történet.
Több fontos kérdés is megfordult a fejemben a számhordozással kapcsolatban, bízva abban, hogy valaki tud ezekre választ adni, itt is feltenném azokat.
1. A sikeres számhordozás megtörténte után, ha valaki a 30-as számomat hívja az a hívás továbbra is sikeres lesz?
2. A hívott félnek a 20-as vagy a 30-as számomat fogja mutatni?
3. A 30-as számomra érkező sms-ek továbbra is megfognak érkezni? (Ez leginkább a OTP Mobilbank miatt érdekelne.)A válaszaitok előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz k.csaba20 #89687 üzenetére
Az sms-ek egy darabig nem tutik, mert beérkezésük a feladó oldalán történő trükközésektől is függ. Pl. van bank, aki csak hálózaton belül küldő sms gateway-ekkel rendelkezik, ott át kell vezetni a számodat a rendszerükben a másik gatewayre, hogy kimehessenek az üzeneteid.
-
matthew95(2)
senior tag
Sziasztok!
Sim kártyát szeretnék aktiválni, beírom helyesen a telefonszámot és az ICC számot erre ezt a hibaüzenetet kapom: "Hibás telefonszám vagy ICC szám!".
Valaki találkozott már ilyen hibával? Múlthéten jött meg a kártya kedden, most próbálnám aktiválni! -
4Grider
nagyúr
válasz matthew95(2) #89690 üzenetére
Telefonos ügyfélszolgálat mit mond?
-
4Grider
nagyúr
válasz matthew95(2) #89692 üzenetére
Ha már valaki találkozott vele és be kellett aktiválnia a sim-jét, akkor vagy hívta az ügyfélszolgálatot, vagy felkereste.
-
MODERÁTOR
válasz matthew95(2) #89690 üzenetére
Amennyiben neten rendelted a kártyát, nem szükséges aktiválni.
Az a boltokban vásárolható Expressz csomagoknál szükséges csak.Nem tudom, a múlt héten mit jelent, de ha a kézhezvételétől egy-két munkanap alatt nem aktiválódott a SIM, akkor keresd a szolgáltatót (telefonon vagy személyesen).
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
-
tomp
félisten
válasz Landsmann #89679 üzenetére
Hiszed vagy sem, nem a yettel változtatott valamit. Ők csak szimplán tiltják még a VoWiFi IMS reget. Ennyi. Ez telefon hiba ha tetszik ha nem.
Siofok000
Mivel nem a bázisállomásokon végeznek ilyenkor munkát, bármi miatt történhet karbantartás. Router csere, elektromos karbantartás stb. -
k.csaba20
újonc
Köszönöm Szépen mindenkinek a segítséget, válaszát! Már csak egy kérdés maradt a fejemben... Ha, valaki a 0620xxxx üti a 30-as helyett, ugyanúgy sikeres lesz a hívás? Tehát a 20 valamint a 30-as hívószámot is "lefoglalásra" kerül a számhordozással?
Valószínűleg a Yettel-es munkatárs is ugyanezt próbálta a tudtomra adni , de így már tisztul a kép a fejemben. Csak nem értem miért nem tudtam ezt eddig "józan paraszti ésszel" felfogni...
-
sifarr
senior tag