- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
válasz Khaosz55 #67950 üzenetére
Ha ettől jobban mint ahogy most szoktál menni nem akarod jobban forszírozni a kanyargást, akkor szvsz felesleges sport gumira váltani. Maradj a túra-sport-nál, cserélj valami másra ebben a kategóriában.
(Metzeler Roadtec 01, Michelin Pilot Road, Pirelli Angel)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-Mosquito-
őstag
-
HSM
félisten
válasz RAiN91 #67952 üzenetére
Nekem magasabb sebességekben meg a fordulat lesz kevés, és azért idegbeteg... De a lényeg, hogy lehet azért kezelni, csak nagyon nyugodt, finom csukló kell hozzá.
(#67953) Mosquito34: Ahhoz nem kell millió gumit kipróbálni, hogy az ember tisztában legyen azzal az egyszerű ténnyel, hogy amelyik gumi jobban tapad, az bizony gyorsabban is fogy. Ha nem így lenne, értelmét vesztené külön túra és sport gumikat gyártani.
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megjöttünk szlovéniából, volt ott 6 fok ködös, havas hágómászás is. Egy élmény volt.
Viszont pr4 megint bizonyított, meg sem nyikkant egyszer sem, pedig...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
Ájmbekk
Az elmúlt hónap 3000 hozzászólását (wtf szófosós banda, motoroztok ti egyáltalán vagy csak a billentyűzetet koptatjátok? ) engedelmetekkel / vagy anélkül, de skippelem.Enduros sárgyúrós mini kalandtúra
Péntek este rámírt Persu, hogy szombaton még itthon van, megyünk-e egyet endurolni. Az én motorom is épp kész lett a héten (karbi fúvókák, elsősorban az alapjárati volt eltömődve, képes volt pirosnál üzemmelegen is leállni), és aznap reggel jutottam el végre bukót is venni, úgyhogy mentünk, eső ide vagy oda.
Nos, mint említettem, friss bukó? Fel is avattam! 1-esen egy körforgalom előtt egyszercsak a földön találtam magam, és nézek ki a fejemből, hogy ezmivoltez. Hát olajfolt! A nedves aszfalton egészen addig meg sem láttam, amíg Persu meg nem mutatta. Szerencsére a sebesség kicsi volt, motoron csak a kézvédő és minimálisan a kipufogót takaró idom lett karcos, én a térdem és a két kezem vertem oda, de mentünk tovább. Meglátogattuk a kedvenc kis "mini krosszpálya a senki földjén", ahova párszor jártam ki tanulni. Csakhát akkor száraz, napos idő volt, most pedig egy-két hete ilyen esős. Ez önmagában még nem vész, de a talaj valami agyagos retek. Na most azt képzeljétek el, hogy mentek előre, és hiába fordítjátok a kormányt bármerre, a motor fittyet hány rád. Gázból megoldani? Na, akkor mindezt keresztbe seggel Amikor a végére értünk, leszállok a motorról, és egyhelyben állva csúszok lefelé Csodálom, hogy keréken maradtunk, főleg Persu, aki jobban húzta is neki; én az olajfolt után finomkodtam. Miután megvitattuk, hogy ez nem állapot, új célpontnak vettük az irányt. Egy volt szovjet rakétabázis egy dombon, ahova egyik irányból olyan földutak vezetnek, amiken kivételesen nincsen se természetvédelmi övezet, se magánterület, se behajtani tilos táblák. Kis kavargás és betontalpfákon, murván hegyrebaktatás után megtaláltuk az utat a falu végén. Az utolsó ház kertjében UAZ, Unimog, Pinzgauer álltak, előjelként, hogy mi vár ránk. Sár, még több sár, és térdig érő nyomvályúk Ugyan már nem az a sárga agyagos, hanem barna föld, de ez is csúszott mint a takony. "De ha már itt vagyunk, legyen kaland!" Csúsztunk, kapartunk, fulladtunk, rúgtunk, toltunk, de csak felértünk
Innen jött volna a könnyebb szakasz: ugyan nem mentem rajta végig, de tudtam, hogy innen egy betonút van Érdig. Na de hogy ne legyen annyira egyszerű, Persu kuplungbowdenje elszakadt. A betonút előtti murvás szakaszból térdig érő futóárkokat mosott ki az eső, amit lentebb deponált, a betonon vízátfolyások hordalékai, valamint egy-két kisebbfajta tónak is beillő agyagos tócsa formájában. N+1.-ik majdnemmotoreldobás. Na de amit a gugli műholdas nézete nem mutatott, hogy az út végén egy sorompó is van. Az út két oldala rézsűs, 1-1.5 méteres domboldal, rajta méteres vizes fű, igazi csúszda; a sorompót patkó alakban egy szűk ösvény kerüli meg, ott "csak" combig érő az emelkedő. A bukón keresztül is éreztem, hogy Persu arcára a "Persze, még ez is" kifejezés ült ki, ahogy leszállt róla, és egyesben tolva nekiindult kuplung nélkül áttolni a gépet. Vazelin nem kellett, elég csúszós volt a sár is, kapart össze-vissza. Pár próbálkozás és pár perc után csak átszenvedtük, aztán fordultam vissza, hogy hajj, most rajtam a sor, kuplungom ugyan van, de jóval nehezebb a gépem, tuti jobban fog csúszni lefelé, meg szélesebb is, ha eddig nem, most ám esélyes, hogy eldobom. De nézzük csak azt a sorompót, hátha n--- és nem volt zárva! Vagy egy percig röhögtem
A nap és a torkosborzolás persze még nem ért véget, Persunak kuplung nélkül kellett átmennie a város túlfelére. Hogy miket összegépészkedett ott a váltóval de csak megcsinálta, szerencsére a 2T DT-vel ezt még meg lehetett, a Dörzimmel már nem.
Ja és a sár... A benzinkútnál talán többet pénzt költöttünk a nagynyomásúra, mint benzinre Rohadt ragaszkodó retek, a motorhoz bezzeg tapadt...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Hány cm széles kormányotok van? Kölcsön kaptam egy er-6f -et aminek gyári volt a kormánya. Már - már túl keskeny volt. Nekem 86cm. Annak még valami 76kb.
Gumit valaki? 😂
http://www.kephost.com/images/2016/05/17/IMG_20160516_122159.jpg
http://www.kephost.com/images/2016/05/17/IMG_20160516_122153.jpg
http://www.kephost.com/images/2016/05/17/IMG_20160516_122135.jpg
http://www.kephost.com/images/2016/05/17/IMG_20160516_122121.jpg
http://www.kephost.com/images/2016/05/17/IMG_20160516_122113.jpgBocsi telorol vagyok.
-
StoneBridge
senior tag
válasz D1Rect #67929 üzenetére
Jól mondod, A módban túl agresszív volt, B-ben és STD-ben oké. Az új 09-eken nem tudom változtattak-e (gyanítom igen), azok már kaptak kipörgésgátlót is.
Most a Traceren pont erre is figyeltem, végigmentem az összes módon. Átdolgozták valamelyest, de az A mód szerintem még mindig túl éles, nagyon kicsi az átmenet (szóval városban araszolást nem ebben a módban próbálgatnám ). Szerintem idővel szokható a Traceren, nekem a kb. 20 km erre nem volt elég.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
vlevi
nagyúr
válasz StoneBridge #67963 üzenetére
"de az A mód szerintem még mindig túl éles"
Ne használdViccet félretéve, ezt minden tesztelő elmondta, leírta, hogy az A mód csak azoknak kell, akik állatkodni akarnak a géppel.
-
Geresics
addikt
SONY AS200V
Keress YouTube-on összehasonlító videókat, és meglátod, hogy ez a jó választás!
Itt egy igényes összehasonlító: SJ5000X vs Gopro 4 Black vs Sony AS200v vs Xiaomi Yi*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kroni1
veterán
Nemrég volt téma, gondoltam megkérdezem:
Continental TKC80-as - eléggé terepguminak számító - abroncsokkal műszakin megbuktathatják a motort? kicsit hülyeségnek érzem..Valaki irta, hogy 50% felett kell lennie a tapadó felületnek, ez szerintem megvan, de ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy a Mozaikban pl. akadékoskodnak miatta, nekem a szabályos kipufogómba is belekötöttek, meg akart buktatni a vizsgáztató aztán én mutattam meg neki, hogy hol az E jel mert ő nem találta, és elnézést kért.
geresics te milyet használsz? Műszakin nem volt gondod még miatta?
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67967 üzenetére
a TKC 80 "street legal" gumi, azaz simán át kell menjen a műszakin.
Nekem az a bajom vele, hogy Africa Twines srácok mondták, hogy 5000 km alatt kopik el. Frissen tették fel az Albán karika előtt, és mire hazaértek már cserélhették is, pedig az max 3500 km volt.
Ezért (is) vettem én a Conti TKC 70-et! Kifejezetten a nagy túraendurokra (BMW 1200GS, KTM 1190, stb.) lett kifejlesztve, és asszem 240 km/h sebességindexe van!
Itt egy jó grafikon a TKC 80, és a ContiTrailAttack-kal összehasonlítva:Szerk.: a hétvégén mentem először az új gumival! Atom jó!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kroni1
veterán
válasz Geresics #67968 üzenetére
Jó kis grafikon, bár én a gyártó oldalán látható grafikonoknak nem hiszek annyira.. Sztem a mintázatból kiindulva sokkal nagyobb különbség van a terepképességekben mint ahogy azt a grafikonról "sejteni" lehet. (és vszleg a futásteljesítményben is nagyobb az előnye a 70-esnek)
Igaz, ez a 80-as tényleg csak terephasználatra való cucc, mondták nekem is Bike-R-ék, hogy aszfalton nagyon kopik. Helyette a nem túl olcsó Heidenau K60Scout-ot javasolták ők és mások is, az is nagyon jó kis gumi, magas futásteljesítményt igér és szuper állítólag terepre és aszfaltra egyaránt!
Ehhez a TKC70-hez a Metzeler Tourance-t tudnám hasonlítani, az is ilyen kategória lehet ránézésre, nekem a Tourance Next aszfalton nagyon állat volt a GS-en..
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Geresics #67966 üzenetére
200 Euró a határ nálam, annál többet nem akarok kiadni rá. Meg ahogy nézem normálisan nem lehet csak ezeket a téglákat felrakni a sisak állrészére...
Szerintem ebből SJ5000X lesz.
Erről jut eszembe, hogy még lógok egy Tomtom Rider, meg egy F800R tapasztalatok írással
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Elég volt vele 57 másodperc, fejidomosat soha többet.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Ha nem sos sürgős, akkor én várnék kicsit!
Az SJCAM pont most adta ki az M20-at, ami az 5000Elite utódja elvileg, de már felhagytak a Gopro utánzó kinézettel! Ugyanaz a Novatek chipset, kicsit nagyobb érzékelő, (a 12MP Sony IMX078 helyett 16MP-es IMX206-os) kisebb súly és fele akkora méret! Elvileg mától kapható, elég jó 120$ áron, ami azt jelenti hogy olcsóbb mint az 5000Elite! Nagy előnye lehet motorosoknak, hogy sisakon kevésbé lóg ki oldalt rögzítve, továbbá ez az első SJCAM amihez van bluetooth-os távvezérlő, 20$-ért! Szerintem eléggé bíztató. kb. az 5000Elite tudásszintjére számítok, de ha kicsit neadj isten gyengébb lenne az se baj, a kompaktsága és az ára miatt sztem ez igen jó kis kamera lesz!
Extremshop-ból már itthon is előrendelhető elég jó árban, de tuti lesz máshol is kapható hamarosan!
[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #67979 üzenetére
Fejidom nem forog, le van burkolva, mint egy bálna. Meg amúgy ugyan az a blokk és mégis máshogy ment. Ha én ezzel mentem volna anno A korlátlanon a fejemben meg nem fordul, hogy er6n-et vegyek, mert ebből indulok ki. Most vagy az F-nek kicsit más az áttétele, ami lehet, de akkor sem hiszem, hogy ennyire más lenne, de lomhább mint az enyém. Az is tény, hogy ha kiveszem a hangtompítót teljesen más az enyém is, jobban megy. Inkább úgy mondom jobban harap.
Azzal együtt amúgy, hogy sztem lomhább az F, nem rángat, olyan kiegyensúlyozott. Enyém valamiért nem nagyon ismeri a köztes állapotot. Mész vagy nem mész. Az, hogy ott tötymörögsz nem az igazi.
[link] - Amúgy többet mentem, de a darabolt videón ennyi elég volt az elején. -
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #67981 üzenetére
Lehet csak eltérő beállításból adódik, hogy más a kettő.
A fejidom meg hogy nem forog...van amelyiken igen? Tavaly mikor ráültem a VFR-re nekem is fura volt, de egy idő után már nem figyel rá az ember.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Egyetlen oka van amiért szeretem ha forog. A tükör is vele forog és pl pirosnál hátra tudok úgy nézni ahogy egy fixen álló motorról nem, mivel azon nem forog a kormánnyal a tükör. Azt meg tudnám szokni, hogy nem látom a fejidomtól telibe mi van előttem lent, de a tükröt nem.
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #67981 üzenetére
Most akkor azt is a fejidom számlájára írtad, hogy gyengébb az a motor mint a tiéd? Mert szerintem ennek nincs köze egymáshoz.. Én meg pont a naked-el vagyok úgy, hogy nem nekem való.
Volt egy V2-es Honda Spada-m, azon még oké volt a városban h nincs plexi, de azért arra is vettem egy MRA-t mert balatonra menet már zavart a túl nagy szélnyomás és a rengeteg bogár a ruhámon, meg a nyakamon és a sisakomon. A plexi ezt mind orvosolta.
Aztán a Triumph Thunderbird-öt kipróbáltam, és hát aszittem leszakad a fejem!!! 80-nál már zavart a szél, (GS-en 100-nál is felnyitott sisakrostéllyal csak napszemcsiben krúzolok) 120-nál a kabátom már úgy fel volt fújva, mintha michelin baba lennék, és a szélnyomástól fájt a fülem, a sisak meg mintha le akart volna repülni a fejemről. Haver mondja, hogy ő már megszokta, én meg mondtam h én meg a fejidomosok általi kényelmet szoktam meg.Adj kicsit több időt egy fejidomos motornak szerintem, és rájössz, hogy sokkal pihentetőbb illetve kevésbé fárasztó azzal motorozni, mint nakeden. Azt hogy nem fordul az idom megszokod, a tükrök meg nem minden motoron vannak az idomon, a GS-en pl. a kormánnyal fordul.. Nekem volt olyan robogóm amin a kormányrészen volt a lámpa, utána lett amin meg az idommal fordult. Elsőre fura volt, de minden csak megszokás kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #67988 üzenetére
"Fejidom nem forog, le van burkolva, mint egy bálna. Meg amúgy ugyan az a blokk és mégis máshogy ment."
Ebből ugy vettem ki, hogy a menettulajdonságbeli különbséget is mintha a bálna mivoltának tulajdonítottad volna.
kcsa is jól mondja amit én is irtam fölötte, a tükrök valóban nem minden idomoson vannak így megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #67978 üzenetére
Szerintem az a bajod vele, hogy nem volt szélzaj és hallottad a gondolataidat. Degec Off.
Ha már motorozás, akkor rockzene is... mától új rock rádió indult ha valakihez még nem jutott volna el!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #67990 üzenetére
Már ne is haragudj, de szerintem itt kettőnk közül te irtál furcsább dolgokat.
Az oké, hogy nem tudod, hogy a fejidom meg a kormány nem feltétlen mozog együtt, erre ezt az infót ketten is megosztottuk veled, (akiknek vélhetően több tapasztalata van naked és fejidomos motorral egyaránt mint neked) pusztán azért mert segíteni akartunk.
Nem látok a fejedbe, de a két mondat egyben úgy tűnt, hogy az egyforma blokk ellenére gyengébbnek érződő motort is a fejidomos mivoltának tudod be. De mivel nem voltam biztos ezért megkérdeztem, nem pedig "ezt szűrtem le".
A gratulációdra meg a szmájlikra semmi szükségem köszönöm, inkább én tudok gratulálni, hogy valamiről egy út alatt - legyen az 57 másodperc vagy akár 57 perc - így tudsz nyilatkozni, hogy neked olyat soha többet! Én sajnos ennyire nem vagyok nagy király..
V.Stryker: Az mától indul?! Jeeeah! Már oda is kapcsoltam! Innentől ez fog szólni nálam melóban. Nagyon vártam, bármilyen rock fog szólni, az tuti jobb lesz mint a sok szemét amit "kénytelen voltam" eddig háttérzajnak elviselni!
[ Szerkesztve ]
-
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #67993 üzenetére
Nekem csak az "inkább nem mondok semmit - gratula" hsz-ed tűnt fellengzősnek, érzésem szerint indokolatlanul, ahhoz képest, hogy csak rákérdeztem h jól értem-e amit irsz. Ilyenkor el tudok pattani kicsit.. Lehet akkor talán néha te fogalmazol félreérthetően, de engem sem érdekel, én is lezártam.
ON: Mindjárt megyek gumit cseréltetni, Jönnek fel a havertól kapott Metzeler Karoo3-ak, hétvégén meg irány az osztrák offroad túra! Yuppi!
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67995 üzenetére
Az jófajta gumi!
Osztrák offroad? Azt merre? Azért ott lőnek!
Ha megvan az útvonal, akkor oszd meg velem is kérlek, mert nagyon érdekel!
Ha nincs, akkor kérlek-kérlek-KÉRLEK rögzítsd merre jártál (pl. RBiker-rel), és utólag oszd meg! NAGYON szeretnék én is arra menni, ráadásul a tesóm kint lakik, szóval a szállás megoldott volna nekem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
demars
addikt
válasz runner 125 #67688 üzenetére
Fél órán keresztül kerestem a polcokon de nem találtam. Végül rákérdeztem az egyik helyes csajszinál, aki kapásból mondta, hogy 2 db van még a raktárban. El is hoztam egyet, valóban jó vétel.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Something_
őstag
Posta biztosítós ajánlattétel egész gyorsan ment, holnap lesz 1 hónapja a baleset. Rendőrségről ez nem mondható el, nincs még előadónál sem az ügyem, sőt, előadó sincs hozzá társítva
A roncsot ha akarom, akkor 15 napon belül köteles megvennie az ajánlatot tevő partnernek. Csak hát baleset előtt kb 500 km-el kb 150.000-et költöttem a motorra
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen