- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
eltörtem a bal oldali nagy idomot... nem hiszem el...
mikor elrakom, akkor a lábammal szoktam támasztani, szűk a hely. Mindig előbb öltözöm és utána. Most a ruhában csináltam és túlerőltettem, nem éreztem benne...én hülye...
kíváncsi leszek az árára...
nézem a cascot, hogy hogyan térítenek.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82201 üzenetére
Hát ez gyorsan ment! Ráadásul így...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #82201 üzenetére
Jajj.... Ha csak elrepedt, műanyagos lehet tudja javítani.
(#82202) canniball: Arra gondolok, ami kilóg. Aminek sok lóg ki, azt nyomhatja a sisak szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #82201 üzenetére
Ennyire gyenge anyagból van?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #82201 üzenetére
Cascot gondold át, valószínűleg olcsóbb műanyagossal javíttatni, mint az önrész plusz évekig fizetni az emelt díjat.
-
válasz CyberPunk666 #82209 üzenetére
Már el is adod aztán új? Lol
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #82211 üzenetére
huh.
Ez egy használati tárgy. Tudom mekkota törés az első sérülés, de ez alapján mindig újat venni... sokáig nem lesz nálad egyetlen motor sem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #82211 üzenetére
Kb mennyi Km lesz benne eladáskor?
Bob:
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
Közben egyébként rekonstruáltam a szituációt és egyértelműen az volt a baj, hogy beöltözve csináltam. Azért nem működött, amit eddig minden nap csináltam, mert felült a térdkoptatóra és így a felfekvés helyett egy ponton kapta a terhelést. Ez ilyen 1000% saját hülyeség. Abban a ruhában ugye nem érzel ilyen finom dolgokat...
(#82213) Ferdzsoo
A motort azért fogom eladni, mert szeretnék egy erősebbet, nem azért mert megsérült az idom.
Ez egy tanulómotor. Az eddigiek alapján örülök, hogy nem vettem nagyobbat elsőnek, mert akkor nem élném meg a másodikat.(#82214) Mosquito34
Szerintem 10-15k biztosan. Csak a munkábajárás lesz 6k önmagában.
(#82208) kcsa
De most a casco pont erre van, nem? Mi értelme lenne, hogy semmit nem javíttatok velük, hogy ne emelkedjen a díj.
Mintha nem dugnám az asszonyt, hogy ne használódjon.
Pont az a lényeg, hogy akkor éri meg nekem a casco, ha többet spórolnak nekem, mint amennyit fizetek nekik.
1 évig már megvan a szerződés, szóval így jártak. Utána meg amúgy sem fogja tovább nagyon megérni, mert a motor ára esik (a casco avultatási rátája nagyon durva) a cascoja pedig nő egyébként is.[ Szerkesztve ]
-
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #82215 üzenetére
Plusz a műanyagos után fényeztetni is kell gondolom, azt meg gyári technológiával senki nem tudja lefényezni. Én is kompletten cseréltetném egy vadiúj gyárira a helyedben.
Ha lenne már tizenakárhány éves a motor akkor lehet javítgattatnék maszekkal, mert ott már belefér, de egy vadiúj motoron szerintem ciki.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
kcsa
veterán
válasz CyberPunk666 #82215 üzenetére
Ha egy éven belül eladod a motort, akkor intézd cascoval.
Mélyebbre kár is menni a témában, eleve le akart a többség beszélni egy új kisköbcentis motorról - nem véletlenül - , így is pont elég értékcsökkenésed lesz csak azért, mert mentél vele 500, 1000, 5000 kilométert.
Ha már újat vettem (egyszer én is megtettem) akkor megtartanám évekig (én öt évig használtam a sajátom), csak így van bármi logika mögötte. Kivéve ha megint újat veszel. Uff, szólottam -
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #82215 üzenetére
Aha. Akkor értem. Nem az volt hogy neked elég ez?
No offense de most mondjam hogy többen mondtuk ezt?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Horvi
őstag
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Ferdzsoo #82219 üzenetére
Mint mondtam, én még mindig nem bánom és az egy év múlva messze van. Lehet marad, meglátom, hogy állok majd akkor.
Én úgy érzem, hogy simán megérte és egyébként nem élném meg a másodikat, ha egyből nagyot vettem volnaAz új-nem új dolgon lehet vitatkozni, nekem ennyit megért a dolog, hogy jó gépem legyen. Szerintem a következő is új lesz. Itthon mindenki át akar baszni, és a legdurvább gányolásokat követik el. Hol veszel a magyar piacon gyári alkatrészekkel vagy legalább márkás jó minőségűekkel karbantartott gépet? Sehol.
Vagy ha van is, én nem értek hozzá eléggé, és időm sincsen megkeresni.
Itthon sufnituning, tekert óra, ritkán cserélt olaj, olcsó netről vásárolt szar olaj, sosem karbantartott teleszkópok, kínai alkatrészek, olcsó szerelők és hasonlók várnak a használtpiacon.
Ameddig megtehetem, addig új motort fogok vásásrolni. Aztán te meg örülhetsz, mert lehetsz az a szerencsés, aki kifog egy karbantartott, full gyári és márkaszervizbe hordott, első tulajdonosos motort. Egyet azon pár darab közül, ami van.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #82221 üzenetére
kívánom hogy tehesd meg hogy mindig új motorot fogsz venni.
Az viszont nettó hülyeség hogy nem lehet itthon becsületesen karbantartott gépet venni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
[link]
Az alap probléma, hogy erre az évjáratra nem jó. Ez ki is jött ugyanis a tartó konzol csöppet nem stimmelt, egy lyuknyit el volt csúszva, de csináltam összekötő konzolt és mintha oda tervezték vna.
Ami megváltozott. Alul sokkal kevésbé rángat, minden olyan mint a masiknál, aztán alul látványosan jobban tol, fent ezzel ellentétesen elegyengül. Tetszik! -
CyberPunk666
senior tag
válasz Ferdzsoo #82222 üzenetére
A becsületesen karbantartottak esetében is azért játszanak a nem gyári alkatrészek. Meg a honnan tudod, hogy tényleg úgy van, hányan szívták meg akár egy szerelővel való átnézetés után is...
Most az gondos gazda, ha cseréli az olajat, de mondjuk a teleszkópokat már sokan nem tartják teljesen rendben. Aztán ott van annak az esete, amikor valaki tisztes gazda, de azért nem gyári alkatrészeket vesz, mert drága. Nem ugyanaz.
Aztán meg nyilván a következő meg már nem tanuló motor lesz, szóval ott esélyes, hogy több évig marad.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #82215 üzenetére
Értem, illetve nem de ez az én bajom. Mi lesz majd helyette?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #82224 üzenetére
Van ilyen gép itthon és külföldön is ezeknek viszont megkérik az árat. Látod a tiéd is sérült/törött és még 800km sincs benne aztán ki tudja mi lesz később.. Másik nem mindenki vesz hitelre motort és ad el nagy bukóval.
Év végén megy a géped a placcra akkor nincs cserélve fékfolyadék, teló olaj stb. Akkor te nem vagy gondos gazda?Tudod aki sokat megy az folyamatosan karban fogja tartani a gépét és túlbiztositja magát, hogy még véletlenül se robbanjon le külföldön a semmi közepén. Bár ezek után is közbejöhet valami.
Az a veszélyesebb aki keveset megy és még mellette spórol/elhúzza/elnyújtja a szervizeket is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82224 üzenetére
Te nem azért de mi bajod a nem gyári alkatrészekkel? Én is preferálom egy bizonyos árig, de pl. mi baja lesz, ha nem Suzuki emblémás szűrőt veszem meg 4000 ezerért, hanem ugyanazon gyár, nem Suzuki emblémás szűrőjét 1500-ért? 6000 ként csere, no para, volt róla teszt is. És ha szimering utángyártott? Nem 20km múlva kezd folyni, hanem 10ezer km után...és? Hamarabb cserélem.
Nem értem tényleg. Ha csak olyan jármű közlekedne, amit csak gyári alkatrésszel javítottak kongana az utca az ürességtől.
Persze ezek mellett az idomhoz a gyári sima metrikus csavart én is megrendeltem, darabját vagy 700 forintért.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bbubby00
őstag
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz bbubby00 #82230 üzenetére
Pásztó - Parád - Gyöngyös szakaszon lesznek helyi menők. Szóval érdemes néha hátra is nézni.
Chrys:
Ha már van matrinya akkor miért ne. Bp - 60 között semmi érdekes sincs. Ott akarsz vagy oda akarsz motorozni,nem mindegy. Mi is így megyünk holnap de Aggtelek a cél.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
LustaDick123
tag
válasz -Mosquito- #82234 üzenetére
Miskolc Rally van, azt tudod? Rengeteg út le lesz zárva.
-
zgospel
őstag
válasz LustaDick123 #82235 üzenetére
Erről mesélj légyszi, mert én is szét akarom motorozni az agyamat a hétvégén, és jó lenne ha nem utaznék száz km-reket hoppra
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Laca1212
őstag
válasz CyberPunk666 #82221 üzenetére
"Hol veszel a magyar piacon gyári alkatrészekkel vagy legalább márkás jó minőségűekkel karbantartott gépet? Sehol."
Érdekes..nekem sikerült.
-
-Mosquito-
őstag
válasz LustaDick123 #82235 üzenetére
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz bbubby00 #82230 üzenetére
Pásztótól fel a 24-es útig vannak hibák de nem vészes, alapvetően jó az út. Mátraháza és Gyöngyös között is elég jó, Sástónál kell picit jobban figyelni, ott is fel van múrvázva az út széle ami felkerül az aszfaltra, és sok a turista is.
Mátraházától Parád felé vannak úthibák de még mindig egész jó, a Pilisnél mindenképp jobb.A galyatetői elágazástól Parádig pedig fel van újítva az egész, kurva jó az aszfalt, széles is, csak egy baj van: valaki okos kitalálta hogy murvával fel kell szórni az út szélét, amit a szélesebb járművek, pl buszok felhordanak, továbbá a kirándulók közül is néhányan.
Aztán ha apa elkezdi hajtani a Xsara Picassót mert mögötte a VW Sharanos apuka is nagyon éli az íveket, akkor élen fordul mindenhol, és bizony néha elméri és lemegy a rázókőre. Vagyis a murvára. Amit aztán jól felhord a kanyarok teljes hosszában az útra. Ha az azt megelőző napokban eső is volt, akkor még egy jó kis sárfolttal is megkínálja az amúgy kiváló aszfaltot.
Szóval lehet ott jót menni, csak előtte érdemes egy oda-visszát nyugisabban végigmenni, megnézni hogy milyen állapotok vannak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
V.Stryker
nagyúr
Ha valaki csak kisebb kört menne és byferko -ékkal találkozna, akkor csinálnak holnap egy nyílt gurulást. Előre látszik, hogy elég sokan lesznek.
Én csak beköszönök, aztán előre lecsapatom az útvonalat. Sok motorossal csapatban annyira nem szeretem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #82242 üzenetére
Én ilyen 70 km-ért elő se veszem a motort
Na de viccet félre téve, én valami ilyesmit tervezek holnap. Az autópályát ne nézzétek, pályára csak akkor megyek fel ha nagyon sietek már hazafelé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ferdzsoo
addikt
Most irigyellek titeket, jó idő, hétvége, útvonaltervezés....
Milyen jó is ez...
Menjetek helyettem is...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
CyberPunk666
senior tag
Na, a gyári idom 213k ^^
A ebay idom: 90kA cascoval pedig 21k lesz, az éves cascom meg 80k.
Máris pénzemnél vagyok...Bár azért reméltem, hogy nem hozza vissza ilyen hamar az árát.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CyberPunk666 #82245 üzenetére
Mutasd már meg mit sikerült alkotni azzal a motorral.
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #82246 üzenetére
Aha, Cinkotán lakom az OMV kúton. Mindig onnan tervezem az utakat keleti, észak-keleti irányba, mert ott OMV árakhoz képest olcsóbban mérik a naftát, plusz kiváló találkozási pont is. Na jó amúgy most nem voltam precíz, mert a HÉV megállónál van a kiindulási pont. Mondhatni P+R
(#82245) CyberPunk666 tanulság: idom nélkül olcsóbb a motor
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok