- iPhone topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
w.miki
veterán
válasz szabonagyur #204773 üzenetére
Ha 500ért találnék 2006os Swiftet, azt én is megvenném, de ezek inkább 1m felett vannak
Külföldről behozott autót mennyi pénz magyarítani?
Ha még az osztrák műszakija is le van járva, mennyi lenne forgalomba helyezni?[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204790 üzenetére
Powershift legalább akkora ‘sikersztori’ mint a szárazkuplungos DSG ha jól tévedek a 2 lityis dízel nem rossz konstrukció, manuállal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204790 üzenetére
Laikus szemmel a 2.0 TDCI az Peugeot 2.0HDI, és nagyon kellemes a karakterisztikája, jól megy, takarékosnak mondható. Én kifejezetten bírtam.
A powershit váltó nem áll nagyon jó automata hírében, de nekem nem volt olyan.
Persze majd a szakik más szemszögből nyilatkoznak.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204790 üzenetére
1.6 szívóbenzin (nem ti-vct).
a 2.0tdci meg egy jó sikerült psa dízel. -
nagyúr
válasz szabonagyur #204790 üzenetére
A powershift a legszarabb dct valtok egyike.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204797 üzenetére
250NM. Tuti száraz?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204797 üzenetére
Hat az i30/ceed azert meg mindig egy olcso kompakt. Ezt el kell fogadni sajnos En elengedtem a kerdest, annyira nem erdekel hogy milyen belül, funkcionalitasban tudja azt amit kell.
Szivem szerint egy mazda 6 kombit rendeltem volna automata valtoval, csak 50%-al többe kerult volna mint a felextrazott ceed
-
Zsombe
senior tag
válasz szabonagyur #204794 üzenetére
Vegyél egy jó Honda HR-V-t. Helyben tudok is egy nemsokára eladósorba kerülő példányt.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204808 üzenetére
2015 utániból 5.75M a legolcsóbb hahu-n.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
[link] itt egy megbízható automata
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Audit fenntartani is drágább, azt számold bele, főleg ha felső kategória is képbe jött. O3-at nem nézted? Nagyobb belül az A4-nél, de mégis visszafogottabb költségekkel jár, ráadásul nagyon jól össze lett rakva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Ha nem is A6-ot de a City melle tuti vmi erosebb autot vennek hetvegi autonak es nem egy hoki 1.4 tsi-t…
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204823 üzenetére
Bitang. De ennek a fenntartasat nem fizetnem meg. Vmi egyszerubb hothatch. Cuccolni itt a City.
MX5?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204823 üzenetére
a sedan szerelem nem múlik
Én arra tippeltem volna, hogy a J Astrát megveszed. Alsóközép kategóriában elég szép.
Egyébként meg Mondeo 2.0 TDCI vagy Pug 508 2.0 HDI (manuális váltóval). Marad 1 milliód dízel nyűgökre, és még jól is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
Nah akkor v60 phev! Megbízható, eros, gazdasagos. :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204828 üzenetére
Vörös rész? A világítás. Az kikapcsolható. Esetleg Focus Sedan?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nandow
aktív tag
válasz szabonagyur #204815 üzenetére
6M környékén lehet már van IS300h. Az esetleg?
Megbízható automata, dinamika is van, olcsón fenntartható, és szedán is. Mondjuk ezen az áron lehet már picit több a km, az zavarna? -
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204838 üzenetére
Abban tippre eCVT van, én azt kétszer ennyi futással is meg merném venni ha cseréltek benne olajat.
-
KubanitoS
veterán
válasz szabonagyur #204840 üzenetére
Azt azért remélem tudod, hogy váltóolajat nem kell sűrűn cserélgetni.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #204842 üzenetére
90k km az eCVT esetén, egy CT-nél ~35ezer ft-ból megvan, tippre az IS-nél sem sokkal drágább. Aki ilyen autónál azon spórol, az mondjuk elég "érdekes" tulaja volt az autónak. : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204854 üzenetére
Manualis igen. 60k km vt a gyari periodus aztan utolag felemeltek 120-ra. En tartom a 60-at tovabbra is.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz szabonagyur #204857 üzenetére
szerinted azt az olajat a honda gyartja bele...?
több drón kell ;P
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204840 üzenetére
"Azért hátha alapon felhívtam a márkaszervizt, pali készséges is, mondja 4 év alatt míg oda hordta belement 57e km és ők tutira nem cseréltek váltó olajat benne."
Akkor jó fej volt. VW-nél a saját autód előéletét sem mondhatják meg (és Szegeden nem is mondják), csak amióta nálad van. (Azt meg minek, úgyis tudod.)
-
ngaba
aktív tag
válasz szabonagyur #204851 üzenetére
"Plusz bármennyire is nem futást kell nézni"
Szerintem ez inkább nepperduma (akkor minek tekerik vissza?), amit az autós újságírók szépen terjesztenek, mint valami igét. Nemcsak azt kell nézni, persze, de azt is kell szvsz (plusz értelmezni).
Szerintem jól csinálod, hogy kevés km-est keresel.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #204863 üzenetére
A CVT-be valóhoz hasonlóan a manuálisba való gyári olajban is van elvileg valami adalék, ami nincs meg másban. Varga Miki (többieknek: elismert szerelő Jazzes körökben) sem szokott mást ajánlani emlékeim szerint. 🤷♂️
Jazz-nél amúgy 6 év/120k km a csereintervallum, sok városozás esetén a fele, 3 év/60k km. Nem olcsó, közel 9k Ft literje az MTF-3-nak, és kell belőle 2 flakon, de ennyi időre/km-re elosztva ki lehet bírni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204840 üzenetére
Vásárláskor kb 400k km-t futott ismeretlen előéletű S203-m volt, két dologgal nem volt gond, a motorral és az automata váltóval. Kicsit túl van ez misztifikálva, az eCVT egyébként se valami kényes, vásárláskor ki kell próbálni esetleg hibakódokat megnézni, ha jó akkor olajcsere onnantól akár picit megsűrítve és kész.
-
ZolAK
újonc
válasz szabonagyur #204838 üzenetére
Most már én is dobok be egy tippet : sedan, automata, kevés km
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204923 üzenetére
Most megnéztem az Ambition, Style, Elegance és L&K üléseket. A formája mindegyiknek 100%-ban megegyezik, tehát kárpitozásban és funkciókban tud többet a jobban felszerelt verzió. Ugyanez van a Superb-emben, és véleményem szerint középszar. Nagyon jól tart oldalirányban, és a hátam sem fáj benne (van állítható deréktámasz is), de nulla combtámasz és sehogy sem tudom úgy belőni, hogy kényelmesen nekidöntsem a fejem a támlának. Szerencsére a tempómat segítségével ki tudom nyújtani a lábam, ha szükséges, így hosszú pályázás után sem éreztem még problémát, de az elcseszett fejtámlára nincs orvosság. A régi F Astra-m gyári Recaro ülését meg sem közelíti, pedig az 92-es évjáratú volt.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
Üléspróbáznod kell, nekem például a Style kényelmes combtámasz nélkül is 190 centivel és hosszú lábakkal. Ambition felszereltséghez nem volt alap a deréktámasz.
Ami gondom van az ülésekkel: a deréktámasz magasságban nem állítható, az ülőlap kemény hosszabb úton azért már érzem (ezt nem tudom hogy alapból ilyen vagy az enyém ki van ülve).
Nekem olyan ergo parám nincs mint vzsryl-nek (sztem a Superb-ben nem ugyanaz az ülés van még ha hasonlít is). -
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
180 centivel nekem kenyelmetlen a Style ules. Igaz en szeretek kozel ulni a kormanyhoz.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204925 üzenetére
Az octavianal mindig is szarok voltak az ulesek(kiveve RS, bar az se volt a legjobb). Nem is a hely(174 centi+75kg) a problema a derektamasz ertelmezhetetlen(vagy nincs vagy nem allithato).
Ha fontos az ules, akkor az opel vagy VW lesz a befuto. Nekem a VW-nel is leginkabb az AGR ules jott be Golf7nel. A highline ok. A comfortline hosszabb uton szar. (A vicces az hogy a Golf6omban a comfortline ules jobb mint a Golf7ben)ui.: A seat Leon FR(line) ulesei jok!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #204930 üzenetére
Leont Style felszereltségű üléssel használtam bő fél évet, sok hosszabb úttal is. Nem volt kényelmetlen, bár semmi extrát nem éreztem. Csak egyszer voltak problémáim vele (medencecsont környéke fájt a sok üléstől), akkor 3-4 nap alatt beletekertem 1500 kilométert. A Polo Highline ülése rosszabb volt, ott többször előjött már deréktáji fájdalom is. A Golfban Ergoactive ülőalkalmatosságok vannak. Ugyan érzésre egyszerű ülésnek tűnnek, de ezzel eddig még nem volt gondom.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204930 üzenetére
Opel jobb üléssel kb. nincs > turelem rozsat terem
ui Opelnel van meg a fapad es az AGR ules kozott is egy fajta, allitolag az is jo:
Erre gondolok, ez jart a jobb kivetelkhez.Leon FR-ből csak egy nagyon hülye kéket találtam > turelem ...
ui.: EN varnek egy automata AGRes K Astrara
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204932 üzenetére
Nezz Audit, Volvot is, ha fontos a jo ules. Azokban az alap ules is zseni.
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204935 üzenetére
Szerintem ez a fapad ules.
#204934 rbalint88
A volvot adom, de az A3-A4 alapulesei szerintem max kozepesek (B6-8 nekem kifejezetten rossz volt). Az S-line viszont tuti.#204936 xEon1337
A combtamaszos az AGR ules. Ez a teteje, max akkor van feljebb, ha borrel kered szelloztetve.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204939 üzenetére
Az ulolap szelen nezd a varrast.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204935 üzenetére
Ezzel mi a baj? [link] asszem ez belefer a feltetelrendszerbe
footy, vzsryl: beallitas kerdese is, en tudok a v60-ban is feszkelodni egy ora utan, meg az a4 b6-tal is el tudok menni egy seggel messzire, azon mulik, mennyire jol van beallitva.
-
footy
addikt
válasz szabonagyur #204952 üzenetére
A tobbit rakd el szervizre
Mar mikor V50et nezegettem is meglepett hogy mennyivel dragabbak a volvonal ugyanazok az alkatreszek mint a fordnal. Pedig a V50 gyakorlatilag egy premium focus volt.
AV60S60 koltsegeit nem neztem meg de szerintem olcsobb nem lett.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz szabonagyur #204964 üzenetére
Szgk fenntartás sem két forint, főleg egy "modern Diesel" esetén, ami akár az utcán van rohasztva.
#204965 barnam_: Pontosan, szívó benzin tökéletesen elég erre, főleg ha évi 15-20 ezer km is alig lenne meg. Hosszabb nyaralásra soha nem mentünk autóval, nem is kívánnám senkinek, főleg szezonban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
JackFeryll
őstag
válasz szabonagyur #204987 üzenetére
Szerintem szerethet valaki vezetni úgy is hogy utálja a síkvidéki egyhangú autópályázást.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204987 üzenetére
Ha Imi nem is vallal cvt javitast, lehet ismer valakit aki igen.
-
szőröscica
addikt
válasz szabonagyur #204987 üzenetére
A szerelem fokmerojenek sem utolso, asszony a kapcsolatunk elejen kijelentette, hogy Nordkappra elautozik velem, most meg max az Adriara hajlando. Pedig probalom legalabb a francia rivierara rabeszelni iden nyarra, de egyelore nem sikerult.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #204990 üzenetére
Ez kb olyan szopás mint amikor beallt a cbf-em blokkja. Ott se tudtuk mit kellhet cserelni, csak megbontas utan derult volna ki. Bontott blokk lehetett volna megoldas, ha lett volna hozza. Vegul bagoert eladtam hibásan
-
pècsimunkás
addikt
válasz szabonagyur #205034 üzenetére
Ha nem hibrid, akkor inkább az 1,2t. Élhetőbb, jobb motor mint az 1,6.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205034 üzenetére
Alacsony fordulaton (is) gyenge, a kombi 11.9s alatt van 100-on.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #205059 üzenetére
Ez tetszik, bírom a nem mindennapi árnyalatokat meg a kretén színeket. Ha nem volt nagyon komoly kasztnismunka vele, érdemes lehet megnézni.
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #205070 üzenetére
Kapható új Scross? Mármint van raktáron/legyártják belátható időn belül? Ha igen, akkor tényleg passz. Nekem a hyundai i10-re minimum 1 évet mondtak, ezért le is tettünk róla, hogy új autót kapjon asszonyka.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen