- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Újabb koreai forrás ír Exynosra épülő Galaxy Z Flip7-ről
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- A Honor 400-ak is beszállnak a számháborúba
-
Mobilarena
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak volt egy nagyon régi előfizetése a T-Mobilnál, amit kb. két éve blindre fizetett, mert céges telefont használ. Gondoltuk lemondjuk az előfizetést. Bementünk az üzletükbe, ahol közöltük a szándékot. Kérték az előfizetéshez tartozó telefonszámot és egy szig-t. Pár másodperces kattintgatás után az ügyintéző azt mondta: semmi akadálya, küldeni fognak sms-t egy másik megadott számra, amikor megszűnik az előfizetés. Rendben, megköszöntük és pár nap múlva jött is az sms. Szuper. Két hétre rá aztán jött egy levél, melyben közel 30.000 Ft-os kötbér fizetésére szólítanak fel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, megérdeklődtem a részleteket. A hölgy elmondása szerint másfél éve történt egy készülékvásárlás (valóban) az előfizetéshez, így akkor megújult a 2 éves hűségidő, amiből a felmondáskor még volt fél év. Erről mi teljesen megfeledkeztünk. Szeretném leszögezni, hogy megértem és elfogadom a „reklamációjukat”, de:
1. Azt gondolom az ügyintéző egy mondatban azért felhívhatta volna a figyelmünket a lemondáskor arra, hogy kötbérezni fognak. Ebben megerősített a telefonos ügyintéző is, elmondása szerint mulasztott a kollégája, amikor ezt nem tette meg. Persze tiszta, ettől még a szerződési feltétel él, na de na....
2. Elvileg van mód visszavonni az előfizetés felmondását, bizonyos szolgáltatási díj ellenében. Szerettem volna ezzel a lehetőséggel élni, de a levél készhezvételének napján erre már nem volt mód, ugyanis kifutottunk az időkeretből. Ergo ezt a lehetőséget kicselezték.A telefonos ügyfélszolgálat átirányított a reklamációs csoporthoz, akik egy max. 30 napos kivizsgálást követően levélben fognak tájékoztatni az ügy fejleményeiről. Én arra számítok, hogy változatlanul kiállnak majd a követelésük mellett. Kérdésem felétek, hogy a válaszlevelük után tudok-e valamivel védekezni a kötbér elkerülése érdekében? Számomra az is opció, hogy kifizetem a maradék 6 hónap havidíjat a szolgáltatás visszakapcsolása nélkül, vagy valami, de egy 2400 ft-os előfizetés miatt nem szeretnék 30 ezret befizetni nekik.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- AppleCare+ biztosítás és kiterjesztett garancia - Apple hivatalos biztosítás - Számlával
- Új Acer Predator HELIOS NEO 16 Gamer Tervező Laptop -60% i9-14900H 32/1TB RTX 4070 8GB 2,5K 240Hz
- ASUS Vivobook Pro 14 OLED - RTX 3050 - R7 5800H - 16GB RAM - 500GB NVME SSD
- Lenovo Legion 5 15ACH6H
- Aki kapja marja! HP Pavilion X2 tablet alkatrésznek 1.990ft/db töltővel!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U759 - i3-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! H310CM i3 9100F 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1660S 6GB Fractal Design Focus G 400W
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest