- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
p87
senior tag
Sziasztok!
Sikeresen levizsgáztam A kategóriából, hétfőn volt a forgalmi vizsgám.
Holnap mennék is a vizsgaigazolásért, de van egy kis bökkenő, fél 1-ig van vizsgaigazolás kiadás itt Miskolcon, én meg 2 ig, dolgozom.Áttudja venni valaki helyettem?
Mert most olvasom, hogy kell személyi, lakcím kártya, bizonyítvány, meg vöröskeresztes kártya...
Na ez utóbbival is bajba vagyok, kell ez nekem ha már 12 éve megvan a B-s jogsim?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Nos, túl vagyok a rutin órákon, jövő szerdán vizsga. Kicsit tartottam tőle, mert ez volt az első alkalom, hogy motort vezessek azóta, hogy megtörtént a baleset. De mint kiderült, semmi okom nincs az aggodalomra, ugyanúgy megy, mint azelőtt.
A gépsárkány egy 2001-es Honda CB600F Hornet, elég megviselt állapotban, órájában ~70k km-rel.
(#67303) p87: Grat! Vöröskeresztes lapocska szerintem nem kell, ha van már valamilyen vezetői engedély. De ennek fényében miért kell az általános iskolás bizonyítvány, azt nem tudom, tőlem is kérték.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #67295 üzenetére
+ runner
Nekem is oda van ragasztva olyan plecsni de nem tudott mit kezdeni vele a színkeverő. Dreambe/szerelőm is mondta, hogy ha kikevernek ilyen szint mégis valami csoda folytán az nem lesz 100%-ban egyező a gyárival. Örülök, hogy nálatok müxik a dolog.
Bogyo:
Suzukinál azt hiszem az első vagy a második lapon van benne a szervizkönyvben. Nálam mind a kettőbe bele volt írva.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
De ha már megcsináltam a B-t és az A2-t is, amikhez szintén kellett a bizonyítvány, miért kell harmadjára is megmutatni?
(#67308) SymbianOS: Ez az érzés az első méter után elmúlt, szóval nincs gáz. Ugyanígy voltam akkor is, amikor először próbáltam meg lábon (és mankóval) közlekedni a lakkozott falépcsőn lakáson belül, és nem seggel mászva.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tboldi #67304 üzenetére
Sztem nem jó ha azon aggódsz, hogy milyen felülni rá ismét. Vagy megy azonnal, vagy hagyni kell. Engem egyet kivéve meg sem érintettek a dolgok és épp ami megérintett az volt a legenyhébb, ami meg a legsúlyosabb annál ültem fel rá perceken belül újra.
Az a darázs sokat feküdhetett. -
p87
senior tag
válasz tboldi #67304 üzenetére
Köszi!
Már csak az a kérdés ha ezeket elviszi valaki akkor kiadják-e neki, mondjuk ha írok egy meghatalmazást?Mi is Horneten tanultunk, az is eléggé le volt harcolva, rutinvizsga majdnem elmaradt miatta, mert nem indult, úgy telefonálgatott gyorsan az oktató, hogy kerítsen egy másik motort, végül sikerült, de megcsúsztunk kicsit, így végül a vizsgabiztos jóindulatán is múlott, hogy ráért.
-
tboldi
nagyúr
Ezt nem tudom. De azt igen, hogy ez a Hornet is kva nehezen indul.
(#67308) SymbianOS: Annyival még kiegészíteném, hogy nem félelemről van szó. Nem is tudom megfogalmazni pontosan. Inkább agyalás azon, hogy milyen lesz a későbbiekben. Azért ez mégiscsak egy sérült láb, ami nem lesz már olyan mint volt.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #67306 üzenetére
És tényleg: "Color: Y7L" . Köszi!
(#67313) hroberto: én 3 éve, 49 és fél évesen csináltam az A1-et (egyedüli vizsgázó aznap motorból), illetve tavaly augusztusban, 52 évesen a korlátlan A-t. Egy 21 éves kiscsajjal voltam párban, ő A2-ből vizsgázott.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
hroberto
veterán
Nem gáz, hogy 41 évesen B,C,D kategóriával jóformán "gyerekekkel" vizsgáztam ma A kategóriás rutin vizsgán?!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Horvi
őstag
Rábeszélés + felajánlasz egy sört
(#67313) hroberto
Szerintem ez egyáltalán nem para. Nálunk is volt olyan arc aki ránézésre is 20 évvel idősebb volt mint én(#67315) kisninja
Ha szabad kérdezni milyen vasat néztél ki magadnak?
Ne is mond, itt nálunk olyan jég volt...[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
kisninja
őstag
Köszönöm mindenkinek az infokat akkor nem én leszek az egyedüli. Nagyon kacsingatok a red baron-al tetszik a hitelük bár pontos infókat nem mondtak.
Mi kawa er6 on tanulunk(2009) , de ez a rohadt időjárás......
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Khaosz55
addikt
Én valahogy hiánylom a kabátomból hogy mellkas protektor nincs benne. Ezért néztem meg a Forcefield oldalát. Nem mondom nem olcsó, gondolom jó cucc. Arra gondoltam hogy kabát alá vennék egy Pro Vest X-V protektoros mellényt.
Valaki használ ilyen cuccokat ?
-
Lomha 8V
addikt
Haladunk a géppel, haladunk:
(#67285) Somatom: Az a törött bordás túra igen fa**a lehetett, nem irigyellek.
-
válasz Lomha 8V #67317 üzenetére
Kezd motor alakja lenni a motornak. Gondolom érted. Csodálom, hogy ment elnézve az első képeket. Én azon elgondolkodom miért van mondok valamit olajcsepp a blokkon, a tökéletes fekete por és minden mentes blokkon.
Erről amúgy pár napja egy lámpánál mellém ért motor jut eszembe. Egy henger, yamaha. Elviharzott köszönés után és tudjátok mit láttam? A hátsó kereke nem kicsit ment nyolcas alakban.Ja a bulldog tulaját láttam érkezéskor is meg távozáskor is. Egy alaphangon 2m-es hosszú fehér hajú idősebb fazon. Leo vince kipufogóval olyan hangja volt, hogy aki várta a buszt az egyszerre kapta oda a fejét.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Kolondrum #67318 üzenetére
Hogy ment e? Gyönyörűen ment, augusztusban elgurultam vele Zenicára, Boszniába. Egy köhintés nélkül teljesítette a túrát, aztán még itthon mentem vele legalább 2000-t, mire leraktam. A már említett apróságokon kívül nem éreztem semmit rajta.
Az olajcseppes dologhoz pedig annyit, hogy minden motoron elromlik egyszer valami, legyen az akár egy éppen, hogy szivárgó szimering. A tulaj fokmérője pedig az, hogy mennyi idő alatt veszi észre, mennyire gyorsan javítja meg és hogyan.
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #67306 üzenetére
Nem tudom milyen márkájú festékből próbálták kikeverni a tidet.?
Nálunk a Debeer festékrendszer nem ismerte, a Standox-nak a vizes festéke sem, de a Standox BC festékrendszerével gond nélkül ki tudtam keverni és tökéletesen passzol is rá.
Esetleg próbálj olyan festőt keresni aki ezzel a festékrendszerrel dolgozik.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
mrhero
tag
válasz Something_ #67319 üzenetére
Azt a forcefield-et én is nézegettem, de valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy egy passzos bőrkabátban kényelmes lehet. mennyire volt kényelmetlen? "csak" a crt kinézet miatt cserélted? Van a kabátodban olyan zseb, amibe a Nucleon KR-Ci való, vagy csak simán beteszed és a helyén marad?
-
Something_
őstag
válasz mrhero #67323 üzenetére
Meleg, vastag volt es amit mondtal, hogy passzentos borkabat ala nem volt valami komfortos.
Van neki kulon zseb, pont meret. Sokan olyan egybe protektort hasznalnak, amit csak beraknak a kabatba es a helyen marad, mivel passzentos a kabat.
Ebben az AS-ben meg nem motoroztam, de szerintem nem lesz gond, nem sokkal vastagabb, mint a kabatban levo gyari szivacs. Termeszetesen ez es az ff is hore felveszi a mellkas formajat.
Ff-re meg visszaterve, brutal meleget adott, neha azert vettem fel, mert hideg volt a perforalt kabatban Szoval gondold el nyaron
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Lehet hülye kérdés. Nagyon kényelmetlen egy 600-as speed moci? Még soha mentem olyannal,csak ültem rajta kiállításon
Szemezgetek egy gyönyörű mv-vel,de úgy sem lesz rá pénzem Husky ülése is olyan kemény,mint a beton,nem hinném,hogy egy sportmotor ennyire gyilkos.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #67325 üzenetére
Az üléssel semmi gond, a kormányszög lehet egyeseknek kényelmetlen, mert nem tudnak jól ülni rajta vagy egyszerűen másra számítanak.
Bérelj ki sportmotort, szerintem napi 10.000-15.000-ért találsz. Kibérled egy hétvégére és meglátod. Ennyit megér szerintem.
Nekem amúgy abszolút nem kényelmetlen, sőt én szeretem.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #67326 üzenetére
Viszonylag törpe vagyok,173,akkor nagyon kényelmetlen nem lehet. Múltkor fiatalabb r1-el a csávóka,de vagy 190 nem volt akkor semennyi,na az elég viccesen mutatott.
Bérlés jó ötlet. Remélem felénk is lehetséges.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #67327 üzenetére
Nagyon leegyszerűsíted a dolgokat. 173 centi vagy, akkor kényelmetlen nem lehet Nem tudom, hogy ez hogyan jött ki
Ahogy elnézem, nehéz dolgod lenne bérlésnél, nem igazán találtam pár perc keresgélés után sportmotort, amit bérbe adnának.
Pályákon viszont valszeg lehet bérelni pályamotort, ott is tudsz tapasztalatot szerezni. Szólj ha bérelsz pályán motort, mennék röhögni.Úúúú bazzeg, felétek Akarsz venni egy 1-2 millás motort, de megint csak a 10 km-es körzetedben vagy hajlandó megmozdulni siralmas.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #67328 üzenetére
Nem találtam,csak gyerek motorok vannak,ilyen csopper és társai. Akarnék,de nem veszek,nincs annyi cash. 2 milla amúgy sem fedezné,de közeljövőben venni akarok. Röhögni? Vérbeli sportmotoron ( cbr125r) nevelkedtem,vigyázz
Ha arról van szó 11 km sem akadály[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #67327 üzenetére
173cm-hez ok, de én a 187 cm-mel, 97kg-mmal hülyén néznék ki rajta, emellett a 2004-5 utáni 600-as supersportok iszonyúan összementek, próbálj ki párat. Az ülés ha kényelmetlen lehet segíteni azon zselével, itt alapvetően az üléspozícióra kell koncentrélnod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #67330 üzenetére
Nekem is ezt mondták, hogy összementek meg picik, aztán ráültem a 2007-es CBR600RR-re, és mintha rám öntötték volna, pedig a két méteremmel nem éppen számítok picinek....
-
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #67317 üzenetére
Csak félig volt kényszer. Mint kiderült, az utasbiztosításom csak az én hazaszállításomat fedezte volna, a motorét nem. Megalkudtam velük, hogy lemondok a drága repülőjegyről, cserébe egy kompjegyért a motornak, meg nekem. Belementek. Rijekában kötött ki a komp, ahova a klubtársaim értem jöttek volna, ha kérem. De úgy voltam vele, hogy minél tovább bírom hazafelé, nekik annál rövidebb utat kell megtenniük. Jöttem, jöttem és egyszer csak itthon voltam. Bevallom, hogy egy kicsit büszke voltam magamra.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
Új láncot be kell fújni lánc sprayel vagy az első 1000 km-t kibírja alapból is?
-
mrhero
tag
Mi indokolná.hogy kenés nélkül menj annyit?
-
Gaboman
nagyúr
]Attól függ mire szeretnéd használni a speed gépet, túrázni 300-400-500 kilométereket nem kényelmes, lehetsz 173 vagy 190cm magas.
Eleve a testtartásod végett fogsz elfáradni rajta, alapból egy ilyen stílusú gépet lábbal kell tartani lassú tempónál, pl:városban különben a kezeid elfáradnak.
Mivel ez a pozició amin a gépen ülsz nem természetes, lábak fent, hát előre, kéz terhelve, fej felfelé hajlik.
Nekem a VTR1000-en a nyakam is megfájdult egy idő után, meg a kezem is meg a lában is mivel az utazótempó nem volt 100-110 felett, pedig a VTR nem kicsike motor.
Onnantól könnyebb amikor van tempó 130-140 ott a menetszél is tart már, számomra nem ideális eme típusok.
Hozzáteszem 187 magas és 110 kg vagyok, ültem 2008as R6-on, na azon olyan voltam mint majom a köszörűkövön.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #67327 üzenetére
Rövid távon bármilyen motor kényelmes lehet.
Én ha tehetem nem autópályázok. Amikor Szentendréről mentem a Balatonra zxr-el, rendszeresen a végén már ami a csövön kifér mert már a f.szom tele volt . Ez mondjuk utassal, amennyire csak lehet felpakolva. Köztünk is volt hátizsák, tankra ezért rá voltam szorítva, előttem a tanktáska maximumra nyitva...
Mire Pesten a forgalomban átértünk elegem volt. Pedig nem állok be az autók közé.
Egyedül cuccok nélkül sokkal jobb a helyzet, de pl egy Szentendre Nyíregy karikán ugyanúgy a végén már maximum mert már kényelmetlen.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Kékhold 46xxxFt-ért tenné fel a Road3-at hátra cakkundpakk. Vettem defekt javítót. A korábbi szavatossága lejárt. Hát remélem soha nem kell használni.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok!
Reggel indulok Székelyföldre, egyedül. Oda vissza és az ott töltött két nap alatt cirka 1800km-el számolok. Szerintetek mit felejtettem el?
Eddig itt tartok: - utasbiztosítás ok, szivargyújtó ok, mini kompresszor ok, kukacos defektjavító ok, láthatósági mellény ok, zöldkártya ok, gyári szerszámkészlet ok, lánc befújva, guminyomás ellenőrizve, gyorskötöző-ducktape, gumipók ok, esőruha ok.Kellhet még valami?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
canniball
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #67344 üzenetére
Elsősegélycsomag, aztán ha szedsz rendszeresen gyógyszereket, akkor az is legyen nálad. A motoros ruhának a termobélései szintén. Fényképezőgép és sok készpénz... Forgalmi és egyéb papírok érvényessége legyenek ellenőrizve. Rendszámtábla nagyon felcsavarozva.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen