Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz #TOTTI #89987 üzenetére

    Holnap szétszedem, mert az alapjárati csavart én is teljesen kitekertem, csak mi a fenével dugózzam le addig az olaj meg a benzin csövét. :U Ezen vakarózom mi van itthon ilyen kúp alakú, de semmi nem jut az eszembe.
    Alapjárati levegőt kopptól próbáltam egy és másfél fordulattal is, sok különbséget bevallom nem vettem észre.
    Egy vakteszten nem tudnám eldönteni éppen egyre van vagy másfélre. Mindegy, így állítottam le a motort tegnap full kitekert alapjárati csavarral és ma hidegen úgy indult be, hogy vagy 30-al pörgette a kereket szívatóval.
    Nagyon kíváncsi leszek melyik állásban lesz a súber. Amúgy, ha eljut odáig, hogy a szívató elzár, akkor utána szépen elpöfög, gázkarra harap, szépen pörög így is.
    Persze 2T inkább szereti a szegény keveréket, mint a dúsat. Apropó, azt akartam is kérdezni, hogy mennyire melegszik jobban így külön olajzással a szegény keveréktől a léghűtéses? Nem játék és télre sem szabad meghagyni a szegényebbet vagy télen nem gond?
    Ha találok valami dugónak valót holnap kikapom teljesen a karbit. Akkor már csak leveszem az úszóházat is. Ahhoz, hogy tudjam csesztették e, tudnom kéne ebben mi a standard főfúvóka méret. Egy videóban 0,53-ast cseréltek 0,65-re. Innen a kérdésem, hogy az 53 vajon a gyári fojtott levegőhöz való méret?
    Néztem a méreteket, hogy ott az 55, 58, 60, 62 tehát öt méretet ugrott a srác, mondjuk az nem derült ki, hogy kipufogót is cserélt e, de azért a youtube-on terjed ez a hülyeség, hogy nagyobb főfúvókától majd jobban fog menni, pedig azt még én is tudom, hogy a 2T nagyon utálja a dúsat. Azt gondolnám ez köztudott, aztán ki tudja.

Új hozzászólás Aktív témák