Hirdetés
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
A BWS-t is elég jól szét kell szedni, ha folyadékot akarok leengedni. Az olajtartály ráadásul elég idomtalan is, a betöltőnyílás alatt 5 centivel máros van egy 90°-os kanyar, vízszintes szakasz után jön a tartály, bele se látsz. Van ugyan olajszint visszajelző lámpa, de égett már ki a műszerfalamban rizsszemizzó. Mindegy, nagyjából 1000 km-ig tartott egy kanna olaj, időnként rátöltöttem.
Aztán amikor ki lett kötve a pumpa, le lett engedve az olaj. Nem lett volna szükséges, ugyanis a tünet szerint álltában is szivárgott az olaj.
Vettem egy 20 literes kannát, egy mérőpoharat. A kútoszlop szerint kerek 20 litert tankoltam, a mérőpoháron meg zöld-sárga szigetelőszalaggal is megjelöltem a 4 deci vonalát, mert nagyon gyatrán olvasható gyárilag.hidegen jobban füstöl minden ilyen pumpás 2T - A szívató is dúsítja. Illetve nekem például a karburátorból kipárolgott a benzin némi állás után, az olaj meg nem. A szívótorokban is volt 1-2 cseppnyi olaj majdnem mindig, amikor a légszűrőt takarítottam.
Ez van, a 4T egy tisztább, szárazabb érzés.Jaj, ne is mond! Egyszerűen kurvaszar az Sh300-asról visszaülni a BWS-re. Mintha egy pick upból ülnél egy ál egy kisPolskiba. Mindene kisebb, kevesebb, gyengébb, lassabb...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen