- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- VoLTE/VoWiFi
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- One mobilszolgáltatások
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
shapphire
aktív tag
válasz
atainprison #686 üzenetére
Tehát engedjem el.
Vagy vegyek ps, xbox konzolt, hogy tudjak játszani vele.Szerintem ez továbbra is egy vicc. Van egyébként bejegyzés ilyen problémára még a 2024. évben is,
menu loop, slow szavakkal.Csak tovabbra se értem miért én hajtok a pénzemért. Vagy miért azok akik ebben csómakban vannak? Steam supportnál köd van? Vagy mit nem lehet azon érteni, hogy bizonyíthatóan kuka?
Van x kiadás ami ezt nem produkálta a múltban.
-
GEIL
addikt
válasz
atainprison #686 üzenetére
-
válasz
atainprison #665 üzenetére
Maximálisan egyetértek.
Ez lesz az 1. MK kieg, amit nem pre-orderben veszek meg, hanem majd leértékelve.
-
válasz
atainprison #663 üzenetére
Eléggé. Az MK11-hez érkező Aftermath 12500 Ft volt PS-re, ez a Khaos Reigns 18800 Ft lesz. Tartalom mennyiség ugyanaz kb, ez így elég meredek emelés..
A csaj robotok nagyon bénák szerintem, de mikor a sisak alól előkerültek azok a "gyönyörű" arcok, hát az volt mindennek az alja..
Ghostface teljesen komolytalan ebben a játékban, a többi karakter elmegy. Noob Saibot szerencsére fog normális skint is kapni.
-
kill_switch
senior tag
válasz
atainprison #635 üzenetére
Ha a teljesen új alatt azt értjük, hogy a régi játékokból szedik vissza a skin ötleteket akkor igaz, most megint a deadly alliance-ig mentünk vissza.
Amúgy azokkal még nincs is gond, de amik a szezonális shop-ban vannak, az a legmegúszósabb megoldás amit csak csinálhattak. Pláne, hogy ez kéne, hogy játszassa az emberekkel az invasion-t. -
kill_switch
senior tag
válasz
atainprison #625 üzenetére
Fortyognak a külföldiek is ha szétnézel kicsit a neten. Nem tudom honnan van ez a felfogás, hogy külföldön 10-esekkel törlik a seggüket, de ez Amerkiában sem így megy. Ez az összeg nem csak nekünk pofátlan, nem azért sok mert nem tudjuk kifizetni.
És de, ez pont, hogy csak így fog működni... ha nem veszik meg az emberek, akkor nem fognak ilyenekkel dolgozni. Ingyen senki nem dolgozik. -
tl-x
addikt
válasz
atainprison #619 üzenetére
Kár pedig így megvettem volna
-
válasz
atainprison #608 üzenetére
A survival meg jó irritáló lett, nekem nem is megy le.
A Titan harc rendben volt, még ha picikét nekem is hosszabbnak érződött.Ez az 1200 dragon crystal-os fatality meg ultra nagy pofátlanság, haragszom rájuk, és ez tuti kimarad, nem veszem meg.
-
markknight
veterán
válasz
atainprison #608 üzenetére
Hosszú? Nekem nettó 3 perc volt. Lehet alapból nem tápos a karid?
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #606 üzenetére
Szerintem nincs, az imba lenne nagyon.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #604 üzenetére
Pár karakternek van low projectileja, de olyan hosszú a startupjuk, hogyha azt nem veszed észre akkor nagy baj van
-
kill_switch
senior tag
válasz
atainprison #594 üzenetére
És mit tud Sub Zero csinálni a pálya másik felén dobáló egyénnel? Ő csak közel tud fagyasztani, nem? Még Frost sem volt jó semmire, mert ledobta amint behívtam, amikor meg épphogy sikerült elindítani vele a jeget, volt ideje két dobás között átugrani míg odaért hozzá a jég.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #591 üzenetére
En meg csak nem is a skin miatt mentem el addig, valahogy ma a jatek kepe rank VI-VII kozott, afelettiekkel szemben mar lassu vagyok.
@Geil, Reiko+Darius volt a valasztott. Reiko botranyosan eros alapokkal rendelkezik de kombozni nem tud (25-32%, nerfeltek is most rajta szal mar nincsenek meg a 40 szazalekos Pale Driver cancelek. Pressureben se az igazi de minden masban jo. Olyan neutraljai vannak meg anti airje. Zoningban is marha jo. 120 nyert szettbol majdnem 30 quitalityt osszeszedtem
-
kill_switch
senior tag
válasz
atainprison #579 üzenetére
Meg egy report system is elférne, mert mikor legutóbb voltam KL-be, azért léptem ki miután szétkaptam valakit, mert a f@sznyakú nem tudott viselkedni. Amelyik kört én nyertem akkor csapkodott meg ecsetelte, hogy mit csinálna anyámmal (valami orosz akcentusú véglény volt), amikor meg ő vitte a kört, akkor meg azért óbégatott, mert mekkora noob vagyok. Kerestem, hogy hol lehetne jelenteni, de úgy felkúrt, hogy sehol nem találtam, hogy offoltam is aznapra a játékot.
Persze, tudom, többnyire ki van offolva a voice chat a játékokban, de mióta külső hangkártyát használok PS-hez, valamiért néha kéretlenül is bekapcsolja.
-
tl-x
addikt
válasz
atainprison #569 üzenetére
Hol a pálya? Én nem találtam meg. Invason módban hol látom mit kell meg teljesíteni? Elvileg már mindenhol voltam mégse jutok tovább.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #561 üzenetére
"Itt arra a hibátlan okfejtésre gondolsz, ahol steam review-k alapján 2-6 millió eladott példányról beszélsz?? Végülis csak a minimális érték háromszorosát is megadod, lehet ezt egyáltalán becslésnek nevezni és akkor még mindig ott van, hogy ezt az infót megint honnan veszed.
Ez hibátlan okfejtés, mert ezek az adatok állnak rendelkezésünkre, amikből becsülhetünk. Nem viccből adom meg a minimális érték háromszorosát, hanem mert általában 1-3%-okat mondanak arra, hogy a vásárlók hány százaléka hagy review-t. Ha kíváncsi vagy, utánakereshetsz, hogy milyen ez indie game-eknél, AAA címeknél, fighting game-eknél, hátha találsz jobbat, jellemzően ezt mondják általában a fejlesztők. Így működik a becslés, ehhez mondjuk általános iskolai tudás is elég. És ezt is leírtam, honnan veszem, már korábban is...
Mindeközben te azt sem tudod megmondani, hogy csak hozzávetőlegesen mit értesz azon, hogy "nagyságrendek". Ezen a ponton már amúgy rohadt vicces."Téged egyébként valaki komolyan tud venni?"
Komolyabb témában általában az intelligensebb emberek. Tapasztalatom alapján a 110-120 IQ közöttiek birkóznak meg a mondanivalómmal a legnehezebben, ha vitára kerül sor, de nem hibáztatom őket. Nekik kicsit több idő kell.Fórumon kívül ritkán vitázok, élőben sokkal gyorsabban fel lehet ismerni, hogy reménytelen és értelmetlen.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #550 üzenetére
"A híres Guilty Gear példádról annyit, hogy 2023 augusztusig 2,5 millót adtak el, míg MK11-ből 2022-ig 15 milliót, ezért írtam, hogy valami relevánsabb játékról kéne info, de gondolom ez is túl magas neked."
Tehát azt sem értetted, hogy a Guilty Gear példát mire írtam és hogy mit számolhatsz ki belőle? Nézd, egyre lejjebb megyünk..."míg MK11-ből 2022-ig 15 milliót"
Steam Review-k alapján ebből 2-6 millió között van valahol a PC-s eladások száma. Jó hogy említed. Ha megnézed MK X-re, akkor láthatod, hogy nagy valószínűséggel már a két cím között is van némi eltolódás PC-s irányba. De az is egy 19-es játék, most meg 2023 van. A Guilty Gear 21-es, valamivel frissebb. Ha már egyszer azt a tendenciát nézzük, hogy hol játszanak többen, érted a változást, az eltolódást PC irányba, amit a sokkal nagyobb számban/jobb minőségben PC-re kijövő fighting game-ek is jelzik. Érted, azt, hogy sokan azért választják némelyikből a PC-verziót, mert pozitívumokkal jár a konzolváltozathoz képest (olvasgass pl. a Guilty Gearről ebben a kérdéskörben)A "nagyságrendek" definiálását még mindig kerülöd, most már kb. 30 komment óta, amiket írsz "következtetésre" meg abszolút humbug, érzésre/megszokásra alapul, ráadásul némelyiknek a tendenciái (mint például a "fejlesztők hozzáállása) totálisan szembemegy azzal, amit érzékeltetni akarsz, mert az NRS-en kívül kb. az összes többi cég nagy hangsúlyt fektet a PC-változatra. Üres szerverek sincsenek, még a 4,5 éves MK11-gyel még 3 évvel a megjelenés után is instant tudtam online játszani, ma meg még jobb a helyzet, ahogy már írtam, még az 1 hónapos MK1-nél is jobb. Ahogy nézem a játékosszámokat, minden nagyobb címnél hasonló a helyzet, van játékos. Mikor játszottál utoljára PC-n fighting game-mel, vagy mikor láttál utoljára róluk bármilyen adatot? Mondom én, 2005-2010-ben élsz még mindig. Még valami?
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #547 üzenetére
"A következő lépés az lenne, ha a Redditről linkelnél valamit, pls onnan is linkelj valamit."
Úgy érzem, nem igazán nézed meg, amiket linkelek...
"jól szórakozom"
Én is így, hogy a kedvenceim a hozzád hasonló arcok. Gyanítom a negyedét sem érted annak, amit írok, gondolom a Guilty Gear példát sem tudod kiszámolni magadtól.
És még mindig nem írtad, mire alapozod a kijelentéseid. Miből következtetsz arra, hogy most, 2023-ban nagyságrendekkel többen játszanak konzolon fighting game-ekkel, mint PC-n. Kézzelfogható adatok, statisztikák, cikkek, bármi megteszi, ami releváns, friss adat. Közben a "nagyságrendekkelt" is leírhatnád, hogy pontosan hányszorosat jelent nálad, intervallumot is megadhatsz (miután rákerestél az intervallum szó definíciójára). Lehetőleg minél szűkebbet persze, mert legyünk minél pontosabbak ugyebár. Aztán mutasd be a fentiek közül bármin keresztül, hogy ez valóban így van. Köszi. -
tl-x
addikt
válasz
atainprison #544 üzenetére
De tuti igaz hiszen az interneten volt
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #542 üzenetére
"A pollokat meg random cikkekeket lóbálni, mint bizonyíték, nevetséges."
Pollokat 1000-es mintával, cikket több tízezres/százezres mintáról, valamint a Steamen több százezer játék alapján megfigyelt 1-3%-os review arányra alapozva kiszámolni, hogy mennyit vettek az adott játékból, megnézni az össz hivatalos eladás számát, majd ebből egy osztással kiszámolni a PC-s játékosok arányát... csak hogy pontosak legyünk. Ez neked és a hasonló képességűeknek mutat csak a nagy büdös semmibe.Ezzel szemben a tudományosan megalapozott és szakszerű az az, hogy "nagyságrendekkel, mert úgy érzem, meg régen így volt, amikor a fighting game-ek nem jöttek PC-re".
Köszönjük szépen.(sóhaj)
-
tl-x
addikt
válasz
atainprison #518 üzenetére
Switchre nem jött semmi.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #540 üzenetére
"Ez meg ismét egy olyan feltételezés részedről, amit semmivel sem tudsz alátámasztani, de már megszoktuk."
Mást sem csinálok, pollok, steam charts, cikk, steam review-kból számítás, mind egy irányba mutat. Egyelőre még mindig te vagy az, aki az abszolút nagy büdös semmire alapozza a véleményét, csak mert "régen így volt". (amikor PC-re nem jöttek például többek között az MK-k sem - micsoda kinyilatkoztatás
)
Érted, azt mondod, hogy "nagyságrendekkel többen játszanak konzolon, de amúgy nincsenek adataink". Te mire alapozod akkor a kijelentést? Arra, hogy régen így volt. Ennyi, semmi másra. Miközben tőlem várnál el még több adatot. Persze a Guilty Gear Steam review-s számításra sem reagáltál nyilvánvalóan, mert így kényelmes.
"A fentiek alapján kiválasztott 6 pollból összerakott 1000-es minta egyébként minden tekintetben bőven elégséges
Mármint szerinted, azt azért nem árt hozzátenni."
Nem, nem szerintem. Itt nem az a cél, hogy tizedesjegyre lőjük be, hogy milyen arányban játszanak konzolon és PC-n, csak annyi, hogy azt lássuk, nincs nagyságrendbeli különbség. De feltételezheted persze, hogy véletlenül mind pont ugyanúgy hibás, és még a cikkben leírtak is, sőt a Guilty Gearnél a review-kból számítás is dettó ugyanúgy.
Úgy értem, én láttam már ilyen következtetésekre hasonlóan képtelen embereket, kerestem is ennek köszönhetően már nem keveset. Valójában összességében még örülök is neki, hogy az emberek többsége ilyen szinten mozog, csak ilyenkor bosszantó, amikor próbálsz megértetni valakivel valamit és két kézzel szórod az arcába a számokat, de ez is kevés. -
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #538 üzenetére
"hogy a minta kiválasztás alapján történik meg,"
Itt a minta gyakorlatilag kiválasztja önmagát azzal, hogy random az éterbe kiszórod ezt a kérdést. Szerinted hány 78 éves kisnyugdíjas özvegyasszony szavazott a pollban? Persze feltételezhetjük azt, hogy biztos mindenki csak trollkodik/hazudik, de ugyanígy kiválasztott mintában is adhat meg bárki valótlan adatokat. De mi célból trollkodna itt bárki egy szavazattal, ahol soha, senki nem fogja tudni róla, hogy ő trollkodott és még csak vicces sem lehet. Szóval, nem látok egyetlen olyan szempontot sem, ami alapján egy ilyen (bocsánat 6 ilyen) irányba mutató pollt nem kellene számításba vennem, főleg ha mind a 6 poll, a 4 különböző fórumon a 4 fighting game kapcsán ugyanazt az irányt mutatja, amit a cikk is megerősít.
A fentiek alapján kiválasztott 6 pollból összerakott 1000-es minta egyébként minden tekintetben bőven elégséges, de ahogy már mondtam, teljesen egyértelmű, hogy hiába is próbálom ezt megértetni itt.De mondok még mást: A Steam értékelések is segítenek. Általában az emberek 1-3%-a ír értékelést, ez megint fejlesztők saját bevallása, eladás-review arányból jön, ahol vannak eladási statisztikák. Guilty Gearnél a 2,5 millió eladást kombinálva ezzel, máris látod, hogy kb. mennyien vették meg PC-re. Valamint azt is, hogy ez is a fentieket igazolja, nem nagyon van itt "nagyságrendek".
MK1-nél is láthatod majd, ha közölnek adatot legalább az össz eladásukról.
Ti még mindig abból az időszakból indultok ki, amikor PC-re meg sem jelent ezeknek a játékoknak a többsége, aztán ez így beragadt nálatok valahogy.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #536 üzenetére
"Ez a megfogalmazás alapján te tényleg komolyan tudod venni azokat a pollokat? Ha igen, akkor tényleg reménytelen vagy."
Nem, én tanultam statisztikát 4 féléven keresztül egyetemen, és gyakorlatilag mindennapos jelleggel foglalkozok vele, emellett el tudom fogadni, hogy a trendek változhatnak, és ami mondjuk 10 éve igaz volt, az ma nem feltétlenül van ugyanúgy. Így pontosan tudom, miért lehet komolyabban venni ezeket a pollokat és a fenti cikket, mint az anekdotikus érveléseteket arról, hogy "fighting game-ekkel nagyságrendekkel többen játszanak konzolon, mert csak", ami egyébként a "nagyságrendek" szóból eredően nullához konvergáló jelentéstartalommal bír. Te ezzel szemben kimásoltál egy definíciót az internetről, amit láthatóan nem tudsz az adott kérdésre vonatkoztatni.Vagy szerinted jobb lenne megkérdezni 10-100k random embert, különböző korosztályokból, mindkét nemből, aki vagy játszik játékokkal vagy nem, vagy játszik fighting game-ekkel vagy nem, hogy reprezentatív mintát kapj?
Elárulom neked, hogy a definíció első része a legfontosabb "Egy minta akkor reprezentatív, ha az statisztikai értelemben jellemzi a szóban forgó népességet", ami tökéletes ebben az esetben, mert már leszűkíti a poll a sokaságot arra, aki játszik/játszani fog az adott fighting game-mel. Azt is elárulom, hogy ha random 100k embert kérdeznél meg, sokkal rosszabb lenne ilyen szempontból, mint az a 6 poll összesen az 1000 emberrel.
És akkor nem is említettük a cikket, ami több tízezres mintákkal dobálózik. Szóval nem én vagyok reménytelen, hanem neked nincs abszolút lövésed sem a témában.
Guilty Gear Strive pedig 2,5 millió példányban kelt el, nem éppen kicsi.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #534 üzenetére
"By tallying up the unique users on each platform who played online during the month of December, Rooflemonger's data reportedly shows a consistent pattern across the board between the platforms.
In it, every single character has more than double the amount of players on PC next to their console counterparts, which is a pretty surprising gap.
For example, the most popular character of the month in Happy Chaos was used by 22,004 players on PC as of the time the video was made and 10,763 on PlayStation.
Meanwhile, Sol Badguy showed 10,256 Steam users and 4,988 across Sony's systems.
We've certainly been witnessing a shift over the past five or six years of fighting game players migrating or starting out on PC due to a fairly wide variety of factors."
Ez nem pár száz fős poll már. (nem mintha az a 6 együtt, kb. 1000 fővel a különböző játékokban nem érzékeltetné a lényeget) Csak el kellene olvasni és megérteni. Meg legalább minimálisan konyítani a statisztikához.
Döglött Róka: Nem én akartam kihozni semmit. Ment itt a "nagyságrendekkel", aztán akárhogy nézem, akármelyik fighting game-nél, a valóság még csak köszönőviszonyban sincs ezzel. Már ha egyáltalán atainprison a 30 kommentjében egyszer írta volna, hogy a "nagyságrendekkel" egyáltalán hozzávetőlegesen mit jelent az ő olvasatában.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #528 üzenetére
Így hangzol: "Igen, tényleg itt van 6 poll, 4 különböző fórumról, 4 különböző fighting game-nél, ami mind ellentmond annak, amit én gondolok, igen, itt van egy cikk, ami beszél arról, hogyan változnak a trendek, szintén számokkal, logikusan levezetve és ami szintén ellentmond annak, ami kialakult bennem az elmúlt 10-12 évben, amikor még teljesen más idők voltak és amitől nem tudok elszakadni, annak ellenére, hogy semmilyen statisztika, hivatalos adat nem támasztja alá ezeket a nézeteimet, de akkor is... nagyságrendekkel"
Nézd, ezek után ha Ed Boon maga jön fel a fórumra a hivatalos statisztikákkal, téged már az sem fog meggyőzni, úgyhogy valószínűleg teljesen mindegy.
Döglött róka: Nézd meg alaposabban, mert korábban is volt 3 poll, amit linkeltem, itt újabb 3 poll, meg még egy cikk, ami a Guilty Gear Strive esetén több tízezres számokkal reprezentálja ugyanazt, amit a fenti 6 poll.
A "pollokat nerdök töltik ki" - Ez egyáltalán mit akar mondani? A fighting game-eket meg nem "nerdök játsszák", hanem 70 éves vállalkozók? -
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #528 üzenetére
Még egyszer ajánlom azt az 527-es kommentet, a cikkel együtt, hátha még azt nem láttad, mert szerkesztettem.
"Már leírtam miért nem tudom komolyan venni, bár szerintem elég egyértelmű anélkül is."
Igen, mert nem tanultál statisztikát, így nem érted. Tiszta sor, rendben van ez. Nem gond, mert az a cikk neked is segít. Abban van ám szó jócskán nagyobb számokról is PC-konzol viszonylatban, remélem az már elfogadható. -
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #526 üzenetére
Itt csak azt nem értem, hogy ha nem nézel utána, miért vitatkozol vele?
Egyébként még a "nagyságrendekkel" margójára... MK1 pollt nem találok többet, de ha már "fighting game-ekkel nagyságrendekkel többen játszanak konzolon" a téma:
SF6 KonzolvsPC1
Guilty Gear Strive
Tekken 8 (lentebb, hol játszottad a bétát)
Biztosan véletlen csak, hogy 6-ból 6 pollnál, 4 különböző fórumon, 4 különböző fighting game-nél kb. hasonlóak az arányok. Statisztika.
Szóval az a nagyságrendekkel valszeg olyan 1:2, 2:3 arány környékén lehet. Brutális különbség, szó se róla.Régen egyébként biztosan igaz lehetett, főleg MK viszonylatában. Amikor PC-re nem is jelentek meg a részek, akkor meg aztán végképp tuti.
ROFL, közben találtam ilyet:
Guilty Gear Strive reportedly now has more active players on PC than PlayStation 4 and PlayStation 5
Hasznos cikk, neked különösen, hogy haladj a korral és mostantól már ne írj majd valótlanságokat a későbbiekben. -
atainprison
senior tag
válasz
atainprison #525 üzenetére
Ennyi a megállapításom, semmi több: Az MK1 botrányosan retkes szarul teljesít PC-n az MK11-hez képest, ugyanott nyitott kb. de rekordsebességgel zuhan a játékosok száma, mára kevesebben játszanak vele, mint a 4,5 éves előző játékkal, eközben pl. egy SF6 ötszörös számokat hoz az SF5-höz képest, jobban tartja a játékosokat, mint bármelyik korábbi játékuk és lszámottevően az MK1 előtt jár mostanra, úgy hogy hamarabb jelent meg. Mindenki döntse el magának, mit jelez ez az MK1-gyel (vagy minimum a PC-változattal) kapcsolatban.
Na ez látod teljesen korrekt, ez így igaz (bár nem néztem utána, de hiszek neked).
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #522 üzenetére
"pollokból (meg most már ahogy nézem a fórumok is előbújtak, mint érv)"
Tudod... a pollok... fórumokon voltak... Érted? Ott voltak a linkek. Katt rájuk és akkor látod. Belinkeltem neked mindhármat. Fórum, pollok."Mikor elfogynak az érvek jön ez a duma,"
Milyen elfogynak az érvek? Én Steam Chartokat hoztam fel példának, számokkal, arányokkal, MK1-MK11, SF5-SF6, MK1-SF6 viszonylatában, korábbi trendekkel, pollokkal, hogy ki hol tervez MK1-ezni, számok, adatok, számok, adatok, érvek.Te: "Nagyságrendekkel".
És nálam fogynak el az érvek. Hatalmas.Nem is fárasztom magam, nem érsz annyit.
Ennyi a megállapításom, semmi több: Az MK1 botrányosan retkes szarul teljesít PC-n az MK11-hez képest, ugyanott nyitott kb. de rekordsebességgel zuhan a játékosok száma, mára kevesebben játszanak vele, mint a 4,5 éves előző játékkal, eközben pl. egy SF6 ötszörös számokat hoz az SF5-höz képest, jobban tartja a játékosokat, mint bármelyik korábbi játékuk és lszámottevően az MK1 előtt jár mostanra, úgy hogy hamarabb jelent meg. Mindenki döntse el magának, mit jelez ez az MK1-gyel (vagy minimum a PC-változattal) kapcsolatban.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #520 üzenetére
"nem érted, hogy működik a statisztika, de ebbe bele sem megyek
Hát persze, hogy nem mész bele. Legjobb érv ever. Pedig nagyon érdekelne."Ez nem érv. Egyszerűen csak ha nagyon érdekelne, akkor már valószínűleg tanultál volna statisztikát és nem írnál a fentiekhez hasonló baromságokat.
Itt a Mortal Kombat topic-ban tartsak neked kiselőadást a statisztikai mintavételről? Ha nem érzed, hogy az, hogy a Mortal Kombat topic-okban (3 különböző pollban, két különböző fórumon) közel 1000 ember nyilatkozata arról, hogy min játszik, miért jobb a következtetéshez, mint az, hogy "nagyságrendekkel, me' izé', úgyh szhokott lhenni, ve'ekedős jhátékokban" (amiről ugye nehéz eldönteni, hogy eszik vagy isszák, mit jelent nálad a nagyságrendekkel, 3-szor annyi, 10-szer annyi, 100-szor annyi?), akkor én nem tudok rajtad úgysem segíteni. -
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #515 üzenetére
Az hogy random számokat írsz a totális semmiből, meg az, hogy egy plusz funkció elgondolkoztat néhány embert (ami magától értetődő), aközött jelentős különbség van, még ha te nem is érzed.
"Ez aztán nem semmi, közel ezer ember. Igaz, ez a szám köszönőviszonyban sincs a játékosok számával, ergó ebből simán lehet következtetni dolgokra, logikus"
Ez meg csak annyit mutat, hogy nem érted, hogy működik a statisztika, de ebbe bele sem megyek, mert a mondatod alapján hiába is kezdeném magyarázni. És megint csak, ezzel szemben a te hasraütésszerű "nagyságrendekkeled" áll, ami megint rendkívül tudományos. Ha választanom kellene, hogy a semmiből, vagy egy ezres mintából következtessek, én az utóbbit választanám, te az előbbit. Nem vagyunk egyformák. -
tl-x
addikt
válasz
atainprison #516 üzenetére
Mihez jött ki a patch? Én Switchre várnék még egy kis javítást, de az múltkor is késve jött.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #512 üzenetére
"Az első felével egyetértek, azzal nem, hogy valaki azért vásárolna PC-re ilyen játékot, mert van crossplay, talán 5000 emberből 1."
Ilyen számokat hasraütésszerűen semmi értelme mondani. Ha valaki PC-n játszik, akkor ez hozzátehet a döntéséhez, ennyi a lényeg. Néhány cross-platform fighting game PC-s statjai ezt sejtetik is.
"Ha van konzolja, tuti nem fog PCre vásárolni, mivel tapasztalatból tudja, hogy a PCt általában leszarják a fejlesztők."
Ez az utóbbi időben fighting game-ek terén gyakorlatilag egyre inkább csak az NRS-re jellemző. Tengernyi cucc jelent meg, amire nincs panasz PC-n sem."Azokra a szavazós cuccokra meg csak annyit tudok írni, hogy OK"
3 poll, közel ezer ember, MK fórumokon, tehát valszeg a játék rajongói. Szerintem is ok. Vagy legalábbis mindenesetre valamivel több, mint a hasraütésszerű "nagyságrendekkel több" kijelentésed.Egyébként túlbeszéljük. Tettem egy rohadt egyszerű megállapítást, hogy PC-n minden korábbi trenddel szembemenően a 4,5 éves MK11-gyel többel játszanak, mint az 1 hónapos új játékkal, ami tény. Te kezdtél ebből valamiért "nincs értelme PC-ből kiindulni" vonalat, nem tudom miért. Úgy érzed védened kell, mert szereted vagy nem tudom, de ez a helyzet. Szerintem van értelme, mert a trendek, nem véletlenül trendek, aztán majd kiderül, mi lesz a játékkal 3-6 hónap múlva, vagy ha lesz valami konzol statisztika. Ennyi.
-
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #506 üzenetére
"Tehát, ha összességében akarsz erről játékról statisztikákat hasonlítgatni, akkor a PC-snek egyszerűen semmi értelme, mivel az a játékosbázis elenyésző része."
Nézd, trendeket PC-változatok (MK1-MK11, SF5-SF6, MK1-SF6) között ugyanúgy lehet hasonlítani, miközben több tízezer/százezer emberről van szó, még akkor is, ha az össz játékosszámnak a 10%-át sem teszik ki.Steam Charts-on ott van minden MK-ról és SF-ről, és a korábbi részekről is, amiből a fentiekre lehet következtetni.
"Azonban konzolon nagyságrendekkel többen játszanak ezzel a műfajjal, mint PC-n, ez tény."
Ha van cross-platform, akkor az összes játékos szempontjából tök mindegy, hol játszanak többen, mert bárkivel játszhatsz. Így ha PC-d van, már ez önmagában eltolhat a vásárlás irányába. Ez is elég magától értetődő szerintem."Lehet, hogy a PCs játékosközösség az SF-et jobban szereti, mint az MK-t, ki tudja, erről nincs semmilyen használható infó."
Van infó az SF4-ről, SF5-ről Steam Charts-on, ami ezt egyértelműen cáfolja, most először, az SF6-tal mosták fel teljesen a padlót az MK-val. Egészen véletlenül ebben van cross-platform ÉS iszonyatosan tartja magát a játékosszám PC-n (az MK1 az első 3 napban tudott olyan számokat hozni, mint az SF6 4-5 hónappal a megjelenés után ). Biztos mindenki csak a CPU-t püföli.Szóval kell egy jó játék, tartalommal, lehetőleg bugok nélkül, cross-platformmal és siker, PC-n is. Ezek közül több dolog is hiányzik az MK1-ből, hogy melyik milyen mértékben tesz hozzá a PC-s változat szabadeséséhez (a cross-platform önmagában biztos nem lenne elég, ha a játék nem jó, lásd SF5), az kérdéses.
Egyébként nem tudom számokban nálatok mit jelenthet PC-konzol viszonylatban ez az egészen "extrém" játékosszám különbség, meg "sokkal jobban megy konzolon", de benne van a lehetőség, hogy "picit" túl van becsülve, találtam három ilyen pollt, kis minta persze:
MK1 PCvsKonzol1
MK1 PCvsKonzol2
MK1 PCvsKonzol3
Ez azért nem tűnik annyira jelentéktelennek. -
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #503 üzenetére
"Hogy van-e értelme az más kérdés
."
Persze, hogy van értelme, magától értetődően össze tudom hasonlítani a két játék iránti érdeklődést az adott platformon, illetve látom, hogy milyen iszonyatos tempóban épül le a játékosbázis a 11-hez képest, ha megnézem annak az első hónapos adatait. (és persze a tényt, hogy most újra többen játszana vele, mint az új játékkal)Konzolstatisztikákat nem nagyon találtam ilyen téren sajnos, csak annyit, hogy közel 40%-kal kevesebb fogyott a lemezes változatból, mint a 11-ből, de közben valamivel népszerűbb lett digitálisan venni, szóval nehéz eldönteni, hogy pontosan mit jelent.
"A PC statisztika akkor se számít, ha van cross-pratform, attól még nem fognak többen PC-n játszani..."
Ezt meg nem gondoltad át teljesen, így totális logikai bukfenc lett a végére, elég csak újra átgondolnod a SF6-tal kapcsolatban (ráadásul általad is) elmondottakat, illetve magát a népszerűségét, PC-n is. Ez már önmagában tökéletesen cáfolja ezt a megállapításodat.
Meg hát azt a megállapításodat is, hogy "a játékokat készítő studiók nagy része leszarja a PC-t." Bár ezt az is cáfolja, hogy mára gyakorlatilag minden jön PC-re, még a korábban "soha nem lesz PC-n PS-exkluzívok" is. -
#25237004
törölt tag
válasz
atainprison #501 üzenetére
Azért a 11 PC-s statisztikáit az 1 PC-s statisztikáival már csak össze lehet vetni.
Olyan soha nem volt a 11-nél, hogy kevesebben játszottak volna vele, mint az X-szel, itt meg 1 hónap után egy átlagos, szürke hétfő délután 2,5-szer annyian tolják a 4,5 éves előző játékot, mint a friss, ropogós 1-et. Mérvadó, van értelme/nincs értelme, azért ez elég ciki.
És megint csak: Számíthatna a PC-s statisztika, ha így 2023-ban már az MK-ban is lenne cross-platform, de hát nincs. Sok minden más mellett ez sem. -
pRoject22
őstag
válasz
atainprison #423 üzenetére
Én kicsit úgy érzem magam jelenleg mintha tyúkokkal próbálnám megértetni a matematikát, hiába írom le mégis teljesen kiforgatva van újra írva.
Leírtam, hogy nem tetszik ahogy a földről felpattint és a levegőben tartva üt, nem magával a kombóval van bajom hanem azzal ahogy ez a része megvan oldva, legyen kombó de legyen ellene counter is, amikor meg a levegőben pattogok és nincs counter lehetőségem mert még a meccs elején vagyunk ott bizony nem tudok mit tenni kivárom, hogy pattogtat mint egy labdát.
Ezen kívül meg a liu kang kreálta vegyes új szálon kívül nagyon mással nincs bajom, más nevében nem írok nyílván.
-
pRoject22
őstag
válasz
atainprison #418 üzenetére
Ki panaszkodott amiatt ,hogy elverték online? Nem tudom mások miért panaszkodtak, én leírtam ,hogy mi nem tetszik, nem panaszkodás ez hanem egy vélemény, ettől függetlenül játszom online is és az utóbbi 4 meccsem mind win volt
-
pRoject22
őstag
válasz
atainprison #403 üzenetére
Az itt az alapvető probléma ( és a többi topikban is így van ), hogy a fanboi-ok nem tudják megemészteni ,hogy a szeretett játékuk nem tetszik mindenkinek illetve vannak elemei ami nem tetszik másoknak és ahogy egyetértünk abban, hogy a fórumon mindenki szabadon leírhatja miről mit gondol úgy ezek a bizonyos fanboi-ok beleállnak másokba és megpróbálják saját nézeteiket ráerőszakolni a többiekre, ha nem megy akkor meg előveszik a "noob vagy" és "ne sírjál" kártyákat.
Steamen 5660 értékelésből 77% lett csak pozitív, nyílván megvan ennek az oka, én nem értékelem le mert mondjuk nekem a grafika a hangok és a speckó mozdulatok tetszenek viszont a kombózás és az online lagok miatt meg nem értékelem le így inkább semleges maradtam.
-
pRoject22
őstag
válasz
atainprison #400 üzenetére
Nincs itt semmi féle vita, én leírtam mi tetszik mi nem, részemröl ennyi történt, gondolom azért ezt csak lehet ^^
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #400 üzenetére
Kb ezt probalom 3 napja elmagyarazni, elejen meg segiteni is szerettem volna, hogy miben tudnak fejlodni. De nem, kell egy kombo nelkuli mod. Komolyan ha ma egy jatek nem fogja a kezedet akkor mar rossz...
-
válasz
atainprison #287 üzenetére
Amikor Nitara-ról olvastam, valahogy akaratlanul is Skarlet ugrott be a 11-ből. Nem lett ez a kettő nagyon közeli karakter, kb. duplikáció ezzel a vér mániával?
#289 Döglött Róka
Miért, mi a baj az MKX-szel? -
markknight
veterán
válasz
atainprison #287 üzenetére
Tegnaptól én is Smoke-ot kezdtem el gyűrni, előtte Havik volt meg Reiko. Utóbbi mondjuk elég kaki, sokat nem foglalkoztak vele sztem. Hát hiába, élvezem az "új" karaktereket.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #287 üzenetére
Raiden jó lett nagyon, kicsit sok is. Smoke is érdekes. Amúgy valóban jó a roster. Annyira eltalálta a netherrealm ezt is meg az előző részt is hogy kezdem az MKX-et meg nem történtnek nyilvánítani.
-
markknight
veterán
válasz
atainprison #242 üzenetére
Siker, köszi!
-
markknight
veterán
válasz
atainprison #240 üzenetére
Thx, átfutom újra bár én úgy emlékszem, hogy ott már csak statokat ír ki.
-
GEIL
addikt
válasz
atainprison #202 üzenetére
vagy nem mediumon tolja...
-
kill_switch
senior tag
válasz
atainprison #192 üzenetére
"A sztori 4-5 óra ahogy néztem"
8 hours to complete on medium difficulty
-
markknight
veterán
válasz
atainprison #167 üzenetére
Nagyon trágya volt ennek a résznek a marketingje.
Azért a 11-nél szépen fel volt építve, hetente vagy kéthetente jöttek a Kombat Kastok (már nem emlékszem) ott mutatták be először a karaktereket, játszottak is vele. Most meg semmi.
Itt össze-vissza vitte a szél az egészet, egyszer itt mutattak be új karaktert, máskor ott.. áhh. Tudnám sorolni, de nincs rá energiám. Nem is csigáztak fel úgy mint 4-5 éve.
-
pRoject22
őstag
válasz
atainprison #164 üzenetére
A grafikával monjuk nekem nincs bajom, az látszik ,hogy komoly előre lépés
-
Carasc0
őstag
válasz
atainprison #159 üzenetére
Mindenkinek jó játékot majd, nekem már elfogytak a könnyeim ezen a gyászon. Legrosszabb MK ever számomra.
Kegyelemdöfések:- Klasszikus karakterek jó része CSAK kameoban?
(Játékosok szája betapasztva, hiszen nem mondhatják, hogy nincs benne a játékban!)- Ed Boon nyilatkozata, hogy néha 1-2 karaktert el kell küldeni pihenni. És kiveszik Sonya-t, aki alapítókarakter a szériában.
- Havik, Banyek, Krumpli Rudi, Johnny 5-ös puskás, Böszme Artúr, Nitara, Pikacsu, Captain Jack......
(szándékos a fenti felsorolás.... gyerekek kik ezek......)
- Kombat Pack: Erős Pista, Bunyós Pityu, Laci betyár, Ermac (ja őt ismerem), Joshi Barát... Miért?????
- General Shao.... Hogy kicsoda?.... Mondom General Shao... Nem Shao Kahn?.... NEM!..... General Shao..... Jól van Emese....
- Ezek a szivárvány színű mapok....Nagyon rajzfilmes itt-ott.... MK hangulatot messze rontja)
- Grafikába most is látok visszafejlődést....
- Többségében ötlettelen kivégzések
- Tower grafika....ötlettelen, végtelenül Paint 3D szint...
- Krypta??? Felváltja egy mobil szintű marhaság? Ne röhögtessen.
- Van Damme a játékban! Hol? Ja az a pasas....Hát őőő némi hasonlóság van, de kritikus..
Ez Injustice 3-nak elmegy, de Mortalnak...
Több negatív kritikát nem írok, mert nincs lejjebb. Majd talán az új MK2.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #142 üzenetére
Teljes mértékben
Szerintem a világ legjobb 80as évekbeli VHS filmje. Annyira blőd az egész hogy már önmaga paródiája. A kedvenceim a lore őrültek akik ezt nem látják.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #138 üzenetére
Szerintem az összes epizód sztorija egy vicc. Mondjuk én csak a pvp mód miatt játszom verekedős játékokat. Meg úgy általában mindenki aki ilyet játszik és nem béna.
-
markknight
veterán
válasz
atainprison #138 üzenetére
Shinnok? Hol találom ezeket a leakeked?
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
atainprison #136 üzenetére
Sírok, hogy még a Megan Fox-os pletyka is bejött
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #88 üzenetére
Szerintem a vendegkarakterek egy jo poen. Amit foxy grampa muvelt terminatorral most evo-n az nagyon vicces volt.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
atainprison #85 üzenetére
Elhiszem hogy lesz, csak videot nem lattam rola. Fura lesz ez igy, a 11ben a fatal egy jo forditasra alkalmas cucc volt es rendesen para volt ha az ellen 30% ala kerult.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
atainprison #70 üzenetére
Szóval a korábbi leakek megint valósak voltak.
Omni-Man
Quan Chi
Peacemaker
Ermac
Homelander
Takeda -
atainprison
senior tag
válasz
atainprison #70 üzenetére
Kétszer linkeltem a Kombat Packot, itt a másik trailer.
-
GEIL
addikt
válasz
atainprison #62 üzenetére
Pont most akartam linkelni.....pöpec lett.
-
markknight
veterán
válasz
atainprison #59 üzenetére
Engem annyira nem hozott lázba, új karaktereket mutathatnának már. Gondolom utána jön majd Mileena meg.. Kung Lao?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ProArt Z790-CREATOR WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900KF 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest