- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Honor Magic V2 - origami
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Mobil flották
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
180 ezer km van benne, mostanra mentek meg ezek benne.
Talpast két olajcserénként cserélni kell, egyszerűen ennyit bírnak ezek az utángyártottak. Gyáriban csak lengőkarostól van, aranyáron.
Futóművet átvizsgáltatom évente, szóval ha gond van vele, akkor mindig kap új alkatrészt. Most télen gyűlt fel ennyi minden egyébként.
-
szőröscica
addikt
válasz stargazer #80843 üzenetére
Kis autó maximum városban fog kevesebbet enni az önsúlya miatt.
Országúton, autópályán nincs már lényeges előnye egy nagyobbhoz képest, miközben mind biztonság, mind komfort terén alaposan elmarad a nagyobb modellektől. Persze a nagyobbak fenntartási költségei is magasabbak (gumi, kopóalkatrészek, adó, stb.), de valamit valamiért.Viszont ne csak rám hallgass, mert én hagyományosan kisautó-ellenes vagyok.
-
szőröscica
addikt
Az igazság félúton van.
Olyan autót kell venni, ami tetszik, mert ha szereted, sokkal több hibáját elnézed majd.De vannak megbízhatóbb, és kevésbé megbízható típusok, nem árt, ha az ember tájékozódik.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #80939 üzenetére
Pedig a Duster jó választás lenne.
-
szőröscica
addikt
válasz !Overdose! #80956 üzenetére
Mi hosszú éveken keresztül jártunk BMW-vel síelni gyerekkoromban, soha nem volt gond, pedig volt részünk óriási havazásokban.
Vezetéstechnikai tréningen is voltam már RWD és FWD autóval is, sokkal butábban kezelhető az FWD.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #81137 üzenetére
Az ÁFA-törvény ennél bonyolultabb a gépjárműveket tekintve, de ez nem az a topic.
Haszongépjárművekre igaz ez, amit leírtál, ha nagyon leegyszerűsítjük a dolgot. -
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #81409 üzenetére
Nem.
Ha ránagyítasz a képre, látszik, hogy az valami megrendelési sorszám. A km-óra állása a jobb felső sarokban van mindig jegyezve.
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz Dany007 #81500 üzenetére
Az nem baj, ha dokumentálva van. Inkább legyen sok szervizszámla a múltból, ami bizonyítja, hogy törődtek az autóval, mint egy olyan tulaj, aki azt mondja, hogy erre semmit nem kellett költeni. Mert olyan kocsi nincsen, és akkor meg minden a te nyakadba fog szakadni, ha megveszed.
-
szőröscica
addikt
válasz Takika14 #81582 üzenetére
Keress vissza, írtam többször is erről a motorról. A híre sokkal rosszabb, mint amilyen valójában. Takarékos, kultúrált járású dízel, aminek kell a gyakori olajcsere, de akkor tartós. Töltőnyomás szenzor csatlakozójának a tövét kell átforrasztani rendesen, mert az meg szokott törni, és mindenféle injection fault hibákat dobál tőle a motor... Injektor, nagynyomású és kettőstömegű hiba pedig kifejezetten ritka.
Kis olajpárától nem kell aggódni, java részük néhány tízezer km-es kora óta köpi a karternél, ezek ilyenek, francia precizitás megfigyelhető.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Ha hétből hat napot városban használ, akkor az ideje java részét városban fogja tölteni.
Napi 2*5km 20km/h-s átlagsebességgel, heti 6 nap: 180 perc
Heti 1x 70km, megelőlegezve egy 70km/h-s átlagot: 60 perc.Az autóban menetidejének 75%-a máris városban történt. Ez nyilván nem 90%, de a százalékon lovaglás helyett konstruktív tanácsot is adhatnál neki. Még én sem linkeltem egy 6 méteres benzintemető amerikait neki, pedig tudod, hogy szokásom...
Az én személyes tanácsom az, hogy tartsa meg a Mondeot, és nézze meg, hogy mennyire alkalmas számára városi használatra. Ha nem tud vele parkolni, vagy egyéb baj merül fel, akkor cserélje le egy kisebb benzinesre. Ha viszont a felhasználást nem akadályozza az autó mérete, akkor kár sajnálni, használni kell.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz molnarpeter #82775 üzenetére
Az európai Fordokat nyugodtan lehet német autónak tartani. De egyébként amerikai.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Én vezettem pár tízezer km-en keresztül ilyen Transit méretű autókat, de nem tudtam megszokni. Most is van a családban egy hosszú tengelytávos Transit Custom, az nem is olyan nagy, csak 5.3 méter körüli, és hiába van benne elöl-hátul radar, egy parkolóházban nagyon félek vele.
Persze az nagyon jó, hogy átlátom a forgalmat, de manőverezéskor nem érzem. Lehet még néhány tízezer km kellene vele.
-
szőröscica
addikt
Igen, az Astra F a maga fapadosságában valóban nem rossz autó, benzinmotorral pedig veri kulturáltságban bármelyik gyártó csoda hathengeres dízeleit is.
Biztonsága amúgy ennek is nulla, egy fiatal lány ismerősöm Miskolc kivezetőn meghalt benne, mikor kb. 60-nal nekiment egy vénasszony szemből...
-
szőröscica
addikt
Van valakinek tapasztalata utólag beszerelt Webasto napfénytetőkkel?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest