- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #191016 üzenetére
Az egyik kereskedés 4.490.000-ért reklámozza, és ott is fel van tüntetve, hogy + ajándék. Érdemes megnézni őket, fent van hahu-n.
Szvsz. ennek a Swift-nek a piroson kívül minden szín jól áll, de eddig a kék volt a legvagányabb itt a környéken.A hiteled korrektnek tűnik, még 300k-t sem kellene ráfizetned, nem hangzik rosszul.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
[CS]Blade2
addikt
válasz diegho #191024 üzenetére
Nagy eltérés nem hiszem, hogy van, bár még nem vizsgáltam, mert engem a 90%-a nem érdekel, hogy van-e vagy nincs, csak olyan összevetésbe, hogy ebbe és a suzuki-ba van egy csomó minden, a Dacia Sandero-ba pl. alapáron még klíma sincs. A sok kacat közel kiteszi az árkülönbség felét, úgy pedig a lehetséges új autók közül én is a Suzuki felé hajlok. Annyi, hogy ennek a hybrid rendszernek és az újdonságoknak nem ismerjük a megbízhatóságát, tartósságát.
Yaris-ba van 4,5-ért:
tolatókamera
távolsági fényszóró asszisztens
ABS
ASR
ESP
EBD/EBV
táblafelismerő
guminyomás ellenőrző
indításgátló
sávváltó asszisztens
fékasszisztens
centrálzár
szervo
tempomat
usb
érintőkijelző
6 hangszóró
multikormány
egy rakat légzsák, térdlégzsák
esőszenzor
kiegészítő fényszóró
alu felni
manuális klíma
[link]
A motor 1.5-ös 111 Lóerő és 6-os a váltó.Így hirtelen ami eltérést látok, az a tükör és ülés fűtés, valamint a lámpák.
A Suzuki-ba van egy mini hybrid rendszer, egyébként meg 1.2-es 83 vagy 90 lóerő és 5-ös váltó.[link] Itt írja hozzá a részecskeszűrőt. Vajon tényleg van benne, vagy már mindegyik új benzinesben is van
-
sagesz93
addikt
válasz diegho #191032 üzenetére
Nekem is szürke a baleno, eggyel sötétebb árnyalat, sajnos azért lett ez mert már nem volt baleno az országban amikor vettük, ha tehettem volna biztos “színeset” választok vagy fehéret, jól áll ez a szürke kétségtelen, de a koszolódás faktor az eszméletlen vagy csak engem zavar nagyon, de a kék, piros, fehér kocsik nem láthatóan koszosak 1-2 nappal mosás után mint a szürke és az ennél sötétebbek.
Swiftben szeirntem nagyon szép a piros, kék és narancssárga, meg a sárga de az Sport szín szerintem. Főleg ha fekete a tető hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #191039 üzenetére
Nem a Swift ellen beszélek, szerintem sem rossz választás. De index fórumon olvastam egy-két érdekességet (iszonyat érzékeny festés, kormánymű kopogások, kuplung rángatás) és elment tőle a kedvem. Nem tudom, hogy azóta mennyire javították ezeket a hibákat és személyes tapasztalatom sincs.
Pont a napokban mentem egy kicsit egy Fiestával. Valami egyliteres, turbós motor volt benne. Elég idióta felszereltséggel sikerült összehozni, szélvédő fűtés pl. volt benne, de tempomat már nem. Összességében nem panaszkodok rá (annyira), de szerintem előbb tenném le a voksomat egy Corsa/Clio mellett.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #191047 üzenetére
Polonál a 115 lovas, DSG-s, 1.0 TSi-vel inkább 5.5 l/100 km körül volt a minimum fogyasztás két tankolás között. Igaz, tisztán országutazás sohasem volt, pályán meg tartom a 130-at. Egyszer autópályán (mikor nem lehetett haladni), 90-100 körül, tempomattal kijött 3.9 l/100 km-es érték (BC szerint).
Viszont a hibrid C-HR-el (1.8) könnyű volt az 5 liter körüli fogyit összehozni országutazás esetén, szóval a Yaris nem lehet rossz irány szvsz.
Dustert elvetném, magas építés és hát van egy sajátos
hangulataillata a belsejének.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz diegho #191047 üzenetére
90-100 között, tempomattal kb bármi elmegy 5 literből, ez annyira jól optimalizált működés. A kérdés az, hogy a kereszteződések, lámpák, eléd keveredő traktorok, kanyarodásra forgalmi helyzettől függetlenül csak álló helyzetből képes falusi sofőrök, stb leküzdése után mennyire dinamikusan szeretnél visszatérni erre a tempóra.
Mondjuk egy dustert venni gazdaságos közlekedésre, aminek emelt a hasa, nagyok a kerekei, légellenállásban legfeljebb egy ikeás pax szekrényt képes lenyomni, belül nem tágas, de legalább nehéz, az legalábbis véleményes. De legalább csúnya. Még ahhoz képest is, hogy suv, vagy mi. Persze falun jól lehet vele vegyülni. A minőséget mittudomén, mégiscsak egy olcsónak szánt román renault, ez legalábbis biztató (khm...).p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
kisza25
félisten
válasz diegho #191042 üzenetére
Na az nem fog 4 litert fogyasztani én ültem legújabb dusterben, nekem csalódás volt, pedig B szegmens autóból ültem volna át
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz diegho #191059 üzenetére
Lassan (legalább fél év) nálunk is érik valami, ezért is követem az olyan történeteket, mint a tiéd.
Az árdurvulás meg megrémiszt.
És jó kis tanácstalanságba fullad a keresés.@(#191058) sagesz93
Természetesen minden márka/típus esetén előfordulnak egyedi esetek, már ha csak a magam példáját nézem, akkor is.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
ngaba
aktív tag
válasz diegho #191061 üzenetére
"ha van bármi hibája, akkor az a próbaúton elő fog jönni."
Akkor vedd meg az Alteámat... :) Közel lakom, vagy legalábbis laktam. (Most már csak a szüleim.)
Hint: Van hibája, de nem fog előjönni a próbaúton.
A Peugeot-mnak meg olyan hibája volt, hogy félig melegen marha nehezen indult; meg kellett várni, amíg lehűl.
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
-
Bdanyy
addikt
válasz diegho #191067 üzenetére
Ha eredetileg a fogyasztás annyira szempont volt, akkor az értékvesztéssel , alternatív költséggel is kalkulálj szerintem
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ngaba
aktív tag
válasz diegho #191078 üzenetére
Szerintem olyan sok tapasztalat szerintem nincs ezekről még + te fizeted a zenészt. Szóval amelyik szimpatikus...
Innentől csupa szubjektív, "én a piros autókat szeretem"-szerű dolog:
Megnéztem az említett cikket... Hm, egész gusztusos a Fiesta belseje. Meg annak a motorja tűnik a legkevésbé kockázatosnak így ismeretlenül. (De a tesóm eléggé szokta szidni a Fiestákat, hogy a német bérelt autóknál látható, hogy mennyivel zörgősebbek és igénytelenebbek, mint pl. egy Opel vagy VAG-konszernes kisautó.)
Nekem ebből a listából a K Astra a legszimpatikusabb, csak úgy. Bár ezt a motort abszolút nem ismerem + a GM utáni Opelt se.
A Pug208 nem tetszik, szerintem kisautóknak hülyén áll a nagyautós pofa. Meg úgy általában nem szeretem a kisautókat.
VAG-konszernes autóm van, többet nem lesz. Lehúzósan drága minden hozzá, és gondolom a garancia alatt nem lehet kikerülni a márkaszervizt. A Seatok legalább tetszenek, a Skoda nem nekem való, pedig elég konzervatív az autóízlésem...
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #191087 üzenetére
Mondjuk a Swift már fut egy ideje, kérdés, hogy javítottak-e valamit rajta. A Yaris még viszonylag friss típus, szerintem még nem tudni, hogy milyen típushibái lesznek.
De majd írd meg a próbavezetett Swifttel kapcsolatos tapasztalatokat, kíváncsi vagyok, hogy mennyivel másabb a Yaris után.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz diegho #191094 üzenetére
Van a családban kia, akkor pont 5M Ft , ja nem 4,9M Ft mondjuk azaz alap (nekem pont elég is lenne)
Amúgy ennyire a fogyi számít, akkor vegyél egy 1,5 dci clio-t , csak ne 30ekm cseréltesd benne az olajat[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
válasz diegho #191103 üzenetére
[link] Itt, amit tegnap linkeltem neked, bent van a műszaki tartalom között. Egyébként engem is érdekelne a téma.
Elvileg euro 5 vagy a 6 eleje körül az volt, hogy lesz a benzinesekbe is. Valamelyiknél azt láttam, hogy a katalizátorral egybe van építve.
Alkatrészt keresve a Bárdi-s ár 500.000Ft körül van egy katalizátorra, de a 2020-ashoz még nem találni alkatrészt, pláne nem utángyártottat.Ha jól látom, akkor ez a dualjet 4 hengeres 16 szelepes, és a 8 szívószelep előtt van 8 befecskendező.
Gondolom így mossa azért a szelepeket, így nem kell idővel koksz miatt szétszedni, meg aggódni, hogy elszabadul valami koksz darab, mint ált. a közvetlen befecskendezéseseknél.A Yaris is indirect. A multi injection gondolom a szelepnél is nyomja és az égéstérbe is. Aszem a Corsa 1.2 vagy melyiknél láttam ilyet, de lehet, hogy a Dacia-nál.
A részecskeszűrő aszem úgy merült fel pár éve, hogy pont a közvetlen befecskendezéseknél, hogy ott van korom ami ráadásul nagyon kicsi méretben dobja, és, hogy kötelező lesz rá.
Ellenben a szívócsőbe befecskendezve máshogy ég az üzemanyag, arra nem biztos, hogy kell, vagy, ha kötelező, akkor lehet, hogy lassabban telítődik el.
-
kisza25
félisten
válasz diegho #191099 üzenetére
Ezt aláírom, a fabia alap ülése 10-20 km után már fájt, golf 4 -nél 1-2 km elég, ezért is vettem magas felszereltségű Seat ibizát, ezekkel a sport ülésekkel elmegy
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
válasz diegho #191129 üzenetére
Egy youtube-os vélemény róla:
ast55152 éve (szerkesztve)Vezettem (Budapest Auto Show) és elég vegyes érzelmekkel szálltam ki belőle. A motor 3 hengeres, ezt érezni is lehet rendesen. Nagyon furcsa volt nekem a váltó botjának rezgése, amit a 15 éves 300 ezret futott Focusom nem csinál. Ez végülis nem zavar, csak furcsa volt. Ami inkább zavar, hogy nem érzem benne azt a nagy turbós megindulást. A 100 lovas Ecoboost volt benne és őszintén szólva nem érződik "nyomatékosabbnak" a Focusnál. Elinduláskor még jó, de pici emelkedőn 2000 körül nem tud gyorsítani, pedig ugyanitt ugyanilyen fordulatszám mellett a Focus még megindul. Pedig az 1.6 szívó benzines, szintén 100 lovas. Tulajdonképpen nincs vele baj, csak pörgetni kell. A szívó benzinest is pörgetni kell, de akkor miért van ebben kis turbós motor? Mert hogy kevesebbet nem nagyon fogyaszt, de nem is megy jobban. Ezen kívül kicsi. Ezt úgy értem, hogy magam mögött éppen csak elférek, pedig 175 centi vagyok, az pedig nem sok. Nem összehasonlítható a Focusban, itt a videó téved. Az lábtérben többet ad. Nem értem miért lett ilyen hosszú, mert ez belül nem érződik. A beltér viszont tetszik. Az ajtóbehúzó recseg, de ez sajnos minden autónál így van (15 milliós Lexus NX is ezt csinálta. Sőt... A Range Rover Velar is.). Ezen kívül viszont egy jól összerakott, ergonómikus valami. Ennyi pénzt viszont nem ér. Normális felszereltséggel 6 millió körül van. Inkább vennék 3 ajtós 140 lovas verziót az előző generációból 20 ezerrel az órájában.
A méretére én is kíváncsi leszek. Szerintem csak a motortér hosszabb, a kormány helyétől a végéig szemre nekem kisebbnek tűnik, mint a Focus mk1.Az 1.4-es szívó 75 ló nekem gyengének hat. Klímát nehezen viszi, ha emelkedőn kell elindulni. Az 1.6-nak meg más a nyomaték a nagyobb cm3 miatt. 800-2000 fordulat között a régi 1.6 biztos, hogy jobb.
Fogyasztásban meg a régi 1.4-es nekem klíma nélkül bever 8 litert. Még az 1.6 kicsit jobb, mert az nem erőlködik a tömeg mozgatása miatt.
Szerintem az 1.1-es is benyom városban 7 litert.Az a baj, hogy ezek 1160kg-osak. 75 lóerő, amit tiltáson tud a piros mezőben. A turbo-s is pörgetni kell a 100-al.
A Swift 850Kg - 83 ló. A 10kg/lóerőhöz nem rossz, ha közel van.
-
veterán
válasz diegho #191134 üzenetére
Követtem a napokban a keresgélésed. 1,5 M-ről indultál, ne vegyél már 5-ért 3 hengerest. Max. a Scala, az egész komoly autó. De mindenképp próbáld ki a Swiftet!
(Ha még Zegen vagy, ott a Ford szalon tulajáé a Suzuki kereskedés is, szokott lenni demó autójuk mindenből.)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #191134 üzenetére
Hát, én a Scalával kapcsolatban nem tudom, hogy mennyire akarnám. Félnék, hogy néhány tízezer kilométer után a zörgések kikergetnének a világból. Aztán lehet, hogy jobban össze van már rakva, mint a Polo.
Használt Auris (pl. 1.2T-vel, vagy hibrid kivitelben) nem játszik? Vagy a Baleno sem rossz irány szvsz. Példának találtam egy ilyet. Leírás szerint Bartánál volt vásárolva, szervizelve, akikről elég sok jót olvastam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!