- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
Ebben egyetértek veled. Én se tenném fel ezeket. Mikor megvettem az autómat volt hozzá acélfelnin téli szett. Na első dolgom volt hogy vettem a felnikre vadiúj normális téli gumikat. Igaz hogy kb 75k volt zusammen de a gumin én nem spórolok mert az életem is múlhat rajta. Soha nem is értettem azokat akik ezen garasoskodnak.
Més que un club!
-
Manitou
addikt
-
-
-
m3tr0
senior tag
Azért azt bírom,hogy legyen szó bármiről, te mindig mindenkinél jobban tudod a dolgokat...de véletlenül mégse, akkor sem ismered el soha..
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
a_tesz
Korrektor
nem tudják úgy megcsinálni, mert a természetes kaucsuk alapú gumikeverékek közös tulajdonsága, hogy az idővel sajnos elöregszik. ez egyaránt igaz bármilyen autóipari tömlőre, légrugóra, gumiabroncsra és bármilyen egyéb gumitermékre. a napfény (elsősorban az uv-sugárzás), az ózon, a só mind erre az öregedési folyamatra gyúr rá sajnos.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Nos akkor (mivel ugye eddig is problémát okozott neked egyes hozzászólások megértése) még egyszer:
Ez volt egy kijelentésed: [link] és kaptál rá egy észrevételt: [link].
Kiemelem a lényeget, hogy értsd:
Rick4: "...Egyébként meg tökmindegy neki, egy garázsban parkoló autó gumialkatrészei pont ugyanúgy megrepedeznek évek alatt, mint amit használnak, és beletesznek 100 ezret."mycso: ..de a második részét az irományodnak te sem gondolhatod komolyan.
Nagyon fontosak a körülmények is, hogy hogyan és milyen viszonyok között van használva/tárolva.
Meg ugye lehet ám ápolgatni is...Ezt egyszerűbben, érthetőbben nem tudom leírni, sajnálom...
A mostani kisregényed első felét már te magad is megválaszoltad: IGEN a gumi öregszik (itt kiemelném ismét, hogy a körülmények nagyon fontosak, amik ugye szerinted nem...)
/most abba, hogy mi és miért történik felesleges belemenni, mert nem ide tartozik és keresgélhetsz hozzá szakirományt - kaucsuk kettős kötése felbomlik, majd a levegő oxigénjével reakcióba lép és irreverzibilis (visszafordíthatatlan) folyamat következtében isntabillá kezd válni --> töredezik, repedezik először molekuláris szinten, majd látható módon, stb., stb... /A második részére ez kikövetkezhető az imént leírtakból: töredezés, repedezés --> majd esetleg porózus szerkezet, hát így juthat el a nedvesség és a levegő a gumiban lévő fém összetevőkig. /természetesen itt is millió dolog lehet befolyásoló tényező/
Itt persze azért látok egy kis ellentmondást is, mert ugye ezt írtad:
Egyébként meg tökmindegy neki, egy garázsban parkoló autó gumialkatrészei pont ugyanúgy megrepedeznek évek alatt, mint amit használnak, és beletesznek 100 ezret.Utána meg azzal próbálsz érvelni, hogy pl. "pince-körülmények" között gyorsulhat az öregedési folyamat. Pont erről beszélek neked, hogy nagyon is fontosak a körülmények, idézet magamtól:
"Nagyon fontosak a körülmények is, hogy hogyan és milyen viszonyok között van használva/tárolva.
Meg ugye lehet ám ápolgatni is..."Mondhatni, már az elején megfelelő és érthető választ kaptál, de már megszokhattuk (ahogy mások is észrevették), hogy te mindig mindenkinél mindent jobban (szeretnél) tudni.
Nos, a végére képzeld nem teszteltem 7-8 évig autógumikat (vegyészmérnök; műanyagipari technológusnak tanultam és környezetvédelmi-vízgazdálkodási technikusi végzettségem van, nagyon sok kémiával), és a fősulin voltak olyan bácsik, akik így kint álltak a terem elejében és mondták az okosságot (általában valamilyen tudomány professzorai voltak), na innen vannak emlékeim a gumikról is. Bár régen volt már, azért néhány dologra emlékszem.
Hát ennyi röviden...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
hobizoli
nagyúr
Az nem ennyire latvanyos.
Olyan, mint az ecceru tuning jozsika, aki dájrecűrőtű meg sportgyújtókábeltő várja a lojjerőket
Pedig egy vezérműtengely az tényleg ér(ne) is vmit benne
Igaz, azzal nem lehet vértunner talin arcolni a kinyitott reaktor tér mellett feszítve, mert nem lácciktöbb drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
-
m3tr0
senior tag
Azt még értem is,hogy melegebb..de ekkora különbségre, hogy így szétrobbanthat nem gondoltam...Azért ez így tényleg durva, nem játék.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
8th
addikt
750k? Ez valami rossz vicc? A törésmentesek mennek 1.3tól a szebbek 1.8tól kb. Erre alsó hangon rá kell dobni 1millát, hogy újra normális autó legyen belőle. Gyakorlatilag teljesen kizárt, hogy bontóban találjon hozzá az ember egy ép jobb hátulját amit levághat. Donort kell venni hozzá. Ejj de meg fogja szopni ezzel a fossal valaki. Már látom magam előtt a TC cikket.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
"az 8 hónap, mentem vele 50 ezret, és eddig 1x volt lemosva, kitakarítva,"
ez sok mindent elárul egy emberről. lehet rajtad kívűl más be sem ülne abba az "autóba".
a külső nem fontos annyira tényleg "munka kocsi" de legalább a "munka környezetre" legyünk igényesek. 1-2 havonta neki esni egy kis porszívóval vizes rongyal nem megerőltető 15perc[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
#10726912
törölt tag
Az, hogy ki hogy használja (mennyire koszosan) a kocsit, egy dolog. Télen fertelmesen le tud rongyolódni nálunk a kocsi, falun lakok, minden nap megy szegény...hát össze tud benne gyűlni a kosz. Meg rajta is.
Nekem azzal volt gondom, hogy eladni kívánkozik a járművet...nem mai darab, ki tudja, milyen műszakilag, de túl sok rohadás nem volt rajta első ránézésre...legalább a gyári szépsége csillanjon meg a huszonéves csitrin, hogy beleszeressen valaki -
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
Ha közben söröztél is egyet, akkor respekt
Viheted piacra
Én dilemmában vagyok:lemossam és előtűnik az esztétikai fertő a festés-+bújkáló rozsda terén, vagy ne mossam és két hét után lesz egy porlepte színmentes verdám, amire rá se akar nézni senki, ergo nem veszi észre a hibákat?
Te is csak nyúzod a verdát 4 hónap alatt 124 Km?[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
De nem is fényképezed őket a hahura szánva, mint az eszkortot
Nekem meg mivel műszaki állapotát tekintve erős pénzhiánnyal küszködik (pl nem működik az elektromos ablaktekerő, igaz nem is vót benne ...na jó van egy pár apróság ...nem hatszámjegyű, hisz a levegő szűrőt most cseréltem...khm.), így ha nem is jó de szép tiszta -
-
nesa
veterán
Mondjuk ugy hogy tobbet is szetszedtem, de a pofa a tarcsatol inkabb tizedekre van mintsem 1-2mm re a dobfekek kevesbe pontossak(itt lehet altalaban bibi) namost ahogy kopik a tartcsa ugy lesz szabalytalan/hullamos + 3-4-5 tized ebbol adodoan megnovekszik a tavolsag is ezert fog kicsit beljebb azert ne azt gondold hogy beesik a pedal.
[ Szerkesztve ]
-
8nemesis8
veterán
Köszi!
Lenne 1-2 kérdésem:
1.2-est nézegettem 16 szelepes verzióban. Mi ez az egr, légtömegmérő?
Méretben nem semmi, kíváncsi vagyok, hogy ekkor mögötted tudnak e ülni?Ez a gázos történet mennyibe fájt?
Bár nekem nem lenne szükséges, mert szerintem benzinből sem fogyaszt sokat, max ha 5-6 lesz az üzemanyag...Egyre szimpatikusabb egyébként a kocsi.
-
Manitou
addikt
Sógorom próbál rábeszélni erre a gázos témára ( ő is jópár éve azzal használja az autóit ), illetve csak kérdezgeti nem-e akarom átalakíttatni gázosra. De én olyan keveset megyek, hogy nagyon sokára hozná szerintem vissza az árát. Pedig most már mélygarázs se kizáró ok, eddig amiatt biztos nem léptem volna meg az átalakítást, mert szinte minden nap mélygarázsban parkolok.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
8nemesis8
veterán
Olvasgattam teszteket és szerintem alsóbb tartományban is picit erősebb azért. Bár jó lenne látni egy konkrét grafikont erről, volt egy teszt de sajnos az már Grande Puntoról...
Én sem állandó pörgetés sietés miatt venném a 80 lovasat, hanem előzéskor nekem biztonságérzetet nyújt a kis plussz erő...
Nah igen, nekem ennyiért jó árban volt, nálam viszont ez nem rövid idő mire megtérülne, azért mindenesetre elgondolkodtató.
206os új gépek tudják kb.Nekem ez elsősorban országútra lesz, ahol 110-120 km oda + vissza kéthetente kb.
-
8nemesis8
veterán
Én azt látom, hogy nincs vele baj. Átlagban amikor szüleim autóját vezetem, mivel nekem még nincs. 2500 fülé nem nagyon szoktam menni, ha sietek csak akkor.
Tehát előzéskor használnám magasabb fordulaton csak és pont ilyenkor jöhetne nekem jól az a kis előny a 8v-el szemben. Meg hát árban szinte nincs is különbség.Nézegettem hirdetéseket, de nehezen tudok döntésre jutni, hogy hol lenne érdemes majd vásárolni. Neppertől, magánszemélytől, hölgytől...?
Mindnek van előnye hátránya.
Illetve még picit agyalok azért a 206 vagy punto-n, egyébként nagyon megtetszett már külsőre is, valahogyan 2 nappal ezelőttig nem néztem meg alaposan soha...