- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #81653 üzenetére
Ha tudnád mennyi írástudatlan ember jár vadiúj X5-tel...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Polemius
aktív tag
válasz Topiccsendőr #81647 üzenetére
Akár.
Nekem az Alföldről sikerült véletlen egy motoros szempontból igen jó helyre keveredni. Csak lenne már jó idő... -
CyberPunk666
senior tag
Ma megvolt 2 klasszikus vészhelyzetem is, szerencsére egyik sem volt nagyon durván közel.
1, megyek a buszsávban, mellettem kocsisor és szemból is jönnek. Egy szemből jövő faszi neki balra akart bekanyarodni egy telephelyre, a velem egy irányban haladó kocsisorban az egyik lemondott az elsőbbségéről, ez meg nagygázzal keresztülvág a buszsávon, anélkül, hogy tudná jön-e valaki. Az idióta.
2, a dugóban egyik irányban álló kocsisor mellett megyek el, tőlük balra, majd valami hülye nem lassan kifordulva, hanem egy hirtelen nagygázzal (szemből senki nem jött) kivágódva megfordult...
Szerencsére egyik sem volt annyira közel, hogy vészfékezni kelljen, de az elsőnél azért bele kellett fognom a fékbe, ha a megengedett maximummal mentem volna, akkor nagyon meleg lett volna. Szerencsére mindig kerülöm a nagy sebességkülönbséget, ha gurulnak mellettem, akkor én sem nyomom neki a buszsávban.
A második meg kurvára meglepett. legalább index és kisdugja az orrát, hogy jelezze a szándékát, nem kövér gázzal index nélkül...[ Szerkesztve ]
-
Milyen szenzor nezi, hogy gyújtást ráadva hidegen eleve elemt fordulattal induljon be a motor? És ez hol van?
CyberPunk666! Elém is kijöttek, át a másik sávba, padka mellett. Majd go vissza, meg is állt ki nem szállt azt mondta bocsi. A hideg kivert... Uj ford fiesta, szőke öregebb nő.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81660 üzenetére
"legalább index és kisdugja az orrát, hogy jelezze a szándékát, nem kövér gázzal index nélkül"
Ebben az a durva, hogy ezt nemegyszer elsütik sávváltás címen is... Szval ha kicsit is bedugul az egyik sáv, és a tiéd halad, légy résen. -
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #81660 üzenetére
A múltkor majdnem úgy buktam, hogy rakparton előztem a sort, a sor elején egy idióta pics@ elkezdett indexelni balra és lehúzodni jobbra, de úgy, hogy a jobb oldal már nem volt az úton...Na mondom, ez se tudja mit akar. Aztán egyszer csak csinált egy teljes visszafordulást balra.
Az volt a szerencsém, hogy mikor már láttam,hogy balra indexel és jobbra húz, akkor készültem arra,hogy ez olyan hülye, tuti meg akar ölni és óvatosra vettem.
Mondjuk az én taktikám tipikusan az, hogy minden autós, biciklis, sőt motoros is az úton, esélyes arra, hogy meg akar ölni és erre felkészülve közlekedek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
CyberPunk666
senior tag
A gumiguru sosem válaszol. Felteszem itt a kérdést.
Mindig azt mondja a gumiguru, hogy ugyanolyan abroncsot kell feltenni, mint a gyári.
Ezt a méretnél még értem is, hiszen megváltozik a geometria, ez elég triviális, értem miért kell.De miért mondja azt, hogy ha gyárilag diagonál abroncs volt rajta, akkor diagonált tegyünk rá és milyen problémát okoz, ha helyette radiált rakok fel? Mert a geometria nem változik, ha azonos a méret.
-
dellfanboy
senior tag
válasz CyberPunk666 #81666 üzenetére
radiál csak nagy terhelésnél sebességnél jobb mind a diag..
de amúgy próbáld ki és írd e a véleményed, elvégre puding próbája az evés nemde? a 300as géped fejből nem vágom milyen sebességre lett tervezve de ha a kis japánok diagot írtak elő én maradnék a diagnáleladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81666 üzenetére
Es nem lehet utanamenni a geometria valtozasnak a futomuvel?
Az RS en pl nekem teljesen mas meret van fent, mint a gyarilag megadott.
Jelenleg elol 115/70, hatul 120/70 es van.
Soha az eletbe nem ajanlananak ilyet...Elmeletileg elolre 110/70, hatulra 150/60 menne
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyNagz
senior tag
-
válasz Topiccsendőr #81663 üzenetére
Akkor kb mi a működési elve? Mert fordítom a kulcsot és eleve emelt gázra áll be. Csak érdekel hogyan csinálja. Meg h miért hajlamos furán működni ha meleg helyről kitolom a közel fagyba és indítom vahy épp fordítva.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TommyNagz #81669 üzenetére
mert meg 90 kilosan is tudok ilyen elkurt gumimerettel 1:25 ot menni az eringen, ugy, hogy 3 szezonos a dugattyum, tehat nem sorolnam a legerosebb RS ek koze az enyemet. Mert en 4 kilobol megyek 1:25 ot, nem 2 millabol 1:21 et.
Egyebkent egy 150 es gumi joval nehezebb egy 120 asnal. Es minek rakjak ra ekkora gumit, amikor egy honda RS 125 oson elol 85, hatul 105 os van, es 230 at megy vegsebessegre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #81670 üzenetére
Nem mukodik furan. Te vagy a fura.
Hideginditasnal saccolom, hogy kevesebb dolgot nez, egyszeruen a kezdetleges injektoros motorok szivatojanak a mintajara siman kinyitja a fojtoszelepet. Helyetted. Mert regen az injektoros motorokon is szivatokar volt, ami ezt csinalta.
Szokott lenni egy kornyezeti homerseklet szenzor, esetleg egy szivocso levego homerseklet szenzor, egy kornyezeti nyomas szenzor, ha ez nincs akkor map szenzor, bogyo altal emlitett hutoviz homerseklet szenzor. Es persze a fojtoszelep poti, masodlagos fojtoszelep poti, lambdat nem sorolom most ide, mert hideginditasnal nem tudom, mennyire nezi.
Azert is porog ennyire, hogy minel elobb bemelegedjen, hogy minel elobb tudja hozni a kipufogogaz ertekeket, mikozben a szeklevegot mellenyomja.
Ha az a terved, hogy hozzanyulsz, ne nyulj hozza. Igy jo.
Akkor nem jo, ha nem indul be.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
Azért közben kiderült, hogy a garázs nem 1.3 km, mert a feltett kép az illusztráció, 2km a távolság és 3 buszmegállóra van. Egy magánház garázsa, délután megyek megnézni.
Remélem több meglepetés nem lesz. Kezdem unni a dolgot.De így akkor a szekrény és a bicikli az biztosan kelleni fog.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Topiccsendőr #81672 üzenetére
Dehogy akarok hozzányúlni, csak a lélektana érdekelt. Emeletem az alapjáraton egy hangya fasznyit, hidegen már nem olyan kehesen ketyeg. Év végén sztem beadom szinkronra, addig bőven többet fut mint az intevallum.
-
V.Stryker
nagyúr
Van valahol pályamotorozásos tréning ahol motort is adnak? Ma haza felé gondolkodtam, hogy milyen jó is lenne egy napot a Hungaroringen GSXR-el kontrollált körülmények között csapatni, megtanulni a pályamotorozás alapjait.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #81681 üzenetére
Persu: multkor azt mondtad h a kék brembo betétek szarok? mert most kivetem őket az éleiket levenni és azok vannak elöl hátul
-
demars
addikt
Pici gumi téma:
SM 100/80-17 52S és SM 120/80-17 61S gumik helyett kellene terepre való. Ebben a méretben nem találtam, milyet tehetnek fel helyette? ( annyi a lényeg, hogy szinte kizárólag földúton használnák a motort és kellene rá jó kis bütykös gumi)
KösziAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CyberPunk666
senior tag
Még nincs vége a bejáratásnak, kb 650 km-nél vagyok, de ma tettem egy próbát, kicsit jobban pörgettem a motort, nem próbáltam 4k körül tartani, azért körül, mert eddig is azért 4.5-5k-ig elengedtem.
Na most egy kicsit motorozgattam 6-7k rpm környékén, mintha egy másik motor lenne. Nem az egyenesben, hanem kanyar közben. Sokkal stabilabbnak, simábbnak érződik. Ez a motor egyszerűen nem szereti az alsó tartományt... A bejáratásra előírt tartomány alján ilyen mikrorángások vagy rezgések vannak (nem amikor elkezd rángatni keményen, mert túl alacsony, hanem csak nem olyan sima az egész, mint feljebb).
Sikerült találni egy útszakaszt, ahol egyetlen fajta hibája van az útnak, amúgy nem rossz a minőség és egy adott tartományban, mindig előjön az ingásos jelenség. Az úthiba olyan, hogy folyamatosan apró merőleges irányú huplik vannak, de kb egyenlő közökkel. Nem nagyok, kb ilyen kerékrázó szint.
Jobban megfigyelve az lehet a gond, hogy adott hibánál egy adott frekvenciával (ezért sebességfüggő) nem tudja a földön tartani a kereket. Elvileg ugye az lenne a feladata a rugós tagnak, hogy az út egyenetlenségei ellenére a kerék mindig a talajhoz legyen nyomva. Szerintem ez nincs meg a hátsó keréken.Megvan a garázs, még nincs benne szekrény és most még otthagytam a cuccot, majd meglátom, hogy később cipelem vagy otthagyom. Kell majd oda szekrény. A 2km annyira nem tűnt így vészesnek, ennyi séta kell, vagy még mindig buszozhatok is.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #81685 üzenetére
"Elvileg ugye az lenne a feladata a rugós tagnak, hogy az út egyenetlenségei ellenére a kerék mindig a talajhoz legyen nyomva. Szerintem ez nincs meg a hátsó keréken."
Eljutottál arra a pontra kb. az első héten, amiért majd szelep emulátort és új hátsó rugóstagot fog kapni az SV-m... (És persze, megfelelő erősségű rugókat előre.)
-
Something_
őstag
Tenyleg ennyire konnyu kiszedni a kormanyzarbol egy motort? [link]
Szegeny uj r1es tulaj :-( -
BoB
veterán
válasz Something_ #81687 üzenetére
Könnyebb mert ezek ketten csinálták, de egyedül is simán megy.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #81687 üzenetére
De rohadjanak meg, motorosok lopnak meg motorost. Retkes kurv@ @nnyukat!
Meg a sok majom járókelő is hogy nem tesznek semmit. Hárman odamentek volna hozzájuk elfutottak volna...
Látszik hogy azért be vannak szarva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #81685 üzenetére
Biztos nem pattog el a hatso kereked. Erre merget veszek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81690 üzenetére
Ezt szeretném elkerülni
Felnit milyet? Mindegy, vagy nézni kell tengely átmérőt stb. ?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #81694 üzenetére
Bazuka b12
Eltérő méretben sincs hozzá való gumi? Úgy értem egy picit szélesebb, vagy keskenyebb nem menne fel rá?
Ha nem, hát nem akkor nézünk hozzá felnit.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Chrys_
addikt
válasz Something_ #81687 üzenetére
Nálam azt írja, a videó nem érhető el.
-
CyberPunk666
senior tag
Kakucson elvárás, hogy fel legyen készítve a motor pályára (visszapillantó le, lámpa ki... stb) vagy oda felhajthatok úgy, ahogy odaviszem lábon a gépet?
A honlapjuk egy rakás szar és csak a lényeges infók nincsenek fent.
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #81699 üzenetére
simán mehetsz csak az olajad ne folyjon. Más követelmény nincs, ruhából is jó a cordura.
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok