Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz setup #91105 üzenetére

    A BWS-t is elég jól szét kell szedni, ha folyadékot akarok leengedni. Az olajtartály ráadásul elég idomtalan is, a betöltőnyílás alatt 5 centivel máros van egy 90°-os kanyar, vízszintes szakasz után jön a tartály, bele se látsz. Van ugyan olajszint visszajelző lámpa, de égett már ki a műszerfalamban rizsszemizzó. Mindegy, nagyjából 1000 km-ig tartott egy kanna olaj, időnként rátöltöttem.

    Aztán amikor ki lett kötve a pumpa, le lett engedve az olaj. Nem lett volna szükséges, ugyanis a tünet szerint álltában is szivárgott az olaj. :D
    Vettem egy 20 literes kannát, egy mérőpoharat. A kútoszlop szerint kerek 20 litert tankoltam, a mérőpoháron meg zöld-sárga szigetelőszalaggal is megjelöltem a 4 deci vonalát, mert nagyon gyatrán olvasható gyárilag.

    hidegen jobban füstöl minden ilyen pumpás 2T - A szívató is dúsítja. Illetve nekem például a karburátorból kipárolgott a benzin némi állás után, az olaj meg nem. A szívótorokban is volt 1-2 cseppnyi olaj majdnem mindig, amikor a légszűrőt takarítottam.
    Ez van, a 4T egy tisztább, szárazabb érzés. :D

    Jaj, ne is mond! Egyszerűen kurvaszar az Sh300-asról visszaülni a BWS-re. Mintha egy pick upból ülnél egy ál egy kisPolskiba. :D Mindene kisebb, kevesebb, gyengébb, lassabb...

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák