- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Persze, de csak meg kell nézni az író helyesírását..meg ez most olyan,hogy én is tudnék lehúzós ítéletet írni a II-es Golfról,hogy egy szar, mert amit én vettem anno az egy szar volt. Csak tudni kéne különbséget tenni aközött,hogy gyárilag szar egy autó, vagy szétcseszték és azért szar.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Szplöttyy
senior tag
Tényleg nem kötekedésből, ne vedd annak, de nem lehet, hogy a motor kis ereje miatt megy el olyan sokat? Arra gondolok, hogy akármennyire is taposod a puntónak, mivel nincs akkora erő benne, azért a szíjra is kisebb erők hatnak. viszont egy 1.9PdTdinél, meg ha 2500ig forgatja, akkor is nagyobb erő lép fel. Vagy a vezérmű szíj/lánc szempontjából mindegy? Meg gondolom használat fuggő is(valahol olvastam, hogy a szíjjakra elég megterhelőleg hatnak, a visszaváltások lassulásnál(nyilván, ha magas fordulatról motorfékezel) meg ilyenek, és az 1.9TDi-t, eléggé szokták taposni, ahogy én láttam. vagy hülyeség amit beszélek?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Kiváncsi lennék, mit mutatna egymás mellé rakva a PdTdinek, és a puntónak a szíjja. Lehet érdekes meglepetés lenne
Viszont most elgondolkoztam azon, hogy hoszabb távon, vajon hogy lehet a legtöbb pénzt megtakarítani? Ha sokat váltogatok vissza, elzárja a befecskendezést a motor, nem is koptatom annyira a féket, de előbb kell cserélni a szíjat/láncot, vagy ha nem motorfékezek, tehát többet eszik egy picivel, és fogy a fék is.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Az esetek 98%ában motorfékezek, 3000-3500rpm-ről. Mondjuk, dízelnél is 3000-3300rpm-ről, ha úgy van. De mikor nagyon versenyzőnek érzem magam(fiatalság bolondság) van hogy 6000rpm-ről is motorfékezek néha, de azért az nem mindennapos
Viszont még egy dolog, és ez mindenkihez szóló kérdés, ti mit tapasztaltatok? Hogy eszik kevesebbet egy autó? Ha "minden fokozatban" 3000rpm-ig forgatom, de nagyon pici gázpedál lenyomása mellett, vagy ha 5-ödik fokozatban "erőltetem" 1000rpm-ről? Megmondom őszintén, én azt tapasztaltam, hogy körülbelül ugyanannyit eszik, ha erőltetem, talán egy hajszállal kevesebbet. Ezt "modern" befecskendezős benzinesek/dízeleknél tapasztaltam. Ladánál egyértelműen, semmi más nem számít, csak a gázpedál állás, mert hiába 1000rpm, ha ott nagyobb gázd adok, beokád sok-sok benzint.
m3tr0 (#5716)
Ahogy én olvastam, igazából, az írás lényege az volt, hogy használtat soha többé, ami végülis igaz, hogy egy használt 20éves "bármi" ígyis-úgyis "szar".[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
VR6-Fan
veterán
/nem olvastam vissza/
csak épp ezt tanulom...
a modosítás, meg az ellenállása fogja befolyásolni, gyak ha egy 0 surlódású tengelyt hajtanál át bitang nyomatékkal, és meg van a kellő átfogási szöget illetve, tapadásod (akár egy spárgai is elég lehet) akkor minimális kötés kell, a legnagyobb terhelést ált ezek a szíjhatjások indulásnál kapják, arra is szokták őket méretezni /ipari környezet villany motorral, tekintve hogy azoknak minimális idő kell az indítás pillanatátol még elérjék a maximális nyomatékot)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
ez a sajátom volt
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
az alsó kettőnél a váltógomb ér annyit mint az én egész autóm
valami ilyesmi krómszínűt szeretnék én is Nagyon tetszik, gondolom nem is drága dolog"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
a_tesz
Korrektor
-
őstag
-
VR6-Fan
veterán
miért ne tudnál csapágyat cserélni?
épp csak itt nem papíron hanem ténylegesen is kell csavarokat cserélni, azokat a csavaroakt úgy kell elképzelni mint sima menetes szárak, okos megoldás költség csökkentésre, kérdés mennyire tartós... van egy gyanum."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tomcsi23
veterán
Ezek a puntók hosszabb útra is megfelelőek, bírja?
Haver keres valami verdát 500e-ig, de Hollandiába akar vele kimenni, ill. ott mászkálni. 2-3 havonta hazaruccanni. Némi pakolható rész is jól jön.
Mondjuk swift helyett....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Laraxior
titán
Az ablakemelő gomboknál nálam is megvan kopva kicsit, mert elég gyenge anyag van rajta... de ez egy 10 éves szar... nem 4 éves
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Motion_Blur
félisten
Durva hogy némely autókban hogy lepattog a festett(?) műanyag.. el nem tudom képzelni hogy mit kell ahhoz tenni hogy így nézzen ki egy autó 4 évesen... nekem csak egy 6 éves Swift-em van 95e km-el de olyan állapotban van kívül/belül mint amikor a gyárból kitolták. Pedig elég keveset áll garázsban.
Én is tartom azt, hogy szinte minden a tulajon múlik..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tökmindegy
senior tag
Ez kérlek semmi másra nem vezethető vissza,mint arra,hogy nem ápolja az autóját, mi több trehány vele szemben.
Az én 10 éves Fiat Doblom amiben kb 270 ezer van néz így ki kb ,de én abba porosan ,koszosan ülök bele nap mint nap,a kezem is szutykos ,így nem is csoda.
A kormány kopása is ezt mutatja, ez is abból adódik,hogy retkes kézzel vezet,az meg olyan mintha smirglivel fogná.De ha tenne rá egy kormányvédőt ,máris megoldódna ,de gondolom eszébe nem jut.Az ülés az nem kikopva van,hanem kiszakítva, ez egyértelmű.A második képen látszik ,hogy az ülés alatti műanyag még életében nem volt letörölve.
Gondolom a motort is rendesen használta mert én is ismerek olyat aki ezt az 1.5 öst úgy használja mint egy sportautót,aztán csodálkozik,hogy ez az nem bírja De gyorsul mint a barom szokta mondani XD. Idióta sógorom ilyen még , betuszkol minden a verdába,ha belefér ha nem, nem is figyel rá a nagytudású. És az is csak szidni tudja csóró autót Múltkor valami haverjának a váltóját tette be a hátsó űlésre ,,csak úgy ,oszt meglepődött ,hogy kicsit olajos lett a fotelÚgyhogy szegény autónak ennyi jutott
Ja !
És az ablakemelő kapcsolónál az nem kopás ,hanem lerakódott koszos zsiradék.
Egy kis cif es rongyocska csodákra képes,no meg persze pár óra munka.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Az enyémben 295k van és sehol egy szakadás. Illetve a vezetőoldali könyöklő egyik sarka van szétkopva. A kormány az viszont ilyen és az ablakemelő meg a kapaszkodó is, valami hülye gumis-műanyagos bevonat van rajta ami egyébként akár kevesebb használat mellett is elkezd lejönni. Egyébként az ülések és a kárpitok anyagminősége, erőssége kifejezetten jó, el nem tudom képzelni, hogy cimborád mit csinált vele. A motorosdira meg nem is reagálok, már előttem megtették. Megane 1 kormánya is kopós, málik-morzsolódik.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”