- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
-
runner 125
nagyúr
válasz diegho #65555 üzenetére
Ok, legyen, de én mindig racionálisan gondolkodtam, senki nem tudna meggyőzni h valaha is Alfát vegyek saját használatra.
peterkeT
Ahogy ott is íródott: figyelni kell az alkalmi vételeket, mindemellett sok múlik a kapcsolatokon is.
Az konkrétan Ausztriából érkezett, pl az osztrák aprókra is célszerű ránézni (willhaben.at pl.) , itt nyugaton sokan vásárolnak a szomszédoktól autót.
Pl. 2010-ben hasonlóképpen jutottam hozzá egy patika Vitara-hoz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz diegho #65616 üzenetére
Hármat, egyik óbudai autójavítóból ment nyugdíjba, másik ember soltvadkerti skoda kereskedés szervizében húzott le néhány évet most pohus a harmadikat pedig 19éve ismerem. Ő maszek és csak Volkswagen konszern autókat javít. Golf mk4 tulaj és mellesleg a sógorom. Amúgy szerinted a 15éves korára porrá rohadó Golf 3 talán jobb volt? Csak azért tűnt megbízhatóbbnak mint a negyedik generáció mert már a megjelenésekor elavult technikára épült és zéró elektronika volt benne még a full-full felszereltségű verziók is elég fapadosak egy jobban felszerelt négyes golfhoz képest. Úgy nem nehéz megbízhatónak lenni ha nincs ami elromoljon bennük. Lásd.: pl. régi swift vagy golf mk3. Népítélet? LOL Árnyékra vetődött habzó szájú autóhoz fogalmatlan kretének és szélsőségesen elfogult userek gyülekezete (tisztelet annak az ~1% kivételnek). "Megvenni és üzemeltetni is elég drága" Ez is Epic Fail. Miért is drágább üzemeltetni mint egy korabeli Megane-t vagy Corollát? Az utángyártott alkatrész kifejezetten olcsó hozzá ha pedig minőségi alkatrészt adsz az autónak akkor meg tök8 mert az minden autóhoz relatív drága, legyen az japán német francia olasz koreai akármi...
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz diegho #65631 üzenetére
Vicces, hogy pont ezzel jössz ugyanis a piac hajszál pontosan és kíméletlenül áraz. Szerinted az Alfa Citroen Daewoo Fiat stb... miért olcsóbb mint egy azonos méretű felszereltségű és évjáratú Toyota, Mazda vagy épp Volkswagen? Nos?
Én köszönöm, hogy feltűnsz néha és szórakoztatod itt a nagyérdeműt a 20 éves gátlós meséiddel.
"én még a gyári lengéscsillapítókkal járok a 20 éves corollával is, mert több, mint 60%-os mind a négy!"
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz diegho #65640 üzenetére
Na ne ríjjá má nem kell rögtön besértődni . Szórakoztatsz, ezt írtam se többet se kevesebbet. Az autós népítélet bejegyzéseknek a 60%-a arról szól, hogy jön a moly akire rámelegítettek egy véres torkú lógó belű szarkupacot amit egyébként a kedves új tulaj is magasról baszik tisztességesen szervizeltetni, ehelyett telesírja a virtuális teret, hogy micsoda egy szar az a típus és jujujj mindenki meneküljön nemhogy a típus még a márka közeléből is. Van még egy jó 30% aki szerint az ő autója a világon a legszebb, legjobb, legmegbízhatóbb, legtakarékosabb, leggyorsabb stb... és ehhez kétség sem férhet. Van a maradék tíz százaléknyi user aki nagyjából reálisan áll a dolgokhoz. Népítélet az elején még jó volt de most, hogy az utolsó putriba is bevitték a netet ...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
AMD Power
titán
válasz diegho #65624 üzenetére
És ha megnézed lassan egy 20 éves autó.
Nyugodj meg engem is mindenki lenézett mikor Francia autót vettem. Amivel mentem havi 1100km átlagban probléma nélkül. Utána jött a nagy német megváltás és havi 600km mellett állandó problémák voltak. 2x annyiért. Most jön majd egy Swift ami miatt le fognak nézni, de nem izgat.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #140604 üzenetére
Azért ahhoz képest jobb a helyzet, a Sharan egy beláthatatlan batár dög a Zafirához képest. Ráadásul a Sharanokban a középső sorban születési pózban lehet kb. utazni, annyira fel kellet húzni a nyakamba a lábam. Zafira azért azokhoz képest személyautósabb, de mégis megmarad a nagy belső légtér érzése.
(#140605) bigrob: G Astrát még felírnám a listára, a Mazda 3-al viszont óvatosan bánnék, eléggé szeret rozsdálni.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz diegho #140615 üzenetére
Egyébként az ülés kivétel, amit említesz is, az 1.8 elég megbízható, nem a "szokásos" francia "megbízhatóság".
1.8-asban 13 év és 220k km alatt gyújtótrafó, lambda szonda és/vagy katalizátor, és futóműben gömbcsukló ami megadta magát.
Nem rossz lista egy francia autótól.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz diegho #140615 üzenetére
Én hosszabb úton áldom, hogy az ülőlap ilyen puha, a háttámla pedig kellően kemény, pont jól tartja a hátat a deréktámasszal egyetemben. Előző autómon keményebb volt az ülőlap, 100km felett kezdett fájni a hátsóm.
Cégnél van egy sharan. Azt próbáld ki, lehet az lesz a jó. Kemény mint a sámli. -
rbalint88
addikt
-
gooool
őstag
válasz diegho #140972 üzenetére
Az 1,9JTD az egyik legjobb dizel konstrukcio, legyen egy Alfa, Opel vagy Fiat orraban, ez teny. Es abszolut nem penztemeto, amennyiben a kotelezoket megkapja idoben.
Focvisnak volt, rbalintnak van ilyen motor a verdajaban. Nem panaszkodnak/tak.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #141009 üzenetére
Pontosan Golf IV méret, azonos padlólemez. Motor rendben van, átlagnál éhesebb, nincs benne nagy menés, de megbízhatóbbak közé tartozik, Váltó szegecse tud szakadni itt is, csavarra szokták cserélni (bár valószínű javítva lehetett már a km-ből ítélve).
[ Szerkesztve ]
-
-
-
LógaGéza
addikt
válasz diegho #141022 üzenetére
Én is most Stilokat nézegetek, csak pl a 140 lovas dízelből 1db eladó van...
Amúgy külföldről nem tudom mennyire éri meg behozni, ha jól számoltam olyan 250e körül áll meg csak a bepapírozás, ergo olyan 1500EUR környékén kéne behozni mindennel együtt, hogy megérje."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
-
Kornel
veterán
válasz diegho #141091 üzenetére
Oda még talán.
De egy előzésnél mi lesz?
Plusz ugye az extrák. Mármint a hiánya.
Én úgy kerestem autót, hogy minimum digitális klíma, 4 elektromos ablak, tempomat, ulesfutes, kartamasz, kényelmes ülés, plusz ugye el is férjek.
Ezekből biztos nem adnék alább, amit még mindenképp megcsinálok, az a komfort elektronika, a DRL, és talán egy 7 colos androidos fejegyseg, első hátsó kamerával 😉[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
őstag
válasz diegho #141360 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az 1.4 és 2.0 D4D az jó konstrukció volt. De ha tévedek akkor javítsatok ki, nem értek hozzá, csak olvastam.
De abban teljesen egyetértek, hogy a Toyota még most is az egyik legmegbízhatóbb autó.
Nagyon közeli ismerős 15 éve vett újonnan egy Yaris verso 1,3-as vvti-t, ~200k. km van benne, többször járt vele Ausztriában és Romániában, belföldön is sokat volt vele nyaralni és most ment benne tönkre a gyári rádió, amiről kiderült, hogy típus hiba. Gyári akku 13 évet bírt benne, illetve 14 évesen kellett benne elöl izzót cserélni. Mondjuk extrém mód vigyáz rá és kíméli is, de azért használva is van. Féléves korában kapott teljes üregvédelmet. Ja és a kresz szabályait betartva közlekedünk vele, akkor nevetségesen keveset fogyaszt, nem írom le, hogy mennyit mert kiröhögtök és úgy sem hiszitek el...https://ingatlan.com/33821564
-
RocknRoller
aktív tag
válasz diegho #141369 üzenetére
most gyorsan rákerestem hahu-n diesel saxora klímával, nullát találtam. Peugeotból 5 van fent abból 2-t megnéznék lehet. Nem tankot szeretnék, de azért örülnék neki, ha lenne körülöttem vas.
Corollát már vezettem. én 191cm magas vagyok, nekem kicsit szűk volt. Váltója tetszett, 1.6 benzin motornak finom hangja volt, de a fék és a kormány csapnivaló. Úgy hallottam vmelyik széria eszi az olajat..
hármas golf tetszik, 1.9 TDI jó lenne, de 91-99ig gyártott autót 7-8 kilóért vesztegetni sztem több, mint morbid humor.
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész