- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
(#81789) Chrys_: Nézd meg magad: [link]
(#81790) TommyNagz: Többek között.
(#81799) geresics: Jobbulást!
(#81800) V.Stryker: Bmeg...
(#81804) Mosquito34: Nem vártam mást.
(#81817) imibogyo: Ez nem hangzik jól. Amúgy mi van a projekt motorral?
(#81831) emre: FZX? Az naked volt, nem? Vagy nem egyről beszélünk.
-
emre
veterán
válasz Lomha 8V #81851 üzenetére
De az, valahol az oldal vége felé.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
BoB
veterán
Srácok nem tartott sokáig visszatérni a témához
geresics: jobbulást. Majd rakd fel hogyan estél
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Gaboman
nagyúr
Kérlek benneteket ne kezdjétek már megint el az ABS témát, komolyan eret vágok ha megint etetitek!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #81859 üzenetére
Nem trollkodok, csak máshogy gondolom ezt a témát. Elég direkten lettem megszólítva (#81834) Ferdzsoo által, és ha kiforgatják amit korábban állítottam, akkor sajnos nem hagyhatom szó nélkül, mert aztán az marad meg a fejekben... Pedig én is mocskosul unom már ezeket a szalmabáb érveléseket...
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Na jó csak még ezt hozzáteszem:
Az ABS két esetben nem működik jól:
1. keresztirányú úthullámokon amikor a kerék pattoghat
2. amikor van valami ami felgyűrődhet a gumi előtt: hó, homok, sár.Na most. Az hogy az aszfalton van kavics és homok felhordás, az nem tartozik bele, sőt azon pont hogy jó az ABS mert a jéghez hasonló.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Geresics
addikt
UPDATE: magyaràztak mindenféle bevérzésről, de a lényeg, hogy nincs eltörve!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
Azert amikhez nagyon ragaszkodsz, azt fenntartasokkal kell fogadni altalaban. Tul sokszor derult mar ki, hogy azt, amit kigondolsz, az tul keves valtozoval szamol az altalaban tul keves ismereted miatt.
Meg amugy is hajlamos az ember ilyen konfliktus helyzetekben a vegletekig az allaspontjat bizonygatni, igy lehet a fele sem igaz annak, amit itt meselsz. Nem rosszindulatbol, hanem mert az agy ilyen. Nem pontos, es az erzelmek nagyon at tudjak verni.
En az osszes abs es autot kiprobaltam, ami a seggem alatt volt, jopar ceges audit vittunk esp probara is
soha nem tapasztaltam vizes uton ilyesmit.Siman lehet, hogy neked van igazad, abban az egy esettel kapcsolatban, de eljatszottad a hulyesegeiddel az effajta bizalmat, raadasul motort ki sem probaltal. Es lehet hogy ugyanaz a rendszer van nehany motorban. Nehanyban meg nem
A sztori meg azert nem koherens nekem, mert en biztos kiprobaltam volna hasonlo korulmenyek kozott, hogy valoban ilyen szar-e, mindig, de minimum szervizbe vittem volna, ha ennyire ramhozza a fraszt, nem a biztositekot vettem volna ki.
Nagy haladas viszont, hogy azt mar elismered, hogy te maximum mindig ugyanolyan szarul tudsz fekezni, tehat a gepnel nem vagy jobb. Regebben sokkal nagyobb hulyesegeket allitottal, tehat alakulsz, mint pupos gyerek a pres alatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
Te vagy az egyetlen aki fotelfizikázik, és ellentmond mindenkinek ide értve az összes motorgyártót is.
Nézhetnénk a wikipedia-t, de az ugye nem hivatalos:
"In gravel, sand and deep snow, ABS tends to increase braking distances. On these surfaces, locked wheels dig in and stop the vehicle more quickly. ABS prevents this from occurring."De nézzük mint mond pl a Bosch:
"In the off-road control developed by Bosch, slip thresholds and other parameters have been adjusted to give bikers optimum braking performance in rough terrain as well. The result of this fine-tuning is that the ABS takes effect later. It allows more slip between tires and riding surface than an ABS designed for road use. The rear wheel can dig in to the track surface, improving braking performance on rough terrain. "Tehát ha szerinted a Bosch is azt állítja hogy ilyen esetekben késleltetni kell az ABS működését, mert nem az igazi ilyen helyzetekben és ezért az újabb modellekben off-road késleltetve működik, akkor neked ezen mégis mit kell fotelfizikáznod?
Még nem gondolkoztál azon hogy ha szerinted mindenki más rajtad kívül máshogy gondolja a dolgokat, akkor valami baj van a fejedben?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #81867 üzenetére
Nézd, senki sem tökéletes, ahogy én sem. Mindenki abból próbál főzni, amije van. Azért jó a fórum, mert össze tudja több ember dobni, amilye van, így többen közelebb kerülünk az "igazsághoz".
Igen, a kognitív disszonancia nagy úr, sajnos egyikünk sem mentes a hatásaitól.
No, igen, lehetett volna szervízbe vinni, de mivel nem hiányzott, így inkább használtuk nélküle. Nem gondoltam, hogy később még szükség lesz a történetre, akkor ez a megoldás teljesen kielégítő volt.
Mondjuk az mindenképpen érdekes, hogy írod, miért nem vittük szervízbe... Ezzel gyakorlatilag elismerted azt a pontomat, hogy ez egy plusz meghibásodási forrás, amiből szintén komoly baleset lehet, ha váratlanul meghibásodik...Ami az alakulásomat illeti, racionális vitában ez egy teljesen normális dolog, hogy a vitázó felek véleménye közeledik egymáshoz, ez a szép benne. Ahogy tőletek sem azt az egységsugarú hozzáállást tapasztalom, mint néhány éve, amikor először kirobbant ez a téma. Szval ne aggódj, alakultok ti is.
-
HSM
félisten
Wiki: "A June 1999 National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) study found that ABS increased stopping distances on loose gravel by an average of 27.2 percent.[24]"
Igen, ez azért elég sok. Mondtam, hogy a modernebb rendszerek már lehet javították ezt a rossz tulajdonságot, mint pl. a hivatkozott Bosch terep-ABS.
"Még nem gondolkoztál azon hogy ha szerinted mindenki más rajtad kívül máshogy gondolja a dolgokat"
Ez még mindig egy hibás érvelés. Attól nem lesz igaza senkinek, hogy egy adott környezetben többen értenek egyet vele. -
A legdrágább motul lánckenőm van, ez is kb 200km alatt lejön és fényesek a szemek. Aztán volt jó pár rongy.
Nem lehet hogy azért mert hajtom a vasat?[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #81872 üzenetére
Innen, ilyet! Röhögve kibír 5-600 km-t, hacsak nem kapsz közben bazi nagy esőt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Timyyy
őstag
Sziasztok!
Káptalantótiban a liliomkerti piacon van egy emberke aki amellett hogy árul, motorozni is szokott valamiféle Tapolca-diszel környéki motoros egyesülettel, túrákat is szerveznek stb... érdekelne hogy van itt olyan aki tagja ennek? Facebookon nem találom sehogy sem! Privát üzi is jöhet! 4 motorral szeretnénk csatlakozni. -
HSM
félisten
válasz Lipton #81883 üzenetére
Egy aprócska gond, hogy az autóipar korántsem fejlődik olyan tempóban, mint az informatika fejlődött abban az időben.
De azon is el lehet gondolkozni, miért szerelnek olyan futóművet a 2M alatti motorokra a mai napig (tisztelet a kevés kivételnek), amik kb. az 1970-es évek technikai színvonala.
(#81885) Mosquito34: Blokkol a kerék, behúzva marad a fék és felváltva csúszik és fékez. Az ABS viszont (legalábbis a régebbi butább rendszerek) ilyenkor egyből csökkentik a féknyomást, amikor nem feltétlen kéne.
-
Gaboman
nagyúr
Gyerekek, lője le már valaki......
Váltsatok témát, vagy motorozzatok, vagy tudom is én csak ez kész, remélem nem akartok még 300 hsz keresztül ezzel foglalkozni!
Aki próbálta már tudja mi a különbség, aki meg nem az próbálja ki és utána alkosson véleményt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
ABS teszt: KTM 1190 2014, utcai (nem terep) gumi.
60 MPH (96km/h) to 0:
ABS OFF: 196,3 feet (60m)
Off road ABS ON: 188,5 feet (57m)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
Amikor blokkol/csúszik a kerék mondjuk kanyar előtt akkor mi következik ez után a NO ABS motornál? Az ABS verziónál csökken a sebességed és vissza jön a tapadás/stabilitás. [link]
Csinálhatunk egy tesztet. Fellolcsoljuk az aszfaltot, homokot/sóderrel is felszórhatjuk és mehet a vész/fékezés.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
TommyNagz
senior tag
Óbzmeg megint abs téma. Ignoráljuk a gcibe, ne vitatkozzunk vele. Aki hülye, haljon meg. Kész.
encapsulation dot1q
-
Még ti öltétek egymást, addig asszonyt elvittem egy 100+ -os karikára. Hát ez 2 emberrel olyan mint a gs volt feltankolva, nem fogom sokat erőltetni. 6000 táján kell járatni, hogy valami dinamizmus jelei élő elő tűnjenek, de hát tudtam, nem is csomag szállításra vettem.
-
HSM
félisten
válasz Geresics #81889 üzenetére
[link]
Ennél hamarabb megállt volna, ha hozzá sem ér a hátsó fékhez, csak visszadob egy-két fokozatot a motorfékhez... És még így is alig állt meg lassabban, mint ABS-el.(#81890) Mosquito34: Akárhányszor linkelitek még ezt a videót semmi értelme nincs. Az emberünk satura fékezte ABS nélkül az első és hátsó kereket is, persze, hogy elszállt, mint a győzelmi zászló...
Ennél mesterkéltebb "tesztet" nem is csinálhattak volna, épeszű ember nem így fékez ABS nélkül.Az enyhén homokos aszfalton annyi történik, mint minden laza felületen, hogy megtalálod a tapadási pontot, és annyira fékezel, és meg-megcsúszva megállsz. Nem kell ezt elmagyarázd, mert évtizedeken keresztül hegyikerékpároztam. És egyszer nem repültem úgy el, mint az a jóember ebből a videóból.
(#81892) Ferdzsoo: Na, akkor ki a troll, hogy bedobsz ide egy szalmabáb érvelést gyakorlatilag nekem célozva, jól felszítod vele a hangulatot, aztán meg röhögsz a markodba a prémiumoddal, hogy megy a cirkusz azoknak, akiknek nem vagyok tiltva? Gratulálok...
(#81893) TommyNagz: Nekem ez teljesen megfelelő alternatíva lenne.
(#81897) HGabor89: " ... gyerek"
Az aláírásodból ítélve az a "... gyerek" idősebb, mint te vagy...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...