- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz belaazallat #105950 üzenetére
Akar 1000 km-enkent 1L-t is benyelhet. Ja es ez a gepkonyvebe is benne van, igy jottek ki a gyarbol.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
-
Azt tudom, de ami ennyit megeszik annak orrán száján folyik. Akkor 3-4 ezrenként kiürülne a teknő, és minden 500km után újra kéne tölteni, hogy meglegyen a szint. Túl van játszva az 1.6 Ecotec olajétvágya, 10 ezres csereperiódus alatt elvan 1-1,2 liter utántöltéssel és kimegy a világból.
-
trassher
addikt
válasz belaazallat #105942 üzenetére
Hát hihető is meg nem is. 200.000 megvan benne, a kormányon látszik. A kerék fénylik mint a salamon töke de a dudagomb meg mint az új. Na most vagy nem dudáltak vele sosem vagy szimplán kicserélték. 200.000 km környékén szakad be a dudagomb ebből gondolom hogy tekert mivel a kormány fényesre van kopva a duda meg mint az új. Amúgy az autó szép és fel is van szerelve, nem tűnik ledobott fosnak.
1.6 ecotec szereti az olajat, jobban mint az 1.4.
Ja és igen, gyári érték 1liter/1000 km. Nincs itt elírás csak volt esze a gyárnak. Tudták hogy enni fogja az olajat hát írtak bele egy űrszámot hogy ne lehessen gyári hibára panaszkodni az olajfogyasztás terén.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
HoaryFox
őstag
válasz Rav3n02 #105864 üzenetére
Nekem nincsen különösen bajom a kinézetével, nem villogós autót akarok én venni, hanem vigyen el A-ból B-be és annyi. Az meg, hogy ki szerint ronda vagy szép az autóm, az egyáltalán nem érdekel
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
maggi1886076
addikt
válasz aero. #105956 üzenetére
Ez hülyeség. Céges autónk nekünk is ilyen.Igaz Combo. 1.6-os motor. 1000Km/L-t simán megeszik.Nem urban legend. Egy hatalmas nagy szar konstrukció. Csak fel kellene gyújtani. És nem egy ilyen autó van a cégnél, mindegyiknél ez a helyzet.A szervizeket megkapta. A világból nem megy ki, 300K kmnél már véres a torka.Nem megbízható, elkerülendő.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
nagyúr
Szebb reggelt!
Céges kisáruszállítóban mennyire vagytok otthon Urak? Gondolok itt a Fiesta/Clio/stb Van változataira!
Jelenleg egy korosabb clio van a cégnél, de egyre több vele a gond, meg kéne tőle válni. A kérdés, hogy megbízhatóság terén melyik típus lenne jó választás mostanság? Fiesta? Esetleg valami japán? Márha azokból van ilyen?!Előre is köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
emre
veterán
válasz belaazallat #105950 üzenetére
Évi 5k kilometerre nem veszünk egy misiért kocsit, mert baromian nem éri meg. Ha bérelsz kocsit olcsóbban jössz ki.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
belaazallat
addikt
Csak addig lesz évi 5k, amíg nem lesz gyerek. Utána biztos több lesz.
Te mit ajánlanál?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
emre
veterán
válasz belaazallat #105964 üzenetére
Max 5-600-ért valamit, lehet külföldről behozott is, mert itthon az új gépeket sem szeretik szervizelni. Ezért nem cseréltem le én sem a dobozos kocsimat még eddig, pedig szeretnék valami kényelmesebbet. Egy évben max 10k körül megyek, kéthavonta teletankolom. A műszaki meg kétévente 50-60k. Ez még mindig kevesebb költség mint egy újabb kocsi papirozása.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
footy
addikt
Fel nem fogom ezt az importmaniat. Az 5-600 ezres kategoriaban pedig vegkepp.
Ha csak leszamolom a papirozast+kereskedo hasznat+hazahozatalt, akkor kb 3-400ezer koruli osszeg jon ki.
En az 1000-1300 euros kategoriaban eddig csak lomokat lattam. Ha valakinek ennyi penze van autora, akkor egy magyar swiftet kell venni es minimalis a kockazat.
Nem beszelve arrol hogy az ilyen olcso autokat nemetorszagban/ausztriaban is altalaban a kulfoldiek hajtjak akik ugyanugy nem koltenek szervizre mint sokan MO-n. Aztan ehhez jon meg hogy nemetorszagban/magyarorszagon nem annyi egy olajcsere vagy akarmilyen szerviz mint nalunk. -
emre
veterán
válasz footy #105967 üzenetére
Nem mánia. Csak a magyar forgalombahelyezés nálam nem élvez feltétlen előnyt. Valahogy jobban el tudom képzelni hogy a kinti életszinvonalból több jut erre. Persze a frissen behozott tip-top állapotú 300k futott gépet itthon simán 190-el hirdetik, de ettől fűggetlenül még lehet jobb állapotú ugyan abban az árban mint egy magyar sufniszervizes amibe csak a pecsét került bele szervizkor, de anyag nem.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
footy
addikt
Ahol en lakom ausztiaban 75euros oradijjal dolgoznak az egyik altalanos szervizhalozatnal, viszont 5 meterrel arrebb a VW-nal 85 euro.(vagy 95 ha audit viszel)
Pont ezert en is magyarorszagon csinaltatom az osszes tervezheto szervizet.-ui-
Most latom hogy elirtam fent az utolso mondatot:
Aztan ehhez jon meg hogy nemetorszagban/ausztriaban nem annyi egy olajcsere vagy akarmilyen szerviz mint nalunk(magyarorszagon).[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Csak a magyar forgalombahelyezés nálam nem élvez feltétlen előnyt.
Az specialis eset hogy nalad ez nem feltetlen elony, nem hiszem hogy a fenti kerdezo proba- vagy nemet/osztrak rendszammal akar furikazni. Mar csak azert sem mert ausztriaban a biztositas 5-10x annyi mint magyarorszagon.Valahogy jobban el tudom képzelni hogy a kinti életszinvonalból több jut erre.
Ahogy feljebb is irtam kulfoldon dragabb a szerviz es penz mindenhol szamit. Az sem veletlen, hogy leginkabb az nemet (europai) autoknal van a nyujtott periodus. (30-40ekm)ettől fűggetlenül még lehet jobb állapotú ugyan abban az árban mint egy magyar sufniszervizes
Lehet, de a nepperek nagy resze nem azt nezi hogy melyik van a legjobb muszaki allapotban, hanem melyiken lehet a legnagyobbat szakitani.magyar sufniszervizes amibe csak a pecsét került bele szervizkor
Az olcso autoknal kulfoldon is ritka ami 10+ evesen markaszerbizbe van hordva, azokat altalaban atviszik Hassan-hoz vagy Ibrahim-hoz hogy csinalja meg, aki vagy beleteszi az anyagot vagy nem.Ez a kulfoldi auto mitosz bele van egve az emberek tudataba es mindenki a svajci pap autojat hajkurassza meg inkabb vesz egy betegagyat olcson, csak hogy menozhessen a szomszednal mekkora business-t csinalt.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #105972 üzenetére
Efelol nincs ketsegem, inkabb csak afelol, hogy jo-e ez igy.
Az egyre idosebb autopark nem feltetlenul elony, meg az se, hogy boldog boldogtalan veszi a matuzsalemkoru primumokat es mikor jon egy kiadas ami az auto ertekenek jo esetben csak a fele, akkor kezdodik a kendacsolas.[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Tsebacsi #105981 üzenetére
Sanszos hogy nem az övé. Elromlott a nagyi járgány és valamivel el kellett menni a Klubba a nagyi meg laza és elvitte a fia autóját. Tuning Evo-t vezető nagyi is van a neten, tehát ne a magyar szoc nyugdíjasokból induljunk ki.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
runner 125
nagyúr
válasz jerry311 #105984 üzenetére
Ismerek egy olyan családanyát, aki mindvégig BMW-kel járt/jár, kifejezetten a műszaki tartalmuk miatt vette, nemrég hallottam h elváltak, rájött h a nőket szereti.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz jerry311 #105980 üzenetére
Szerintem az emberek java része helytelen pozícióban vezet, tehénkedik, stb.
Én az ülést beállítottam rendesen, ahogy kell, a kormányt pedig igyekszem 9 és 3 óránál fogni, de nem mondom, hogy néha nem pihentetem egyik vagy másik karomat egy hosszú autópályás szakaszon. Olyankor néha ba is ugrik nevelőapám esete, mikor durrdefektet kapott a fél éves continental abronccsal 110-nél. Összeszedte, de lehet, hogy ha épp csak fél kézzel fogja a kormányt, akkor nem sikerült volna.
-
jerry311
nagyúr
válasz szőröscica #105986 üzenetére
Ja a kormányt fogni kell? Azt hittem elég a sávtartó automata.
-
gaborbol
őstag
Nem tudom biztosra, talan bobsys is emlitette itt, hogy rengeteg no vezet "izomautot" en speciel Challenger-t csak es kizarolag noi vezetovel lattam eddig, pedig gyakran latom oket.
Par hete nezegettem egy Lotus Elise-t a parkoloba, ahhoz egy 50-es no csoszogott oda szo szerint, 2 Tesco-s( itteni megfeleloje) szatyorral a kezeben.[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Audi - A3 (8L) - 1.6 i (101 Hp)
Pro, kontra?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
LógaGéza
addikt
válasz szőröscica #105708 üzenetére
és jerry311
Köszönjük mindkettőtöknek, végül letett róla, most ő a kiszemelt, holnap megy érte, és 99%, hogy hozzaEgy pár tippet rá is tudtok mondani, hogy mire figyeljen?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Zewa
senior tag
válasz LógaGéza #105993 üzenetére
Uj-jujj-jujj!
"Sajnos még egyszer sem sikerült normálisat választania, valahogy mindig megszívta velük. " Ennek ellenére 156-os Alfát nézz magának, ráadásul egy 450e forintos dízelt.
Ez nagyon a kínálat alja, szinte biztos hogy felfog szállni vele, arra a bizonyos szopó-rollerre. Én nagyon nem ajánlanám se ezt a konkrét autót, se a típust. Alfát vegyenek az Alfa rajongok de egy csöppet is racionálisan gondolkozó embereknek nem ajánlott."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
LógaGéza
addikt
Nekem is ez volt az első kérdésem, mikor megtudtam: nagyon szereted szopatni magad, ugye?
De sajna én ész érvekkel nem tudtam meggyőzni... Hátha itt lát valaki valamit, esetleg tud tippeket adni, hogy mit nézzen át, és akkor ő is meglátja holnap, hogy inkább nem... Csak sajna Békéscsabától Székesfehérvárig hosszú az út...Szerk.: Annyi az öröm az ürömben, hogy van egy Alfa-fanatikus szerelőnk, akinek halomban áll a bontott alkatrész az udvarán, fillérekért tud szerezni mindent bele.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Csaby25
senior tag
Eleg reg keresek mar autot, benzinesre gondoltam (kisebb riziko, mint a dizelnel), kis csaladi autora, most van egy 5 ajtos suzuki swift-em, 1996-os 1.3 literes, nagyon halas kis auto, nem fogyaszt sokat, de bovul a csalad es jol lenne egy picivel nagyobb, es mar kezd a rozsda is beleallni.
A keret max 4000 euro, nem szeretnek tul nagyot, vagy kombit, inkabb hatchback-re gondoltam, foleg a fogyasztas miatt, masik fontos szempont az olcso fentartas es a megbizhatosag es automata klima
Ezekre szukitettem a kort.
Toyota Corolla, VW Golf V, Ford Fusion, Mazda 3, Audi A3,A4, Seat Leon
Na most a Corolla hatchback esett a kis csomagter miatt, a sedan pedig nem tetszik kulsoleg, VW golf V-bol inkabb a simara palyaznek, allitolag az FSI-vel tobb a baj es dragabb mulatsag lenne a fenntartasa, Fusion kicsi csomagter, Mazda 3, hat itt nem is tudom a hatchback-nek most mar mekkora is a csomagtere latok 300 es 340L-t is, a 340L az meg mondjuk hogy beleferne, de 300L az tul kicsi sztem, a sedan meg tul draga.
Audi A3-ra negativumnak csak a picit lusta motrot talaltam(1.6L), A4 1.6L tobbet fogyaszt mint az A3, mondjuk lehet nem sokkal, a Seat Leon-rol pedig nem sokat tudok.
Szoval Audi A3, A4, VW Golf V 101LE,esetleg Mazda 3 (ha 340L a csomagtere), vagy meg talan a Seat Leon.
Benzines 1.6 motrokra gondoltam a fogyasztas miatt...
Ki mit tud hozzatenni ehhez?
U.I: Jelenleg naponta kb. 80 Km-et teszek meg (nagyreszt varoson kivul, melo ugyben)
Koszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz tboy93 #105998 üzenetére
Koszi, a civic-nek ugy latom jo a fogyasztasa (7.3 korul), a Honda eleg megbizhato autokat gyart, gondolom ez sem kivetel, most mar csak egy automata klimasat kell keresnem
A kombi autok valahogy nem jonnek be nekem..A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...