- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
barátom autókereskedő cégem van több ezer kocsit adtam vettem, szedd már össze magad
már egyszer megmondtam hogy te egy hozzá nem értő nagyokos vagy, de utána rádhagytam a dolgot"Az autókereskedelmet felveheted bármikor, de ha nem főtevékenységnek veszed fel akkor sehol se vagy, egy évben ebből kell hogy származzon a bevétel 50-%-a, és akkor majd következő év elején lehet igényelni a P rendszámot."p rendszámhoz nem kell autókereskedelem főtevékenység, olyannyira nem, hogy pl autószervíz is igényelheti, meg bárki aki megindokolja hogy miért akar forgalombahelyezés nélküli kocsit mozgatni közúton.
amit te írtál feltételt az arra vonatkozik, hogyha illetékmentességet igényelsz vállalnod kell hogy tevékenységed fele autókereskedelemből származik, és ha később kiderül hogy nem akkor megbüntetnekelső gondolatod tehát hibás
Ha a cég megvesz egy autót, amivel kereskedni akar, tehát áruként teszi, akkor az ocsmányiroda 1500Ft-ért a cég nevére írja, de ekkor nincsen rajta biztosítás, (egy árura minek is?) és a törzskönyvet is pasziválják. Magyarán mondva egy métert se mehetsz vele, az üzemanyagköltségeket pedig ha már nem pontosan fogalmaztál, annyira korlátozottan lehet elszámolni, hogy egészen pontosan semennyire. Ha használni akarod, akkor meg cégautóadót fizetsz, biztosítást kötsz és mehetsz. De ez vagy- vagy összefüggés, nem pedig és- és...
Nem úgy megy ez, hogy Vérpisi kigondolja hogy ő majd holnaptól P-vel fog járni.....Attól hogy csak beír az okmányiroda tulajdonosnak és nincs törzskönyved nyugodtan köthetsz bizosítást, sőt biztos lehetsz benne, hogy autókereskedők is leírják a próbautakhoz tankolt benzint
második gondolatod tehát hibás
Egyébként nem baj, ha nem vagy képben a dologgal, csak írd a mondatok végére hogy talán, meg szerintem, meg esetleg, aztán hosszabb hozzászólásnál ezeket variálhatod is. Kár szétbaxni ezt a topicot fals infókkal...A fals infókat te osztod, mert egy NAGYOKOS vagy, de ezt már korábban is letárgyaltuk
cryptot minden termékemért elfogadom
-
dízelracer
senior tag
Az ezer apró hibáról nem nagyon vesz tudomást. A gumik csontra le vannak kopva, rángatva vált az automata váltó, melegen nehezen indul be a motor, szerintem a kuplung is csúszik ő szerinte nem, műszerfalon folyamatosan felvillan valami biszbasz. Hiába mondtuk neki, hogy nagyon szar vétel ő mégis megvette 1.3-ért mert "aatómatavényóckottróhűdejó". Azóta szívjuk a vérét mint az állat ha összefutunk. Nagyon keményen be fogja szopni azzal a kocsival, csak idő kérdése. Eleve egy olyan tagtól vette akit simán el tudok képzelni a bűnügyi hírekben. Kicsit g*ci dolog de hatalmasat fogok röhögni rajta ha felhív, hogy megállt alatta a kocsi. Legszebb öröm a káröröm.
mod: Ja igen az első héten meghúzta a jobb hátulját + lököst. Azóta sem csináltatta meg mert DRÁGA!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
"Oké, valóban az illetékmenteséggel kevertem, de ettől még miféle próbautas benzint akarsz elszámolni, meg mire?"
ha árulsz egy kocsit a vevők szerinted nem akarják majd elvinni próbaútra?
olyankor nem hoznak magukkal egy kanna benzint általában..."Tied, vagy a cégé a kocsi, biztosítással, mindennel úgy hogy a cégautóadó is be van fizetve, vagy csak lopsz meg csalsz? Mert ezt nem vettük számba."
ezt a kérdésedet nem értem.
"Mutass egy autókereskedőt, aki biztosítást köt a cég nevén lévő autóra. Nem a trükkök a lényegesek, hanem hogy mik a rád vonatkozó törvények..."
mutasd már meg azt a törvényt légyszives, ami tiltja hogy biztosítást kössek az autókereskedő cégem nevén lévő autóra
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
Van Audi, amit olcsóbb fenntartani, azok a nem extrásak. Nem igazán értem a sutyuki mögött kullogást:s Ennyi erővel mindenki vegyen sutyuki-t és kullogjanak egymás után??? 70-nél is van különbség a sutyuki meg az Autónak nevezhető autók között. Miért drága a fenntartásuk????? Akár a skoda is lehet az. Meg az Opel is. Egy A6 is lehet szimplán közlekedő jármű, meg lehet nagy meg erős motoros meg egyéb...nem presztis kiszállni egy olyan kocsiból, amin minden apróság a vezető és az utazók komfort érzetét szolgálja. Mindezt nagyon szerényen. Kisebb kocsi, kisebb össztömeg=kevesebb fogyasztás. A4...? Mezei 1.9 TD? Esetleg az 1.6 benzin?? Tudod, A-ból B-be... Tudom, ahelyett egy Astrát. Minden napi használatra is vannak autóik. Amiknek nincs szervíz igényük. S ez még csak az Audi emlegetése. BMW-t is vehetsz napi használatra....Két ajtós szekrény?...milyen kocsiba fér az bele? Opel omega kombiba se férne el...vagy az A8 longba
A vezetési élményt mindig, minden márkánál meg kellett fizetni. Az meg nem is annyira luxus már, inkább nevezném biztonságosnak, mikor 4 hajtott keréken és sok csillagos töréstesztes légzsákos járművel közlekedsz mondjuk télen...és még haladni is tudsz, ha szükség van rá: gyerekkel kórházba...meg a 14 órás út is lehet fárasztó. Még a vezető márkáknál is. Inkább az általánosított sok-sok bosszúságos szerviz emlegetés helyett emlegessük már a 6 éves 9 litert fogyasztó 1,4-es benzin motorokat, a gyárilag eszi az olajat motorokat, az ugyanolyan drága alkatrészeket, mert nem túl régiek...
Inkább vennék olyan kocsit, ami jó anyagokból van össze rakva, felsőbb kategóriás, jó állapotban van, de 15 éves akár, mint a fröcssöntött zúgós motorú menet közben szétpergő 5-8 éveseket. Azok kb a tömeg közlekedés színvonalát nyújtják. Az is elvisz A-ból B-be...De ez a legszebb a demokráciában: a választás szabadsága.
Üdv.
Mindenkitől elnézést kérek a hosszú h.sz-ért. Több reagálásom nem lesz. -
VR6-Fan
veterán
csak a allroad-ba van légrugó gyárilag.
amugy a 2,5 V6-al nincs gáz a motorral, csak kb a 8 féle adagolóból egy van ami nem pusztul össze 250-300e után, és még ha össze pusztul is 60%-esélyed vna hogy javítható, a többi kuka, mert megkopik a ház és innentől fogva cserélhetnek benne bármit szar lesz
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
nagyúr
-
Yushchenko
őstag
Jó, hát nekem eddig nem volt problémám velük, úgyhogy számomra a téma itt le is van zárva egyelőre.
Másik viszont... megtudtam a kocsim "régi" rendszámát, mert az új még nem volt benne a szervizadatbázisban. Duna autónál vették a kocsit. Valaki le tudja kérdezni esetleg a szerviz előzményeit?
[ Szerkesztve ]
-
-
#10726912
törölt tag
Egy kicsit szét lett szórva ez az egész. Én arra reagáltam, hogy be linkelt egy ember ide egy pár kocsit, azt is hozzá tette, hogy nem pontosan ezeket nézné, csak általánosságban kérdez véleményt. [kiindulási pontom.] Jött vélemény, Ami az Audit Ne!...olvass utána. Lehet, hogy VR6 pusztán arra az egy típusra gondolt, én a teljes hsz-t néztem. Aztán bekapcsolódtál Te is a beszélgetésbe..most akkor miért is tévedtem?
Ezzel az érvrendszerrel nálam csak az a baj, hogy egy negyedannyi pénzből vett kommersz kocsi negyedannyi kiadással jár, miközben ugyanúgy elvisz A-ból B-be... Ez a Te reagálásod. Erre írtam az A4 VS Astra-t. Szerintem jobb az Audi és nem kerül 4* annyiba a fenntartás, mint a kommerszeknél. Kényelmesebb, átgondoltabb, részletesebb. Az 1,6-osuk is jobb a kommerszeknél.
Említettem közben 2.5-est, volt a családban, nem volt baja. Elhiszem, hogy drága az adagoló, meg a vezérlés szett meg a többi cucc. Nem olvastam utána az alkatrész áraknak és nem néztem utána a meghibásodások gyakoriságának. Nem említem egy helyen sem, hogy nem kerülnek sokba. Volt, nem volt vele bajunk, ennyit mondtam...és jó volt menni, utazni vele.
SZVSZ most talán én nem érthetem a reakciód...nem akarok vitatkozni, még egyszer mondom. Elbeszéltünk egymás mellett szerintem.
VR6-Fan: Értem, elhiszem. Kár, hogy az olcsósítás ennyire beférkőzik a németekhez.. -
Stafni
aktív tag
Akkor én hazudok, aki olyan 100e-t ment a swiftel. A G Asrtám kevesebb gázzal is beéri.
Öcsém autója 7-el is elmegy, bár ott volt már motorcsere is. 7,5 alatt az én autóm soha nem kajált. Volt olyan srác akinek 10L evett a városban gázból. A sok araszolás is tud csodát.
Nem egyedi a magas gázfogyasztás swiftnél. Többször nézettem több helyen, és mindig rendben találták.Nem mérvadó az én fogyasztásom, de nem is az egyetlen. Nem rakok tojást a lában alá, de nem is taposom ki a lelkét.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
Vezérlésről tudok nyilatkozni, igaz nem Audi, hanem VW 2.5 V6 TDI. Gyári alkatrészekből ~ 170 ezer a listaára. Vezérlés és hosszbordás szíj (+ tartozékai) munkadíjjal 295 ezer volt baráti áron egy másik márka márkaszervizében.
Más: A benzin/gázolaj ára pedig hihetetlen. Az egy dolog, hogy magas a jövedéki adójuk, de semmi sem indokolta az eddigi folyamatos emeléseket... Oké, a forint árfolyama nem túl jó, de nem arányos a drágulás.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
8 éves most és 143 ezer km van benne. Eddig nem volt vele semmi gond, csak a kopó alkatrészek és olajok cseréjére kellett költeni. Gyári akku 1 éve halt meg... Szerintem 8 év után ennyi vállalható, de persze mi sem örültünk neki. Tiptronicban lesz még olajcsere, és ennyi...
-
megema
őstag
Nem újonnan. 4.5 évesen, kb. 95 ezer kilométerrel.
Dare2Live: Kikérem magamnak a pribék jelzőt! Egy szóval sem mondtam, hogy a Mol tehet a mostani árakról, csak azt hogy mint minden profitorientált cég, ha csökken a piaci ár, nem feltétlenül csökkent arányosan! Amúgy meg, ha már itt tartunk, a mostani gazdasági helyzet szerintem egy hosszú folyamat eredménye, ami a rendszerváltás után felgyorsult. Az összes eddigi kormány tehet róla, de amit a jelenlegi művel, az már túlmegy minden határon.
[ Szerkesztve ]
-
macikos
addikt
Ehhez mit szólsz?
Külön kiemelve a leírásból:
"ASSZONY LÁTJA KOMBI, GYEREKEK MÁR OVIBAN KASZTOT LÉPNEK NEKÜNK BMW VAN"
"ÉPP 120 AL GURULTOK, KIS SÓS MOGYORÓT ROPOGTATSZ, GYEREKEK HÁTUL PIHENNEK, ÉS MÁR FEL IS TŰNIK A TÜKÖRBEN A VÉRTUNER ZOLIKA A KIS 1.3AS SZÉJJJJELLEDEZETT, ÜVEGSZÁLAZOTT BÓDÉBAN, ÉS TOLJA"
-
Tökmindegy
senior tag
Vegyél egy 1.5 D saxot az első ülést kidobod, el fogsz féni,és garantáltan 4 lityi alatt fogyaszt országúton. Város 4.5. Erre meg is esküszöm. Mondjul puritán egy jármű
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
nagyúr
-
Tökmindegy
senior tag
Nézd. Tudomásom szerint,semmi sem fogyaszt jobban üzemanyagból,mint a régi jó kis 1.5 ös szívó dízelek. Benzinesek biztos nem. A mostani modern dízelmocik meg lutrik,főleg használtan,ha hozzá kell nyúlni akkor irtózatos árak röpködnek. És ugye azért is adják el a legtöbbet ,mert rengeteg km-er van már bennük.Abban igazad van,hogy a 400 huf fölötti gázolaj áraknál ,már meggondolandó. Gázról én nem mondok véleményt,sose használtam,de nem is fogom,így fogalmam sincs mennyire jó vagy rossz az.
De ha gáz akkor végül is nézhetsz bármit amibe bele lehet építeni nem? Úgy tudom valamivel többet fogyaszt egy autó gázból mint benzinből,nos a mai átlag vasak pályán 100-110 körül 5-6 literrel elvannak,legyen az bármi. Szerintem nincs nagy különbség közöttük. Innentől bármit vehetsz ami ebbe a kategóriába tartozik ,gondolomViszont ha számolsz. ez jön ki. Pályán 1.5 d. 110 nél 3.6 körül fogyaszt. Tehát 40 lityiből ami olyan 17000 huf elballagsz olyan 1200 km ert. Na gázból ez mennyire jön ki? Nem tudom azért kérdezem.
Megnéztem 220 egy lityi gáz..Az 40 liternél 9000 huf majdnem a fele a gázolajnak. Na most már csak annyi a kérdés avval mennyit mész el[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
Tökmindegy
senior tag
Elolvastam. Járj biciklivel ,az biztos kevesebbel is beéri. Vagy gyalog. Amúgy mit idegeskedsz?Ülj be egy kád langyos vízbe és megnyugszol bakker.Még ilyet.
Megjegyzem pont ugyanott vagy költségben.[ Szerkesztve ]
Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
őstag
azt lehet tudni, hogy mekkora a gázos autók aránya a sima benzinesekhez képest?
egy haverom gondolkozik benne, hogy vesz egy új skodát gázos kivitelben, vagy sima benzinest amit átalakít gázosra
csak az merült fel kérdésként, hogy ugye most ész nélkül vezetik be/emelik az adókat, és megéri e a beruházás, ha felemelik esetleg a gáz jövedéki adóját
ezért lenne érdekes, hogy mennyi a magyar lpg fogyasztás, mert 1-2 milliárdét nyílván nem fognak adót emelni, de ugye az E85-el is jól kibasztak a közelmúltban...szóval fene tudja
bár mivel az autó értékéhez képest nem drága a gáz szett, valószínűleg így is úgy is beleépíti, aztán reménykedik majd, hogy nem emelikcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
igen, ráadásul neki elvileg gyors lesz a megtérülés mivel taxizik
csak a pofáraesést akarja elkerülni, hogy beszerelteti, aztán másnap felemelik duplájára a jövedéki adót (sajnos manapság így mennek itthon a dolgok, nagyon úgy tűnik)
1.4-es octáviában gondolkozik, igaz jóval nyomatékszegényebb mint a dízel, de cserébe jelentősen olcsóbb, és elvileg kevesebb a lehetéges hibaforrás is
gázzal meg ugyanolyan, vagy esetleg olcsóbb is üzemeltetnicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
még egy kérdés, ha már így szóba került
ezekről a kis köbcentis tsi motorokról tudsz valamit mennyire szeretik a gázt?
taxisként elég jó kedvezményt ajánlottak neki, ezért nézte, hogy esetleg valamivel erősebbet vesz (habár sztem a végén úgyis a legolcsóbb hagyományos 1.4 mellett fog dönteni, mivel az kiforrottabb konstrukció és olcsóbb is)cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
igen, erre voltam kiváncsi, hogy hozzákeverik-e mint a vezetékes gázhoz, sejtettem egyébként
mondjuk ez is bizonyítja hogy nem kell félni, hogy soha nem éreztem még gázszagot gázos autó mellett, pedig adtam-vettem is már egy pár darabotcryptot minden termékemért elfogadom
-
giigz
veterán
A Puntód országúton fogyaszt kb. 5 litert benzinből, ami gázzal kb. 6,5 liter lesz. 210 Ft-os áron számolva ez ~1.400 Ft/100 km, egy 1.4-es 206 pedig megeszik 3,5 litert gázolajból 90 km/h mellett, tehát 390 Ft-os árak mellett ez ~1.400 Ft.
Miről beszélünk? Semmivel nem jársz olcsóbban, mint egy átlagos (igaz ez nem átlagos, a francia dízelek átlagon felül vannak) gázolajos autó.
Jah igen, a gázos megoldásodnál nincs hibalehetőség, míg ez egy megbízhatatlan pénznyelő gépezet (hozzá nem értők szerint) de szerintem kényelmesebb egy nyomatékosabb dízellel járni, mint egy benzinessel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db