Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Polemius #78100 üzenetére

    Az egyik olaj surubb azon a bizonyos homersekleten. Nem befolyasolja az uzemet. Ezert lesz az egyikkel zajosabb, a masikkal nem. Nem kell foglalkozni vele. Nagyot csattanni ket dolog miatt tud. Suru az olaj, illetve a kuplunghoz az adalekolasa mas. Elobb emlitett jaso ma ea jaso ma2. Ugyancsak nem karos, nem ad kepet az olaj minosegerol.
    Hamisolaj.
    Volt egy cikk miszerint magyarorszagon 3 bol 2 olaj hamis.
    A cikk arra alapult, hogy ennyi afat es termekdijat vallanak be a forgalmazott olaj utan, mert akkoriban onbevallasos rendszer volt. Tehat ez eleg nagy hoax volt, de az, aki nem jaratos az ugyben, vagy nem olvasta vegig a cikket/nem ertelmezte, az menthetetlenul befosott.
    Szo volt meg a hamisitas modjarol. Egyesek szerint trafoolajat csomagolnak castrol dobozba, masok szerint a legpuruttyabb alap olajat.
    valamelyik totalcarosnak a burgmanja lett hajtorudas, ezt azonnal a hamis olajra fogta, holott egy autohoz erto szemely volt. Trafoolajos castrolt vizionalt. En bizony azonnal bevizsgaltattam volna :)
    De az hogy lehet, hogy a hajtorudcsapagy kapott, de mas nem?
    Trafoolaj elmelet: a trafoolaj 40 fokon rendelkezik olyan viszkozitassal, mint egy xw-40 es olaj 100 fokon. Azonnal feltunne. Nincs benne habosodasgato, nincs benne detergens adalek. Kihuzod a nivopalcat, egy mero habnak kell lennie. A siklocsapagyaknal nem lesz akkora problema, oda akar vizet is lehetne hasznalni, itt a szoroolajozassal kent alkatreszek mennenek azonnal tonkre, ebben biztos vagyok. Motul 300 at hasznalok figyelem, ennek a fajta olajnak a habosodasgatlasa atlagon aluli, illetve a valto vedelme is, lehet habbal talalkozni, ennek ellenere nem hamis az olaj.
    Rosszabb minosegu olaj elmelet: Europa szabalyozza, milyen specifikacioju olajok kerulhetnek forgalomba azaz milyen letezhet egyaltalan. Nem kapsz szar olajat. Lehet, hogy nem lesz olyan minosegu olaj, mint egy fullszint, de ezt nem fogod eszrevenni utcai hasznalatnal, sem zajrol, sem kopasrol.
    Teljesen alaptalan felelem velemenyem szerint.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Polemius #78100 üzenetére

    Olajcsere utan elmeletileg surubb az olaj, mint elotte. (Viszkozitasstabilitas) utana kezd el higulni, ahogy hasznalod. En sosem ereztem jobbnak a valtot olajcsere utan, pedig szerintem kiprobaltam az osszes letezo olajat a piacon. Valtozast csak kisebb motoroknal ereztem hasznalat soran, ahol a kuplung sokkal erzekenyebb az olajra, mint a nagyoknal altalaban. Sajnos az osszesnel leegettem a kuplungot, igy nem biztos, hogy az olajat ereztem :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • HSM

    félisten

    válasz Polemius #78100 üzenetére

    "hogy olajcsere után kevésbé csattogós, simábban váltok, ésatöbbi."
    No, én ezért voltam felháborodva az 5100-ra, és ezért szeretem a 7100-t. Előbbinek minden nyűgje volt 5000km után, a 7100-nál viszont szűk 6000 után sem éreztem semmi változást, mikor frisset kapott. :K

Új hozzászólás Aktív témák