Hirdetés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Rivaul
addikt
Automata? Az egy szar. Le tudod tesztelni. Vedd le és fogd le a lyukat. De ha eddig indult 5 fokban, akkor nem hiszem hogy az lesz. Ott már rég dolgozinia kellene. Karburálás is csak furcsa lesz nem pedig megszűnik. A szimeringet viszont kirúghatta. Kompresszió mérés sok sz**tól megmentene. Ha nincs, akkor gyertya ki, megpucol, rá rúgsz nélküle párat hogy kiszellőzzön. Gyertya vissza és kis befújással durr neki. Én mondjuk nem a levegő szűrőbe szoktam, hanem hideg indítóval a gyertyát kivéve, közvetlenül a hengerbe keveset. Óvatosan mert 3mp fújás a 2400ccm dízelt is berúgja
-
-
-
nyogo83
Topikgazda
Amennyin eppen normalisan megy a motor es nem akar lefulladni, nincs egzakt szam. Csak ne legyen se tul magas, se tul alacsony.
Amikor allitod a kevereket, ugyis valtozik a fordulatszam, de miutan a kevereket beallitottad, mar kedvedre csavargathatod az alapjaratot amennyire jonak erzed, a keverekkepzesbe nem fog beleszolni. -
macilaci78
nagyúr
Rövidebb a szíj, mint kéne. Picivel hosszabbat kell nézni. A variátor tárcsát jelöld meg filccel, hajtsd meg a gépet és a kopásból látszik, meddig fut ki a szíj. Ebből már lesz tipp, hogy csak a 4 mm-rel hosszabb javasolt, vagy mondjuk 15 mm-rel.
Régi szíj cseréje után változik a motor viselkedése még azonos gyártmányú szíjak esetén is, mert a régi keskenyebbre volt kopva, esetleg nyúlt is valamennyit. Az új is fog kopni, nyúlni, így nem egészséges teljesen határra venni.
-
nyogo83
Topikgazda
Belosz egy stabil alapjaratot, majd addig tekered a keverek csavart, ameddig meg nem talalod a "legmagasabb" fordulatszamot, amikortol mar nem elmelkedik a fordulatszam. Ha megvan, akkor egy negyedet visszatekersz es utana pedig az alapjarati csavarral beallitod a jo alapjarati fordulatszamot.
Ha a keverek be van allitva, akkor mar barhogy allithatod az alapjaratot. -
#50433536
törölt tag
Hi, akkor felre értettem amit írtál. Utólag gondolkodtam rajta, hogy úgy erted-e a rovatka áthelyezését, de elvetettem, gondoltam a rovatkat nem lehet athelyezni csak esztergalassal, úgyhogy marad a tű athelyezese, de tévedtem... Másképp értetted...
Szerintem az alapjáratot elég úgy beállítani, hogy megkeressük azt a leg alacsonyabb fordulatszámot, ahol még stabilan jár a motor szivató nélkül még hideg időben is és gazadasra gyorsan reagál, nem lesz lomha az atmeneti tartományban. Meg ugye hallasra ...
-
#50433536
törölt tag
Ha jól tudom, ha feljebb emeled a schubertűt, akkor tobbet fog enni, nem pedig kevesebbet. A tű pozíciója nem befolyasolja az alapjáratot tudtommal, szóval ott más is lesz. Kell egy karbi beállítás először is.. aztan jöhet a többi dolog ellenőrzése...
A schubertűt úgy állítsd be, hogy először le kell engedni teljesen és menni vele sík úton. Ha gyenge, nem gyorsul, akkor emelj egy rovátkát rajta. Ezt teszteld, amíg úgy érzed hogy nő a teljesítmény. Ha emelés utan nem nő, akkor rakjad vissza a tűt az előző pozícióba. Most jöhet az emelkedős teszt. Menjél vele nagyon meredek emelkedőn, és ha nem megy fel, vagy gyengécske, akkor megint emelj egyet a tűn. Így megtalálhatod az optimalis tű pozíciót.
Mindezt persze csak akkor csináld, ha már a benzinszint és a benzin-levego arány be van állítva. És tutira nem szív fals levegőt, meg ilyenek.
-
nyogo83
Topikgazda
Ha ez a 2000-es evek eleji Piaggio HP2 blokk(Ami Runnerbe meg NRG-be, Zip-be is ment), akkor 10-11Nm.
Tothgera30: Fura mert ha gyari a szivato, akkor azon sok allitasi lehetoseg elmeletileg nincs. Ha utangyartott, akkor annal lehet szivni, hogy mennyire pontos. Az biztos, hogy a kezi szivato a legbolondbiztosabb, csak kicsit maceras.
-
nyogo83
Topikgazda
-
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
mumtaz
senior tag
Csak Te tudod megállapítani, hogy egész pontosan honnan jön.
Hülye ötlet, de én levenném az oldal deknit és kocogtatással keresném meg, hogy minek van hasonló hangja.
Lehetne akár maga a sztender is. De extrém esetben akár a varió csúszkák is, ha kopottak, vagy akár a görgők is. Ha ezt le kell vezetni a sztenderrel való összefüggést, akkor ez azért lehet a varióban, mert valamennyi súrlódás mindig van a főtengely és a kerék között. Míg sztenderen áll, addig a kerék felől nincs akkora visszahatás a varió felé, ezért halkabb. Ha viszont a keréken áll, akkor viszont van ellenállás, ezért ott már jobban csöröghet.
Tudom, írtad, hogy most lett cserélve ez-az. De azt sem írtad, hogy előtte is ilyen volt, vagy a csere után lett ilyen.Az igazi az lenne, amit nem írtál, hogy mondjuk csak alapjáraton van, vagy menet közben is csörög?
Kb. nagyon sok minden lehet, de ezt tényleg Te hallod. Te állsz a moci mellett.
Esetleg már egy videó is sokat segítene, hogy kitaláljuk. -
A külső oldalát lemérve plusz mínusz fél centi? Ilyen eltérések sajnos amúgy is simán benne vannak a különböző gyártók szíjai között ugyanahhoz a motorhoz gyártva. Ha lehet, akkor a gyárilag előírt hossz inkább maradjon meg amennyire csak lehetséges, mert pl a rövidebb szíj a végsebesség rovására megy.
#82173 zoló84 Kis túlzással mindegy milyen márkát veszel, az egész azon múlik, hogy mennyire tömöd meg (milyen szorosan tekered be és mennyivel) a hangtompítót.
-
Száraz variátoroknál teljesen felesleges, kb két kör után semmit sem éreznél belőle. Még a Stage6 görgőknél is utána kell kenni néha abból a zsírból amit gyárilag hozzá adnak.
Inkább az olyan kemény és rendkívül sima felületű görgő használata javasolt mint a dr pulley, mármint a hagyományos változata. Ez a görgő baromi kemény anyagból van, nagyon sima a felülete és még nagy igénybevétel esetén sem lapolódik (kockásodik) olyan mértékben mint a többi. -
Tamás9x
őstag
Az alu variátozházba bele tud marni a görgő magának egy saját pályát, ezzel eggyütt a görgőleszorító csillagot is marja, ezeket a marásokat lehet simítani, a csillagot cserélni kell. DE ha elkezded csiszolni, és nem egyesúlyozod ki a végén akkor adott fordulaton durván be fog rezonálni a blokk, és a főtengely csapágyakat is ki tudod nyírni elég hamar. Szóvala hoz ne nyúlj, inkább csere komletten ha elkopott valami.
A 2 csésze úgy van összecsiszolva, hogy amikor teljesen összezáródik, a friss szíj, nem ami most van benne, tehát kopásmentes szíj teljesen ki tud futni a csészék pereméig.
A hátsó szíjtárcsák külső tárcsájának a peremét csiszoltam még vissza, hogy amikor teljesen ki van nyitva akkor a perem ne zárjon koppra össze a kuplungharanggal. Nagyobb a légrés, később kezd el csúszni városban a kuplungom.
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
Nem tudom. Nehéz innen. Kérdés lehet még az is, hogy esetleg csak neked szokatlan ez a teló, vagy valóban nem olyan mint amilyennek lennie kéne. Lehet hogy volt már szétszedve és nem olyan olajat raktak bele mint kellene, vagy szándékosan csinálták keményebbre.
szerk: Aztán még az is benne van, hogy csak neked tűnik pattogósnak, valójában a tied jó és a sógorodé van már kicsit ki...Ez is lehet.
-
Olaj és szimmeringek cseréje. Pénzben annyira nem vészes, a munka több vele. Viszont lényeges minden szempontból hogy teljesen rendben legyen. Ha nem csináltál még ilyet akkor nem érdemes nekiállnod, fel kell keresned egy szervizt.
szerk: Milyen a telószár amúgy? száraz vagy olajos?
-
-
Tamás9x
őstag
Az teljesen normális oda vissza forgatva a kereket egy enyhe klattyot is hallhatsz.
Nem tudom neked hány km-ként vagy évenként kell de olajat is érdemes lecserélni a kihajtásban.NYPD: Nekem is, kiszedtem, megcsiszoltam picit, zsírmentesítettem, azóta folyamatosan visít a malossi rézreszelékes betét.
-
NYPD
aktív tag
Ez normális, az enyém is ilyen.
Lenne az urakhoz egy kérdésem: a hátsó fékem (dob) úgy visít lassításkor, mint a jó hízó vágáskor. Nem folyamatosan, hanem szakaszosan nyafog. Gumicserénél ránéztünk, betét van még bőven. Mit tudnék csinálni vele hogy halkan tegye a dolgát? Wd40-el azért csak nem fújhatom be..
-
energy4ever
addikt
Jo dontes volt!
Baja nem lesz, max lekopi a gyertyat... Meg hosszutavon hamarabb bedugulna a kipufogo. Egy tank plusz olajtol nem lesz gond!
Szervizbe vidd el, ezek legyenek meg, amennyiben esedekes:-Olapjpumpa mini szij csere
-cvt szij csere
-gorgok, csuszkak csereje
-vario oldal takaritas
-hajtomu olaj csere
-fekfojadek csere
-hutoviz szint ellenorzes
-villa szimering csere, villa olaj csereSok szerencset a gephez, es rengeteg balesetmentes kilometert!
-
-
nyogo83
Topikgazda
"csapágy,vizpumpa és injector fejet cserélt rajta" - Nem ezekkel lesz gond kesobb.
En szemely szerint semmilyen injektoros 2T-t nem vennek mar. Semennyiert se.
Regen inkabb az jelentette a gondot, hogy keves szerelo ertett hozza, meg aranylag magasabb volt egy ket alkatresz ara a normal karbishoz kepest.Viszont igy lassan a legfiatalabb is 12-14 evesnel idosebb, ellenorizhetetlen futas es ganyolas eloeletu.
A baj, hogy a befecskendezos rendszerehez 1-2 alkatresz+szerviz ara nagyon hamar a robogo piaci ertekenek felet/haromnegyedet kiteszi. A bontott kompresszort, uzemanyagpumpat, fojtoszelephazat meg el kell felejteni, mert azok is azzal egyidosek mar. -
-
-
-
-
energy4ever
addikt
Felejtsd el!
Nagyon jo fogyasztasu, kobcentihez kepest igen eros!
Viszont egy katasztrofa minden mas szempontbol az a blokk! Ezek mar akkor szarok voltak mikor 1-2 evesek voltak. Nem reszletezem miert, tobb okbol is...
Akkor mar Piaggio blokkos SR-t nezzel. Az a legjobb 50es 2T blokk!
-
-
-
energy4ever
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sziku69: Szólánc.
- PlayStation 5
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- World of Tanks - MMO
- Riasztó topik
- Milyen NAS-t vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest