Hirdetés
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- One mobilszolgáltatások
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Telekom mobilszolgáltatások
- OneSport OT07 - szevasztok, hollandok!
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
-
Mobilarena
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak volt egy nagyon régi előfizetése a T-Mobilnál, amit kb. két éve blindre fizetett, mert céges telefont használ. Gondoltuk lemondjuk az előfizetést. Bementünk az üzletükbe, ahol közöltük a szándékot. Kérték az előfizetéshez tartozó telefonszámot és egy szig-t. Pár másodperces kattintgatás után az ügyintéző azt mondta: semmi akadálya, küldeni fognak sms-t egy másik megadott számra, amikor megszűnik az előfizetés. Rendben, megköszöntük és pár nap múlva jött is az sms. Szuper. Két hétre rá aztán jött egy levél, melyben közel 30.000 Ft-os kötbér fizetésére szólítanak fel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, megérdeklődtem a részleteket. A hölgy elmondása szerint másfél éve történt egy készülékvásárlás (valóban) az előfizetéshez, így akkor megújult a 2 éves hűségidő, amiből a felmondáskor még volt fél év. Erről mi teljesen megfeledkeztünk. Szeretném leszögezni, hogy megértem és elfogadom a „reklamációjukat”, de:
1. Azt gondolom az ügyintéző egy mondatban azért felhívhatta volna a figyelmünket a lemondáskor arra, hogy kötbérezni fognak. Ebben megerősített a telefonos ügyintéző is, elmondása szerint mulasztott a kollégája, amikor ezt nem tette meg. Persze tiszta, ettől még a szerződési feltétel él, na de na....
2. Elvileg van mód visszavonni az előfizetés felmondását, bizonyos szolgáltatási díj ellenében. Szerettem volna ezzel a lehetőséggel élni, de a levél készhezvételének napján erre már nem volt mód, ugyanis kifutottunk az időkeretből. Ergo ezt a lehetőséget kicselezték.A telefonos ügyfélszolgálat átirányított a reklamációs csoporthoz, akik egy max. 30 napos kivizsgálást követően levélben fognak tájékoztatni az ügy fejleményeiről. Én arra számítok, hogy változatlanul kiállnak majd a követelésük mellett. Kérdésem felétek, hogy a válaszlevelük után tudok-e valamivel védekezni a kötbér elkerülése érdekében? Számomra az is opció, hogy kifizetem a maradék 6 hónap havidíjat a szolgáltatás visszakapcsolása nélkül, vagy valami, de egy 2400 ft-os előfizetés miatt nem szeretnék 30 ezret befizetni nekik.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- Synology NAS
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest