- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Google Pixel topik
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Mobil flották
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
"Imádom" a tesztnek álcázott hirdetéseket de azért ezt vállalnám: 3000GT
#nincsbennetarcsi
-
maggi1886076
addikt
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
Qru
MODERÁTOR
-
Typhoon47
senior tag
A tisztelt topiklakók közül esetleg volt már valakinek dolga/szerencséje Prius II.-vel? Gondolkodok egy városi autón 2m-3m között és most jutott eszembe, hogy a prius nagyon jól fogyaszt ott és úgy emlékszem szintén hasonlóan jó, megbízható autó.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
parandroid
félisten
Mondjuk úgy, hogy eléggé befűtöttek nekik az olcsó olajjal. Amúgy a másik oldalról pedig komoly elhidegülés tapasztalható, ami kis hazánk külkapcsolatait is érinti. Remélem így világosabb a hideg-meleg összefüggés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
footy
addikt
Ha mar feljott ez az olajtema, egy olyan autoba ami szinte csak hidegen jar jobb lenne 5w30-as olaj 5W40 helyett?
-
Declare
őstag
Nem, jo az! Itt a több az kevesebb azaz 5w az -35celsius a 10w a -30 celsius.
(#105215) footy en azt mondanam igen....de ez csak laikus szvsz!
(#105216) tresh: 5w30 nak kisebb a viszkozitasa azaz gyorsabban higul inditas utan azaz gyorsabban lesz jo a kenes nem? Cserebe ha a motor konstrukcioja nem teszi lehetöve ezt a kisebb viszkozitast, akkor elkezdi enni az olajat....en legalabbis anno, amikor ennek a temanak olvasgattam utana erre jutottam
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
-
TaaT
nagyúr
válasz tresh #105223 üzenetére
Persze, csak azt gondolná az ember hogy a 0-ás olaj mindig hígabb a az 5-ösnél, aztán néha mégse.
Egy darabig ezen gondolkoztam Fuel Economy 0W-30
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40º C 53
@ 100º C 10.1De végül újra az 5w30 kerül majd a motorba, holnap.
Give them hell Ukraine!
-
Thome
veterán
Lehet túlbonyolítottam előzőleg a kérdést, azért nem kaptam választ.
A három közül melyiket vegyem használtan?
1,1m a plafon, első autó, max 100 000km.- Fiat Grande Punto
- Suzuki Swift (2005-)
- Volkswagen Polo (2004-) -
#67688960
törölt tag
válasz footy #105215 üzenetére
elvileg lehet, de az is előfordulhat hogy nem
nekem pl. írja a könyve(a gyári audi) hogy mehet bele az(szabványnak megfelelő) 5w30 is de akkor nem szabad taposni csak normál fordulaton szabad hajtani
viszont vannak már(régi a könyv is meg a kocsi is) olyan 5w30-as olajok is amikkel szerintem simán lehet tolni 6000-ig is, bár én inkább maradok a 0w40-nél -
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
zolikaDB
veterán
válasz Typhoon47 #105206 üzenetére
Igazából régebben engem is foglalkoztatott a téma. Pár használtteszt van már a Prius II-ről ,de kb semmi érdekes. 10 évesen is megy, teszi a dolgát, unalmas, de legalább keveset fogyaszt, és ennyi idősen sincs panasz az akksikra.
De tényleg, a téma kb olyan, mint az autó, nagyjából dögunalom Igaz nekem tetszik a forma, és bejön a Hybrid téma.
Van neki Indexen fóruma, ott talán kicsit bővebben tudnak segíteni."Orszaguton, palyan nem egy erogep, foleg a P2 az 1.5 motorjaval, de a villany miatt azert nyomatekos
varosban es orszaguton teljesen jo es irto halk
achilles inja nincs, erdemes azert minel inkabb leinformalhatot venni es ha lehet nem amerikait
nagyon megbizhato szerkezet amugy, egyszerubb mint gondolnad
se kuplung, se valto, semmi.""Nekem P3-van, ami erősebb, mint a P2. El nem merem képzelni, milyen lehet a P2 - bár néhány éve vezettem, de akkor nem turbó dízelből ültem át, hanem szívó benzinből. Akkor nem tűnt annyira agyhalottnak. Most viszont a P3 maga a döglött ló. Nálam a gázpedál csak a hangot és fordulatszámot változtatja. Viszont a fórumot, ha visszaolvasod, akkor ez csak egyedi eset, nálam ilyen, mert a többieknek az enyémhez képest rakátéjuk van. Enyémben valszeg igazi picike japán póni lovak vannak, amit lepadlózva 220V-al lehet megcsapni (PWR mód). De igazából akkor is csak nyerítenek, nem húz érezhetően jobban.
Mindenképp próbáljad ki milyen egy ilyen autót vezetni.
Előnyei: megbízható (nagyon remélem legalábbis), olcsó fenntarthatóság (szerviz, egyéb költségek - ezt is nagyon remélem)...
P2-nél nem tudom mire kell figyelni...azt majd biztos a többiek megmondják."-> válasz a fentire ->
"Diesel után szokni kell, hogy visít az autó. A helyén kell kezelni. Azt sose fogja tudni mint egy diesel, hogy az M3-ason a gödöllői partnál pest felé csak onnan veszed észre a partot, hogy egy kicsit hangosabb a motor és a pillanatfogyasztás 6 l-ről felmegy 12-re. (egy jó dieselről beszélek).
Már kétszer mentem P3-al mátrában, power módban vigyort csalt az arcomra... És előnye, hogy utána nem kell 2-3 percig járatni alapjáraton, hogy visszahüljön a turbó :-)
A P3-nál én azt vettem észre, hogy a benzinmotor mellett csak akkor használja a villanymocit gyorsításra ha nagyon padlózod. Mivel erős a motor, ha jár, akkor inkább azt használja ameddig lehet. Ennek eredménye a visítás (asszem talán 4500-4800 között forog maxon a motor).
Viszont így nem fogy el a kraft belőle hosszabb parton sem. (A sokat emlegetett asszem érdi emelkedőt még nem próbáltam vele, de az M3-ason oda-vissza már megjártam Gyöngyös-BP-et és nem volt gondom sosem).
Sokan azt felejtik el, hogy ez egy "automata" váltós autó. Azokkal kell összehasonlítani. Azért ha megpadlózol egy automatát, pláne ha benzines gangolnak azok is vissza rendesen..." -
Typhoon47
senior tag
válasz zolikaDB #105242 üzenetére
Köszönöm , mindenképpen kipróbálok egyet. Mondeot cserélnék le rá, mivel most csak városban használom, de érezhetően nagyon nem az ő világa és sajnálom lelakni tovább (200k km). Biztos nagyon furcsa lehet a tdci után...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
senior tag
válasz Kornel #105245 üzenetére
Igen, a kényelem kritikus, de talán rövidtávon megengedhető a kompromisszum. Hosszú távú utakra ott a Phaeton természetesen. Inkább csak az vonz, hogy automata, keveset fogyaszt, és hamar melegszik télen, sőt ha minden igaz, egy igásló is karb. szempontokból.
zolikaDB: 2,2 körül.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest