Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
Ez a becsületes üzletember jó nagy iq betyár lehet ha nekiesik pajszerral egy maybach-nak ...
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
Ha a motor jóval többet bír ki akkor az autók miért nem alapból gázzal jönnek ki a gyártósorról
Nah mindegy, én láttam pár gázos autót pár év használat után, elég beteges volt a hangjuk.
Télen gondolom külön gond lesz vele, ha nem fűtött garázsban parkolsz?[ Szerkesztve ]
-
-
33as
senior tag
Ne legyél már ennyire pesszimista a dizelekkel!
Majd kifigyelném, hogy ha havi 3500-4000km kellene használni a gépkocsidat, akkor is a benzinüzemű gépkocsi pártján állnál!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
-
dízelracer
senior tag
"Félrebeszélsz, nyilvánvalóan a tények teljes ismerete nélkül".
Renault Thalia (1.4 16v) gázosítása 2008ban vagy 2009ben szinte forintra pontosan 230ezer forintba állt meg. Nem hiszem, hogy azóta lejjebb mentek volna az árak. Most fogyaszt 7-10litert gázból (itt 219Ft a MOL kúton). Ha kiszámolod az mennyi egy kilométerre vetítve már nem is olyan szép a kép. Plusz ott van még a közel negyed milla amibe az egész átalakítósdi móka került.
Lupo: 1999től 2002ig gyártották. 800-900k-ért már akad vállalható de mindre költeni kell köszönhetően a tipikus amíg megy addig nem bántjuk magyar mentalitásnak. Ha a váltója rendben van nem kell fosni tőle mert más gyenge pontja nincs. Minden kopó alkatrésze olcsó és ez a világ második leggazdaságosabb sorozatgyártású autója.
"olyan fasza lett volna, mindenki azt venné. De szopni senki se akar."
Itthon tíz lupóból kilenc olyan állapotban van, hogy 300ezer forintot nem adnék érte. És ez nem az autó hibája. Ez a tulajdonosok hibája. Zsigulin nevelkedett magyar parasztnak egyszerűen nem való ilyen autó. Aztán ha valami (miatta) beszarik rögtön szalad fröcsögni a népítéletre, hogy fúdeszar és senki ne vegyen olyat. Kurvára el lettek hanyagolva és le lettek lakva ezért nem találsz normális állapotút eladót. Akinek van egy patent 3L-je az meg soha büdös életbe nem fogja eladni. Ez a tökéletes városi autó. Kényelmes automata váltó a legkisebb parkolóhelyre is befér megfizethető kopó alkatrészek és 4liter alatt eszik városi forgalomban.
(#732) "Na ebből is látszik, fogalmad sincsen a dolgokról. Mi köze az elgázosításnak a lassúsághoz?"
Ha egy eleve harmat gyenge 1literes kocsit megkínálsz gázzal előbújik belőle a vadállat vagy mi? Mert ha benzinnel geci lassú akkor gázzal is az lesz.
Ne vegyük már egy kalap alá a Seicentot a Lupoval. Az a kocsi egy vicc. A Lupo messze a legjobb autó a kategóriájában. A Seicento egy fapados, szűkös, kényelmetlen, gagyin összeszerelt valami. Se futóműve se, rendes féke nincs. Biztonságról még hírből sem hallott. Ég és föld a két kocsi. Na meg az neked sosem fog 4litert vagy még kevesebbet enni gázból de benzinből se nagyon. Ha már mindenképpen mini autó kell gázzal akkor ott van 500k-ért az 1.4 8v Lupo/Arosa. Sokkal jobb autó mint a Seicento és 4csillagos a töréstesztje. 2000utáni 1.0 Lupo/Arosa fapados verzióban még olcsóbb. Dízel pártiaknak ott a Lupo/Arosa SDI. 1700ccm 60lovas adagolós szívódízel sima kézi váltóval 4liter alatti átlagfogyasztással. Az egész kocsi egyszerű mint a faék. 800k-ért 2légzsákkal 2001után széria abs-el. Aki ezek után is inkább egy Seicento-ba ülne mert 1literrel kevesebbet fogyaszt az megérdemli. Ha azzal balesetet szenved tuti lenyomorodik sanszos, hogy meg is hal. Megér ennyit bárkinek is az olcsó autózás?
szerk: most ebből az jön le, hogy én mindenáron kardoskodok a dízel mellett. Nem így van. Nagyobb autónál simán egy hosszú löketű nyomatékos szívó benzinest vennék lpg-vel. De kisautónál pláne ha városba kell csakis dízelt. Városon kívül stabil 90km/h-ra beállva egy 2-3literes benzines sem fogyaszt rosszul egészen addig amíg be nem érünk egy forgalmasabb városi szakaszra. Na ott csúnyám megugrik a fogyasztása a sok tönymörgéssel.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
senior tag
Miért is beszélek félre? konkrét példának hoztam fel azt a rönyót. Egy jó barátomé. Hengerenkénti gáz ment bele, hogy pontosan milyen azt magasról telibe szarom mert kibaszottul nem tud érdekelni. 230ezer volt a számla vége cakkpakk. Pont.
Nézd már meg hány Punto II és hány 3L van a használt autón. A magyar Lupo 3L felhozatal legalább 80%-a külföldről törötten, hibásan behurcolt fostaliga. Itt a pajtában a magyar paraszt a saját feje után összegányolta és eladta kurva drágán. A vevő meg szopott vele mint az állat mert minden szar lett a kocsin amihez hozzányúltak. Még a márkaszervízben sem értenek a típushoz annyira ritka autó. Akkor meg mit vársz? Itthon összesen 2ember van akit a 3L-em közelébe engednék (már ha nekem az lenne). Punto II-ből eközben meg Dunát lehet rekeszteni. Nem azért van annyi mert olyan fúdejó jó kocsi. számold hozzá, hogy elve vagy 50x annyit eladtak belőle mint 3L-ből. Akkor miről is beszélsz?
"5 liter alatt elvan, és ütve vágva se eszik 6-nál többet". Ez hihető... Ha siettem a Punto 1.1 VAN megevett 9liter benzint 100km-en. Autópályán 140-150 országúton 110-120. Ez az ütni vágni nem az amikor az ember ütemesen fújkálja a gázpedált...
"Inkorrekt ember vagy"
Nem ismersz! Halvány fingod sincsen róla, hogy milyen ember vagyok. A beszólogatást itt és most nyugodtan be is fejezheted barátom! És nem vagyok dízelpárti olvasd el az egyel feletted lévő hozzászólásom végét. Bírom tőled ezt a magasról jövő lekezelő stílust amit itt előadsz pár embernek. Csak nem tudom mire fel ...
-
dízelracer
senior tag
Azért szóltam le a Seicentot mert egy Daewoo Tico vagy Maruti 800 szintjén van. Egy "picit" törékeny autónak tűnik. A Fiatokkal semmi bajom de a Seicento az én szememben nem autó. Egyébként ha már ott tartunk pont nem a "lupónak megfelelő" autót vettél alapul. A Punto II kategórián belüli riválisa a Polo lenne nem az egy kategóriával kisebb Lupo.
Gondolj rólam amit akarsz elég magasról leszarom, de amíg én nem aggatok rád mindenféle jelzőket addig te se tedd!
-
a_tesz
Korrektor
sokat nem érhetett az a műszaki, így is olyan lélekvesztőkkel járnak át, volga meg lada gyak. küszöb nélkül, az ezeréves lestrapált ikarusokról ne is beszéljek (mondjuk azokból mostanában kevesebb van errefelé...)
viszont ha Magyarországra meg nem engednének be érvényes műszaki nélkül autókat, azt tudnám értékelni, főleg az előzőek fejében, netán még egy állomást kirakni a határátkelőre, aztán hadd lobogtassa a papírt, hogy neki nem kell műszaki, álljál csak ide öcsém, aztán meglátjuk, bejöhetsz-e.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Yushchenko
őstag
Ukrán ismerős mondta, hogy a korrupció olyan szinteken van Ukrajnában, hogy el se kellett vinni vizsgáztatni a kocsit, csak kifizetni a megfelelő összeget a vizsgadíjon felül. Aki elvitt egy full új mecedest de nem fizetett külön azt meg megbuktatták. Szóval kb semmi értelme nem volt a "vizsgáztatásnak".
-
G@ben
addikt
-
viharhozo
addikt
Gondolom itthon a mol nem erőlteti ezeknek az autóknak a forgalomba hozatalát...
Erdeklodeskeppen: mit csinal a Mol mondjuk a Porsche Hungariaval? Megfenyegeti, h fellrobbantja Wolfsburg belvarosat?
Ja, meg valami. A hasznaltauto.hu-n 66700 autot hirdetnek. Ebbol gazuzemu 688 db (~1%). Ot evnel fiatalabb autok eseten az arany 21000/68 db. Nincs ra igeny, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
FF23
senior tag
Gondolom itthon a mol nem erőlteti ezeknek az autóknak a forgalomba hozatalát...
Miért? Kitől lenne?
Amennyire én tudom, a propán-bután a kőolaj-finomítás mellékterméke, behozatalra nemigen szorulunk belőle. Sőt. Egy bizonyos mennyiségű felhasználás fenntatása gazdasági érdek is. A lakossági PB felhasználás jelentősen csőkkent a földgáz kiépítettség miatt -gondolom- ezért is jövedékiadó-mentes az LPG. El kell adni.Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
viharhozo
addikt
Nem tudom eldonteni, h ez most vmi vicce-e. Te tenyleg komolyan gondolod, h azert ez az arany, mert nem akarjak eladni?
Ne legyel mar ennyire korlatolt, itt nem egy-ket ember izleserol van szo, mitol lenne mas egy gazos auto eletciklusa egy gazolajosenal?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
-
viharhozo
addikt
Azt se kell elfogadni, hogy létezik olyan mentalitás, van egy jó kocsid amit olcsón üzemeltetsz, és nem akarod eladni.
Es a "sokaig hasznalok egy autot" mentalitas csak a gazos autok uzemeltetoire igaz, vagy mi? A gazos autokkal jellemzoen sokat mennek, ezert a csereperiodusnak rovidebbnek kellene lennie, mint a benzineseke.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
viharhozo
addikt
Probalom itten kibogoz a szalakat. Komolyan kerdezem, te normalis vagy?
Mutasd mar meg nekem a "nulla tenyt, igazsagot tartalmazo hozzaszolast, amit utolso tuskokent mondtam oda"!
Ami teny, a gazos auto nem kell a nepeknek. Nem kell, nem veszik, minimalis a reszaranya. Szerinted azert, mert rajtad kivul mindenki hulye, meg a gonosz cegek akadalyozzak a terjedest, szerintem meg azert, mert ugy gondoljak a nepek, h jobb nekik gazos auto nelkul (es ha 99% egy iranyban gondolkodik, akkor abban azert lehet valami). Szerinted _minden_ dizel auto atomjaira hullik 100000 km utan (ha nem, akkor odamesz, es elkezded csakannyal utni a motorhaztetot), es ketmilliot kell rakolteni, te viszont a gazos Puntot rakotod otthon a cirkora es meg a futest is felaron oldod meg vele. Nem gondolod, h kicsit egyszeru a vilagod?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Mini PC
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...