Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gold007

    tag

    válasz maxxenergie #2966 üzenetére

    Amit írsz az mind igaz, és ebben teljesen egyet tudok veled érteni. Viszont a lényeget leírtad te is pont az utolsó mondatban. (És én is pont ezt írtam az eladónak többek közt)
    Ha hibásként hirdetek valamit, nyilván nem venném vissza. Mert leírom hogy nincs visszavásárlás. De ha bármihez odaírom hogy vállalok rá garanciát, akkor bizony visszaveszem, vagy legalábbis megpróbálom megoldani a helyzetet, különben ez nem más mint félrevezetés, átverés. Olyan dologra adok garit aminek biztos vagyok a hibátlan voltában. Ha esetleg kiderül hogy hibás akkor meg nyilván visszaveszem. De ebben az esetben nem ez történt sajnos.
    Nyilván, ha úgy hirdeti a kártyát, hogy nagyon olcsó és semmiféle gari nincs, akkor nem veszem meg. De miután a hibátlan példányok feléért adta, és odaírta hogy vállal garanciát, plusz amikor direkt külön rákérdeztem, akkor is megerősítette, hogy csak annyi a hiba hogy ingadozik az órajele, feltételeztem, hogy nincs komoly hibája a kártyának, ő sem tartja nagy hibának hogyha garit vállal rá. És azért egy ilyen kari még ha visszaveszi az órajelet, akkor is használható lehet bőven, ezért vettem meg. Na mindegy, legközelebb okosabb leszek...

    Nem is az a bajom, hogy nem kaptam vissza a teljes összeget, hanem az eladó hozzáállása meg ahogy az egészet intézte, aztán végül még amit felajánl azalól is kibújik. Magyarul egy szavát se lehet elhinni, semmirekellő valaki, aki addig kedves meg megértő amíg nem kerül problémás helyzetbe. Ő persze mindenkitől elvárja a tiszteletet...
    Ha leírja az elején hogy szerinte nem lenne korrekt ha szó nélkül visszavenné, de mondjuk x%-át visszafizeti a vételárnak, vagy amit végül nagy nehezen felajánlott majd visszavont (hogy amit bukok rajta annak a felét állja) akkor azt mondom oké, persze benne volt. Vagy ha bármilyen megoldásra törekedett volna. De ehelyett azt kaptam hogy hülyének vagyok nézve, legyek neki hálás hogy egyáltalán szóba áll velem és időt pazarol erre (ez utóbbit így le is írta), aztán még azt se teszi meg amit utólag nagy nehezen felajánlott.

    Többiekre:
    Utólag nekem is feltűnt hogy gyanúsan nem egyedi az esetem. Csak ugye úgy voltam vele, hogy többszáz pozitív, 2 negatív, biztos csak félrement valami, bosszúnegatív, stb. Van egy ilyen "hibám" hogy nem feltételezek rosszat a másikról, sőt még meg is bízom benne ha nem ad rá külön okot hogy ne. Sajnos egyre inkább úgy tűnik, hogy nem érdemes :(

    Az értékeléssel éppen ez a gond, hogy tökre nem mindegy nekem. Buktam valamennyi pénzt, oké mondjuk részben az én hibám is volt, ez van megtörtént, így jártam. De emellé még legyen ott egy negatív értékelés a profilomon, úgy hogy én buktam a dolgon? Nekem ennyit nem ér meg az hogy leírhassam róla a véleményem.
    Valóban elég béna a rendszer, mert így gyakorlatilag a csaló/megbízhatatlan tagot védi: Ha írsz róla egy negatívat, akkor nyilván ő is visszaküld egyet neked bosszúból. Neki mindegy mi van a profilján, mert rosszhiszemű ember, nem érdekli mit irogatnak oda (ha érdekelné akkor megoldásra törekedne, hogy elkerülje a negatívot), max ha túl sok a kritika csinál egy új profilt. Te meg korrekt vagy, sok éven keresztül gyűjtögeted a pozitív értékeléseket és akkor jön egy ilyen tag és odarondít egy negatívot.
    Ha lenne olyan opció ilyenkor hogy a moderátor mérlegel és lehetőséget ad csak az egyik félnek értékelni, vagy utólag csak a bosszúnegatívot törölni, úgy talán jobb lenne a rendszer.

    Egyedül az bánt, hogy nem tudom ezt leírni a profiljára, hogy legközelebb más ne fusson bele, vagy legalábbis kétszer meggondolja, hogy üzletel-e vele. Hány ilyen ügy lehet aminek végül semmi következménye, mert a vétlen fél nem akar magának negatívot...

  • gold007

    tag

    Sziasztok!

    Sajnos belefutottam egy esetbe ahol nem tudom mit kéne tenni.
    [Hirdetés]
    A kártyát megvettem az illetőtől, a hirdetésben írt garanciális feltételekkel. Előre utaltam, foxpostba küldte. Ezzel semmi gond nincs, a kártyát meg is kaptam, kb egy héttel ezelőtt.

    A kártyát úgy árulta, hogy szépen működik de nagy terhelésnél ingadozik az órajel, semmi egyéb hiba, furcsaság nincs, ezt privátban is külön megerősítette(!), és ahogy a hirdetésben olvasható erre garit is adott. A kártyát kipróbáltam játékokkal, 1 óra múlva elkezdett kifagyni a gép, majd kb fél óra múlva szó szerint elfüstölt és felrobbant rajta valami. Amikor ezt jeleztem neki, sajnálatát fejezte ki, majd amikor mondtam hogy szeretném visszaküldeni, kb hülyének nézett és elkezdte magyarázni hogy ja, erre nincs gari, meg miért adtam neki nagy terhelést, erre nem vonatkozik a gari stb. Mindezt úgy hogy a hirdetésben egyértelműen írja hogy mi a hiba jelenség, ami a valóságban nem úgy volt, és azt sem kötötte ki hogy ne szabadna terhelni a kártyát. Olyanokat írt, hogy nem lolra használtam ezért nem vonatkozik rá gari, meg hogy csak pici terhelésre vonatkozott gari. Amiket ugye se a hirdetésben, se privátban nem írt. De a legviccesebb, hogy szerinte "miután egy órát ment nálam a kari, ez bizonyítja hogy a hirdetés megfelelt a valóságnak", ahhoz meg semmi köze ("honnan kellett volna tudnia?") hogy utána felrobbant a kártya. Hát, például pont ez a garancia lényege... :D Ha előre tudná hogy fel fog robbani és úgy adja el azt úgy hívják hogy csalás, átverés....
    A felrobbanás után szétszedtem a kártyát ahol kiderült hogy már volt fizikailag javítva, erről ő állítólag nem tudott.

    Na mindegy, vitatkoztunk sokat majd felajánlotta hogy adjam el a kártyát így hibásként és a fennmaradó összeg felét kifizeti. Végül ebbe beleegyeztem mert láttam hogy borzasztó beképzelt egy valaki és többre nem fogok vele jutni. Aztán egy nap múlva közölte, hogy visszavonja az ajánlatot és azóta az üzenetekre sem válaszol (01.05).

    Végig elképesztően beképzelt, makacs, öntelt stílusban kommunikált, a másikról alapból a rosszat feltételezi, és azt érzem hogy kb ő tesz szívességet hogy még válaszolnia is kell... Az értékeléseit nézve sajnos másnak is volt már hasonló tapasztalata vele, sőt külön vicces hogy amikor fordított de hasonló helyzetbe került akkor nem győzte a negatív értékelésben szidni az eladót. A blogján meg leírja, hogy ő csakis úgy áll másokhoz amit ő is elvárna... Sokszáz emberrel üzleteltem már, itt is meg máshol is, de ilyen makacs, beképzelt és lenéző valakivel még nem találkoztam.

    A lényeg, hogy értékelést nem szeretnék kezdeményezni, mert nyilvánvaló (le is írta privátban), hogy negatívat adna nekem, amire érthetően nem vágyom így hogy buktam 10-20 ezret eleve.

    Van bármilyen lehetőségem? Szigorúan véve jogilag csalás nem történt, mert ugye a karit megkaptam. Egyszerűen csak semmit nem ér a szava, összevissza utólag kimenti magát, nem tartja magát ahhoz amit leírt. Gondolom ha jelentem akkor sem tudnak semmit csinálni, max egy értékelést, amit amúgy is szívesen jóváhagyna, hogy leírja egy negatívba hogy mekkora egy pofátlan követelőző valaki vagyok amiért le merem írni neki hogy nincs igaza és vissza kéne vennie a kártyát. Ezt ő maga írta nekem, nem én találtam ki :( Szomorú hogy ilyen emberek vannak.

Új hozzászólás Aktív témák